|
|
1 |
|
| |
|
וטוב שגם אנשי הימין החביבים כמו מר בן סבו מתחילים לקרוא את המציאות. נקווה כי גם יסיקו את המסקנות הראויות. הנה במדינת ישראל יש כ 20% אזרחים ערבים מוסלמים בשויון זכויות כמעט מלא עם האזרחים היהודים. הם גרים כמעט בכל מקום, יש להם חינוך משלהם, הם מצביעים בבחירות הכלליות והעירוניות ומשולבים לא רע במערכות האזרחיות. והכלכליות. בנוסף אליהם, בתחומי הקו הירוק (שאותו מבקש הימין למחוק ולהשכיח) יש עוד מספר גדול מאד ובלתי ידוע של ערבים מוסלמים שהגרו לתחומי ישראל מהשטחים הכבושים בגדה המערבית והם לכאורה שוהים כאן ללא רשיון (שב״חים). בנוסף על כל אלה, בתחומי ירושלים השלמה והמאוחדת לנצח נצחים יש כ 350 אלף ערבים מוסלמים ונוצרים הנהנים כמעט מכל הזכויות של תושבי ירושלים, אבל בינתיים הם אינם אזרחים מלאים. בכל מקרה הם יכולים להצביע לעיריה, להשץמש בכל שירותי העיריה, לנוע בחופשיות בכל תחומי מדינת ישראל, לגור איפה שבא להם, ללמוד איפה שבא להם וכמובן להתפרנס בכבוד. והנה כך, עוד לפני שמנינו את תושבי עזה והשטחים הכבושים, הגענו לכ 2,500,000 ערבים (90% מוסלמים) בתוככי מדינת ישראל. שיעורם בישראל גדול בהרבה משיעור המוסלמים בכל אירופה יחד ובכל מדינה אירופית לחוד. ועכשיו בא השוס הגדול - אנשי הימין, ואני מעריך כי גם הכותב הנכבד מעפולה מצוי בתוכם, שואפים בכל עוז להחיל ריבונות ישראלית בכל הגדה המערבית, על קרבה ועל כרעיה, כולל כמובן את כל האוכלוסיה השוכנת שם. זה יוסיף לכוחנו בישראל עוד כמעט 3,000,000 תושבים שיוכלו להשתלב בכל מערכות המדינה. וכרגע אני גם שומע את כל הקולות הקוראים להחלת ריבונות גם ברצועת עזה, על כל תושביה הנפלאים המשתוקקים להנות מכל מה שיש למדינה מודרנית כמו ישראל להציע להם. החל בבריאות וכלה בביטוח לאומי ומערכות חינוך. זה יתן לנו עוד תוספת של לפחות 2,000,000 מוסלמים. וככה נגיע לכמעט 8,000,000 מיליון ערבים וכ 9,000,000 יהודים. מצב אידאלי. איך כתב ז׳בוטינסקי הגדול והדגול ״שָׁם יִרוֶה לוֹ מִשֶּׁפַע, מֵאֹשֶׁר
בֶּן-עֲרָב, בֶּן-נַצֶּרֶת וּבנִי:
כִּי דִגלִי, דֶּגֶל טֹהַר וָיֹשֶׁר
יְטַהֵר שׁתֵּי גְדוֹת יַרדֵּנִי.״ |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הירונימוס |
|
|
|
|
|
| |
|
הו ההתנשאות של השמאל הקיצוני הרדיקלי והלא חביב, הירונימוס, מחלק הציונים , כששמאל רדיקלי קיצוני נותן מחמאה צבוט את הלחי ולך לבדוק במהירות מה מסתתר מאחרי המחמאה ואכן, הידוע והמובן מאליו התברר מהר.
לחלקי מולדת קורא הירונימוס ,הגדה, ובכלל גידולי המים האוהבים את מדינת ישראל על תנאי יכולים לדבר על ערש הולדת האומה העברית כהגדה.
ערביי ישראל הם אזרחים שווי זכויות ע"ע שופטי עליון, ניצבים, אלופים, מנהלי בתי חולים, ועוד ועוד, הניסיון להלך אימים כמנהג השמאל הרדיקלי לא יצלח גם הפעם.
מדינת ישראל היהודית דמוקרטית היא מופת של מדינה נאורה, ליברלית, מכבדת מיעוטים , אין לכותב המאמר דבר נגד המוסלמים אלא נגד הפונדמנטליסטים המבקשים להחיל את השריעא על אירופה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אור עולם |
|
|
|
|
|
| |
|
הרי בן סבו הוא זה "שמהלך אימים" על "גודל האסון" הצפוי , מלחיות יחד עם "ההמון המוסלמי המבקש להשליט את אמונותיו וערכיו " על העמים האחרים שבקרבם הוא חי , הלא כן ?. ואנו , בלשונך , כמו אירופה , "מופת של מדינה נאורה , ליברלית ומכבדת מיעוטים" , אז אצלינו לא צפוי לקרות "גודל האסון" , מלחיות עם המוסלמים "וערכיהם" וזה רק יקרה לאירופה , בנוסח בן סבו , בגין "הסיפוח הלא זוחל " של המוסלמים בתוכנו. |
|
| כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:e7bb:246c:62a4:4b62:9c37 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
2 |
|
| |
|
כל הכבוד על ההבחנה הברורה במאמר החשוב בין המוסלמים החשוכים , אנשי השריעה המסרבים להשתלב לבין המוסלמים המבקשים להשתלב, מדינות אירופה מאבדות את זהותן וצביונן והאחריות היא בראש ובראשונה עליהן, הו אירופה לו היית איראן.
הפוליטיקאים האירופאים מתחילים להתעורר אבל נראה שזה כבר מאוחר במדינות מסוימות כמו צרפת ובריטניה. לעומת המוסלמים הרדיקלים בכל מקום שהיהודים היו באירופה הם רק הועילו והיו ממובילים בכל תחומי החיים, זה ההבדל על רגל אחת. |
|
| כתובת IP: |
2a02:6680:110f:7f2:9841:8cf4:83c:e95c |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
התקווה 7 |
|
|
|
3 |
|
| |
|
שלא כמו הירונימוס אשר מחמאותיו מהולות בגנאי, הרי שדברי מר בן סבו הינם תמיד דברי טעם. ואם דברי מר בן סבו צורמים לאזניך מדי פעם- קח נשימה עמוקה ושתה כוס מים, ותבין שדברי מר בן סבו מייצגים את הרוב הדומם של הציבור הישראלי, כי עם ישראל למליוניו איננו מסתכם בקומץ אנרכיסטים שרק תזוזת הגבינה שלהם מעניינת אותם. אם כן, נראה שהירונימוס לא הבין כלל את הסוגיא, עד לכדי כך שהוא בוחר משום מה להשליך מדין אירופה על דין מדינת ישראל, בסוברו שמכיוון שיש ערבים רבים אזי הפתרון להעניק להם מדינה משלהם בכדי שברבות הימים לא יווצר מצב של רוב ערבי, כך ניכר מבין ריסי עיניו שלכך כוונתו (שכן כתב שעלינו לא להחיל ריבונות ביו"ש- אז אם כן מה הוא מציע? גירוש נוסף של חלוצי הארץ ובוני האומה, ולתת לשכנים ממזרח מדינה "שוחרת שלום" המתגמלת את רבי המרצחים והאנסים. עוטף מרכז).
אמת, כך יכולים לחשוב רק אנשים אירופאיים המבושמים בנחיתותה של הנצרות המגישה את לחיה השניה לקבל מכה. אבל דעו לכם שישנה חלופה אחרת, כי אנו עם ישראל, מלך בארצו (אז תחשבו שאנחנו משיחיים- נו שוין), בעלי רוח עתיקת יומין מכל עם המתנשא לאמר "אני אמלוך". החלופה פשוטה מאוד- גירוש לכל החותרים תחת כסא כבוד מדינת ישראל, לא מילים כמו 'עידוד הגירה'- אלא גירוש, אפס סובלנות לכל גילויי הרצחנות הסדיסטית האיסלאמיסטית. על חברה מתוקנת לבער את הרע מקרבה על ידי גירוש, ענישה, כליאה, הוקעה של החברה. אך דא עקא, יש כאלו שעודם נתונים לחסדי הקונספציה, וסוברים שאלו הפרטנרים לשלום. נתנו את עזה והקמנו גבול- אך הוא נפרץ לפני כשנתיים, קראנו לשלום ודו קיום- ואז ערביי מדינת ישראל עונדי הת"ז הכחולה קמו עלינו לכלותינו. מדינת הכלה- הלכה המדינה. |
|
| כתובת IP: |
2a01:6500:a108:b7bf:c70e:4180:228:86e0 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ראו-בן |
|
|
|
|
|
| |
|
נו ראובן , אם לאחר "שהקמנו גבול , אך הוא נפרץ לפני שנתיים " , ע"י אותם חובבי ציון "המוסלמים " , אז הפיתרון של תומכי ארץ השלימה והבלתי מחולקת , זה לבטל כליל את "הגבול" , ולחיות איתם ללא גבולות , אחד בתוך השני עם היהודים בארץ ישראל שלנו השלימה והבלתי מחולקת ?. נו , ואז ננטרל בכך את "גודל האסון הצפוי " ( בלשונו של בן סבו ) עקב כך , כפי שבן סבו מסביר את מה שקורה באירופה ? .תבין ראובן , סיסמאות נבובות נוסח בן סבו , והמגיבים התומכים כאן בהגיגיו , אינן תוכנית עבודה , איך להמשיך את המפעל הציוני , שבנו כאן אבותינו וסבינו , לפני 77 שנה והמבין יבין. |
|
| כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:e7bb:d5df:828b:c341:fc11 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
4 |
|
| |
|
תארו לעצמכם איזה עולם רב תרבותי יפה ונאור היה לו המהגרים האורחים המוסלמים היו מקבלים עליהם את ערכי החירות , השוויון והצדק, העולם היה יכול להיות הרבה הרבה יותר טוב. חבל. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אור עולם |
|
|
|
5 |
|
| |
|
אני תומך בכל לב בסיפוח כל השטחים הכבושים, מהירדן ועד הים תקום לנו כאן רק מדינה אחת! די לאשליות של מדינה פלשתינית. אני רק תמה על דבריו של הכותב הנכבד הגורס כי 5% מולמים באירופה הם חורבנה של אירופה ואינו מקדיש מחשבה לכך שכ 50% (!!) אחוז מתושבי ישראל הם מוסלמים , איך אתה מסביר את הכשל הלוגי שבדברים? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הירונימוס |
|
|
|
|
|
| |
|
בתובנות של בן סבן , הירונימוס ? , הרי אני מלין על כך , במקרים רבים , בתגובות שלי למאמריו ( וגם לתובנות של המשורר קלינסקי , מהצד השני של המפה האידיאולוגית ) ,ואתה צודק בהחלט על הסתירות "והכשל הלוגי" במאמרו של בן סבו , כאשר בן סבו מסביר לנו איך באירופה "הכיבוש המוסלמי הלא זוחל , נותן את אותותיו...נכנעים להמון המוסלמי המבקש להשליט את אמונותיו וערכיו..גודל האסון שיוצר הכיבוש המוסלמי בכל שדרות חייהם " של האירופאים , וזה אותו בן סבו , שבמאמרו "20 שנות זיכרון וגעגוע" מ 30.7.25 ( לפני 11יום !!) , הסביר את "געגועיו לגוש קטיף המשגשג והפורח " , שפונה מ 8000 מתיישביו היהודים ב 2005 , ואז לתפיסתו של בן סבו , חיים של 8000 יהודים בתוך שני מיליון "מוסלמים שמבקשים להשליט את אמונותיהם וערכיהם" , זה הגיוני , וזה ממש מחזק את החיים "היהודיים" , מול "ההמון המוסלמי " בישראל , המבקש "להשליט אמונותיו וערכיו ", ואם באירופה הוא "כיבוש לא זוחל" , בלשונו של בן סבו , אז אצלינו , זה כבר אידיאל (!) , אצל ימניים כמו בן סבו , שדורשים ,"ומתגעגעים " לאותו "כיבוש " של המוסלמים , שנוהג "להשליט את אמונותיו וערכיו" , על העמים האחרים שבקרבם הוא יושב ועל "גודל האסון שיוצר הכיבוש המוסלמי בכל שדרות החיים " , בלשונו של המשורר בן סבו , שמטמטם כאן את הקוראים בתובנות שסותרות אחת את השניה בין מאמר למאמר אחר שלו , ואף באותו מאמר עצמו , והערתי על כך לא פעם בתגובותיי , להגיגיו כאן באתר. |
|
| כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:e7bb:656b:e3f5:b8c1:3295 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
| |
|
בתובנות של בן סבן , הירונימוס ? , הרי אני מלין על כך , במקרים רבים , בתגובות שלי למאמריו ( וגם לתובנות של המשורר קלינסקי , מהצד השני של המפה האידיאולוגית ) ,ואתה צודק בהחלט על הסתירות "והכשל הלוגי" במאמרו של בן סבו , כאשר בן סבו מסביר לנו איך באירופה "הכיבוש המוסלמי הלא זוחל , נותן את אותותיו...נכנעים להמון המוסלמי המבקש להשליט את אמונותיו וערכיו..גודל האסון שיוצר הכיבוש המוסלמי בכל שדרות חייהם " של האירופאים , וזה אותו בן סבו , שבמאמרו "20 שנות זיכרון וגעגוע" מ 30.7.25 ( לפני 11יום !!) , הסביר את "געגועיו לגוש קטיף המשגשג והפורח " , שפונה מ 8000 מתיישביו היהודים ב 2005 , ואז לתפיסתו של בן סבו , חיים של 8000 יהודים בתוך שני מיליון "מוסלמים שמבקשים להשליט את אמונותיהם וערכיהם" , זה הגיוני , וזה ממש מחזק את החיים "היהודיים" , מול "ההמון המוסלמי " בישראל , המבקש "להשליט אמונותיו וערכיו ", ואם באירופה הוא "כיבוש לא זוחל" , בלשונו של בן סבו , אז אצלינו , זה כבר אידיאל (!) , אצל ימניים כמו בן סבו , שדורשים ,"ומתגעגעים " לאותו "כיבוש " של המוסלמים , שנוהג "להשליט את אמונותיו וערכיו" , על העמים האחרים שבקרבם הוא יושב ועל "גודל האסון שיוצר הכיבוש המוסלמי בכל שדרות החיים " , בלשונו של המשורר בן סבו , שמטמטם כאן את הקוראים בתובנות שסותרות אחת את השניה בין מאמר למאמר אחר שלו , ואף באותו מאמר עצמו , והערתי על כך לא פעם בתגובותיי , להגיגיו כאן באתר. |
|
| כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:e7bb:656b:e3f5:b8c1:3295 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
| |
|
בתובנות של בן סבן , הירונימוס ? , הרי אני מלין על כך , במקרים רבים , בתגובות שלי למאמריו ( וגם לתובנות של המשורר קלינסקי , מהצד השני של המפה האידיאולוגית ) ,ואתה צודק בהחלט על הסתירות "והכשל הלוגי" במאמרו של בן סבו , כאשר בן סבו מסביר לנו איך באירופה "הכיבוש המוסלמי הלא זוחל , נותן את אותותיו...נכנעים להמון המוסלמי המבקש להשליט את אמונותיו וערכיו..גודל האסון שיוצר הכיבוש המוסלמי בכל שדרות חייהם " של האירופאים , וזה אותו בן סבו , שבמאמרו "20 שנות זיכרון וגעגוע" מ 30.7.25 ( לפני 11יום !!) , הסביר את "געגועיו לגוש קטיף המשגשג והפורח " , שפונה מ 8000 מתיישביו היהודים ב 2005 , ואז לתפיסתו של בן סבו , חיים של 8000 יהודים בתוך שני מיליון "מוסלמים שמבקשים להשליט את אמונותיהם וערכיהם" , זה הגיוני , וזה ממש מחזק את החיים "היהודיים" , מול "ההמון המוסלמי " בישראל , המבקש "להשליט אמונותיו וערכיו ", ואם באירופה הוא "כיבוש לא זוחל" , בלשונו של בן סבו , אז אצלינו , זה כבר אידיאל (!) , אצל ימניים כמו בן סבו , שדורשים ,"ומתגעגעים " לאותו "כיבוש " של המוסלמים , שנוהג "להשליט את אמונותיו וערכיו" , על העמים האחרים שבקרבם הוא יושב ועל "גודל האסון שיוצר הכיבוש המוסלמי בכל שדרות החיים " , בלשונו של המשורר בן סבו , שמטמטם כאן את הקוראים בתובנות שסותרות אחת את השניה בין מאמר למאמר אחר שלו , ואף באותו מאמר עצמו , והערתי על כך לא פעם בתגובותיי , להגיגיו כאן באתר. |
|
| כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:e7bb:656b:e3f5:b8c1:3295 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
6 |
|
| |
|
לא מופתע. רק שאלתי לדעתו של ראובן בעניין, איך הוא מסביר. הרי ברור שהצרה באירופה היא אף לא אחוז אחד מהבעיה שלנו ובכל זאת מר בן סבו ושאר ההזוים לא מציעים שום פתרון הגיוני לעניין. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הירונימוס |
|
|
|
7 |
|
| |
|
הזרם בלתי ניתן לעצירה. נחכה למלחמת גוג ומגוג. הפליטים יעופו במלחמת עולם שלישית. |
|
| כתובת IP: |
2a00:a041:e645:5800:d867:d480:5fdf:db43 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוסלי בוסלי |
|