X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אורחי המלון עמדו חסרי ישע וחסרי דרך פעולה כלפי ההתנהלות הכוחנית של הנהלת המלון והברירה היחידה שעמדה בפניהם הייתה תגובה כוחנית שוות ערך לכן איני, בניגוד לרבים, דן אותם לכף חובה
▪  ▪  ▪
אלימות כנגד אלימות [צילום: YouTube]

כולנו ראינו, בהשתאות מהולה בבוז, בגועל ובהתנשאות, את התנהגותם של מספר אורחי מלון באילת, לפי הכתוב מרשת פתאל, לאחר שהנהלת המלון נעלה בפניהם את הכניסה לחדרם בעקבות החניית מכוניתם במקום המיועד לנכים.
כל צדיקי התקשורת וכל הצדיקים שהתקשורת הואילה לראיינם ולהציגם בפני הצופים גינו בכל פה את התנהגותם ושייכו אותם ברמיזה לשכבה של ישראלים שהם, כמובן, אינם נמנים עליה.
אני מוצא לנכון להצדיק את התנהגותם של אותם אורחים ויתכן שבנסיבות דומות גם אני הייתי נוהג כמותם.
הנהלת המלון שהשכירה להם את החדר או החדרים למשך מספר ימים בסוף השבוע וקיבלה על כך תשלום או התחייבות לתשלום אינה יכולה, סתם כך, לשלול מהם את הזכות שהוקנתה להם כדין ובתשלום מלא וזאת לפי החלטה שרירותית של סמכות מאוד מאוד מפוקפקת הנקראת "קצין בטיחות".
יש לזכור כי אותה סמכות היא בסך הכול מינוי פקידותי של הנהלת המלון והסמכות היחידה שהחוק מעניק לה הוא מניעה ועיכוב כניסה לתחומי שטח המלון של אנשים שאין להם כל קשר למלון או לאורחיו וזאת רק מסיבות שקשורות עם ביטחון המקום.
נגד החוק
העובדה שאורחי המלון החנו את רכבם במקום שהנהלת המלון סימנה אותו כמיועד לנכים אינה סיבה למנוע מהם גישה לחדרים שהוזמנו ושולמו כחוק. המעשה המתבקש במקרה זה הוא הזמנת מכונית-גרר וסילוק הרכבים משם. חיוב בעלי הרכבים בהוצאות הגרירה היה מתקבל על הדעת.
נעילת החדרים, באופן שרירותי, על-ידי הנהלת המלון מאותם אורחים דומה למקרה ששוכר דירה אינו עומד בתנאי השכירות. וכי בעל הדירה יכול להתפרץ לדירה ולהטיל את מטלטלי השוכר לרחוב? האם הוא יכול לנתק את החשמל והמים מהדירה?
בית המשפט פסק מספר פעמים כי פעולה זו נוגדת את החוק והעניש את המשכירים שנטלו את החוק בידיהם.
כך נהגה גם הנהלת מלון זה כלפי אורחיה, היא נטלה באופן שרירותי את החוק לידיה ועליה להיענש על כך ולא אורחיה! אורחי המלון עמדו חסרי ישע וחסרי דרך פעולה כלפי ההתנהלות הכוחנית של הנהלת המלון והברירה היחידה שעמדה בפניהם הייתה תגובה כוחנית שוות ערך. לכן איני, בניגוד לרבים, דן אותם לכף חובה.
גישה כוחנית
אוכל להעיד מניסיון אישי, כאשר התארחתי לפני שנים במלון מסוים של רשת פתאל באזור ים-המלח כי גם כלפי וכלפי אורחים אחרים במלון הם נקטו בגישה כוחנית דומה ומאז אני מדיר את רגלי ממלון זה ומשתדל לא להתארח במלונות של רשת זו. מאחר שבמלונות אחרים לא נתקלתי ביחס דומה יש לחפש את מקור הרוע הזה בהנהלת הרשת.
ולגבי החנייה אעיר כי ראיתי היום את מפקד משטרת אילת מתראיין בטלוויזיה ובה אמר כי השילוט הפנימי במלונות הוא בעייתי ובמיוחד במלון זה.
במלון של רשת אחרת, כאשר התארחתי שם, ספרתי 40 מקומות חנייה לנכים. במלון באותו זמן נתון לא היו אפילו 10 נכים אך מגרש החנייה שלהם היה מלא כאשר אני, כאורח במלון, נדרשתי לחפש לעצמי חניה ברחובות הסמוכים.
מן הראוי שמשרד התיירות ייתן דעתו על ההתנהלות הקלוקלת כי המלונות, בעיקר של רשת פתאל.

תאריך:  03/03/2015   |   עודכן:  03/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורחי המלון צודקים!
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מי יתן, ובכל יום
תיתקל  |  3/03/15 12:25
2
צודק מרגיש כמוך-אלימות הדדית
אחד מהעם 9  |  3/03/15 13:47
3
מדהים
אהרון שחר  |  3/03/15 13:50
4
כל
שמ  |  3/03/15 14:31
5
למרות העין הצופיה שלך - לא
סניל  |  4/03/15 08:23
 
- נראה לי שאתה לא הבנת.
פסח רויטמן  |  4/03/15 18:51
6
מאמר מביש!
יוסי פלס  |  6/03/15 14:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
אינני רוצה לחנך את ילדי, נכדי וניני ליהדות שהאידיאל שלה מעלה על נס בבית הכנסת, בית מקדש מעט של עם ישראל, את עובדת היות כל עמי העולם מעריצים את היהדות "כִּי נָפַל פַחֲדָם שֶׁל כָּל הָעַמִֹים"
דרור אידר
עמידתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בלב בירת העולם החופשי היא הצבת חלופה ערכית ומדינית לכיוון שמוביל נשיא ארצות הברית ברק אובמה
שמחה סיאני
אני מחפשת כל חיי 'סיבה למסיבה', כמו שאומרים החבר'ה, ואם חג פורים הוא לנו... אהנה מהחג העליז הזה עד תום    אתחפשֹ, ארקוד, אשמח
יעקב עמר‭‮
מאז תלייתו של המן ברצף יומיומי הנביטו זרעיו בעולם כולו ואין אמת בהירה וחותכת מהקביעה כי "בכל דור ודור קם עלינו המן לכלותנו". שנאת היהודים היא תופעה שנחקרה ותיחקר עוד רבות אך אין המכחיש את קיומה
ראובן לייב
העובדות שבשטח מורות בבירור: האש שהוצתה בקיץ 2011 במאהלים של שדרות רוטשילד שבתל אביב מאיימת עכשיו להתפשט על פני הארץ כולה, לנוכח העובדה שהפערים החברתיים במדינה רק מתעצמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il