|
1 |
|
|
קשה לקבל את נקודת המוצא , שיש פגם מוסרי בהתנהלותו של אדם, כשמחלה קשה פוקדת אותו. המזור לחולי טמון ברפואה ולא בחזרה בתשובה כזו או אחרת .
הדרישה לחיים מוסריים אינה יכולה להתנהל כמזור לחולי ופגעים גופניים קשים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
2 |
|
|
קשה לקבל את נגע הצרעת כעונש שהושת על מרים , אחות משה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צרעת כעונש? |
|
|
3 |
|
|
נקבל את הפרשות האלו בעוצמתן מול נגעי גוף ומגפות באותה תקופה, מעמידות שתי הפרשות מחוייבויות גדולות של האדם לצווים בריאותיים., ולצווים הבריאותיים היא נותנת חותמת של קדושה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.מ |
|
|
|
|
|
פרשות שכל כוחן ועוצמתן מתאים רק לתקופת המקרא ולא לימינו. טומאת היולדת הנמשכת יותר אצל
אם לבת מאשר לבן היא תמוהה ומעוררת שאלות קשות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ארנון ש... |
|
|
|
|
|
הוא להתעסק עם פרשיות השבוע והכתוב בהם ללא האמונה שהדברים הם דברי אלוקים שברא את העולם ותכולתו והאדם והוא שקבע את החוקים-וגם אם היום העולם נעשה מודרני ומתקדם ונתרחק מהאמת - עדיין זאת אותה אמת !!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
4 |
|
|
כתוצאה מפגם רוחני השוכן בקירבך פנימה.קרוב לתשעים אחוז מהחוליים הבאים על האדם נובעים תחילה משורש נפשי המשפיע על תפקודו של הגוף הגשמי.יש פגמים הנובעים מהרוח [טרוף-משוגע איש הרוח] ויש פגמים הנובעים מן הנשמה,אותם האדם מביא עימו מגילגול קודם על מנת לתקנם.המילה רפואה=אור ופה,ז"א- כי קיקולו של האדם נובע מכך שיש לו עין הרע ומלשון הרע.ומי שמבין זאת מונע את עיניו מלראות את אשר מביא לו חסימה מהיכולת להיות צינור לאור הא-לוקי אשר יוכל לזרום דרכו ולהשפיע לו שפע,ומונע את לשונו מלדבר סרה ולהיות ביקורתי ושיפוטי,כי בכך הוא פוגע קודם כל בעצמו.מצורע=שמוציא שם רע, וע"כ הוא לוקה שהפגם שלו נראה לעין כל ואוכל את בשרו. מתי האדם הינו בריא-כאשר הוא שרוי באחדות עם הבורא והבריאה בהרמוניה ואיזון. -אסותא,חודש טוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
פלא יועץ, קרא קצת, אבל קצת משנה, גמרא, ספרות מדרשים, ותיווכח שעשרות גדולי תורה התקשו לקבל את ההבדל התהומי בין מספר ימי הטומאה של אם יולדת בן ואם היולדת בת. ותיווכח שכל אחד מצא את האפולוגטיקה שלו .קרא את הרמב״ם , האומר במפורש שיש קושי.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לפלא היועץ |
|
|
5 |
|
|
לו הבלוגר היה מפרסם איזה חלקים מהתנ"ך מקובלים עליו.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
|
|
|
אתה אינך מבין , שאינך בר שיח בחברה של בני אדם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה ל-י.ש |
|
|
|
|
|
הערתו של י.ש הייתה במקומה, איזה שיח אפשר ליצור עם חבורת הזויים בראשה עומד האיתן, המפרש את המקרא לפי ראות עיניו , מחלק ציונים לדמויות מקראיות מלפני כ-3000 שנה ונכנס בטיפשות לנעליהם, שופט אותם ומחלק ציונים ?
חוצפה ומגלומניות, המקרא פורש ע"י מספר מפרשים משך מאות השנים האחרונות ודברי הטימטום, ההתיפייפות וה"מוסר" של איתן מיותרים.
בעיקר הטפות המוסר שלו מחליאות. (דעו לכם כי מטיפי המוסר למיניהם - הם השרלטנים הכי גדולים)
הוא יכול לספר לנו על מניפסטים קומוניסטיים, לפרשן אותם כראות עיניו לספר לנו על חוקי מרכס, אבל מקרא ?
האיש איתן הוא קריקטורה, "פירושיו" פאטתיים וההערה במקומה. ואתה המגיב האלמוני שב בשקט ואל תסווג מיהו "בן אדם" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מעולם לא הייתי ולא אהיה בר שיח לחבורה "המונהגת" ע"י האידאולוגיה הרצחנית ביותר בתולדות המין האנושי...
כל הכבוד לך...סוף סוף קלטת... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
למר קלינסקי ישנם קשיים רבים בקבלת דברי התורה ,הוא מצהיר שאינו אדם מאמין אלא כופר אבל בכל זאת מתעקש להתעסק עם כתובים המצהירים שהם צוויי האל -לכן אין פלא שהאיש קלינסקי מתקשה מאד -אי אפשר להבין את הצו האלוהי ללא אמונה בקיומו וביסודות האמונה שהוא הבורא והיוצר -אם מר קלינסקי יקבל את העיקרון של נעשה ונשמע וקודם כל יעשה ואחר כך ינסה להבין יחקור וידרוש אין לי ספק שרוב הקושיות תיפתרה ומאד יתכן שעדיין תשארנה קושיות כפי שקורה כנראה לכל מאמין שהרי אפילו על שלמה המלך החכם מכל אדם נאמר שלא הצליח להבין פשר מצוות פרה אדומה - אך לא הפסיק בגלל זה להמשיך ולהאמין !!!!! בקיצור ,הקושי של הקומוניסט הוא קושי מתריס ולא קושי המבקש את האמת !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
6 |
|
|
מהמעט שראיתי כאו, אינני מבין מדוע אתה כותב כאן. חבל לי עליך איתן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
5588 |
|
|
7 |
|
|
מהמעט שראיתי כאו, אינני מבין מדוע אתה כותב כאן. חבל לי עליך איתן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
5588 |
|
|
8 |
|
|
זה מה שקורה כשמתייחסים לתורה שבכתב בשטחיות ותוך התעלמות ממקורות התורה שבע"פ. לו היה הכותב הנכבד מעיין יותר לעומק פרטי הלכות הצרעת היה נוכח כי הצרעת המקראית אינה מחלת עור מדבקת, והבידוד אינו על רקע אפידמיולגי. (ישנה צרעת הבגד והבית ועוד פרטים אשר לא כאן המקום להאריך). השטחיות של אנשים האמורים לדעת יותר מתמיהה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זיגמונד |
|
|
|
|
|
זיגמונד, מאחר ש"גילית לנו את אמריקה", שהפרשנות מבהירה, שלא מדובר בצרעת כמחלת עור, אולי תביא את הפירושים המקובלים מדוע יש הבדל כה משמעותי בין ימי הטומאה של אם היולדת בת לעומת ימי הטומאה במקרה וילדה בן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נער בן 14 |
|
|
|
|
|
תאיר את פנינו הבורים, איך הגיע הכתוב ואיך מסבירה הפרשנות , שטומאת אם היולדת בת שונה בטווחי הזמן מטומאת היולדת בן.
כשתסביר לנו, רק אחרי שתיקרא את הפירושים, תיווכח שהמצוקה האפולוגטית מנחה את הדיון. ונקווה שיהיה לך האומץ להסביר שישנם פרשנים אינם מקבלים את טווחי הזמן השונים לטומאה במקרה והיולדת ילדה בת או ילדה בן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.מ |
|
|
9 |
|
|
העובדה, שחולי נתפס עם מעשה לא מוסרי, היא נקודת החולשה של הפרשה.
העובדה, שתיקון מוסרי דתי הוא תרופה, מעוררת תמיהה.
האם מעשה דתי יכול להוות תרופה לחולי ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
מאחל לכולנו שבת של שלום , שבת של חדשות של שלום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.מ |
|
|
13 |
|
|
|