|
1 |
|
|
או שיכפול של אותו המאמר עם אותן הטענות. אי אפשר להפריך בכל תגובה את הכל, אז נסתפק בשלב זה בקישור המעניין שמישהו הביא פה במאמר אחר לארכיון המדינה בתגובה לטענה כאילו ״לאחר מלחמת 6 הימים הציעה ישראל ״שטחים תמורת שלום״ והצעתה נדחתה״. בקישור יש הפניות לפרוטוקולים המקוריים ומומלץ לקרוא במיוחד את שני האחרונים (מסמך 5 וההחלטה הסופית).
http:/ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה בשוונג רציני |
|
|
|
|
|
את/ה מתמקד רק ב- 1967 . אבל, יש לדון במכלול כולו: נא להודות שהערבים והפלסטינים דחו הצעת חלוקה ב- 1936/7 וב- 1947 .
כמו כן, נא להודות שהרשות הפלסטינית דחתה הצעות הוגנות ב- 2000 וב- 2008 . לגבי הצעת אולמרט אבו מאזן התראיין ל"וושינגטון פוסט, והודה שהצעתו של אולמרט אף טובה יותר מזו של קלינטון- ברק.
ועל התנהגותו של אבו מאזן בפרשת 2008 ניתן לקרוא בסיפרה של מזכירת המדינה באותם ימים.
לאחר שתודי/ה בדחיות אלה- נדבר על 1967 . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
ולא בהצהרות של פוליטיקאים בעיתונות, שלעיתים סותרות זו את זו, בהתאם לנסיבות ולצרכים. אני לא יכולה לדון בכל העניינים בכל הודעה, וגם לא ניתן לעשות כן. אני מציעה גם לך לא לנקוט בטכניקה הזו של הסחת הדעת, אלא לדון בטענות פרטניות. על הסכם אוסלו, או ועידת קמפ דייויד, אפשר לדון בהזדמנות אחרת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני מתמקדת |
|
|
|
|
|
את אינך מוכנה לדון במה שנוגד את האג'נדה שלך.
זוהי ראייה ליושר האינטלקטואלי שלך.
אין כל חילוקי דעות על כך שהערבים דחו את הצעת החלוקה ב- 1936/7, וב- 1947 .אין גם חילוקי דעות על העובדה שבין 1948 ל- 1967 הפלסטינים בגדה ובעזה היו תחת שלטון ערבי אבל הרעיון להקמת מדינה לא עלה כלל.
אין גם חילוקי דעות לגבי העובדה שערפאת דחה את הצעת קלינטון- ברק ב- 2000 ומיד לאחר מכן החלה אינטיפדה.
אין גם חילוקי דעות על מה שאבו מאזן אמר לכתב ה"וושינגטון פוםט.
כאשר תודי בעובדות אלה שאין עליהן עוררים- נדבר הלאה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
נא לדבר על עובדות:
נא לאשר שנציג חמאס הודה בראיון לטלביזיה המצרים שתושבי עזה הם ממוצא מצרי והפלסטינים מארצות ערב
נא לאשר שהחמולות מאום אל- פאחם הגיעו לפני 150- 300 שנה מארצות ערב והאיסלאם.
נא לאשר שבמפקד המנדטורי מ- 1931/2 המוסלמים כתבו שהם מ- 32 ארצות עפ"י שפת האם, נא לאשר שהסקרים של ממשלת המנדט על הכפרים הערביים קבעו שבאזור שפלת החוף מיפו דרומה הייתה התיישבות מסיבית של מהגרי עבודה ממצרים וארצות ערב.
כאשר תודה/' בעובדות אלה נדבר הלאה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אני צריכה לענות לשאלותיך אבל את מסרבת לענות לשאלותי.
אין בעיה. את לא עונה- גם אני לא עונה
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אתם השצאלנים אינכם עונים לשאלות.
אתם רק מנסים להכתיב על מה אנו נדון.
ובכן, אינני מוכנה לרקוד לפי החליל שלכם.
אתם חסרי יושר אינטלקטואלי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
המוסלמים, ממשיכים להתבוסס בדמם, והשמאל ממשיך בשאלות הדביליות שלו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מי שמתבוסס בדמם זה המוסלמים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יש ספר מעניין מאוד של פרופ' מאוניברסיטת אל- קודס שכללתי בביוגרפיה של סיפרי. הוא כתב על האוכלוסייה הנוצרית בארץ.
כדאי לכל שמאלן לקרוא
Schick, Robert, The Christian community of Palestine from Byzantine to Islamic rule, 1995 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
הד"ר ליסק חוזרת שוב ושוב על הרעיון שהפלסטינים לא "עם ילידי" כמו האינדיאנים באמריקה. בדיוק לכן מגיעה להם מדינה כי הם שיברי אימפריה, כמו מדינות אמריקה הלטינית וליהודים, כמו לאינדיאנים לא מגיע. בכל היבשת אמריקה אין ולו מדינה אינדיאנית זעירה אחת. גם למאורים בניו זילנד לא מגיע. הבסיס הקובע בעניין זה הוא ה"פוסט קולוניאליזם", שהוא לא כמו שחושבים טיפשי השמאל תגובת נגד לקולוניאליזם אלא להיפך - המשך ישיר לקולוניאליזם כמו ש"פוסט דוקטורט" הוא המשך של הדוקטורט ולא ביטול שלו וכמו ש"פוסט מורטם" לא מבטל את המוות.
שיברי האימפריה הערבית הם שהופכים אותה לאימפריה מסוג חדש, כזו שיש לה 22 נציגים ב"קהיליה הבינלאומית".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אינדיאני יהודי |
|
|
2 |
|
|
"הרוב הנוצרי חוסל במאה ה-14 ע"י השלטון הממלוכי (מוסלמים ממוצא תורכמני) וכך על-פי מפקד האוכלוסין העות'מאני הראשון (1525/6) זמן קצר לאחר כיבוש הארץ ע"י העות'מאנים (מוסלמים ממוצא תורכמני) היו בארץ כ-126,000 תושבים וכ-80,000 מתוכם היו ערבים"- הממלוכים הם לא מוסלמים ממוצא תורכמני. אלה ואלה לא היו בתחילה מוסלמים, אלא התאסלמו. ההבדל הוא במקור הגיאוגרפי שלהם: הממלוכים הגיעו מארצות שונות (גם מארופה), והתורכמנים הם ממוצא תורכי. העותמנים הם בכלל סיפור אחר: אסייתים, שהפכו לתורכים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד פעם, |
|
|
|
|
|
אתה חושב שאינני יודעת שהממלוכים לא נולדו מוסלמים? מה זה משנה. בתקופה בה אני דנה הם כבר מוסלמים.
כל מה שאני כותבת מבוסס על מחקרים של מומחים. ראה, ביבליוגרפיה בסיפרי: מתי ואיך חוסל הרוב היהודי בא"י
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
זה מה שמאפיין אותך. גם במשפט המוזר והמופרך הזה, וגם בכלל. לא מחקרים ולא זבובים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דיקדוקי? עניות!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אתייחס. למיטב ידיעתי, אין זהות בין ממלוכים לתורכמנים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה ארוך מדי. |
|
|
3 |
|
|
נסתפק בעובדות. לערביי האזור מגיע מאיתנו בדיוק מה שאנחנו חבים לתת לנאצים. במקרה שלהם הזכות היחידה שאנו רשאים להעניק לרשעים היא הזכות להודות לנו על כך שלא עשינו להם את מה שהם ניסו לעשות לנו, וגם את זה עלינו לתקן. אנא תתחילי מלמעלה, כלומר משפטים קצרים ככל האפשר, מסכמים, חד משמעיים, נוקבים, שיבהירו את האמת ההסטורית. מי שסקרן יכנס פנימה ויקרא את הפרטים וההוכחות. תודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
4 |
|
|
בעבר הירדן - למה עוד אחת?
מי יכול להצדיק עוד מדינה לערבים ביו"ש - מלבד זה ששואף להשמיד את מדינת ישראל?
ועוד דבר חשוב. כל הערבים שואפים לחליפות כוללת בלי מדינות.
לכן התביעה של אובמה להקים פה עוד מדינה ערבית (שתתפרק מיד על ידי דעאש) מטרתה לחסל את מדינת היהודים.
בוזי, ציפי וזין.הבה שואפים למדינה ערבית נוספת כי הם מטפחים שנאה עצמית רוויה שומנים ואלכוהול |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סניל |
|
|
5 |
|
|
המחברת טועה במה שהיא מייחסת לזנד מבחינת שלילת זכויות. אולם התמונה יותר מורכבת. דמוגרפית בתקופת המנדט היה רוב ערבי ולכן הקמת מועצה מחוקקת לפיו, הייתה מביאה למדינה ערבית. באותה תקופה טרם הייתה קיימת לאומיות פלסטינית. אולם מערכת היחסים של הפלסטינים ברשות עם מדינת ישראל אינה יכולה להתעלם מכך שכל עוד ישראל לא תהיה מדינת כל אזרחיה הישראלים, היא לא תוכל להיות מדינת לאום דמוקרטית עפ"י הדגם הלאומי המכליל. מבחינה זו אין הבדל בין שמאל וימין בארץ. כולם הם מחוץ לקונצנזוס באירופה מבחינת היות תפיסתם של הימין הקיצוני המדיר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי ברנע |
|
|
|
|
|
יתכן שבעיניך הדרישה למדינת כל אזרחיה ניראית הוגנת.
אבל, המנהיגות הערבית מעוניינת ב"מדינת כל אזרחיה" לא מהטעם שאתה חושב. הם בעד חיסול כל המאפיינים הלאומיים של מדינת היהודים ויישוב הפליטים בישראל. מה יקרה לדעתך ברגע שיהיה כאן רוב פלסטיני? המדינה תהפוך לפלסטין בדרך דמוקרטית עם מיעוט יהודי שעל גורלו אין צורך בהרבה ניחושים.
ואם מה שאני כותבת לא משכנע אותך- נא לענות לי על השאלה מדוע אותה מנהיגות המתנגדת למדינה יהודית בטענה שזו מדינה אתנוקרטית, רוצים שתקום מדינת לאום פלסטינית בגדה ועזה. הרי במדינה זו לא יהיו יהודים (אבומאזן הכריז זאת ) וגם לא נוצרים: הם בורחים בשל הרדיפות. האם זאת לא תהיה מדינה אתנוקרטית שבה האיסלאם תהיה הדת השלטת? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
6 |
|
|
עמים ילידים לא שימרו ריבונות ושטח אך ורק מזכות היסטורית. כמו היהודים בארץ ישראל גם עמים אחרים בארצות אחרות נושלו מארצם וריבונותם.
לסרבים זכויות היסטוריות בחבל קוסובו, כך גם לשבטים האינדיאנים בכול יבשת אמריקה, לסנהלזים באי סרי-לנקה, הקופטים במצרים וכו'.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלון פלג |
|
|
|
|
|
הקופטים הנוצרים הם צאצאי המצרים הקדמונים, האשורים הנוצרים הם צאצאי תושבי מסופוטמיה העתיקים. המרומים הנוצרים הם צאצאי הארמים- הסורים.
בכל הארצות הללו הערבים כבשו והתנחלו.
בארץ ישראל הם כבשו ולא התנחלו ב- 400 שנות כיבוש. פרובינציה זו לא הייתה חשובה בעיניהם. אחריהם לטו בה הצלבנים, הממלוכים והעותמנים.
הערבים היוו מיעוט במשך מאות בשנים. גם לאחר חיסול הרוב הנוצרי היו פה רק כ- 80,000 ערבים במאה ה- 16 . במאות ה17 - 19 הארץ הייתה דלת אוכלוסין ושוממה. תוחלת חיים נמוכה, תמותת תינוקות גבוהה, עוני ומחסור ורמת תברואה ובריאות ירודים.
שובם של היהודים והקמת ממשלת המנדט הביאו לפיתוח כלכלי וליצירת מקומות עבודה. כתוצאה מכך מהגרי עבודה מארצות ערב והאיסלאם היגרו לכאן באופן בלתי חוקי.
היהודים, לעומתם, הגיעו לכאן עפ"י החתטת חבר הלאומים וזכותם למדינה הוכרה ע"י האו"ם.
אז למי יש פה יותר זכויות? אבל, האו"םהחליט לתת גם לערבים מדינה לצד מדינת היהודים. היהודים הסכימו- הערבים התנגדו. לו הם היו מסכימים לא היו מלחמות , לא היו פליטים, לא היה טרור וכולם היו חיים בשלום.
הערבים מנסים לנשל את היהודים שהתיישבו כאן האופן חוקי ע"י שיכתוב ההיסטוריה, דמוניזציה ודה- לגיטימציה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
כל יתר ההודעה זה מחזור דיעותיה של הכותבת, שמטרתו הצדקת ההתנחלות היהודית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
היהודים כבשו |
|
|
|
|
|
איך אפשר בלי השיכתוב הקבוע של ההיסטוריה.
היהודים לא התנחלו. זהו מושג השייך להתנחלות בגדה המערבית.
היהודים שבו למולדתם באישור בינלאומי של חבר הלאומים והקימו מדינה עפ"י עפ"י החלטת האו"ם.
לו הערבים היו מסכימים להחלטת החלוקה ב- 1947 לא היו מלחמות, לא היו פליטים ולא היה טרור והיו 2 מדינות לשני עמים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
- ל"ת |
|
רבקה חלשה בהסטור | 15/05/15 18:24 |
|
|
|
|
|
|
|
שפק ליסק מדברת על המצרים הקדמונים, על האשורים, ועל שאר ענינים שארעו באותה תקופה (בערך) בה יהשע בן נון כבש את הארץ והתנחל בה. ההסטוריונית הדגולה, שכל ארצות הברית עפר לרגליה, ״שכחה״ את יהשע בין נון כאשר היא מאשימה את זולתה ב״שכתוב ההסטוריה״. העיקר שאפשר שוב למחזר את אותו מאמר עם אותן טענות יבשות ועבשות, ליחצן את הספרים (כל טוקבק מוליד עוד מאמר או ספר) להביא ״ציטטות״ מאיזה עבד בית ערבי, שמתחנף לציונים בתקווה שיתירו לו לבקר בבית שהם גזלו ממנו (הו, תמימות קדושה), והכל כמובן לתפארת מדינת ישראל, עם מחיאות כפיים מהיציע מהאינפנטילית ym, הקהל הטבעי לכתיבתה של ההסטוריונית הדגולה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שנאמר, אג׳נדה |
|
|
|
|
|
מספיק עם השטויות
התושבים העתיקים של מצרים - הקופטים
התושבים העתיקים של סוריה לבנון- המרונים
התושבים העתיקים של עיראק - האשורים
הערבים כבשו ארצות אלה והתנחלו בהן ודחקו את רגלי התושבים העתיקים ואף טבחו בהם.
אלה הן עובדות ולא אג'נדות
בארץ ישראל הם לא גילוי עניין. זוהי עובדה היסטורית וכל הניסיונות של יהודים אובדי דרך להכחיש זאת לא ישנו את העובדות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
יש לה מאמר אחד, שמזכיר פרסום של לשכת התעמולה הממשלתית, אותו היא כותבת שוב ושוב כבר שנים, בכל רחבי הרשת. בזבוז זמן להתעסק עם זה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני מציעה לכולם |
|
|
|
|
|
לערבים/ מוסלמים שבעד זכויות אדם במזרח התיכון..מעירק, מצרים וכו...שמעו מה יש להם להגיד...אל תקשיבו חלילה ליהודים...אנשים אלו מסכנים חייהם...ואתם הבזויים יד אחת עם אלו שרוצים לרצוח אותם בגלל דעות שונות על הומאיים זכויות אדם וכו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
יש כאלה, שיכולים לחשוב, שהדוקטורית הזו היא מומחית בהסטוריה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הבעיה היא, |
|
|
|
|
|
״ הגנה על זכויות היהודים״. פשיטא, לא הסטוריה, אלא אג׳נדה (כשלעצמה, בהחלט לגיטימית). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
השלמה |
|
|
7 |
|
|
הקטע מובא במאמר של דורון בקל- איילון על הספר אחוזת דג'אני
- אחוזת דג'אני: גירסת המציאות
נכבד ערבי מיפו שעמד בקשרי מסחר עם התנועה הציונית בימי הקמת המדינה. על רקע אירועי מלחמת-העצמאות ופינוי תושבים ערבים מערים וישובים שונים בישראל, כתב דג'אני ב-1.5.1949 לנציגי חברת "הכשרת היישוב" והאשים במישרין את ההנהגה הפלסטינית והכלל ערבית ב"נכבה":
"אני ועוד הרבה כמוני היינו קורבן עולה לעם, אשר בהדרכתם של מנהיגים פושעים, טיפשים ונבערים הובילו אותו לאבדון. נניח לרגע שהיו 100, 200 או 500 אנשים נבונים, האם יכלו לעמוד מול מיליון מטורפים? הפתגם אומר, 'הרענן בוער יחד עם היבש'. לרוע מזלי הייתי קורבן לאחרים". בהמשך הדברים הוא מבקש ויזה על מנת לשוב ליפו ומבהיר את עמדתו כלפי מדינת ישראל כאדם חפץ חיים ושגשוג:
"...הייתי ולא חדלתי להיות ידיד היהודים, וכי אהיה אזרח נאמן רודף שלום במדינת ישראל".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
לביתו, גם עם ויזה. הקולוניאליזם הציוני לא מבדיל בין עבדי הבית (מסוגו של הכותב) ועבדי השדה (הדור הזקוף). כולם ״ערבים, הנוהרים באוטובוסים אל הקלפיות״. איך אמר פעם נציג ״השמאל האמיתי״ יוסי ביילין, בהפגנת ״השלום״ של הסמול הציוני- צריך להקים מדינה פלסטינית כדי למנוע רוב ערבי בישראל,. מביילין ועד מרזל, אותה ציונות גזענית. לידיעת עבד הבית הציוני דג׳אני. אפרופו ״גרסת המציאות״ של שפק ליסק, זו לא המציאות, אלא תפיסת המציאות, כפי שלימד אותנו מלקולם אקס בנאומו הנפלא- עבד הבית ועבד השדה. ואידך זיל גמור.
http:/ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יש להניח, |
|
|
|
|
|
מדינת ישראל קמה עפ"י החלטת האו"ם. רוב המדינות בעולם הכירו בזכות ההגדרה העצמית של העם היהודי ובקשר שלו מולדת ממנה סולק.
אם השמאל הקיצוני אינו מכיר בהחלטות האו"ם הוא ודאי לא יכיר בהחלטה להכיר בגדה המערבית ועזה כמדינת פלסטין.
הקולוניאליסטים הם הערבים שהיגרו לארץ באופן בלתי חוקי בחיפוש אחר תעסוקה שהתנועה הציונית וממשלת המנדט יצרו כאן.פרופ' גוטהיל מאילינוי הוא כלכלן שאין לו כל קשר לרעיון הציוני והוא הגיע למסקנה זו וכל העובדות שהבאתי במאמרים שלי מאשרים את התזה שלו.
אבל, בניגוד לשמאל הקיצוני שאינו מכיר בזכות ההגדרה העצמית של היהודים וכל שאיפתו היא להפוך למיעוט במדינה פלסטינית, לפחות 60% מאזרחי ישראל מכירים בזכות ההגדרה העצמית של הפלסטינים ובזכותם למדינה.
לא נותר אלא לקוות שממשלת ביבי הנוכחית לא תאריך ימים ותקום ממשלה שתביא לפיתרון הסכסוך המיותר הזה שגבה קורבנות חינם משני הצדדים.
השמאל הקיצוני רק מעודד באג'נדה שלו את הקיצוניים בקרב הפלסטינים, ככתוב "מהרסיך וצחריביך ממך יצאו". הם רק תורמים למניעת פיתרון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
עלאק מלקולם אקס...הערבים בטח היו הורגים אותו. גם השטחים של השחורים הם כבשו...ועכשיו זה שלהם...לא של הילידים. לא רק כבשו אותם הפכו אותם לעבדים..ונישלו אותם מאדמתם.יש ערבים שחושבים אחרת מהגזענות הערבית הזו..הם בעד הומאים והם בעד ישראל,השכלה וכו...הם נמצאים ברחבי המזרח התיכון ורוצים אחרת. המזרח התיכון מתבוסס בדמו בגלל המחשבה הדבילית הזו..ועוד יש חוצפה מאנשים במערב לטעון שהללו במזרח התיכון שבעד זכויות האדם הם ערבי מחמד..בעוד שהם מסכנים את חייהם. שהערבים אולי ידלגו על מלקולם אקס ויפנימו מרטין לותר קינג יהיה להם טוב. בכל אופן, אנחנו בישראל בסך הכל חוטפים פה ושם גלי הדף מהגזענות הערבית. מי שסובל מהגישה שלהם...זה הם עצמם. אז תמשיך...אתה מממש "עוזר להם". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
הוא ידע הכי טוב, שמהדוד טום הזה, שמנשק את היד שמכה אותו, שום דבר טוב לא יצא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גם לותר קינג, |
|
|
|
|
|
המתרפסים לשיטתך. אני לא חושבת שאני יכולה לשפוט אותם לאור המציאות שהם חיו. בהחלט אלו שלמדו בסתר ומרטין לותר קינג ראויים להערכה וכו. בנושא היהודים לאורך ההיסטוריה זה היה אותו הדבר...תרבות מתרפסת כביכול. אפשר לבחור לראות זאת כשלילי כמו האנטישמים או חיובי...תרבות לא אלימה...אין מה לערבי הזה להתרפס..הוא לא היה במצב של צורך להיתרפס כדוגמת השחורים תחת תרבות מערבית או מוסלמית..האלימות,הגזענות והפחד. הדעות שלו עדיין קיימות במזרח התיכון, מה יש להם להיתרפס? ההפך הם במדינה מוסלמית עם סכנה לחייהם ועדיין מדברים. מי שמתרפס זה דווקא השמאל שמתיחס לכל ערבי עם נחמדות יתר ולעולם לא ידבר איתם באמת על דעותיהם... כמו על הומאיים, נשים, על תושבי גיסר אל זרקא, שחורים וכו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הציטטה אינה שייכת לאתר "מראה". היא מסמך ארכיוני.
אבל, כידוע, השמאל הקיצוני אינו מכיר בראיות שאינן תומכות באג'נדה ההזוייה שלו. הוא אינו מכיר בראיון של שר בממשלת החמאס לטלביזיה המצרית. הוא אינו מכיר במה שכתוב באתר בערבית של אום אל- פאחם. הוא אינו מכיר בממצאי מפקד האוכלוסין המנדטורי וגם לא בסקר הכפרים- מחקר על הגירת מהגרי עבודה מארצות ערב לארץ בתקופת המנדט הבריטי.
השמאל הקיצוני לא קרא את סיפרו של הפרופ' מאוניבסיטת אל- קודס הפלסטינית על הרכב האוכלוסייה בארץ. יש גם הכרזות של צ'רצ'יל ופרנקלין דלנו רוזבלט שקבעו שהייתה הגירה בלתי חוקית של ערבים לתחומי הארץ תחת שלטון המנדט הבריטי.
בסיפרי הבאתי שורה של חוקרים שקבעו מה היה הרכב האוכלוסייה בארץ בתקופת הכיבוש הערבי, הצלבני והממלוכי. אבל העובדות אינן מפריעות לשמאל הקיצוני מלדבוק באג'נדה שיקרית והזוייה.
אולי נשלח אותם לחיות קצת בעזה או בגדה המערבית כדי שיטעמו ממה שיקרה להם אם האג'נדה שלהם תתגשם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
לכבוד יום הנכבה: עדות של מזכיר הליגה הערבית
ביומון הלבנוני-ניו יורקי "אל הודא" ב-8 ביוני 1951 בידי הכתב חביב עיסא: "" המזכיר הכללי של הליגה הערבית, עזאם פחה, הבטיח לעמים הערביים שכיבוש ארץ ישראל ותל אביב יהיה פשוט כטיול צבאי... הוא הטעים כי הם עומדים כבר על הגבולות וכי כל המיליונים שהוציאו היהודים על קרקעות ופיתוח כלכלי יהיו ביזה קלה, כי עניין פשוט יהיה זה לזרוק את היהודים לים התיכון... עצת אחים ניתנה לערביי ארץ ישראל לעזוב את אדמתם, בתיהם ורכושם ולשבת ארעי במדינות אחיות שכנות, לבל יבואו תותחי הצבאות הערביים הפולשים ויקצרו בהם קציר"." |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
על הסיפור הזה שהביאה שפק ליסק עם עזאם פחה. עוד בדיה הסטורית, שלא היתה ולא נבראה. כיוון שהכותבת ממשיכה עם השטות הזו, ועל מנת למנוע מהקורא המבולבל לטעות, הנה הקישור שוב
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד חומר ממוחזר |
|
|
|
|
|
שרצה אמפריה ערבית על חשבון אחרים. רצה גם את ספרד. ערבים חייבים לשלוט. אוטונומיה? פחחחח תמיד חיו היהודים באוטונמיה באיסלם...לא תאחל אוטונומיה כזו גם לאוייבים שלך....תרבות בזוייה היא והאוטנומיה שלה..אתם מבאים פה תאתר הזה כאילו קודש הקדושים...הסתייגות מהאימפריה הערבית הגזענית...קיים בכל המזרח התיכון ולא רק מיהודים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
השמאל הקיצוני אינו מוכן לאשר את העובדות שהבאתי במאמרים שלי. העובדות אינן מעניינות אותם. יש להם אג'נדה. הם רוצים להיות מיעוט במדינה הפלסטינית שתקום על חורבות מדינת היהודים. יוצאי ארצות המזרח בארץ יכולים לספר להם על החיים בארצות האיסלאם. גם הנוצרים יכולים להוסיף ראיות על גורלם תחת שלטון מוסלמי.
בעם ישראל קיימת תופעה של חריגים המתכחשים למוצאם ו"מוכרים בכורתם בנזיד עדשים".
זה קרה בספרד בה רבנים התנצרו והפכו לאויבים הגרועים ביותר של התפוצה היהודית בספרד. זה התגלה בעת הוויכוחים הפומביים שיזמו השליטים הנוצרים כאשר מול רבנים יהודים ניצבו מתנצרים. זה התגלה כאשר בחוגי האינקוויזיציה היו יהודים- מומרים שלא הססו להתעלל באחיהם לשעבר. טורקווימדה, ראש האינקוויזיציה היה ממוצא יהודי מצד סבו.
גם בזמן השואה היו יהודים שהתנכרו לאחיהם ובהיותם בתפקידי קאפו התעללו באחיהם.
אלה הם מהרסייך ומחריבייך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אתם מחללים את זכרם של ששת המיליונים ששארית הפליטה מהם מצא מקלט במדינת היהודים שאותה אתם רוצים לחסל. אתם מנסים לגזול מהעם היהודי את ארץ המקלט אליה הם יכולים לבוא בצר להם.
באג'נדה שאתם מפרסמים בעולם אתם מעודדים אנטישמיות.
ויש לך חוצפה להאשים אותי בזילות לשואה מפני שהשוויתי אתכם לקאפו? אתם לא יותר טובים מהם והמתנצרים שמררו את חיי אנוסי ספרד ופורטוגל.
כמעט כל המשפחה של אמי נכחדה בשואה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
וגם מביישת את אמא שלך. את עצמך את לא מביישת. את כבר בושה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באנלוגיות שלך, |
|
|
|
|
|
אתם מאשימים אותנו הציונים בגזענות....אנחנו טוענים שאתם מלקקים לגזענים ...ושונאים יהודים בעצמכם...איפה הראש מתיישב לך שלך מותר ואסור לנו?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
בני מוריס בספרו: 1948- תולדות המלחמה הערבית- ישראלית כתב שחג' אמין על חוסייני אמר שהערבים ימשיכו להילחם עד שהציונים יחוסלו וארץ ישראל כולה תהיה למדינה ערבית טהורה.
זוהי המורשת של המופתי לעם הפלסטיני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
לבין פחה. ואת מה שכתב מוריס על מעשי היהודים, כולל אסמכתאות ופרטים מלאים, היא לא קראה, כי זה לא נכתב בדפי המסרים של התעמולה הישראלית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המומחית הדגולה, |
|
|
|
|
|
בושה וחרפה כך לשקר במצח נחושה.
את/ה חושב/ת שאני בתת רמה שלך? הצחקתני. את/ה לא מבחין/נה בין עובדות למשאלות לב ולאג'נדה שיקרית וגזענית.
הפלסטינים הם גזענים ואנטי- דמוקרטים. בעזה ובגדה המערבית הנוצרים נירדפים ובורחים בהמוניהם. עיתונאים אינם יכולים להתבטא בחופשיות כי הם יושלכו לבית סוהר. הנשים הן אזרחיות סוג ב' וזהו החלום ההזוי והאידיוטי שלכם בשמאת הקיצוני.
מיליוני הדולרים המוענקים מדישנה ע"י המערב אינם מביאים לפיתוח כלכלי וליצירת מקומות עבודה.
מחנות הפליטים מוזנחים ובמצב חמור כי הרשות אינה משקיעה בתושבים אלא רק בהישרדותה ובהסתה נגד ישראל כדי להסיט את דעת הקהל מאחריות הרשות למצב.
וביישובים הערביים - השלטון המקומי אינו משקיע את מרצו בשיפור המצב. תמיד יש את מי להאשים.
מצבם של ערביי ישראל טוב יותר ממצב המוסלמים באירופה וגם בארצות ערב.
ואתם רוצים לדרדר אותנו למצבם של אזרחים הנמצאים תחת שלטון ערבי.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
שולטת בכל דבר, שנוגע לחיים שלהם, ומאשימה את האסירים במצבם. כאילו שהאסיר הוא זה שאמור לבנות לעצמו את החיים בתוך הכלא שלו. מי שחשב, שהקולוניאליזם נגמר, שיקרא את שפק ליסק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
היסטוריונית דגולה |
|
|
|
|
|
מי שכותב את השטויות האלה עלי שאני רק כותבת היסטוריה- לא עוסקת בפוליטיקה הוא בלתי שפוי בדעתו.
אין לו תשובות אמיתיות לנושאים שאני מעלה וזה מעביר אותו על דעתו.
שטויות כאלה כבר מזמן לא קראתי
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
מרוב אי יכולת להגיב בצורה עניינית על עובדות שמסרבים להודות באמיתותן הכותב/ת כותבת ממש ירד/ה מהפסים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
מסכים עם דעתך. שפק ליסק גם תמצא את הפסיכיאטר, שיספק חוות דעת רפואית בעניין. אם הבנתי נכון את המגיב ההוא, ישראל היא ששולטת בכל תחומי החיים של הפלסטינים בגדה וברצועה: תנועה, כלכלה, מרשם התושבים, בניה ועוד, ולמעשה הפכה אותם לאסירים. כל מי שתומך במצב הזה כמו שפק ליסק לא יכול לצפות מאסיר להקים ״מדינה״, או אפילו לנהל את חייו באופן עצמאי, כל עוד חירויותיו ניטלות ממנו. אני מסכימה לטענה הזו ומעריכה ששפק ליסק, כמנהגה, לא תתיחס אליה ענינית, אלט תמשיך לעשות אנלוגיות לשואה ולדלוח אנשים לאשפוז פסיכיאטרי. שפק ליסק כבר מזמן איבדה את העשתונות ואת הבושה (אם היתה לה פעם בכלל). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טכניקה בולשביקית |
|
|
|
|
|
הכותה/ת מהשמאל הקיצוני סתם נטפל אלי מפני שאין לו תשובות לעדויות שהבאתי.
כל מי שקורא את המאמרים שלי יודע שאני בעד 2 מדינות ושויוויוןאזרחי לערביי ישראל.
נטפלו אלי כמו קרציות ומעלילים עלי עלילות שוא זדוניות. חוצפה
אלה הם עוכרי ישראל והשקר הוא הנשק שלהם. כמו גבלס. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
- ל"ת |
|
זילות השואה נמשכת | 18/05/15 15:04 |
|
|
|
|
|
|
|
אבל הפתרונות שהיא מציעה הם סמול ציוני. זה אותו ימין, שמתחזה לשמאל, שכבר עשרות שנים מנסה למכור את אותה הסחורה המקולקלת שנקראת בפיו ״שלום״ או, למצער, ״תהליך שלום״. (תכנית אלון, אוסלו ושות׳). יש בישראל כאלה שאוכלים את הלוקש, אבל בין הפלסטינים אין, למעט כמה פוליטרוקים, שישראל מפרנסת אותם לצורך המשך ״תהליך השלום״. המדובר בתיאטרון אבסורד הן מבחינה פוליטית והן מבחינה מהותית/ מוסרית, שכשלונו (הודאי) פעם אחר פעם מוביל למרירות ולתסכול, שמתפרצים מדי פעם בהודעות הנאצה הגועליות מהסוג של הודעותיה של שפק ליסק. שנהב כתב יפה למה כל סיפור 2 המדינות הזה חסר סיכוי ושקרי
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ההסבר לכך פשוט |
|
|
|
|
|
(של גופו) מצליח ליצר הצלחה וכסף יותר מכל האומה הערבית גם יחד.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
ישראל היא שממשיכה להחזיק את המוסד המנוון הזה, שהוקם באוסלו על מנת לשמש כקבלן משנה של השליטה של ישראל בפלסטינים, ומונעת ממנו להפוך לפגר גמור, על מנת, שיאפשר את המשך השליטה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
השרדות הרשות, |
|
|
|
|
|
כמובן, שזאת תהיה מדינה פלסטינית כי בין הים לירדן יש רוב פלסטיני. הם אינם מכירים בקיומו של עם יהודי ובזכות ההגדרה העצמית שלו שהיא זכות אוניברסלית ותומכים באג'נדה הפלסטינית המבוססת על שיכתוב ההיסטוריה: גיבוב של שקרים.
אין להם תשובות לראיות שהבאתי אז הם מתנפלים עלי ומעלילם עלי עלילות והשמצות. אני בזה להם
אני איני מייצגת את ממשלת ישראל וגם לא את הרשות הפלסטינית.
רק הפלסטינים רשאים לקבוע אם הם רוצים את הרשות או לא.
לצערי, ביבי קיבל 30 מנדטים
השמאל הקיצוני והימין הקיצוני רוצים אותו הדבר: מדינה אחת.
השמאל הקיצוני הסהרורי עוזר לימין הקיצוני להשיג את מטרתו.
מדובר באנשים החיים על פלנטה אחרת- לא כאן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
של חילונים ערבים (ודתיים כביכול מתונים) פלוס שמאל מערבי. הימין הישראלי אין לו שום עניין לחזק את אבו מאזן ...זה כפייה על ישראל מבחוץ ומבפנים...מה גם שהתושבים הערבים ביהודה ושומרון לא סובלים את הערבים בעזה ולא רוצים שום איחוד איתם..גם זה כפייה...ורבים שם מהערבים מרוצים מנוכחות צבא ישראל, לטענם זה שומר עליהם מהעברינות באזור... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
רואה ימין?או שמאל? וגם כתבתי שמאל מערבי לא רק ישראלי...בכל זאת זה לא משנה את העובדה. רוב הציבור בארץ בז לרשות ואין לו רצון לחזק אבו מאזן...מבחוץ מחליטים לנו וכופים עלינו שזה אינטרס ישראלי. חוץ מזה שזה שוב להאשים רק את המערב...ערבים רבים תומכים ביישות הזאת ופועלים באום לזכות שלהם. וזה שוב חוזר לריב הפנימי של הערבים עצמם בין החילונים לדתיים. אנחנו בימין בארץ רוצים שהערבים יחליטו בעצמם מי ינהיג אותם. זה לא אשמתנו שבמצרים בחרו את מורסי והחילונם הפילו אותם בלי להתייחס. ופה בחרו חמאס והחמאס החליט שאין בחירות יותר..והעולם פלוס הרשות ממשיכים להתנהל כאילו בחרו את הרשות. בנוסף רבים מהערבים מרוצים מצבא ישראל שם..כי זה מגן עליהם מהדתיים שלהם...ראה מה קורה במצרים...ונושא אחרון..השמאל כמו שרוב העולם מסתכל עליו חושב שלחזק את הרשות זה דבר חיובי כדי לבנות את המדינה הפלסטינית...לא לרעת הפלסטינים ...הם חושבים שזה לטובה ופתרון נכון...הם בהחלט מאמינים בזה...... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
טוען שהאינטרס הישראלי..זה שחמאס ישלוט בעזה ולא דאעש..חח..זה לא ניגמר הריב התוך הערבי להשתמש בישראל..שנעזור להם עקב אינטרס כביכול שלנו...עכשיו חמאס רוצה שנעזור לו להילחם בדעאש שבעזה..ובקרוב השמאל המערבי יחשוב שזה מה שצריך לעשות...מצחיק הבכי החמאסי הזה...אני מקווה שישראל לא תתערב |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
החילונים הערבים לדתיים הערבים. אסד,א סיסי, לבין המנהיגים הדתיים...אין הרבה הבדל = אין זכויות אדם ויש אכזריות. לערבים יש 2 אפשרויות גרוע או גרוע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
ערביי הארץ עברו טראומה רצינית בעקבות מלחמת העצמאות ואני חשה אמפתיה לסבלם. אבל, מקומם שהם מתחילים את ההיסטוריה מהנכבה ומתעלמים לחלוטין ממה שהם עשו ליהודים בין 1919 ל- 1948 .
הצדק אינו נמצא בצד אחד וככל שערביי ישראל יבינו זאת מהר יותר כך יגדלו הסיכויים לדו- קיום ולשיוויון אזרחי.
אי אפשר להטיל את כל האחריות על ישראל. למנהיגות הפלסטינית, לערביי הארץ ולמדינות ערב יש אחריות רבה הרבה יותר מזו של ישראל במה שארע.
מהתחושה שלהם הצדק הבלעדי הם מגיעים לשלילת זכותם של היהודים למדינה. וזוהי גזענות. לכל עם יש זכות להגדרה עצמית והפיתרון לסכסוך הוא 2 מדינות ומיעוט ערבי/פלסטיני בישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
ראיתי את הכתבה. היתה שם אישה צעירה מאד (כבת 25) ששאלה- הציונות הקימה פה מדינה ליהודים. אני לא יהודיה. כיצד זה מצפים ממני להסכים ולהזדהות עם משטר, שרואה בי אזרחית ששוה פחות? שפק ליסק כבר עשרות שנים מברברת את עצמה לדעת, אבל את האמת הפשוטה שמבינה העלמה הצעירה, היא כבר לא תבין אף פעם. בשפת הכדורגל אומרים על אנשים כמו שפק ליסק- אין סיכוי שהיא היתה מבקיעה גול גם אם המשחק היה נמשך עוד שנה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
על זה נאמר |
|
|
|
|
|
כרגיל המגיב/ה מתעלם מהעובדה הידועה שאני בעד שיוויון אזרחי לערביי ישראל. שוב השתלחות בי באופן אישי ללא כל בסיס והצדקה. גועל נפש של התנהגות לא ישרה.
אבל,לצערי, הבחורה הנזכרת אינה מבחינה בין מאבק לשיוויון זכויות שהוא לגיטימי לבין הטענה שאינה יכולה להזדהות עם מדינה יהודית. זוהי אמירה פוליטית שפרושה שהיא אינה מכירה בזכותם של היהודים למדינה ובמעמדה כמיעוט פוליטי הזכאי לשיוויון.
יהודים חיים במדינות בעלות רוב נוצרי שבדגלן יש צלב אבל הם מעולם לא אמרו שאינם יכולים להזדהות עם מדינה שהם אינם הרוב בה.
בארצות המערב חיים גם מוסלמים רבים וכמו הבחורה אינם מבחינים בין מאבק לגיטימי לשיוויון לבין היותם מיעוט והם כבר דורשים להשליט את השריעה.
מאחורי האמירה של הבחורה" לצערי, שכחתי את שמה, מסתתרת הטענה הכוזבת שערביי ישראל בתחומי הקו הירוק הם "עם ילידי". עפ"י מפקד האוכלוסין המנדטורי מ- 1931 הערבים באו מ- 32 ארצות ערביות ומוסלמיות: ממצרים, חצי האי ערב, סוריה, סודן,בוסניה, צ'צניה ועוד. אפילו מאלג'יר.
כל עוד ערביי ישראל לא יודו בפני עצמם בעובדות יש סכנה לדו- קיום מכיוון שהם מוסתים ע"י מנהיגיהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
של המדינה, שהיא אזרחית, ולא "נוצרית". ישראל, להבדיל, היא "יהודית". שני הצעירים, שדיברו בכתבה מבינים זאת היטב. אגב, הטענה כאילו הצעירה מהכתבה רוצה להשליט פה את השריעה היא גם השמצה וגם פירכה, שלא ראויה לתגובה, בדומה לשאר הקישקושים הממוחזרים מבית היוצר של שפק ליסק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חוסר הבנה מוחלט. |
|
|
|
|
|
נושא השריעה נאמר בהקשר למהגרים המוסלמים באירופה שהם מיעוט המנסה להשתלט על הרוב
הדגל עם הצלב הובא בהקשר וערבים ישראלים מתנגדים לדגל עם מגן דוד. הם מתנגדים לכל סממן יהודי לאומי.
הם מניפים את הדגל הלאומי של פלסטין ותומכים מדינת לאום פלסטינית אבל ליהודים אסור שתהיה מדינת לאום. בניגוד לישראל אבו מאזן קבע מדינת הלאום שלו תהיה נקייה מיהודים ולאור רדיפת הנוצרים היא תהיה גם נקייה מנוצרים. מדינת לאום פלסטינית.
איזו צביעות והתחבדות וקריטריונים כפולים ליהודים ולפלסטינים
הבחורה בהחלט מבחינה בין שוויון שזה עניין אזרחי ולבין אי קבלת הרוב שהוא יהודי שזה עניין פוליטי.
המגיב אינו מבין מה שהוא קורא.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפ0ק ליסק |
|
|
|
|
|
"הבחורה בהחלט מבחינה בין שוויון שזה עניין אזרחי ולבין אי קבלת הרוב שהוא יהודי שזה עניין פוליטי"- היא הסבירה, ש"הרוב היהודי" הוא עניין של הגדרת המדינה כ"יהודית", ולכן לא מדובר בעניין פוליטי, אלא מהותי. שהרי אין שוויון במדינה בה לא יהודים בהגדרה שוים פחות. מה שמבינה אישה צעירה לא מבינה אפילו דוקטורית מדופלמת. הלואי על כל אזרחי המדינה הבנה כמו שלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אי ההבנה שלך. |
|
|
|
|
|
כל הדמגוגיה הזאת באה לכסות על העובדה שיש ערבים בישראל- לא כולם- שאינם מכירים בזכות ההגדרה העצמית של היהודים. נביל שעת טען שהיהודים אינם עם אלא דת ולדת לא מגיעה מדינה.
הבחורה אינה מוכנה להכיר בזכות זו וגם לא בזכותו של הרוב לעצב את המדינה. הערבים בישראל הם מיעוט שיש לו זכות לשיוויון אזרחי.
אם לא מוצא חן בעיניהם לחיות במדינה יהודית שיעברו לפלסטין ויחיו במדינה פלסטינית.
כל הדמגוגיה נועדה להביא חיסול מדינת היהודים, להכניס את הפליטים לישראל ולהפוך את ישראל לפלסטין.
מספיק עם הדיבורים המזוייפים על מדינה אזרחית. הרשות הפלסטינית אינה מדינה אזרחית בדרך אלא מדינת לאום. אין מדינה ערבית שהיא מדינה אזרחית.
מדינת היהודים נוסדה כדי לשמש מקלט ליהודים הנירדפים בכל העולם לאורך ההיסטוריה. לפלסטטינים יש חלק בהסתה נגד יהודים בעולם. המדינה קמה עפ"י החלטת האו"ם. גם אבו מאזן רוצה להקים מדינה עפ
"י החלטת האו"ם. אז בשביל פלסטינים זה בסדר ולא בשביל יהודים??
גזענות- זה שם המשחק.
גזענות עטופה במלים מזוייפות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כאשר שני עמים רבים על טריטוריה- מחלקים אותה ופותרים את הבעיה.
הבעיה היא שהמנהיגות הערבית בישראל רוצה להפוך את ישראל למדינה פלסטינית מס. 2 וזוהי גזענות כלפי העם היהודי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק |
|
|
|
|
|
ובקיצור, כפי שהסבירו יפה שני הצעירים בכתבה בטלויזיה- מדינה אתנוקרטית זו גזענות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המלך |
|
|
|
|
|
זה בראש שלהם בלבד. לא צריך לטפח את המחשבה הזו בכלל. אם היה מדינה פלסטינית עם אתוס שלהם ועדיין יהודים היו יכולים לגור שם ואחרים . מדינה עם זכויות אדם...לא היה לי בעיה לגור אצלם ולחבב את המסורת שלהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
היא מדינה שהיא בית ללאום היהודי. המדינה היחידה שהיא מדינת כל אזרחיה היא ארהב..כן אותה מדינה שהמוסלמים הכי שונאים והקומוניסטים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
ואפילו בכמה חוקים, שהראשון בהם הוא חוק יסוד: הכנסת, שבשנת 2002 הוסף לה סע' 7א'שבס"ק (א) בו נרשם: "רשימת מועמדים לא תשתתף בבחירות לכנסת ולא יהיה אדם מועמד בבחירות לכנסת, אם יש במטרותיה או במעשיה של הרשימה או במעשיו של האדם, לפי הענין, במפורש או במשתמע, אחד מאלה: (1) שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את טועה. |
|
|
|
|
|
כל אזרחיה. ועדיין זועבי וכו בכנסת (ולי אין שום בעיה עם זה..ההפך) יש עוד חוקים כנראה במדינה שלנו.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
הצעת החוק הרשמית לחוק הלאום. "מדינה יהודית" מוגדרת בהצעה: "הבית הלאומי של העם היהודי"
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מתקשים בהבנה, |
|
|
|
|
|
הבאת הצעת חוק..לא משהו קיים...היו עוד הרבה הצעות אחרות אז...בנקודה זו יש לי להתגאות על הקיצונים היהודים שלנו...הלוואי וזה היה קיים באיסלם...אז המזרח התיכון היה נראה אחרת...מקווה שזה היה אפילו המתונים שלהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
סביב הסיפור הזה של ״מדינה יהודית״. ויש גם אינפנטיליות כמו ym, שימשיכו ללהג ברשת, כי יש להן מחשב ומקלדת עם אינטרנט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יש חוקים, |
|
|
|
|
|
אני עוד לא פגשתי מדינה יותר טובה מישראל..בזכויות אדם וחופש..לא אירופה ולא ארהב ובטח לא המוסלמיות. לא המערב שהכל כבר אסור שם ולא האיסלם שהכל מותר שם....וזה אתה טוען המדינה היהודית הביאה ולא החילוניות במערב..אז אני יכולה להיות רק גאה..ואני רחוקה מדת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עם כאב כזה?כאב על אדמה?כאב של מקום מסויים שלא שייך להם כביכול?אי אפשר להיזדהות עם כאב כזה כשזה כל הכאב שלהם...היא הרי אזרחית סוג ד בעולם האיסלם ,היא ההומאים ורבים אחרים...כאב על אחרים אין להם...כאב של רכוש ..לא כאב של זכויות אדם.בחילה הם וכביכול מה הצרות שלהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|
|
|
|
|
הוא הציג צעיר אחר של כ״מתון״, לעומת הצעירה ״הקיצונית״, ואפילו אמר, שהוא מסכים לקבל את היותו אזרח במדינה יהודית. אלא שבתשובה לשאלה ישירה, הצעיר הזה לא אמר את מה שהכתב כאילו אמר מפיו. הוא שתק ולא ענה. הכתב הזה הוא לא אדם שמחפש לעשות רע. ההיפך הוא הנכון. הוא דוקה היה אמפתי וחיפש פתרון הוגן. אלא, שהוא לוקה במה שקרוי ״תסמונת הסמול הציוני״. הוא מחפש מתחת לפנס פרטנר פלסטיני למה שהוא מכנה ״דו קיום״ במדינה הציונית ולא מבין, שאין כזה, כי לא יכול להיות כזה. כפי שאמרה הצעירה יפה, הציונות הקימה פה מדינה יהודית ליהודים.שום אדם הגון לא יהודי לא יסכים מרצון להיות אזרח במדינה שהיא לא גם שלו וגם בשבילו. והאמת היא, שגם יהודי הגון ומוסרי לא צריך להסכים לזה, גם במחיר של לספוג את הקללות של שפק ליסק ואת האנלוגיות לנאצים. מים מתחת לגשר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גם אני ראיתי |
|
|
9 |
|
|
חילופי שטחים..אבל ערבי ישראל לא רוצים אזרחות פלסטינית..הם רוצים אזרחות ישראלית. הרי ברור, מי ירצה אזרחות מוסלמית מלבד דאעש. לפחות אצל דאעש אין צביעות.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
YM |
|