X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הזלזול שלנו בחינוך הערבי לשנוא יהודים בשל יהדותם וראייתו כדבר שולי הם הבסיס לרציחות אליהן הורגלנו. המלחמה בהסתה האנטישמית ובתעמולה השקרית הניאונאצית צריכה להיות מלחמת חורמה. אין לדבר עם מי שזהו החינוך שלו ואין להאמין למילה אחת היוצאת מפיו
▪  ▪  ▪
הסתה פלשתינית [צילום: AP]

תודה לראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו על שבזכותו אני רגוע. תגובתו לרצח דני גונן ז"ל הסירה דאגות מליבי. לאחר ששמעתי אותו נרגעתי לחלוטין, כי כעת אני יודע שאם ארצח ע"י ערבי, רק משום היותי יהודי, הרוצח ייתפס וייענש "בכל חומרת הדין". יש לי הבטחה מפורשת מראש ממשלת ישראל ועכשיו אני יכול להרצח ברוגע טוטאלי.
רצח דני גונן ז"ל הוגדר ע"י נתניהו כ"מעשה שפל ונתעב" כאילו שיש רצח של יהודי בשל יהדותו שאינו "שפל ונתעב". וכמו כל רצח שפל ונתעב בו סיבת הרצח היא אך ורק היות הנרצח יהודי, אנו היהודים בארץ ישראל נמשיך בשגרת הרציחות ע"י ערבים כאילו באחד מחוקי הטבע מדובר. נפעיל מודיעין, נתפוס את הרוצח, נשפוט אותו תוך שמירה מדוקדקת על זכויותיו וכשתוכח אשמתו (גם הודאתו ושבועתו להמשיך לרצוח יהודים לא תמנע החובה ב"הוכחת" אשמתו) נכלא אותו בבית הספר הגבוה למחבלים מתקדמים עם חבריו ה"אסירים", תוך הקפדה על "זכויותיו" ובמימון מלא של מדינתו. וכש"חומרת הדין" הנוראה הזו הופעלה נגדו, נמתין לרצח הבא ונמשיך להשתומם הכיצד חומרת דין שכזו אינה מרתיעה חיות ערביות רעות להמשיך ברצח יהודים.
כמדינה דמוקרטית המחויבת לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו נקפיד לשמור על "כבודו" של הרוצח השפל. בבית הספר הגבוה למחבלים נשכן אותו עם חבריו (שהרי בידוד הוא פגיעה בכבודו) ומהם ילמד חיש קל על טיפשותם של היהודים. אלה במסווה של "הרגעת רוחות" יתנו לו ולחבריו לחיות חיים שספק אם בביתם היו להם. שם הוא ירכוש השכלה, יתפלל לנביאו מוחמד חמש פעמים ביום וישבע לקיים את מצוות הקוראן להמשיך ולרצוח כל מי שאינו מוסלמי ובעדיפות גבוהה ליהודים. הוא מהר מאוד ילמד מיהו דיקן כלא ה"אסירים" ויציית לחוקיו כחייל נאמן. אם צריך לשבות רעב הוא ישבות ואם צריך להשתולל במהומות הוא ישתולל ואם צריך לרצוח "בוגד" הוא גם ירצח.
מיעוט אצלנו, עם הזיות על גבול השיגעון במובן הקליני של המילה יבינו (ובהבנתם זו גם יצדיקו) את הרוצחים ויתלו האשם ב"כיבוש" וב"דיכוי" ושאר שמות המפנות את האצבע המאשימה אלינו, מתעלמים לחלוטין מרציחות של יהודים ע"י ערבים טרם "הכיבוש". הרוב השפוי למזלנו יבין שברצח אשם הרוצח ולא הנרצח אך גם רוב זה יסתפק בהפעלת "חומרת הדין" עליה גאוותו של נתניהו ויחזור לשגרת רצח יהודים ע"י בני עוולה ערבים.
ראש ממשלתנו כתב שני ספרים על הטרור ועל הדרך בה "יביסו משטרים דמוקרטיים את הטרור". למרות עצות הפז שבספריו החמיץ נתניהו את עיקר העיקרים: אין כל אפשרות למגר את הטרור אם אינך בראש ובראשונה ממגר את שורשיו המצמיחים את דורות ההמשך שלו - מה שקרוי אצלנו בשפה מעודנת "הסתה". מיגור ההסתה חייב להיות ראש וראשון לכל מלחמה בטרור. מנהיג אמיתי משוחרר מחבלי גלותיות ועם כבוד לאומי מינימלי חייב לקום ולהצהיר כי השנאה האנטישמית המטופחת יום יום כלפינו בתקשורת ובחינוך הערבי מסוכנת מכל נשק קטלני. בעוד שנשק הרסני שבידי האויב ניתן להשמיד נשמות ערביות מורעלות מינקות לא ניתן. משום כך עם מי שמפעיל נגדנו נשק קטלני שכזה אין על מה לדבר ואין לנו ענין לדבר.
הזלזול שלנו בחינוך הערבי לשנוא יהודים בשל יהדותם וראייתו כדבר שולי הם הבסיס לרציחות אליהן הורגלנו. המלחמה בהסתה האנטישמית ובתעמולה השקרית הניאונאצית צריכה להיות מלחמת חורמה. אין לדבר עם מי שזהו החינוך שלו ואין להאמין למילה אחת היוצאת מפיו. התפיסה האווילית של "לעשות שלום כאילו אין טרור ולהלחם בטרור כאילו אין שיחות שלום" היא עצמה מעודדת טרור. התפיסה הנכונה למי שהגיון מינימלי מדריך אותו חייבת להיות - נלחם בטרור כל עוד יש טרור או הסתה שהיא אם כל טרור ונדבר שלום רק כשיפסקו שניהם כליל.
אין לדבר כלל ועל שום דבר עם מי שמחנך את ילדיו לרצוח אותך. אין להכיר בקיומו של מי שמסרב להכיר בקיומך. יש להלחם מלחמת חורמה בכל דרך בהרעלת נפשות הילדים ההופכים לטרוריסטים. תחנת טלוויזיה מרמאללה או מעזה המשדרת שנאה ועידוד לרצח יהודים תסומן כמסוכנת יותר מטיל המכוון נגדנו ויש לפעול נגדה לא פחות מכפי שפועלים נגד טיל כזה.
עם הספר הנודע בחכמתו לא קלט ומסרב לקלוט כי "חומרת הדין" אין בה כדי להרתיע ולו מוסלמי אחד המשתוקק לבלות עם שבעים בתולות. עם הספר לא למד גם לא ילמד כי טרור איסלמי לא ימוגר ע"י מוסר מערבי מנוון. עם הספר לא למד כי מי שמחנך את ילדיו לשנאה אנטישמית אינו רוצה שלום ואין לדבר איתו בשפת השלום.
כשהכרה שכזו בחשיבות ההסתה והשנאה כאם כל טרור תעמוד בעדיפות ראשונה נוכל לצאת לדרך המתוארת בספריו של נתניהו ומומחי טרור אחרים. בלעדיה כל גידול שתסיר יחזור ויגדל ואף ביתר עצמה. הרוצה לחסל את הטרור יפעל בראש ובראשונה נגד ההסתה הניאונאצית. לשבת באותו חדר עם מי שבאותו יום שידר לעמו כי היהודים הם בני שטן שיש לחסלם זהו לא רק כבוד לאומי רמוס אלא עידוד מפורש לטרור.
מי שבאמת רוצה למגר את הטרור הערבי צריך לפעול בדרכים רבות שהם הרבה מעבר ל"חומרת הדין" אך לפני הכל עליו להודיע לעולם הנאור כי הוא מסרב לשבת באותו חדר עם מי שמביים סרטים של חיילי צה"ל רוצחים ואונסים ומשדר זאת לתושביו כאילו אמת היו. הוא מסרב לשבת באותו חדר עם מי שילד בתוכנית ילדים שלו מכריז כי הוא משתוקק להיות שהיד ולהרוג יהודים. מי שמשדר תעמולה שקרית ניאונאצית שכזו אינו בר שיח אלא בר מוות.
מיגור ההסתה והחינוך האנטישמי הוא תנאי הכרחי וקודם למיגור הטרור. אף אם מטעמים טקטיים יפסק הטרור אך תמשך ההסתה יש לראות בזה הפסקה זמנית והטעיה בלבד ולא למהר ולדבר עם איש שם עד שלא יוכח כי לא רק הטרור בא אל קיצו אלא בעיקר אמו יולדתו - ההסתה ושנאת היהודים.

תאריך:  22/06/2015   |   עודכן:  22/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתה - אם הטרור הערבי
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
הפעלת כח (צבאי, כלכלי, מדיני)
ההגדרה של טרור זו  |  22/06/15 11:53
2
יעקב -
אבנר צפוני  |  22/06/15 12:34
3
הטרור הערבי הורג הרבה יותר
סניל  |  22/06/15 14:56
4
כל העולם במה
אהרון שחר  |  22/06/15 20:38
5
מסכים לחלוטין ל"ת
שוחר-שלום  |  23/06/15 12:24
6
שורש הרע
שולה משמרפולה  |  24/06/15 14:42
7
שגרירות ישראל בירדן עשתה משהו
יעקב עמר  |  24/06/15 21:39
8
יעקב עמר הנכבד
שאול אבידור  |  25/06/15 10:28
 
- לא הצעתי פתרון אלא הבנה שאין
יעקב עמר  |  25/06/15 11:43
 
- הדברים שלך
שאול אבידור  |  25/06/15 19:38
 
- לדעתי אינך תמהוני כלל פשוט
יעקב עמר  |  26/06/15 00:14
 
- יעקב היקר,
שאול אבידור  |  26/06/15 16:30
 
- גם השמש יום אחד תכבה
יעקב עמר  |  26/06/15 18:26
 
- יעקב ידידי
שאול אבידור  |  26/06/15 22:07
 
- צר לי שאול אך אין לי מה להוסיך
יעקב עמר  |  27/06/15 01:22
 
- דוגמה אחת יעקב :
שאול אבידור  |  27/06/15 11:00
9
לתלות שלטים שבהם תמונות
מבצר  |  25/06/15 13:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתמר לוין
עו"ד בן-ציון קין-שינפלד העלה טענה גזענית נגד פלשתיני שתבע את לקוחו - ולמרות שהתביעה נדחתה, החליט בית המשפט שלא לפסוק הוצאות ושכר טירחה לטובת הנתבע
עידן יוסף
ארגון יש דין טוען כי הצבא מטיל את אחריותו להגן על הפלשתינים מפני התנכלות מצד מתנחלים על המשטרה
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מתנגד להסכם רגיעה ארוך טווח ברצועה בין חמאס לישראל בטענה כי יהווה תקדים מסוכן לכל הסדר בגדה    מחמוד עבאס זועם כל כך שהמו"מ התקיים בלעדיו וכי כתוצאה מכך נפגע מעמדו ברחוב הפלשתיני ובזירה הבינלאומית
עידן יוסף
אלירם אלגרבלי
דני גונן הי"ד, שנרצח ביום שישי בשעה שירד לטייל במעיין, קיפל באישיותו ישראליוּת אצילית ורבת-גוונים    אֶרֶץ אַל תְּכַסִּי דָּמָם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il