X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המחלוקת בישראל מקורה בניסוי זואולוגי. הוציאו מגוב החיות הרעות של הטרור נמר אחד, פתח שמו. הקהו את שיניו, קצצו את ציפורניו, בייתו אותו, שמו בפניו קערית חלב וקראו לו "חתול". משחזר "החתול" לטרוף, הימין רואה בפתח נמר - שזמנית מסתפק בהסתה ובארגון "טרור עממי" הואיל והוא זקוק להגנת צה"ל החמאס. ומכיוון שאין כל הבדל מהותי בין פתח לחמאס, איזה עניין יש לישראל להחליף בעזה ברדלס בנמר
▪  ▪  ▪
פת"ח. נמר או חתול? [צילום: פלאש 90]

פרדוקס עזתי: מי דורש "למגר" את החמאס ולכבוש את הרצועה, ועל כן רואה ב"צוק איתן" כשלון? מחנה השלום! ומי החליט להימנע מכיבוש כזה? ממשלת נתניהו, בתמיכת המתנחלים! אך 'יש הגיון בשיגעון'. כיבוש הרצועה דרוש לשמאל, כדי למוסרה לפתח. צה"ל יהרוג וייהרג שם כדי לאחד את שתי ה'פלשתינות', כי רק כך יוגשם "חזון" המדינה הפלשתינית. לעומת זאת, מי שרואה במדינה הפלשתינית קטסטרופה לאומית ינצל עד תום את הפילוג במחנה האויב הפלשתיני: ביהודה ושומרון ידכא את החמאס ויגן על משטר הפתח מפניו, ובעזה יסתפק בהחלשת החמאס.
התקשורת התעלמה מן המפנה החד במדיניות ישראל - ממצור כלכלי חונק על עזה ועד למצב היום, של פיקוח על הכנסת אמל"ח, ולא יותר: 700 משאיות אספקה עוברות ביום, מלט שלבטח זולג גם למנהרות ומדברים על צינור גז. מה קרה? הייתה זאת הרשות הפלשתינית, בגיבוי אמריקני, שביקשה שנחנוק בשבילה את החמאס, בדרך למדינה. נתניהו נענה, כל עוד נמשכה אשליית המו"מ עם רמאללה. רק משהשתחררה ישראל מן השיחות העקרות והמסוכנות, חזרה לתמרן בעזה על-פי האינטרסים האמיתיים שלה.
המחלוקת בישראל מקורה בניסוי זואולוגי. הוציאו מגוב החיות הרעות של הטרור נמר אחד, פתח שמו. הקהו את שיניו, קצצו את ציפורניו, בייתו אותו, ובאוסלו ענדו לו רצועה, שמו בפניו קערית חלב וקראו לו "חתול". משחזר "החתול" לטרוף, נחלקו הדעות. הימין שוב ראה בו נמר, אך השמאל בשלו: הנמר הזה - חתול! הימין רואה בפתח נמר - ארגון טרור רצחני לא פחות מן החמאס, שזמנית מסתפק בהסתה ובארגון "טרור עממי" בלבד, הואיל והוא זקוק להגנת צה"ל מול כוחו העדיף של החמאס. ומכיוון שאין כל הבדל מהותי בין פתח לחמאס, איזה עניין יש לישראל להחליף בעזה ברדלס בנמר?
הצדדים במחלוקת הלאומית אוהבים לקרוא זה לזה - "הזוי". ובכן, מי כאן ההזוי?
ראש הפתח והרש"פ, מחמוד עבאס, בספרו, מכחיש את השואה ומאשים את התנועה הציונית בקנוניה עם הנאצים להשמדת יהודים. הספר מופץ בבתי הספר ביו"ש, למרות המחאות; מן הגן ועד לאוניברסיטה מטיפה הרש"פ להשמדת ישראל ול'שחרור' חיפה, יפו, באר שבע; אין כיכר, מוסד או אצטדיון שאינם קרויים על שם רוצחי יהודים; מענקים ומשכורות ניתנים לכל טרוריסט מורשע; בכל פורום בינלאומי אש'פ-פת'ח מכשיל את ישראל. כיצד יכול השמאל לשכנע אדם שפוי, שמי שאחראי לכל אלה אינו מתכוון למה שהוא אומר ועושה? שאינו רוצה שיאמינו לו כאשר הוא מפיץ בעולם, שישראל מרעילה מקורות מים ורוצחת ילדים לאפיית מצות מדמם? להמליך את הכנופיה הזו על עזה בעזרת כידוני צה"ל, האין זה הזוי?
כללי המשחק, שממשלות נתניהו הרשו לחמאס להכתיב להן, גם הם פרדוקס עזתי הזוי. מעולם לא יושמה בהיסטוריה תורתו של ישו, להושיט לאויב את הלחי השנייה. רק אצלנו הם רשאים לשגר טילים ואנחנו ממשיכים להזרים אליהם מים, חשמל ואספקה, ורק נפסקה האש, חזרנו ופתחנו את בתי החולים שלנו, אפילו לקרובי משפחתו של מנהיג ארגון הטרור, הנייה. רק אנחנו מעניקים הדרכה ושרותי ייצוא חקלאי לעזתים, בעוד הם קוראים לחרם עלינו. הכל - "מנימוקים הומניטריים". אולם כאב המשפחות שפראי האדם מחזיקים ביקיריהן, חיים ומתים, הוא אינו "הומניטרי"?
האויב מפרש את הנדיבות שלנו כמשהו שמגיע לו, שכפוי עלינו תחת לחץ 'העולם'. אם אכן זה חסד שהפך לעבדות, ללא תודה וללא תמורה, הגיע הזמן לומר להם: טיפת מים, שק קמח - לא ייכנסו לעזה, בטרם תחזירו את הגוויות והשבויים, וללא סחר-מכר.
הומניטריות - רק משני הצדדים!

תאריך:  20/07/2015   |   עודכן:  20/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בין שני נמרים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כיצד ניתן לקחת אותך ברצינות?
אלטע קאקער  |  21/07/15 13:44
 
- אלטא אתה לא
נובל  |  21/07/15 20:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
השב"כ עצר חוליית מחבלים שביצעה שני פיגועים ותכננה פיגוע נוסף    בפיגוע הירי ליד קידה נרצח ישראלי ונפצעו שלושת חבריו
אליקים העצני
למרבה ההפתעה דווקא השמאל מבקר את 'צוק איתן' על כך, שלא ניצחו את החמאס ולא גרשו אותו מן הרצועה ואשר לימין, הוא מסתפק ב"הרתעה"
רבקה שפק ליסק
הפיכת הפלשתינים ל"קורבן אולטימטיבי" משרתת את השאיפה להעניש את היהודים ובאה להצדיק את הדמוניזציה שלהם. לו היו הפלשתינים בקונפליקט עם כל גורם אחר, זה לא היה מושך את תשומת הלב
עופר וולפסון
ראש הממשלה אמר לעמיתו הפלשתיני כי עם ישראל רוצה בשלום וכי הממשלה תמשיך לפעול לשמירה על יציבות אזורית    דיווחים: ישראל והפלשתינים החלו בקיום שיחות חשאיות
עידן כהן
חמאס מיישם אסטרטגיה רבת שנים של דו-קיום בקונפליקט, דהיינו יכולת לקיים בו-בזמן הבנות ועימותים עם גורמים שונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il