X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פוטין הריח בחוש הציד שלו, שכאן באה ההזדמנות, הוא פנה בחשאי לאסד, ורקם איתו עסקה - הוא אסד יפרק את האמצעים, והוא פוטין יוריד מעל גבו את אובמה
▪  ▪  ▪
פוטין. חוש ציד[צילום: Alexei Nikolsky/RIA-Novosti, Kremlin Pool Photo via AP]

רוסיה של פוטין לאחר פירוק ברית המועצות, רוצה להחזיר עטרה ליושנה, ולחזור לקדמת הבמה העולמית. לפי השיטה הרוסית עושים זאת בכוח, הרבה כוח, קצת מוח, ובצירוף חולשתה של ארה"ב, הרי לכם מרשם להצלחת פוטין.
לאחר שהיא נלחמה באוקראינה החלשה וראתה כי ברית נאטו אינה אלא קנה רצוץ, ולא ניתן לסמוך עליה בעת הצורך - או להפך, ניתן לסמוך עליה שלא תעשה דבר, היא השתלטה על החלקים שמצאו חן בעיניה כמו חצי האי קרים.
ועכשיו בחזרה למזרח התיכון. האביב (החורף) הערבי נתן לה הזדמנות יוצאת דופן, מדינות שהוקמו באבחת עפרון על מפה, חיבור מינים בשאינם בני מינם, אפשרה את המצב הכאוטי בו מדינות חדלו להתקיים, המשטרים הפכו להיות איסלמיסטיים פונדמנטליסטים, שדרך המלחמה היא דרכם, וחוקי השריעה הם החוקים.
הסתבר גם שחתן פרס נובל השקרי, ברק חוסיין אובמה הוא טרף קל, הוא רוצה שיעזבו אותו בשקט, הוא רק ישמיע קולות של כעס ויצטנף בפינתו המדלדלת. קו השבר היה כאשר הוא איים שאם אסד ישתמש באמצעים כימיים נגד האוכלוסייה הוא יתקוף. נו אז אמר, המרחק בין מעשה אצלו לדיבור הוא רחוק כרחוק מזרח ממערב.
מדאיג עד חמור
פוטין הריח בחוש הציד שלו, שכאן באה ההזדמנות, הוא פנה בחשאי לאסד, ורקם איתו עסקה - הוא אסד יפרק את האמצעים (בקריצת עין), והוא פוטין יוריד מעל גבו את אובמה, וכך היה. מכאן ואילך הדרך הייתה קצרה למחזה הנגלה לנגד עינינו. בל נשכח כי הראשון לגילוי של התעניינות מצד פוטין היה סיסי המצרי, אחרי שאובמה כמו אובמה לא הבין שצריך לסייע בידו מול מורסי הפאנט עם הגילוי של מטוסי הקרב הרוסיים בטרטוס, המסוקים ואמצעי לחימה מתקדמים. מיד פרצו הפרשנים בבכי פרשני, כי המצב מדאיג עד חמור - לא נוכל לטוס מעל סוריה, כוחותינו יוגבלו בפעילות עלומה מול החיזבלה ודומיו, ובקיצור עוד מעט איום קיומי. אלא שדעתי שונה מהם.
המשטר הנוח לנו ביותר כרגע בסוריה הוא משטר אסד, מול מגוון קבוצות המורדים שאף אחת מהן אינה מאוהדי ישראל, הרי שמשטרו המוחלש של אסד הוא בבחינת מציאה עבורנו.יעברו שנים רבות אם בכלל (עד), שיעלה בדעתו לתקוף אותנו או להשיב לנו על תקיפה עלומה בשטחו.
רוסיה ששמה את כף רגלה זה עתה בסוריה, תהיה עסוקה בלבלום את אירן המתפשטת, ובכך תסייע לנו מבלי שנצטרך לירות ולו יריה אחת, ולהיות על הכוונת של משטר מרושע ומטורף. רמת הגולן תשאר בידינו לעד ואפילו ניתן יהיה לעגן זאת בהסכמים.
רוסיה אוהבת מצבים לא ברורים עד שהיא נכנסת, ומאז והלאה כמו כל מעצמה היא אוהבת שקט ושהיא שולטת במצב, ולכן לא תאפשר פעולות צבאיות חריגות, ותלחם בכל עוזה כנגד דאעש ואל-קאעידה. היא תנהל מגעים דיפלומטיים עם ארהב על שקט בגזרה ותו לא, אובמה ישאר אובמה וקרי ינמק מדוע ולאיזה השג הגיעו עם רוסיה בסוריה.
מכל הנאמר לעיל נכון לרגע זה, רוסיה המתחדשת אינה רעה לישראל, פגישת הבזק עם פוטין, בניגוד לפגישות הנדחות עם אובמה, ממחישות את חוט המחשבה של הצייד המיומן פוטין, ולכן עלינו לחשוב שונה ולכלכל את דרכינו בתושיה. המצב השתנה אולם לא בהכרח לרעתנו ויש לנצל זאת.

תאריך:  27/09/2015   |   עודכן:  27/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם רוסיה בסוריה טובה לנו
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
רוסיה טובה לנו?!?
חיים קדמן  |  27/09/15 14:16
 
- הכל נכון
שמעון זיו  |  27/09/15 15:08
 
- אתה רוצה מלחמה נגד רוסיה?
רענני  |  27/09/15 16:33
2
תגובה לרואי השחורות
חי בלילה  |  28/09/15 10:08
3
רוסיה טובה לנו. לא לארהב.
הגוי..  |  28/09/15 15:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
טוב ששר האוצר הוא גם זה שמקדם את הרפורמות בדיור כיום במדינה, ולכן כחלון הכריח את הממשלה להצביע בעד הבאת הסינים למרות התנגדותו המוזרה של היועץ המשפטי לממשלה, ש"כהרגלו בקודש" לא תמיד מייצג את הממשלה, וכן התנגדותו המובנת של שר הכלכלה, אריה דרעי, משום שהוא אינו מרוויח דבר מכך
צ'לו רוזנברג
מאמרה של רוית הכט בעיתון הארץ, "מי מפחד מבני ציפר", מבקש להכשיר את מעשיו של ציפר כי "הוא בשר מבשרו של השמאל, כי הוא עמוד תווך בעיתון הארץ"
עמוס גלבוע
רוסיה היא זאת הנמצאת עכשיו בעמדת כוח באזור, ולצידה אירן בעלת בריתה    היא זאת שכנראה תנסה להכתיב תנאים לארה"ב במה שנוגע ל"הסדר מדיני" בסוריה    אבל, ההכרעה בסוריה תיפול בשדה הקרב ולא בפשרה מדינית. המעורבות הרוסית רק תאריך להרבה זמן את המשבר הסורי על כל צרותיו, הרוגיו ופליטיו
איתן קלינסקי
אמירות אמיצות נגד תחושת ה"אַתָּה בְּחַרְתָּנוּ" נאמרו לכתובתה של החברה למרות גילויי נלעגות רבים מצידה כלפי הנביא עמוס, המשולבים בביטויי התרסה בוטה ואי אמונה גלויה כלפי דבריו
דביר מור
האם ח"כ ושר האוצר לשעבר יאיר לפיד, מסוגל בכלל להצליח "לשבור את תקרת הזכוכית" של מפלגות המרכז, בדרך ללשכת ראש הממשלה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il