X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המהפכה היחידה שהם מסוגלים לעשות, אביב עמי ערב, היא עוד מעשי רצח, עוד התאבדויות ועוד קיצוניות. הם הוכיחו שהם לא מסוגלים להשתנות לעולם. ועדיין הם בטוחים שהם יביסו את עם הנצח, שנצח ישראל ישקר, שאנו נסמוך עליהם וניפול למלכודת הזאת
▪  ▪  ▪
הפלשתינים רוצים לקבל הכל מבלי להתפשר [צילום: פלאש 90]

הפלשתינים חשבו שימצאו פטנט לנצח את ישראל דרך מעשי התאבדות. ובכן הראש היהודי המציא לנו גם פטנט: הבא להרגך השכם להרגו. כבר הוכחנו שאנו טובים מהם בהרבה במשחק הזה, ויחס ההרוגים בינינו לבינם היה תמיד פי עשרות מונים לטובתנו!.
זה לא חדש, מאז קום המדינה רצו הפלשתינים לקבל הכול, לא היו מוכנים אף פעם להתפשר על פחות מהכול. בהתחלה דרשו להשמיד אותנו, כשלא הצליחו רצו שנסתלק מכל השטחים והערים, כולל תל אביב, אחר כך רצו שקודם ניסוג לגבולות 67' ורק אחר כך ידברו אתנו, וכך הלאה וכך הלאה. תמיד החזיקו בלב את הדרישה להשמיד אותנו, אבל חשבו שיצליחו לעשות זאת בשלבים. קודם נחזור לשישים ושבע ואחר כך לאט-לאט ידרשו וייקחו מאתנו עוד ועוד, עד שישמידו אותנו. כלומר לעשות הכול ברוורס – פטנטים של הפלשתינים אמרנו כבר?... שהרי מטרתם הסופית הייתה שנחזור למדינות שמהן עלינו לארץ.
בכך הם ראו את עצמם ראויים לתואר חסידי אומות העולם, שכן הם מוכנים לוותר על התענוג לשחוט אותנו. תענוג ישן שרק בינם לבין עצמם הם מגלים אותו.
בג'נין היו כבר את החכמים האלו, שחשבו שהמציאו פטנט בלתי מנוצח. איפה הם עכשיו כולם? בקבר! הערבים טובים בפטנטים, בהמצאות של דרכי קיצור בסגנון אלף לילה ולילה – הוקוס פוקוס. הם אף פעם לא לוקחים אחריות – הנביא עושה להם את העבודה והוא הבטיח: יהיה טוב!.
הפלשתינים המודרניים מפגינים ברשתות האינטרנט את הגאונות שלהם – כיצד יצליחו מיליון מפגינים באבנים ובקבוקי נפץ לחסל אותנו. המקום שלהם בדרוג ההתקדמות המודרנית הוא תמיד ראשון. ראו איפה המדד המקובל בעולם לנאורות נמצא אצלם – מעמד האישה... ובכן, חכמים גדולים, ערפאת כבר ניסה זאת וקרא למיליון שאהידים – איפה הוא ואיפה אנחנו? מדינת ישראל רק הולכת ומתחזקת והערבים נשארים בבכיינות המסכנה שלהם!.
כן, יש לנו את כל הסיבות שבעולם לפחד מהפלשתינים, לצפות מהם להפתעות אדירות. יש לנו את כל הסיבות להאמין לעצות של המתווכחים למיניהם שיהיה בסדר, שצריך לוותר על הכול ומיד. הפלשתינים הם הכי אמינים שיש, כל זמן שמדובר בדיבורים, בהצגות ולא במעשים. הם אלופי הדרמה, הבדיה והשקרים.
המרוויחים הגדולים מכל העניין הם כמובן המתנחלים, שמקבלים יותר ויותר תמיכה מהעם. השיטה של הפלשתינים לזכות במדינה לאט-לאט, על-ידי סחיטת ויתורים מאיתנו עובדת הפוך: המתנחלים מקבלים עוד ועוד שטחים, אחרי כל התפרעות ורציחות של הפלשתינים.
הפלשתינים בטוחים שיש להם ביד את הנוסחה המנצחת – הריבוי הטבעי שלהם. אבל עוד אל נולדה הרחם הפלשתינית שתהיה מהירה יותר מבתי החרושת לתחמושת שלנו!.
ואחרון אחרון חביב, הפלשתינים הוכיחו לנו שכל מה שחשבנו עליהם לא נכון. כלומר, כל מה שחשבו אנשי השלום שלנו. המהפכה היחידה שהם מסוגלים לעשות, אביב עמי ערב, היא עוד מעשי רצח, עוד התאבדויות, עוד קיצוניות. הם הוכיחו שהם לא מסוגלים להשתנות לעולם. ועדיין הם בטוחים שהם יביסו את עם הנצח, שנצח ישראל ישקר, שאנו נסמוך עליהם וניפול למלכודת הזאת.
והרי על מי אפשר לסמוך (שיהרוג אותך) אם לא על מוסלמי. והרי הם עם הפטנטים המזויפים – חיסול עצמי הוא האמונה והאומנות שלהם!.
כן, הפלשתינים לא אכזבו אותנו מאז 48' – ישראל הולכת על עוד שטחים – נקווה שנהיה חזקים ומאוחדים!.

תאריך:  11/10/2015   |   עודכן:  11/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטעויות של הפלשתינים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הטעות של היהודים
אהרון שחר  |  11/10/15 10:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
חיים שטנגר
ברחבת שער שכם, מקום בו התרחשו ארבעה פיגועים שונים, במהלך יממה אחת יש להציב צלפים, כשרוביהם מכוונים, באופן קבוע, לכיכר, עם הוראה לבצע סיכול פיגוע מיידי ונקודתי. מי שישלוף סכין וגם/או אקדח וכל כלי נשק אחר יירה מיידית, בלי הרהור ובלי הנד כל עפעף שהוא
עליס בליטנטל
ישראל אינה משתוקקת למלחמה. הערבים לעומת זאת, אלה שבשום פנים ואופן אינם מוכנים לכרות עמנו שלום ולקבל מדינה - הם המחממים את בני עמם בהצהרות כזב של סכנה למסגד על הר-הבית מצידה של ישראל. הדם הערבי תוסס ורותח, קל מאוד להצית אותו. כי הוא מובנה על שנאת היהודים מרגע היוולדם
איציק וולף
שוטר אחד נפצע קל בפיצוץ    המחבלת, בת 31 מיריחו, נפצעה קשה ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם    חבלני המשטרה מצאו ברכב מטען חבלה שלא התפוצץ ופוצצו אותו באופן מבוקר
איתמר לוין
גל הטרור הנוכחי אינו קשור לסכסוך הישראלי-פלשתיני, אלא לעלילה כאילו ישראל פוגעת בהר-הבית. המאבק בו מחייב פגיעה קשה ותמידית במסיתים, חיסול של המחבלים ומסע הסברה בינלאומי מקיף
מחלקה ראשונה
אזעקות נשמעו הלילה מעל כמה ערים וישובים בדרום    מוקדם יותר חצו 40 פלשתינים את הגדר    במערכת הביטחון חוששים מהסלמה בם בגבול עזה
רשימות נוספות
קרית ארבע: קצין נפצע בינוני בפיגוע  /  עידן יוסף
ניצב סאו: הירי על המחבלת - מוצדק  /  עידן יוסף
סוללת כיפת ברזל הוצבה ליד באר שבע  /  יואב יצחק
מלחמת השחרור-2  /  מרק בריל
הבדידות של נתניהו  /  יוני בן-מנחם
הסכנות במלחמת דת  /  עמי דור-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il