X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התנועה האיסלאמית הבינה מה שלא הבינו היהודים החילוניים אולם הבינו החרדים. הם בנו מוסדות מיוחדים שמומנו מכספי תרומות שהשיגו בארצות ערב ומעשירי העולם, והשקיעו כספים אלו בטיפוח רווחת הערבים ובעקר המוסלמים שבאו להאזין לדרשות יום השישי במסגדים. הם נתנו להם קמח ותורה וכל שהמאמינים היו צריכים לעשות זה להגיע בהמוניהם
▪  ▪  ▪
ראאד סלאח ונטורי כררתא [צילום: פלאש 90]

מאז קום המדינה היו הערבים גוף זר במדינה החדשה הם היו שותפים למדינות ערב שבכוונתם היה להשמיד את מדינת ישראל, הם לא הסתירו זאת ולכן המדינה הכניסה אותם תחת כנפי הממשל הצבאי על-מנת להישמר מהם.
ברבות הימים בוטל הממשל הצבאי, ערביי ישראל נהנו מחופש תנועה ומאוטונומיה רבה בכל הקשור למערכת החינוך. ח"כים ערביים היו לחלק מהמפלגות הציוניות עד שהם החליטו ללכת לבד ולהתבדל מהציונים, כך הגיעה כיום הרשימה המשותפת לשנים עשר מנדטים גם כתוצאה מהליך ומחשבה טיפשית של אביגדור ליברמן.
בעוד שהערבים הלכו מראש נגד מדינת ישראל, הדרוזים והצ'רקסים שיתפו פעולה אתנו, אולם לא זכו על כך לתגמול הולם. במקום לקרבם ולהעניק להם זכויות יתר על-מנת להראות להם כי אנו יודעים להודות לאוהדינו עשינו את כל השגיאות האפשריות.
התנועה האיסלאמית הבינה מה שלא הבינו היהודים החילוניים אולם הבינו החרדים. הם בנו מוסדות מיוחדים שמומנו מכספי תרומות שהשיגו בארצות ערב ומעשירי העולם, והשקיעו כספים אלו בטיפוח רווחת הערבים ובעקר המוסלמים שבאו להאזין לדרשות יום השישי במסגדים. הם נתנו להם קמח ותורה וכל שהמאמינים היו צריכים לעשות זה להגיע בהמוניהם ולתת את קולם למי שמנהיגי התנועה האיסלאמית יורו להם.
התנועות החרדיות היהודיות הבינו את אותו דבר באופן בלתי תלוי הלכו ליישובי הפריפריה העניים נתנו להם מוסדות דת, נתנו להם אולפנות, זרם חינוך עצמאי, ובמידת הצורך נתנו גם מענקים כספיים וכל זה על בסיס שהם יהיו דתיים חרדיים ויעשו כמצוות הרב.
היחיד שהבין את המנגנון הזה וניסה להילחם בו באותה השיטה היה יוסי שריד בהיותו שר החינוך, הוא הנהיג יום לימודים ארוך מסובסד לאנשים מעוטי היכולת בערי הפיתוח, ועל כן חלק מהם נטה לו חסד ביום הבוחר.
דא עקא שהפלג הצפוני רצה יותר, הוא רצה להקים תנועה רחבה שתחרוט על דגלה את המלחמה במדינה הציונית ולהקים תחתיה מדינה איסלאמית ברוח דאעש. בתחילה הסתכלו עליו כתימהוני אולם כמו שהחרדים נלחמו את מלחמות השבת ושלחו סרטונים ותמונות מפעילותם על-מנת לגייס כספים כך נהגו גם בתנועה האיסלאמית. ככל שהאסלם הפונדמנטליסטי הלך והתנפח כן גדלו התרומות כן גדל שיעור התמיכה בקרב ערביי ישראל.
וכרגיל במקרים אלו כל זמן שזוהי הסתה נקיה ממעשים רצחניים השלטון לא מתעסק בכך, אולם מרגע שנפתחו מעשי בריונות, סכינאות ועוד, לא היה יותר מנוס מכניסה חזקה בארגון הזה תוך הוצאתו מחוץ לחוק. אומנם השב"כ טוען נגד זה אולם אינו מציע משהו אחר, וטוב שהשאידים הללו ירקבו בבית הכלא משיסתובבו חופשי באום אל פאחם, ועדיף שבעתיים שישלחו אותם לעזה לאחיהם מהחמאס.
סכנה דומה אולי פחות אלימה כנגד יהודים אפשר לראות בתנועות החרדיות המפעילות את הסיקרקים, את הגופים כמו להבה ודומיהם. כל קיצוניות באשר היא מסוכנת לממשל דמוקרטי ועל כן צריך להילחם בהם להוציא אותם מחוץ לחוק לסגור את השיבר של הזרמת הכספים ולגדוע ענפים אלו בעודם באיבם. ובעניין זה אין יהודים וערבים כולם שווים.

תאריך:  30/11/2015   |   עודכן:  30/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית ונזקיו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמוס גלבוע
מדובר בזן חדש של מפגעים השונה מזה של מחבלי האינתיפאדה השנייה. לא רק שהוא צעיר יותר, פועל לבדו, לא כפוף לארגון, אלא שהוא גם פחות דתי וגיוסו למשימה לא בא דרך המסגד אלא דרך הפייסבוק. לפנינו לא "התקוממות מוגבלת" כהגדרת צה"ל, אלא יותר זינוק חד מאוד ב"טרור העממי", המשתולל ביו"ש ובירושלים מזה כמה שנים ברמה נמוכה יחסית
קובי מיכאל, אודי דקל
ישראל לא השכילה להרכיב בשנים האחרונות ארגז כלים חדש, המתאים לרוח התקופה, שיתמקד בהפעלת מאמצים כלכליים, תשתיתיים, חברתיים וחינוכיים - בין היתר, באמצעות המדיה החדשה. בהיעדר כלים חדשים וכאשר אין מענה מתאים לבעיה האסטרטגית, ניכרת חזרה לשימוש בארגז הכלים הישן, ויש בישראל הדוחפים למחזר תוכניות אופרטיביות (כגון "חומת מגן") שגובשו כמענה למצב שונה בתכלית ושמימושן עלול להתברר כמקח טעות
דרור אידר
נאום חיים הרצוג ב-1975, שבמהלכו קרע את החלטת האו"ם שקבעה כי "ציונות היא צורה של גזענות", חי ובועט גם היום    עכשיו, כמו אז, לא ישראל עומדת לדיון אלא האו"ם עצמו
רועי אורן
שילובם של נערים ונערות בפרויקטים לאומיים או בתנועות נוער, לצד פעולות ניטור ברשתות החברתיות, יכולים אולי למנוע את המחבל הבא
עמי דור-און
מנהיג של אמת חייב לנסות למצוא נתיב כדי לשמור על ביתו הפוליטי    על בנימין נתניהו לפנות אל יצחק הרצוג יו"ר "המחנה הציוני" ולהציע לו הצעה שלא יוכל לסרב לה - ממשלת אחדות לאומית
רשימות נוספות
אישה נדקרה בי-ם; המחבל נעצר  /  איציק וולף
שוטר מג"ב נפצע, המחבל נורה  /  איציק וולף
מי אלה שמאשימים אותנו בפשעי מלחמה  /  עידן יוסף
ההימור הפרוע של השמאל  /  רון בריימן
המזה"ת החדש לפי ג'ון קארי  /  יורם אטינגר
ידידתנו הצבועה ביותר  /  ישראל רוזן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il