X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כשמדובר ביהודים, ותמיד ידובר בהם, כל נקודה קטנה הופכת לכתם ענקי מסביב לאנושות הכתם היהודי הנוכחי בתולדות העולם, הינו המחתרת היהודית מעכשיו ועד לנצח יטחנו לכם את התודעה ללא הרף עם הרף הזה
▪  ▪  ▪
כתם יהודי? [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

זוכרים את סגן הנשיא ארה"ב, רק לפני כמה שבועות, כשהוא ניצב זקוף על הפודיום, מניף אצבע מאיימת מול הקהל היהודי באולם וצועק? נקודה. נקודה. נקודה. וכן הלאה שלוש או ארבע פעמים כדי שהעולם היהודי יטיב לקלוט. הדוב-יוסף הזה, הביא לנו שוב את הנקודות. תמיד מול היהודים - הפעם הצנע באמריקה הגדולה והעשירה.
קצפו יצא על משכיל ישראלי שלא נדם בעת ההיא ואמר: אובמה אידיוט. הוא לא אמר משהו חדש ומהפכני או יומרני ומתסיס מרוב עסיס, חס וחלילה. הוא חזר ברבים נדושות שאומרים ברבים כל הרפובליקנים באמריקה, חצי הדמוקרטים ולפחות שלושת רבעי התושבים בעולם המודרני, כל הערבים, הטובים והרעים, וגם פוטין - כשמבקשים ממנו לספר בדיחה. כמעט כולם אומרים זאת באמריקה ולמעשה רק מצטטים בהרחבה זה את זה.
הסגן-נשיא התקשר גם אליי טלפונית ואמר, נקודה. אמרתי לו, שמע, אני כתבתי את הדברים האלה מתוך ציטוט של אנשי ממשל ותיקים, כמה מהם ל'שעברים'. אז מה? אתה, אובמה וחברים אחרים בממשל מצטטים ללא הרף את גרבוזי, זועבי, זהבהבה ואומרים שביבי אידיוט, סרבן שלום אובססיבי וצריך להחזיר את המדינה לערבים... ואיש, גם לא עוז, לא בא אליכם בטענות. שמעת את ביבי מניף אצבע וזועק, נקודה? בחיים לא.
אם הוא יצעק על במה, נגיד בכיכר המדינה זה רבין, נקודה, מייד יסתערו עליו בנט ואורי אריאל עם מפת התנחלויות וילחשו - איפה? אולי זה מה שהקהל היהודי המתמוגג, שהקשיב לך בהרצאה המנומסת, משתוקק לשמוע.
הכתם
כשמדובר ביהודים, ותמיד ידובר בהם, כל נקודה קטנה הופכת לכתם ענקי מסביב לאנושות. גבירותי ורבותי - הכתם היהודי (אין מישהו אחר) הנוכחי בתולדות העולם, הינו המחתרת היהודית. מעכשיו ועד לנצח יטחנו לכם את התודעה ללא הרף עם הרף הזה. כי תבינו, כתם זה לא משהו כמו ישות תמנונית, למשל פואד, שראשי מפלגה אחת ציונית, שתדלנים מקסימליים, ניסו בכל הכוח להפוך לנשיא המדינה כדי שלא יועמד לדין על מעשי גניבה, גזל, מרמה, שוחד ושחיתות. נקודה.
מפלגה שהייתה פעם אמות הספים והסניפים ועתה המות הסוף של המדינה - התייצבה כחזית פלנגות, כאיש אחד (הלוואי וזה היה אחד) לפני האיש הזה המורם. תראו, זה לא דבר חדש בעצם. לפני-כן הם ניצבו באותה קשיחות מוסרית ונאורה לפני שרון המתנתק לאיטו מאימת הדין בעזרת כוהני דת נמלצים כמו אמנון אברמוביץ, עמוס עוז וחברים. גם זה לא חדש. לפני-כן הם ניצבו באותה להיטות אדבוקטית וטקטית לפני סטלין השרץ האדום מדם. לא, הם לא אידיוטים - זו הפרנסה שלהם. הכתם. נקודה.
בעיני, המחתרת היהודית הינה הוכחה נוספת אם מישהו - יהודי באמת - עוד זקוק לה. הוכחה שהיהודים הם עם נפלא משכמו ומעלה. עם שמציב בכל רגע רף מוסרי ואנושי גבוה יותר לעולם המדשדע"ש מאחוריו. אנחנו עדי ה'. אנחנו העדות לכך, בעיני הגויים בעיקר, כי יש אלוהים. יש מפני שיש עדיין עדים חיים שניצבו בהר סיני, קיבלו תורה ושמרו עליה. אבל את גרבוזי, זובי, זהבהבה ואובמה זה לא מעניין. עבורם הערבים אולי רוצחים וגם היהודים רוצחים. הינה, המחתרת היהודית היא הוכחה... הערבים רוצחים וכל העם צוהל ושמח, מחלק סוכריות והרשות מעניקה פנסיה חלומית להורים השכולים וסטיפנדיה לאחי הרוצח. שילמדו ממנו.
הוא שאהיד וגיבור חיל לאומי לתהילת עולם. יהודי רוצח - וכל עמו מסתגר בחדרי חדרים. ענן אשמה נורא רובץ על ההרים ומסתיר את עין השמש. רק עינה של זועבי צוהלת, טיבי חוגג וזהבה מקטרגת. איך שהחיים מתעמרים ביהודים... רצח זה רצח, אומר אובמה. נקודה. הוא לא משתמש במילה טרור כי אין דבר כזה באמריקה. אמריקה התגברה על הטרור וכרתה ברית עם המוסלמים. השחיטה באמריקה היא בריונית.
כתם. עוד יתברר שבמחתרת הזאת פעלו והפעילו שוטרים סמויים מסוגו של 'שמפנייה' ויצרו תפיסת עולם כדי שכרמי יוכל לכתוב את הדוקטורט שלו. מה לא עבר עלינו לאורך ההיסטוריה הארוכה והנוראה של שפיכות דמנו הזול והמתועב כדבר של מה-בכך?
נמתין ונראה כיצד הכתם הזה מתפשט בעולם שבו חי אפיפיור רשע שהכנסייה שלו רצחה במשך מאות שנים יהודים ושרפה אותם על המוקד בשמו של אלוהים. כנסייה שהסיתה לרצח יהודים וארגנה בהתלהבות מסעות צלב נגדם בטענה שהם שרפו לה את האלוהים. הכנסייה הזאת פועמת סביבנו, עדיין לא ירד לו האסימון, עדיין לא ירדה על ברכיה לבקש סליחה. זה הכתם. נקודה.
באירופה חיים בשלווה עמים נאורים שרק לפני 70 שנה שרפו את יהודיהם והסגירו את הנותרים לידי הנאצים. עמים שרדפו את היהודים לאורך הדורות, אנסו אותם וצלו אותם כמו עכברושים, כי הם היו אשמים במגפה השחורה שהשמידה את התרבות. התרבות - נקודה. הם ותרבות. נקודה. הנקודה הזאת לא צמחה לכתם. באמריקה ממשיך הקשקשן בבית הלבן ללהג בשם חופש הזכויות לפני תרבות העם אמריקני ששחט עשרות מיליוני כופרים והרטיב את המצה שלו בדמם כדי לעשותה שמורה. הנקודה הזאת לא התפשטה לכתם. אבל היהודי תמיד היה פרא נבער ודליק כי הוא השתמש בדם ילדים נוצרים לאפיית מצות בפסח. גם היום.
אז אנחנו כתם, גבירותי ורבותי, כי אנחנו יהודים. אני מתפלל בכל רגע שאני נושם - שהכתם הזה שעליי - לא יוסר לעד.

המחבר כותב בלי נקודות
תאריך:  07/12/2015   |   עודכן:  07/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נקודה, כתם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מצטער לא הבנתי מה אתה רוצה ל"ת
מתוחכם מדי  |  8/12/15 02:18
 
- רוצה פרופורציות, סדר עדיפיות
א.ש.  |  8/12/15 08:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן- מנחם
סעודיה מנסה לפגוע בשידורי התעמולה של אירן וחיזבאללה על-רקע המלחמה בתימן. המהלך הסעודי עלול להשיג תוצאה הפוכה של הגברת הפופולריות של השידורים האלה בעוולם הערבי
יורם אטינגר
קרי מנסה להביא לוויתור על גאוגרפיה למען דמוגרפיה בסיוע נתונים דמוגרפים מופרכים    הוא מתעלם מסגירת פער הפריון היהודי-ערבי כתוצאה מהשלכות גלי העלייה, הזינוק חסר-התקדים בפריון החילוני היהודי, והמודרניזציה המואצת במגזר הערבי
ראובן לייב
הוא הותיר אחריו מורשת-פאר, שאין לזלזל בה לרגע אחד. יעודה הוא ברור ומובן מאליו: לשמש מורה-דרך ונר לכולנו
יהודה דרורי
הם רואים בקינאה האוכלת אותם איך אנחנו יוצרים ובונים ומצליחים לעומת אפסותם, וזה מוציא אותם מדעתם
רפי לאופרט
המצב הקיים - הונאה ממשלתית מכוונת או כשל מובנה?    ללא פתרון הוגן בחסות המדינה לקיום בכבוד לגימלאים, המשך המצב אינו יכול להתפרש אלא כהתנערות בלתי מוסרית של המדינה מאחריות לאזרחיה...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il