X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

מה השלב הבא אחרי המותג הפרטי?

מקובל להציע ללקוח מספר חלופות על המדף, בדרך-כלל ברמות של good, better, best, במילים אחרות מאפשרים ללקוח "בחירה בין מספר חלופות"
▪  ▪  ▪
טרנד חדש [צילום אילוסטרציה: סופי גורדון/פלאש90]

טרנד המותג הפרטי שטף את ישראל ונכנס בשנים האחרונות כמעט בכל מקום ופינה. מבחינים במספר רמות של מותג פרטי. קיים מותג פרטי הנושא את שם הרשת באופן מפורש, כמו שופרסל, רמי לוי, הום פוקס וקיים מותג פרטי המשויך אסוציאטיבית לשם הרשת, לדוגמה מותג לייף או סאנדיי של סופר פארם.
מקובל להציע ללקוח מספר חלופות על המדף, בדרך-כלל ברמות של good, better, best, במילים אחרות מאפשרים ללקוח "בחירה בין מספר חלופות", השארת חלופה אחת בלבד על המדף, תחת שם הרשת בלבד מעוררת באופן טבעי התנגדות אצל הלקוח, אשר רוצה לבצע השוואת מחיר, מבקש מבחר, עושר ומגוון וכמובן להחליט בעצמו.
רשתות השיווק מבינות התנהגות זו של הצרכן, מה שבאופן טבעי מגביל את מספר המוצרים תחת מותג פרטי, עליו הרווח לרשת גבוהה באופן משמעותי ופועלות בדרך נוספת על-מנת להגדיל את שליטתן על המדף.
מה הן עושות?
הן מכניסות מוצרים תחת שמות שונים, שאינו המותג הפרטי, כאשר הם מיובאים על-ידי הרשת ולמעשה הם מותג פרטי במספר שמות שונים, ניתן להפוך את המוצר ולראות מי היבואן, אם כי קיימים גם מקרים שהרשת מטשטשת זאת ומבקשת מהיבואנים לבצע עבורה את היבוא באופן בלעדי.
בדרך-כלל הרשתות מתחילות לייבא מוצרי מכולת יבשים, כמו פסטות, שימורים, ממתקים, עוגות וכו', כאמור, כל המוצרים האלה לא מופיעים תחת מותג הרשת, אלא בשמות אחרים ובדרך-כלל בשמות בלועזית, אשר נותנים ניחוח של חו"ל במדף. בדרך זו כובשת הרשת שטחי מדף נוספים ונותנות לצרכן את ההרגשה של חופש ומגוון עשיר ורחב, בעוד ששליטתן במדף הולך ומעצים.

תאריך:  11/01/2016   |   עודכן:  11/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רמי  לוי / Rami Levi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה השלב הבא אחרי המותג הפרטי?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
המחשב
שמ  |  11/01/16 12:41
 
- תשובה
yuv  |  11/01/16 18:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אטינגר
כדי להימנע מאשליות קטלניות על המערב לשנן את דברי ווינסטון צ'רצ'יל: "הניסיון לטפח דו-קיום עם (הטרור) דומה לנסיון לחזר אחר תנין הפוער את לועו. אתה מתלבט אם התנין מחייך או מתכוון לטרוף
הרב אליהו קאופמן
לא רבים היו אלה שהעזו להרים את קולם ברמה. אולי שוב פחדו שה"שד העדתי" יצא מהבקבוק, אחרים דווקא חשבו שלומר שזו אפליה עדתית זה כבר נדוש ולא פופולרי, והיו גם לא מעטים שפשוט לא רצו להסתבך עם בית המשפט העליון, שהוא בעצם הממשל הבלתי מעורער של המדינה
יוני בן-מנחם
בתום שלושה חודשים של טרור נחלה ההנהגה הפלשתינית כישלון חרוץ ולא הצליחה להשיג שום הישג מדיני במאבקה נגד ישראל. עכשיו מנסה ההנהגה הפלשתינית להחיות מחדש את רעיון כינוסה של הוועידה הבינלאומית
שמעון זיו
כניסת דרעי לממשלה כשלעצמה מציבה דגל שחור מעל הדמוקרטיה הצעירה שלנו, כל צעיר וצעירה ישאלו לאן הגענו, זה צריך להיות מורה הדרך שלנו?
צ'לו רוזנברג
האופוזיציה צריכה להתעורר, ויפה שעה אחת קודם. אין להתייאש, אין להרים ידיים. יש לפעול במלוא התעוזה, בביטחון בצדקת הדרך, להופיע בכל מקום, בכל אתר ואתר, לא לנוח ולא לשקוט עד שמחדליה של ממשלה זו יתבררו כאסון. רק אז יש סיכוי לשינוי.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il