X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, מופעל בימים אלה לחץ כבד מטעם המפלגה הדמוקרטית כדי שיסכים להתמודד על כהונת הנשיא, למרות שקודם לכן סירב לעשות זאת. העיתונאי גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, מדווח כי הצגת מועמדותו עשויה בהחלט להאפיל על מועמדותם הקיימת של הילרי קלינטון ושל ברני סנדרס
▪  ▪  ▪
ג'ו ביידן [צילום: מן הטלוויזיה]

בקמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב עשוי להסתמן מפנה דרמטי, אם אכן ייענה, ברגע האחרון, סגן הנשיא, ג'ו ביידן, להפצרותיה של המפלגה הדמוקרטית להשתלב במרוץ, וזאת נוכח סירובו בעבר ליטול בו חלק, עקב מות בנו מסרטן.
התקוות שסגן הנשיא הוותיק של אובמה אכן ייענה בחיוב להפצרות מפלגתו מתרבות בימים אלה, לאחר שביידן עצמו כבר דאג להודיע, קובל עם ועדה, שהוא מתחרט על הימנעותו מלרוץ.
העיתונאי גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, מדווח עכשיו כי נוכח הודעתו של ביידן שוקלים עתה במפלגה הדמוקרטית מחדש את מועמדותם הקיימת של הילרי קלינטון ושל ברני סנדרס, וזאת נוכח הכאוס הרב המתלווה לבחירתם בקמפיין הבחירות.
תמיכה גורפת
לדברי נחשון, לא מסתירים במפלגה הדמוקרטית את החשש הכבד מאפשרות של כישלון בבחירות בשל הביקורת הרבה המוטחת כלפי שני מועמדיה הקיימים. ביידן, לעומת זאת, נהנה מתמיכה גורפת לא רק של המפלגה הדמוקרטית עצמה, אלא גם זוכה לכבוד והערכה בלתי-מבוטלת אפילו מצד חלקים ניכרים במפלגה הרפובליקנית היריבה.
נחשון מציין כי יתרונו הגדול של ביידן על פני המועמדים האחרים נעוץ בניסיונו העשיר כסגן-נשיא לצידו של אובמה בשתי הקדנציות שלו. לדבריו, נהנה ביידן ממוניטין וניסיון רב בממשל האמריקני בתפקידי-מפתח, ובין היתר גם בעמדות מובילות בסנט, הנחשב דווקא למעוזה של המפלגה הרפובליקנית.
אם לא די בכל אלה, הרי שגם ישראל עשויה לצאת נשכרת מבחירתו של ביידן, באשר הוא נחשב לידידה המובהק. קשריו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כבר זכו לפרסום בעבר, ובעת ביקורו בארץ הוא אף דאג להצהיר בפומבי שלמרות שאיננו במוצאו יהודי, הוא חש את עצמו כציוני אמיתי.

תאריך:  11/02/2016   |   עודכן:  11/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד צבי שוב, עו"ד קורל בלאיש
שחזור זכויות במסגרת תוכנית איחוד וחלוקה: החלטה של ועדת ערר מחוזית וחוות דעת של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה
אריאל י. לוין
בעזה חמאס נלחם נגד דאעש, ובסיני הוא משתף איתו פעולה. בינתיים ישראל ומצרים פועלות יחדיו נגד הארגון, אך גם זה עלול להשתנות
עליס בליטנטל
המחזאי והבימאי גדי ענבר כתב דרמה ישראלית עזה, המכילה מתח, סיפור בלשי ותפיסה פסיכולוגית של הדמויות במחזהו "הדיירת" שעולה ב"תיאטרון הספריה" בר"ג    אתי רזניק הצליחה בבימויה להעניק לכל דמות את האפיונים שלה, ולמתוח את הצופים בסיפור הבלשי עד לסופו המפתיע והמרגש
אור יזרעאלי
כי בבית עוד איכשהו קל לשמור על בריאות, אבל מה עם האוכל בעבודה? או בצהרונים של הילדים? במעונות? בצבא? באישפוזים ממושכים בבתי החולים?
דביר מור
מי יחליף את מחמוד עבאס (אבו מאזן) כיו"ר הרשות הפלשתינית ? האם קיים איזה שהוא סיכוי שהמנהיג הפלשתיני הבא, יקדם תהליך מדיני מול ישראל ?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il