X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במונח "ניצני פשיזם" (יעני "פשיסטים קטנטנים...") ברק מרמז לעבר אנשי הליכוד, הבית-היהודי וגורמים נוספים בממשלת ישראל הנבחרת והלגיטימית
▪  ▪  ▪
ברק. ניצני פשיזם [צילום: פלאש 90]

מי שחזה במהדורת החדשות בערוץ 1 בערב ששי האחרון, ראה מופע איימים של אהוד ברק שניתח מניו-יורק את מה שקורה אצלנו, באיימו עלינו, כי מה שמתרחש בארצנו זה "ניצני פשיזים". פירושו של דבר, שאנחנו בדרך לההפך לפשיסטים בגלל השינויים האחרונים בממשלה, ובגלל תוכניות לבקרה על עמותות השמאל הניזונות מחו"ל, וויסות כוחו של בית המשפט (שימו לב שגם סגן הרמטכ"ל גולן רמז גם הוא לפשיזם-נאציזם)... אנחנו רואים שככל שהשמאל הישראלי הופך בעיני ציבור למוקצה מחמת מיאוס, הוא מתקיף בחמת זעם את הימין-מרכז (מרבית הציבור) ומאשימו בנטיות נאציות ופשיסטיות.
"תראו מי שמדבר" אהוד ברק, הוא אחד משליטנו בעבר שהפוליטיקה הקיאה אותו מהיותו כוחני ושלטני מידי ומאי-נהירת הציבור אחרי מנהיגותו החד ממדית. הדיקטטור הקטן הזה מזהיר אותנו מפשיזם ומדוע? כי האג'נדה השמאלנית בה נולד, צמח ופעל שינתה כיוון במדינה באופן דמוקרטי (מרכז ו-ימינה). כאמור, בעיני ברק ודומיו בשמאל, תפישות הימין, פירושן פשיזם, כמו שבעיני אנשי ימין רבים, השמאל עדיין מסמל את הדיקטטורה הרצחנית הבולשביקית, שהייתה כזכור אידאולוגית רצחנית (בעיקר בסין וברה"מ) - יותר מכל פשיזם שהוא.
מקום 7 בעולם
במונח "ניצני פשיזם" (יעני "פשיסטים קטנטנים...") ברק מרמז לעבר אנשי הליכוד, הבית-היהודי וגורמים נוספים בממשלת ישראל הנבחרת והלגיטימית. הנפל הפוליטי הזה, המוכר במחוזותינו גם כ"אהוד ברח", מציג לנו תמונה איימים מעוותת של מדינת ישראל (כמו שהוא רואה מוול סטריט...). אני מניח שרבים מאזרחי ישראל, שרובם נוטים למרכז-ימין דווקא (על-פי כל הסקרים!) לא מיהרו למיקלטים ולא רצו להדביק יריעות פלסטיק על חלונותיהם, הם יודעים שמעולם מצבה של מדינת ישראל, מבחינה ביטחונית וכלכלית לא היה טוב יותר (אם כי ברור לכל שיש עוד הרבה לתקן...). ברק מתכחש ביודעין להישגי ממשלות נתניהו, הישגים, שהוא לא הצליח להגיע אליהם !!
הישגי ה"ימין"- מהבחינה הבינלאומית אנחנו כיום שמחים לאייד לאנטישמים האירופים שסובלים מההגירה האיסלאמית, הצלחנו להתגבר על עויינותו של אובמה, פתחנו שווקים גדולים ביותר להודו, לסין, ליפן ולכל המזרח הרחוק, יותר מ-150 מדינות מקיימות קשרים איתנו ורובן מבקשות מאיתנו סיוע מדעי וטכנולוגי, ולאחרונה, מכון חשוב בארה"ב, דירג את עוצמתה של מדינת ישראל במקום 7 בעולם !! (ב-15 קריטריונים עיקריים). אף אחד בשמאל לא יכול לקחת הצלחה זו מממשלות נתניהו, רק לכעוס, לחרוק שיניים ולהשמיץ... אהוד ברק צריך להבין ש"ניצני הפשיזם הצומחים אצלנו," הם אלה העושים בארץ עבודה טובה, ולא משנה מה יקשקש לנו מהגלות האהובה עליו.
בוגי יעלון לשלטון? מה שברק מפספס זה להבין כי ארועי הרחבת הקואליציה נתנה ליעלון תירוץ טוב לעזוב את הממשלה! לא רק שהיה לו ספק אם יצליח בפריימריז הבאים בליכוד (בגלל סיכסוכיו עם נתניהו) הוא הבין גם שדרוש לו פסק זמן, להכין עצמו לתפקיד ראש הממשלה הבא בעודו מנסה לגשר בין 3 מפלגות (כחלון, לפיד והרצוג) כדי להקים גוף אלטרנטיבי לליכוד מפלגת מרכז אחת וחזקה שבראשה הוא יעמוד. התקשורת אשר ברובה נוטה לשמאל, תתגייס לעזרתו בסיסמה: רק בוגי ולא ביבי...ו... אהוד ברק יצטרך להמשיך ולנאץ מניו-יורק ולראות כיצד השפעתו שווה לאפס.

תאריך:  22/05/2016   |   עודכן:  22/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהוד ברק  וול סטריט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ניצני הפאשיזם" של אהוד ברק
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כך מתייצב ברק לבחירות
שרגא  |  22/05/16 15:54
2
הקרש האחרון
באום  |  22/05/16 23:48
3
הפשיזם האדום מסוכן לישראל הרבה
קורןנאוה טבריה  |  25/05/16 05:42
4
כישלון ציבורי מוחלט
אלון פלג  |  25/05/16 08:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס טנצר
כנגד ארבעה בנים דברה תורה: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול    מה הבדל בין החכם לרשע? החכם - עושה מסיבת עיתונאים, מבטיח דברים ולא נותן כסף    הרשע - אמור להגן על החלשים, אבל משתף פעולה עם החזקים    והתם וזה שאינו יודע לשאול הם כמובן כל אותם ניצולי שואה, נזקקים שמחכים להגדלת הסיוע בשכר דירה ועובדי הקבלן - שמאמינים פעם אחר פעם להבטחות של החכם והרשע
נחמן פביאן
דילמה ראוסף נופלת כמו שליטי שמאל נוספים באמריקה הלטינית    ראוסף, שלפני כשנה נבחרה שנית ברוב דחוק לנשיאות ארצה השנייה, תידרש להשיב להאשמות במעשי שחיתות מתמשכים בתקופת כהונתה כשרת המכרות והאנרגיה וכראש תאגיד הנפט הלאומי של ברזיל "פטרובְּרָז"
עילי צוף
בגלל יקי מהמכולת יהיה טורניר שחמט    החברה שלי מאוד צחקה עלי אחרי שגילתה שנשארו לי על כל הפנים סימנים של שפתון מהנשיקות של השמנה, והייתי צריך לנקות את עצמי ולהחליף את הבגדים, כי היה בהם ריח של שום ובצל
יוני בן-מנחם
מצרים תמלא שוב תפקיד מרכזי בניסיונות לתווך בין פתח וחמאס. שתי התנועות מברכות על היוזמה המצרית אך מדובר במס שפתיים והן מעוניינות בהמשך המצב הקיים
יובל ברנדשטטר
האימפריה הערבית-מוסלמית שבריטניה עמלה להקים במזה"ת על חשבון היהודים תוקעת יתד דווקא בלונדון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il