X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אפשר להזכיר לשר יעלון שהוא נטע זר בליכוד ונטע זר במחנה הימני-לאומי. ערכיו וזהותו של יעלון עוצבו בתנועת העבודה והוא אינו שייך למחנה
▪  ▪  ▪
יעלון. לא שייך [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

התפטרותו של השר יעלון ופרישתו [הזמנית, כך טען] מהחיים הפוליטיים הייתה צפויה. ניתן גם להניח שאלמלא הכוונה להדיחו כדי להרחיב את הממשלה האירוע היה מתרחש ותסלחו לי אם אצטט מרשימה קודמת שלי, בטרם דובר על הרחבת הממשלה, שהתייחסה לעמדתו של בוגי כלפי הקיצוניים בימין שתמכו בחייל הרוצח מחברון.
"שר הביטחון טעה כשכתב ש"מי שמעודד הפרת חוק כדי לרצות מיעוט קיצוני אלים עוד יוביל אותנו לאנרכיה". לא מדובר במיעוט קיצוני אלא כנראה ברובו של הציבור ושנית איני חושש לאנרכיה כמו שאני צופה שאנו הולכים להיות תיאוקרטיה לאומנית. בהזדמנות זו אפשר להזכיר לשר יעלון שהוא נטע זר בליכוד ונטע זר במחנה הימני-לאומי. ערכיו וזהותו של יעלון עוצבו בתנועת העבודה והוא אינו שייך למחנה ומדי פעם, כמו בימים האחרונים, יזכירו לו את זרותו.
לשבט המיעוט צריך להיות ברור שבעתיד צפויה המדינה להתנהל בניגוד מוחלט לערכיו והמצב יחמיר. סביר שהגירת בני השבט מהארץ תתקבל בברכה על-ידי רב בני השבט הלאומי-דתי. השנאה בין שבט הרוב לשבט המיעוט בישראל מזכירה את השנאה בין שבטי ההוטו והטוטסי ברואנדה - בסוף זה ייגמר במלחמת אזרחים."
איש ימין
גלי השמחה לאיד בימין, בקרב ציבור המתנחלים במיוחד, ולא פחות מכך בליכוד, על פרישתו של בוגי אשר מבחינה אידיאולוגית היה חלק מהם, הוכיחו באופן ברור שהעימות האמתי בחברה הישראלית הוא עימות שבטי, עדתי ותרבותי. אין חולק שמבחינת דעותיו בנושאים הרלוונטיים בוגי הוא איש ימין מובהק ואף נמנה על הנוקשים במחנה. כל אלו לא עמדו לו ביום תבוסתו. במחנה שאליו השתייך לכאורה לא הסתירו את השנאה אליו ולמה שהוא מייצג.
בוגי נדחה מהסיבה הפשוטה שהוא אינו בן השבט שממנו שואב הליכוד את התמיכה והוא אינו שייך לשבט הדתי לאומי או החרדי. השתייכות לשבט מסוים נקבעת יותר על בסיס קבוצת מוצא חברתית כלכלית, עדה, תרבות, ערכים, קוד התנהגות אישי וציבורי ועד פרמטרים חשובים שדבר אין להם ולהשקפת עולם פוליטית.
איני מוטרד בשאלת עתידו הפוליטי של שר הביטחון הפורש. מי שהולך לישון עם כלב קם עם פרעושים ומי שסבר שיוכל להתערות בציבור המצביעים של שבט הליכוד למד את המציאות בדרך הקשה. לפורשי תנועת העבודה אין מקום בליכוד וגם אם יפעלו בו שנים רבות הם יחושו את הזרות-אריאל שרון ז"ל הוא הוכחה נוספת. מדובר בארץ זרה ועוינת, בתרבות זרה ובדפוסי חשיבה זרים.
הקשרים שבעבר בכל זאת קשרו בין השבטים השונים ואפשרו את קיומה של המדינה כמדינה דמוקרטית הולכים ונפרמים וכל מי שחרד לבאות צריך, כמו שהצהיר העיתונאי רוני דניאל, להחליט אם זו המדינה שהוא רוצה שילדיו יחיו בה. אישית אני די משוכנע שתהליכי הפשיזציה בחברה הישראלית יעמיקו ואני סבור שבנותיי ינהגו נכון אם יחפשו ארץ אחרת הגם שמבחינה אנוכית הייתי מעדיף להזדקן לידן.

תאריך:  22/05/2016   |   עודכן:  22/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם לבנותיי יש מה לחפש כאן?
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
חיזרו חזרה לפולין אחי.
ה.א  |  23/05/16 17:37
2
סתם הערה למחשבה
גולדבלט משה  |  23/05/16 22:15
 
- אז מה אתה מחכה, קח אותן ולך ל"ת
ה.א  |  24/05/16 18:04
 
- בגלל המתייונים= ובלי איומים! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  25/05/16 10:32
3
אובדן עשתונות של הכותב
כנניהו המיסר  |  24/05/16 12:24
 
- הטעות הבסיסית שלך
גולדבלט משה  |  24/05/16 14:01
4
הטעות של גולדבלט
באום  |  24/05/16 17:46
5
ניצנים של פאשיזם אדום=היאוש בל
קורןנאוה טבריה  |  25/05/16 10:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בצלאל לביא
האיש, שכבר בבחירות הראשונות שלו כראש מפלגת העבודה מוכן היה להתחלק בהנהגה עם ציפי לבני, העומדת בראש תנועה וירטואלית, הוכיח מאז כי הוא יושב על כסא גבוה ורגליו לא נוגעות ברצפה
יהודה דרורי
במונח "ניצני פשיזם" (יעני "פשיסטים קטנטנים...") ברק מרמז לעבר אנשי הליכוד, הבית-היהודי וגורמים נוספים בממשלת ישראל הנבחרת והלגיטימית
אלכס טנצר
כנגד ארבעה בנים דברה תורה: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול    מה הבדל בין החכם לרשע? החכם - עושה מסיבת עיתונאים, מבטיח דברים ולא נותן כסף    הרשע - אמור להגן על החלשים, אבל משתף פעולה עם החזקים    והתם וזה שאינו יודע לשאול הם כמובן כל אותם ניצולי שואה, נזקקים שמחכים להגדלת הסיוע בשכר דירה ועובדי הקבלן - שמאמינים פעם אחר פעם להבטחות של החכם והרשע
נחמן פביאן
דילמה ראוסף נופלת כמו שליטי שמאל נוספים באמריקה הלטינית    ראוסף, שלפני כשנה נבחרה שנית ברוב דחוק לנשיאות ארצה השנייה, תידרש להשיב להאשמות במעשי שחיתות מתמשכים בתקופת כהונתה כשרת המכרות והאנרגיה וכראש תאגיד הנפט הלאומי של ברזיל "פטרובְּרָז"
עילי צוף
בגלל יקי מהמכולת יהיה טורניר שחמט    החברה שלי מאוד צחקה עלי אחרי שגילתה שנשארו לי על כל הפנים סימנים של שפתון מהנשיקות של השמנה, והייתי צריך לנקות את עצמי ולהחליף את הבגדים, כי היה בהם ריח של שום ובצל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il