X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עדיין קיימים מקומות רבים בהם מערכת התור מט אינה קיימת, או לעיתים קיימת אך אינה מופעלת בשל תקלה או מסיבות אחרות. במקומות כאלה שבהם התורים ארוכים, וזמן ההמתנה הינו ארוך מהרגיל
▪  ▪  ▪
ממתינים בסבלנות [צילום: דניאל שטרית/פלאש 90]

"התור מט" היא מערכת אלקטרונית לניהול תורים, והיא פתרון חכם, ממוחשב, אוטומטי לפתירת בעיות של המתנה בתור של תורים ארוכים, עומס לקוחות, ולעיתים לקוחות עצבניים. ניתן למצוא את התור מט במקומות כמו: קופות-חולים, בתי-מרקחת, דואר ישראל ובנקים.
ממכשיר התור מט יוצאת פתקית עם ציון מיספר התור, המיספר גם מופיע על צג מחשב התלוי על הקיר, ואף מוקרא בקול רם. ניתן גם לשלוח לפלאפון של הלקוח הודעה מספר דקות לפני שהגיע תורו, כך שהוא אינו צריך להמתין במקום, אלא יכול לצאת לסידורים, ולחזור בזמן לתורו.
סדר למופת
למרות זאת, עדיין קיימים מקומות רבים בהם מערכת התור מט אינה קיימת, או לעיתים קיימת אך אינה מופעלת בשל תקלה או מסיבות אחרות. במקומות כאלה שבהם התורים ארוכים, וזמן ההמתנה הינו ארוך מהרגיל, הרבה פעמים קיים אי-סדר בתור ונגרמות מהומות.
לאחרונה ביקרתי באחד מבתי-המרקחת בארץ, התור מט לא הופעל, התור היה ארוך מאוד, המתנתי למעלה משעה, הלקוחות נעשו חסרי-סבלנות, לא ידעו מי אחרי מי ומתי תורם יגיע, נוצרה מהומה, הרוקחים היו צריכים להפסיק מידי פעם את עבודתם, לעשות סדר, ולהרגיע את הציבור שבא לקבל שירות, אך במקום לקבל שירות בזמן, התעכב, הפך לעצבני, החל לריב, ונגרם לו סבל.
לאחר-מכן, נכנסתי לבית מרקחת שבו מערכת התור מט כן פעלה. בתור היה סדר למופת, והתור, שהיה אף הוא ארוך מאוד, הסתיים במהירות ובשקט. האנשים יצאו מרוצים.
מערכת התור מט נועדה לייעל את השרות, לתת שירות טוב יותר, להטיב עם כלל הצבור ולמנוע ממנו סבל מיותר, ואני תקווה שבאחד מן הימים, בכל המקומות בהם ניתן שירות לצבור רב, תותקן ותופעל מערכת מעין זו.
תאריך:  06/07/2016   |   עודכן:  06/07/2016
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון חיים
הדין בישראל מאפשר למשכיר של דירת מגורים בישראל לבחור את מסלול מיסוי עבור כל אחת מהדירות שברשותו, כשהבחירה יכולה להיעשות בכל שנת מס מחדש
נסים ישעיהו
בממד הלאומי, הגבול הראשון שנפרץ היה בחקיקת הכנסת בשאלת "מיהו יהודי" וגבול שנפרץ, אפילו אם רק בנקודה אחת הוא גבול פרוץ
יובל לובנשטיין
מה יעזרו כעת דברי ההלל והמליצה הרבים מלבד תחושת הקלה של כל ראש מועצה מקומית כזו או אחרת שהוא תרם" למאמץ הלאומי להקלה בעונשו של דנקנר"? שהרי האחרון פשוט עבד על הציבור וגזל בסופו של דבר את כספו!
איתן קלינסקי
הסירוב של תאיר קמינר נובע מתוך רצון לתרום לחברה ולא לברוח ממתן תרומה חברתית    במשך שנת פעילות התנדבותית עם תלמידים בשדרות, הגדלים בלב האימה והשכול של הסכסוך, הייתה עדה לעולם של ילדים החווה חוויות קשות המעצבות שנאה גדולה, שניתן בהחלט להבינה
אלברט שבות
העוולות האיומות שחדשים לבקרים אנו עדים להן של הוצאת ילדים מחיק אימם באופן רשמי, בחסות משרדי הרווחה ובתואנה כי רע להם בבית וטוב להם בחוץ, עוולות אלה מייצגות הן את החדשות הרעות כי עודנו מנסים לחבל בטבע ולהתגרות בו בכל דרך אפשרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il