X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שלי יחימוביץ' דוגלת באופוזיציה טוטלית ומאמינה במושגים טוטלים עבורה כל מה שמוגדר "ימין" הוא אסון, כישלון, חידלון וריקבון. ואילו כל מה שמוגדר "שמאל" הוא תמיד חזון, פתרון ונכון
▪  ▪  ▪
יחימוביץ'. אני. אני. אני. [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

מפלגת העבודה מצויה תחת איום של מהפך שמאלני בתוכה. אם שלי יחימוביץ' תיבחר למנהיגת העבודה בהתמודדות הקרובה, עלול להתממש החלום של מהפכת תחריר ישראלי של השמאל הקיצוני.
לשלי יחימוביץ' יש תשתית ארגונית ותקשורתית עצמאית במפלגה שמשרתת רק אותה. היא תחשוף יתרון זה לפעילות גלויה לקראת ההתמודדות הקרובה ותכריז על הקמת מפלגת שמאל ישראלי חדש (שיח), בתוך או מחוץ למפלגה, מותנה בתוצאות ההתמודדות.
במינשר שהפיצה לפעילים בימים אלה כתבה יחימוביץ': "זו שעת חרום להצלתה של אופוזיציה אידיאולוגית בישראל".
היי זו אני שלי יחימוביץ'
היא רואה את עצמה כאלטרנטיבה שתציל את המפלגה והמדינה.היא בטוחה שהיא מנהיגה סוציאלית, ריאלית, אינטלקטואלית, פונקציונאלית, אלקטוראלית, אידיאלית ופופולרית.
היא תומכת באופוזיציה לוחמת וטוטאלית ללא הפסקה, של אידיאולוגיה ללא פשרה. היא חולמת להיות אנגלה מרקל, תרזה מיי והילרי קלינטון.
יש לה פתרון לכל בעיה: אידיאולוגיה! יש לה תשובה לכל שאלה: אידיאולוגיה! יש לה מענה לכל תלונה: אידיאולוגיה! יש לה תוכנית לכל משימה: אידיאולוגיה!
שלי יחימוביץ' דוגלת באופוזיציה טוטלית ומאמינה במושגים טוטלים. עבורה כל מה שמוגדר "ימין" הוא אסון, כישלון, חידלון וריקבון. ואילו כל מה שמוגדר "שמאל" הוא תמיד חזון, פתרון ונכון. עבורה הפוליטיקה והחיים מתחלקים אך ורק לשניים. "הימין" הוא תמיד שלילי. ה"שמאל" הוא תמיד חיובי.
שלי יחימוביץ' בתקשורת ללא הפסקה
צבא התומכים והנאמנים שלה בתקשורת, פותחים עבורה מצלמות ומיקרופונים ללא הפסקה וללא מגבלה, כדי שהיא תוכל להפיץ ולשווק את דעותיה בכל נושא ועניין. בכל יום ובכל שעה. שלי יחימוביץ' מרואיינת ומשדרת ללא הפסקה בזכות התקשורת המגויסת עבורה. הדיווחים שהיא מפיצה לתומכיה, כוללים מצעד בלתי פוסק בנוסח: אני אמרתי, אני דרשתי, אני ביקרתי, אני יזמתי, אני הצעתי, אני הזהרתי, אני הסברתי, אני הוקעתי, אני תבעתי, אני תומכת, אני מתנגדת. היא במרוץ מרתון מאולפן לאולפן. היא פוליטיקאית יחידה שזוכה ליחס הזה מהתקשורת.
שלי יחימוביץ' מאמינה שהיא מגדלור אידיאולוגי של אופוזיציה לוחמת שמובילה ל"אלטרנטיבה סוציאליסטית מנצחת". היא ותומכיה הכניסו לשיח המפלגתי והציבורי רוחות ודעות של שמאל מדיני וכלכלי קיצוני בסיסמא: ביטחון OUT. רווחה IN. פתרון לפלשתין.
שלי יחימוביץ' לא הפנימה שעדיף קפיטליזם מתוקן והומאני, מאשר חלומות וירטואליים על סוציאליזם מיושן. הנאומים המהפכניים שלה נגד הקפיטליזם נשכחו אפילו בסין וברוסיה. הנאומים שלה נגד בעלי ההון ונגד הקפיטליזם לקוחים מהטקסטים של התעמולה המרקסיסטית.
שלי יחימוביץ' לא הפנימה שמשמעותה של הפוליטיקה היא מיצוי של פשרות הכרחיות ואפשריות בנסיבות משתנות, ולא מיצוי של אידיאולוגיות טהורות ומושלמות אך בלתי אפשריות במשטר דמוקרטי קואליציוני הבנוי על פשרות. היא לא מבינה שעדיף להיות אופוזיציה יעילה בממשלה מאשר אופוזיציה עקרה לממשלה, יחד עם מר"צ והרשימה הערבית.
שלי יחימוביץ' הצליחה לגייס כמה אלפי צעירים בעלי דעות שמאלניות מאוכזבי מר"צ, שבעזרתם (הצבעה קולקטיבית) היא הפכה לאראלה ממפעל הפיס המפלגתי, שסייעה להכניס לכנסת כמה מתומכיה שחלקם הפכו לפיגוע אלקטוראלי. כמה חברי כנסת בעלי דעות קיצונית שאין להם שום קשר ורקע עם מפלגת העבודה.

תאריך:  09/08/2016   |   עודכן:  09/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היי זו אני שלי יחימוביץ'
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר רדוד
סיסמאות ריקות  |  9/08/16 15:05
2
גייס חמישי במפלגת העבודה?
יוא"ב  |  9/08/16 18:38
3
למה אתה מצפה מבולשביקית? ל"ת
יהודי מפוכח  |  9/08/16 19:48
4
מי היא שלי יחימוביץ'?
מאמר מצויין  |  9/08/16 22:22
5
תביא את העבודה ל 5 מנדטים ל"ת
ה.א  |  10/08/16 01:06
6
דגלה:אני ואפסי עוד-כך חינכו או
קורןנאוה טבריה  |  10/08/16 10:22
7
סתם קשקושים, כבר עדיף
הירונימוס  |  10/08/16 12:17
8
למה תדאג לשמאל?
הגוי..  |  10/08/16 15:00
9
כשתימחק 'העבודה' בעיניים מהמפה
קורןנאוה טבריה  |  11/08/16 05:22
 
- כשהעבודה תמחק - גם שלי
נאוה יקרה  |  13/08/16 19:05
10
וחוץ מזה, היא פשוט שקרנית!!!
אהוד פרלסמן  |  12/08/16 02:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הקבינט החברתי-כלכלי אישר ביטוח אבטלה לעצמאיים - אבל זה רק "כביכול", והפגיעה בעצמאיים נמשכת כמעט ללא שינוי    "ההטבה" היא זריקת עצם מבזה למאות אלפי עצמאיים, ופגיעה בפנסיה שלהם
יצחק מאיר
בנבואתו האפוקליפטית של הנביא יואל הקורא לעכב ולמנוע בתפילה את בואו של "יוֹם חֹשֶׁךְ וַאֲפֵלָה יוֹם עָנָן וַעֲרָפֶל כְּשַׁחַר פָּרֻשׂ עַל-הֶהָרִים עַם רַב וְעָצוּם כָּמֹהוּ לֹא נִהְיָה מִן-הָעוֹלָם וְאַחֲרָיו לֹא יוֹסֵף עַד-שְׁנֵי דּוֹר וָדוֹר
דביר מור
מה המשמעות שבהעסקה קבלנית? האם תופעת עובדי הקבלן הגיעה גם לתפקיד החשוב ביותר בבתי החולים הממשלתיים - הרופא/ה? האם לגיטימי לחסוך בשכר ובתנאי רופאים, בכדי להעשיר יותר את קופת בתי החולים?
יהודה דרורי
סיטואציה מאוד מבישה מבחינתם שחייבת להיות מנוטרלת אצלם על-ידי קישקושי מלחמה נגד ישראל, כי מי שבאמת מבין בנושאי מלחמה יודע שמי שמסוגל למחוק ב-8 דקות זו ...ישראל את אירן
ארווין קליין
התאונה בצומת פורדיס בה נהרגו שלושה בני משפחה אחת, יכולה להימנע בעתיד, אם פרויקט "שומרי הדרך" של משטרת התנועה, ייושם בצורה הנכונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il