X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היומרה וההתנשאות של רמון, שהיה אחד הפוליטיקאים הכושלים ביותר היא בלתי נסבלת הוא היה שותף לכל המניפולציות הפוליטיות המלוכלכות ביותר, יחד עם חבריו הטובים, אולמרט ובורג
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בגיליון חג הסוכות (21.10.16) פורסם בידיעות אחרונות מאמרו של חיים רמון על עמוד שלם בכותרת:"זה לא נתניהו זה אתם".
חיים רמון יוצא במסע אשמה אישי נגד כל הפוליטיקאים וכל המפלגות ששיתפו פעולה עם נתניהו, במקום להיאבק ולהוקיע אותו. הוא מאשים את שמעון פרס, את אהוד ברק, את יאיר לפיד, את ציפי לבני, ואת בוז'י הרצוג, שהעדיפו לעסוק בסידור הכסאות לעצמם, בממשלות בראשותו של נתניהו, במקום להיאבק נגדו, שמוביל את ספינת מדינת ישראל להתרסק ולתבוע כמו הטיטניק.
רמון מתיימר להיות המתריע הלאומי, כדי להושיע את ישראל מפני נתניהו, שמוביל את ישראל לכישלון ולאסון. הוא מאשים את כל מנהיגי השמאל והמרכז שהיו משתפי פעולה עם נתניהו ומעלו בתפקידם כביכול כראשי מחנה השלום.
היומרה וההתנשאות של רמון, שהיה אחד הפוליטיקאים הכושלים ביותר היא בלתי נסבלת. הוא היה שותף לכל המניפולציות הפוליטיות המלוכלכות ביותר, יחד עם חבריו הטובים, אולמרט ובורג.
הוא הקים את מפלגת "עם אחד" לאחר שפרש ממפלגת העבודה. הוא פרש ממפלגת העבודה פעם שנייה יחד עם שמעון פרס ודליה איציק כדי להצטרף לאריק שרון ולמפלגת קדימה. הוא היה שותף לציפי לבני בחיסולה של קדימה והקמת "התנועה". הוא היה גם הקברן של הפועל ת"א. מפעם לפעם הוא "מקים" מפלגות להצלת ירושלים ויוזם "תוכניות שלום" בניסיונות הכושלים להישאר בתודעה הציבורית. מוני מוזס המו"ל של ידיעות אחרונות, נותן לו במה
אני מאשים
בעיתון כחוב של חבר שהאמין בזמנו שרמון נועד לגדולות. להלן תקציר "האני מאשים" של רמון נגד הפוליטיקאים:
רמון "מאשים" את שמעון פרס: "פרס הפך למליץ היושר של נתניהו בארץ וברחבי העולם. מעל כל במה הסביר פרס שנתניהו פועל בכנות להשגת הסדר מדיני עם הפלשתינים".
רמון "מאשים" את אהוד ברק: "ברק העניק גושפנקא לנתניהו. הקנה לו תדמית מתונה ונימק הצטרפותו לקואליציה בכך שהוא ונתניהו יובילו יחדיו לתהליך שלום".
רמון "מאשים" את יאיר לפיד: "אחרי הבחירות 2013 הכריע בעד ממשלה בראשותו של נתניהו. מסר לידי הבית היהודי את כל עמדות המפתח בממשלה הנוגעות להתיישבות. הוא ביצר את עתידן של ההתנחלויות, שמטרתן למנוע פתרון שתי המדינות".
רמון "מאשים" את ציפי לבני: "מנהיגת התנועה הצטרפה לקואליציה בראשות נתניהו ותרמה לקונספציה חסרת השחר כי נתניהו הינו פרטנר לתהליך מדיני. היא השלתה את עצמה שיש טעם לתת הזדמנות נוספת לנתניהו וניהלה בשמו משא-ומתן מדיני שהסתיים בלא כלום".
רמון "מאשים" את בוז'י הרצוג: "הרצוג, ראש האופוזיציה, פועל ללא הרף על-מנת להצטרף לממשלה, בטענה שנתניהו מבקש להוביל יוזמות מדיניות שמותנות בחבירת הרצוג לממשלה. התנהלות הרצוג ולפיד מרסקת לחלוטין את האופוזיציה המדינית לנתניהו".
כמה מסקנות אפשריות עולות מהאשמותיו של חיים רמון נגד שורת דמויות המפתח בפוליטיקה הישראלית בשנים האחרונות.
האמנם נתניהו הוא כל כך מוכשר שהוא הצליח לאחז עיניים ולשכנע את כולם לשתף איתו פעולה? האומנם כל הפוליטיקאים, אותם מבקר רמון, הם כל כך תמימים ונאיביים עד כדי כך, שנתניהו הצליח לשטות בהם מבלי שהבינו זאת? ואולם תתכן גם אמת אחרת.
יתכן שגם נתניהו וגם הפוליטיקאים אותם מבקר חיים רמון, האמנו, פעלו וחתרו ביושר ובכנות לקידום פתרון אפשרי לסכסוך עם הפלשתינים, שנכשל בגלל הסרבנות שלהם לפשרות ולא בגלל נתניהו.
ניסיונו של רמון להראות רטרואקטיבית כמנהיג יחיד בדורו, גאון הדור שראה את הנולד וקבע את "נוסחת הגאולה" לישראל, באמצעות הדחתו של נתניהו והמלכתו של המושיע - חיים רמון, מגוחכת ומופרכת.

תאריך:  30/10/2016   |   עודכן:  30/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיים רמון - המתריע והמושיע הלאומי
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
צודק !
ארי כספי  |  30/10/16 15:52
 
- הפתרון
שמ  |  30/10/16 16:37
2
רמון לא הקים את "עם אחד"
מאיר רבינוביץ  |  30/10/16 16:51
3
תודה
מתי דוד  |  30/10/16 17:55
4
חיים רמון
באום  |  30/10/16 20:30
5
חיים רמון - איש הצחנה והסחי
מדמוני אסף  |  1/11/16 19:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
למרות דברי הצער שהשמיע משרד החוץ הישראלי על חשיפת הדאגה של סגן שר הרעש, מוטב להן למדינות ההן לשמור על כוננות, כי בעניינים האלה שבין חטאי ארצות לזעם השמים, אי-אפשר לעולם לדעת
שמעון זיו
אין ספק שעם קום המדינה כאשר האמצעים היו דלים המדינה צריכה הייתה לספק את כל מחסורנו, לא היה טייקון או בסדר גודל הזה, שיכול היה להרים פרויקטים ממלכתיים, ועל כן המדינה הייתה צריכה לעשות זאת
יהודה דרורי
במלחמה, כמו במלחמה, יש לתקוף מה שיותר מהר, ולהעביר את המלחמה לשטח האויב, ולא להתקפד במיגננה. האויב המוסלמי יודע שלא יוכל לנו בשדה הקרב ולכן פנה מזה זמן רב לשדה הקרב התעמולתי שבשיאו, יוצאות החלטות מאוד מזיקות. אסור לתת להם אפילו ניצחון אחד! רק סטירת לחי מצלצלת תעמיד אותם על מצב הדברים האמיתי
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מנסה להתפייס עם חמאס כדי למנוע את לחצי מדינות ערב ולנטרל את מחמד דחלאן. גם אם יתחדשו המגעים בין פתח לחמאס הסיכוי להגיע להסכם פיוס הם נמוכים
ישראל רוזנבלט
מופע ההיתממות של רינה מצליח ראוי באמת לפרס פוליצר ישראלי (אילו היה כזה). "התקשורת מבקרת כל ממשלה?! באמת, גב' מצליח? כל ממשלה? או אולי הוגן יותר להודות שמדובר "במיוחד את הממשלה הזו"?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il