X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היועץ המשפטי לממשלה הנתפס בעיני רבים כמשרתו של נתניהו, האיש שהיה מזכיר הממשלה שנתניהו בחר, טוען, חזור וטעון, שאין בכוונתו להגן על חוק ההסדרה אם יגיע לבג"ץ משום שהחוק אינו חוקתי והוא גם סותר לא רק את החוק הבינלאומי
▪  ▪  ▪
[צילום: תומר נויברג, פלאש 90]
ענייני התנחלויות
שר החינוך אינו מודאג ממש מהרמה הלימודית הירודה מאוד במערכת החינוך, לכן את מרבית זמנו ומרצו הוא מפנה לענייני התנחלויות. קהל בוחריו עסוק אך ורק בהתנחלויות, וכל התעסקות אחרת היא מבחינת ביטול תורה.

מכונת התעמולה של בנט-שקד-נתניהו (זהו הסדר הנכון כי נתניהו הפך מזמן לטוקבקיסט מצוי למעשיהם של שני האפוטרופוסים של הפונדמנטליזם הפוקד אותנו ושהפך למדיניות הרשמית של ממשלת ישראל), תהיה משומנת ככל שתהיה, לא תוכל להסתיר עובדה אחת בסיסית: למרות כל הניסיונות הנלוזים של שונאי שלטון החוק בישראל, בכל זאת, בפרשת עמונה, שלטון החוק ניצח. החלטת בג"ץ תקוים כלשונה וככתבה. עמונה לא תוכל להישאר על תילה כפי שבג"ץ קבע, לאחר שממשלות ישראל מאז 2008 חזרו והדגישו שהיישוב הוקם שלא כדין ולכן עליו להיהרס. בשבועות האחרונים מתנהלת מלחמת חורמה בבית המשפט העליון כאשר חוד החנית זו שרת המשפטים וראש מפלגתה. למזלה של ישראל, ידם של שופטי בג"ץ ושלטון החוק הייתה על העליונה.
חוק לא חוקתי
חוק ההסדרה עבר בכנסת (כך יש לשער, כי בעת כתיבת שורות אלה עדיין הצעת החוק לא עברה את שלוש הקריאות), ובנט הזדרז להכריז על מהפך חשוב יותר מאשר זה של 77'. נו, אם בנט אומר, סביר להניח שאין לדברים שחר. היועץ המשפטי לממשלה הנתפס בעיני רבים כמשרתו של נתניהו, האיש שהיה מזכיר הממשלה שנתניהו בחר, טוען, חזור וטעון, שאין בכוונתו להגן על חוק ההסדרה אם יגיע לבג"ץ משום שהחוק אינו חוקתי והוא גם סותר לא רק את החוק הבינלאומי. התנגדותו של היועץ המשפטי לממשלה לחוק ההסדרה נחרצת. וגם בנקודה זו ישנו ניצחון חשוב לשלטון החוק. היועץ המשפטי מסרב לתת את ידו למהלך בלתי חוקי בעליל. המסר שהציבור אמור לקלוט אותו הוא שממשלת ישראל המובלת על-ידי שרים וח"כים המצפצפים על שלטון החוק, מפרה ברגל גסה את שלטון החוק ואת החוק הבינלאומי, דבר העלול להוביל את ישראל לתוצאות הרות אסון. אלא שנתניהו כנתניהו, שרידותו חשובה, לכן הוא אינו מתאמץ אפילו לעצור את המהלך. נתניהו עסוק עד מעל ראשו בנושאים אחרים, והמבין יבין. שר החינוך אינו מודאג ממש מהרמה הלימודית הירודה מאוד במערכת החינוך, לכן את מרבית זמנו ומרצו הוא מפנה לענייני התנחלויות. קהל בוחריו עסוק אך ורק בהתנחלויות, וכל התעסקות אחרת היא מבחינת ביטול תורה.
איני יודע מה תהיה החלטת בג"ץ אם וכאשר חוק ההסדרה יובא בפניו לדין והכרעה. אני כן משוכנע ששופטי בג"ץ לא יירתעו מאיומי שרים וח"כים הזויים ושטופי מוח, והם יחליטו לגופו של הנושא ללא חשש ומורא. כן יש להניח שאם ממשלת ישראל תורה על פינוי עמונה, המשטרה, משמר הגבול וצה"ל יאכפו את החוק והסדר כמצופה מהם. זו תהיה הוכחה נוספת לכך שהחוק מעל כולם.
אגב, אם הפינוי יבוצע, נתניהו, שרת המשפטים, שר החינוך, כל חברי הבית היהודי והליכוד יהיו חתומים לעד על שותפותם להרס התנחלויות. על כך, הם לא יוכלו לנקות את ידיהם ואת מצפונם לעולם. אם יקרה בעתיד מצב בו ממשלת ישראל תצטרך לפנות יישוב שנבנה שלא כחוק בשטחים, לא יוכלו אנשי הבית היהודי והליכוד לטעון לתקדים. הם הם חתומים על תקדים זה.

תאריך:  11/12/2016   |   עודכן:  11/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלטון החוק ניצח שוב
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ריר על השפתיים, פוי. ל"ת
ה.א  |  11/12/16 15:23
2
הסוף מוזר
באום  |  12/12/16 16:54
3
פרוש החוק של הצ'לו
הצדקנית  |  13/12/16 12:28
4
מה עם הצונמי והחרם שהבטחתה ל"ת
ב,ל  |  14/12/16 19:54
 
- נו,
אז מה   |  24/12/16 12:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקרב על עמונה
מנחם רהט
חוק ההסדרה המעוקר מסתיר תחת מיצהלות של ניצחון-לכאורה, את התקפלות הרוב הלאומי, מול מיעוט שמאלני אנטי דמוקרטי
בעז שפירא
בגין שב לפוליטיקה והרי זה פלא - בגין אחר. נמרץ, פעלתן, חותר ללא לאות אל המטרה, עובד לילות כימים ובלהט
עידן יוסף
פינוים של תושבי עמונה לשלוש חלקות סמוכות בעייתי משפטית    נגד שתיים מתוך שלוש החלקות הגיש ארגון "יש דין" התנגדויות לאחר שהחבילה כבר אושרה בממשלה
בעז שפירא
לא נעים לומר אך צריך - אינני יכול להאמין לנתניהו    חוסר אמונתי זה הוא הרוויח ב"יושר" שכן דרכו הנכלולית והאפלולית שרובה ככולה כחש והטעיה לא מותירה מקום לספק
איתן קלינסקי
היוהרה המשיחית של ינון מגל שולפת לעברו ניירות טאבו משיחיים של יותר מאלפיים שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il