X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האהדה המוזרה של התקשורת לחכי"ם ממפלגה ימנית מהליכוד ופעילותו המוזרה של בנט כנגד 'ישראל היום' גורמות לי לחשוד בו ובאיילת שקד
▪  ▪  ▪
בנט. חשוד. [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

בזמן שחוקרים את נתניהו בעניין שיחתו המוקלטת עם מוזס וכוונתו כביכול להתערב בתפוצת ישראל היום תמורת כותרות אוהדות או פחות נשכניות בעיתון המתחרה, אני שואל את עצמי, מה האינטרס שלו? הרי יותר ישראלים קוראים את 'ישראל היום' מאשר את 'ידיעות אחרונות'. למה לנתניהו לפגוע בעיתון אוהד המחולק בתפוצה רחבה תמורת סיקור פחות נשכני בעיתון פופולרי פחות?
בנט הוא החשוד האמיתי
אם כבר מישהו חשוד בעייני זה השר נפתלי בנט שפעל בניגוד להיגיון הטבעי כאשר הוא נלחם בעיתון הימני היחידי הקיים לצד עיתוני השמאל הרבים (וכשאני מדבר על עיתון ימני יחידי אני לא מתייחס לאלו שתפוצתם מוגבלת כמו 'בשבע'). אם בנט לא היה מרוצה מ'ישראל היום' מסיבה כזו או אחרת, עדיין לא היה לו כדאי לצאת בעיני ציבור בוחריו כאדם שפגע בעיתון זה, אז מדוע הוא נלחם ב'ישראל היום' כאילו הוא נבחר ציבור מטעם השמאל סותם הפיות?
מלחמתו של בנט ב'ישראל היום' בניגוד להיגיון המתבקש מרמזת לדעתי על כך שדווקא בנט קיבל טובות הנאה ולא נתניהו שלא היה לו שום אינטרס לפגוע בישראל היום (גם לא תמורת סיקור מעודן יותר בעיתון המתחרה) כפי שהסברתי קודם לכן.
שנאה המתמקדת בביבי
בוויכוח בערוץ 20 (אין לי מושג מה שמה של התוכנית אך ניתן למצוא את סרטון הדיון הסוער בגוגל תחת השמות שפטל ואלדד יניב), ניסה האחרון "להרגיע" את עו"ד שפטל בטענה שנפילתו של ביבי לא מחייבת את עלייתו של השמאל לשלטון כי בנט יכול להחליף אותו!!, גדעון סער יכול להחליף אותו!! וגם בוגי יעלון יכול להחליף אותו!!
קשה לי להאמין שלאלדד יניב באמת אכפת מהגלידות, הבקבוקים, המתנות והסיגרים של ראש הממשלה. לי נראה יותר שמדיניותו והצלחתו של ראש הממשלה מפריעים לו יותר ושבטענתו כי בנט יכול להיות ראש ממשלה, גדעון סער או בוגי יעלון נשמעה נימה נסתרת של תקווה לכך, ואם הוא היה יכול לדבר בסביבה אוהדת ללא מכשירי הקלטה דבריו של אלדד יניב היו נשמעים לדעתי כך: "הלוואי שבנט יהפוך לראש ממשלה, הלוואי שגדעון סער יהפוך לראש ממשלה, הלוואי שבוגי יעלון יהפוך לראש ממשלה".
התקשורת שונאת את נתניהו יותר מאשר את נציגי הימין האחרים, כנראה שהם לא סולחים לו על כך שהוא העז לנצח את שמעון פרס ב-96 ולנפץ את אשליית אוסלו.
איילת שקד, שותפתו של בנט ונציגת המפלגה הנחשבת כימנית לנתניהו דווקא מופיעה המון בתקשורת ודי מכבדים אותה (רגע.... היא לא אמורה להיות מפלצת ימנית? היא יותר ימינה מהליכוד), אפילו פייגלין שאמור להיחשב כ"קיצוני מסוכן" על-פי ההיגיון של התקשורת הופיע הרבה על המסך כדמות חביבה, מסקרנת ומאתגרת למרות שאין לו אפילו נציגות של מפלגה בכנסת.
משהו מסריח בין השמאל לבנט
יש לי תחושה חזקה שמשהו מסריח מתרחש מאחורי הקלעים. בנט כנראה מצא סיבה טובה להתנגד ל'ישראל היום' כי כנראה שהוא נהנה מאיזה דיל מיוחד ומלוכלך ולא בטוח שהוא כזה ימני כפי שהוא מנסה להצטייר בעיני ההמון. יש מצב שנתניהו ידע טוב מאוד מדוע בנט מסוכן ולא סתם הוא נרתע ממנו בהתחלה אך נאלץ לחבור אליו כדי להקים את הקואליציה. תקראו לי משוגע אך אינני בטוח גם לגבי אמינותו של פייגלין מאותה הסיבה (ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי שאמור לחלוק עם פייגלין את המשבצת הימנית ביותר של המפה הפוליטית לא יתקבל בחיים באותה החיבה שבה מתקבל פייגלין בתקשורת. פייגלין בבחירות האחרונות נמנע בכלל מלתמוך במפלגות הימין אפילו כברירת מחדל). יש מצב שהשמאל בונה על הריסת ישובים נוספים תחת מנהיג ימני, נוסח אריאל שרון וגוש-קטיף כי מנהיגי השמאל כבר הבינו שבימין לא נלחמים דרך הקלפי אלא דרך תחבולות מלוכלכות.
האהדה המוזרה של התקשורת לחכי"ם ממפלגה ימנית מהליכוד ופעילותו המוזרה של בנט נגד ישראל היום גורמות לי לחשוד בו ובאיילת שקד. אז מדוע נתניהו הוא הנחקר היחידי מבין חברי הכנסת והשרים בעוד הוא הדמות הכי פחות חשודה בפרשה זו, כפי שהסברתי בשורותיי הראשונות?

תאריך:  24/03/2017   |   עודכן:  24/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט ושקד צריכים להיחקר
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
בנט ושקד משרתי השמאל
מבשרת   |  24/03/17 18:22
2
חשדיו של שנער כנגד בנט ושקד
חשדות מוצדקים  |  24/03/17 21:32
3
יש מכנה משותף, והוא החשיש
אהוד פרלסמן  |  25/03/17 03:32
 
- תגובה
עמוס שנער  |  26/03/17 01:29
4
השאלות שלא שואלים
הילה אור  |  26/03/17 01:26
5
הפושעים בנט ושקד בשרות השמאל
היו צריכים להחקר  |  26/03/17 07:45
 
- חוצפן - אבל נגיב לך
עמוס שנער  |  26/03/17 11:20
6
נכון מאד! שהימין יתעורר
אור 1   |  26/03/17 11:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
לא די בכך שפעולת השופטת חיות אינה תקינה ונעשתה תוך עבירה על החוק אלא שבהמשך פורסמה הכחשה כאילו לא היו דברים מעולם
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ פועל להגביל את חופש הביטוי של מתנגדיו הפוליטיים ושל עיתונאים    מנגנון המודיעין הכללי ומשרד החוץ הפלשתינים מסייעים לו במשימה בדרך להפיכת הרש"פ לדיקטטורה
נסים ישעיהו
וכמו בגאולה ממצרים, מרגע שהתחיל התהליך הוא בלתי הפיך    זה רק ילך ויתגבר. ומה שנדרש מאיתנו הוא להתחבר לתהליך של השלמת תיקון העולם
איתמר לוין
שורה של אישים, מעשים ותהליכים - חלקם ארוכי שנים וחלקם בימים אלו - עלולים לגרום ליותר מדי אנשים לחשוב שהדמוקרטיה היא שיטת ממשל פסולה ולשאוף ל"מישהו חזק שיעשה סדר"
עמי דור-און
נתניהו אינו עשוי מאבן. גם בו פועם לב אדם. ולכן אין זה סביר להניח שכול המעמסה הזאת הרובצת על כתפיו כלל איננה משפיעה. ההפך הוא הנכון. כדי להיפטר מכול מערכת הלחצים על נתניהו לקבל החלטה אחת נועזת: לקיים מיד מערכת בחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il