לאחרונה עולה קמפיין, במימון חברת קוסמטיקה ידועה והמותג פנטן, בדבר תרומת שיער לחולות סרטן, אשר בעקבות הטיפולים וההקרנות נדרשת להם פיאה.
בקמפיין מופיעות ידועניות/סלאביות, אשר מסבירות לצופים על חשיבות מעשה תרומת השיער להעלאת הביטחון העצמי ושיפור המודעות של החולות, אולם האם המסר לא היה עובר טוב יותר אם היינו רואים את אותן מפורסמות בתשדיר של לפני ואחרי, קרי לראות אותן לאחר שהן בעצמן נתנו דוגמה אישית ותרמו בעצמן שיער?? במקום זאת רואים אותן מסבירות כמה זה חשוב לתרום, לתת וכדומה.
חבל שמובילי הקמפיין המבורך לא הפנימו את המשפט "נאה דורש ונאה מקיים" ולמעשה יצרו קמפיין אנמי אשר מעביר מסר קל אשר תוקפו ימים ספורים בלבד, במקום להעביר מסר יעיל ומשכנע, אשר יניע נשים רבות לפעילות ברוכה שכזו.
קשה להשתחרר מריח הפספוס וההחמצה של הקמפיין ומוזר הדבר שבימנו גופים רציניים לא מתייעצים ולא עושים קבוצות מיקוד לפני שמוציאים כספים רבים על פעילויות שיווקיות, אשר תועלתן מוטלת בספק.