X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הצביעות בשדרות רוטשילד נוטפת אפילו מן הסיסמאות נגד השחיתות הציבורית שאכן קיימת, ועוד איך - אך מי הם המאשימים? אנשי השמאל שהשחיתו את מערכות השלטון בישראל למן היום הראשון, ואף אחד מצדיקיהם לא מחה ולא הפגין. כוונתם המוצהרת להביא להעמדתו לדין של נתניהו אף היא רק אמצעי, והמטרה היא להפיל את שלטון הימין
▪  ▪  ▪
ההפגנות ברוטשילד [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

לא מזמן יצא לאור ספר קינות על "תוגת השמאל", אבל אני בא לבכות את תוגת הימין. נתחיל בשדרות רוטשילד. אלפים מפגינים שם במוצאי שבתות, אבל גם מי שחושב שנתניהו צריך ללכת הביתה, לשם - לא ילך, מפני שהקריאה להתפטרותו היוצאת מן המקום הזה היא שקרית, צבועה ורצופת כוונות רעות. היא מציגה לעם תמונה מעוותת של החיים בישראל כקשים ורעים, כאשר במציאות החיים בארץ טובים מאוד: תוחלת חיים מן הארוכות, סל-תרופות מן הנדיבים, רפואה שמושכת אליה חולים מכל הארצות, מטבע מן החזקים בעולם, אבטלה נמוכה, רזרבות שיא במטבע חוץ. ישראל היא מעצמת היי-טק עולמית, יצרנית ויצואנית נשק מן הגדולות בעולם, וכמה מן ההמצאות שלה הן כשל מעצמת-על. אשר לרמת החיים של אזרחיה, די להציץ בהמוני היוצאים ובאים בשערי נמלי התעופה. מי שמנסה לצייר מדינה כזאת ככישלון, משקר.
הצביעות בשדרות רוטשילד נוטפת אפילו מן הסיסמאות נגד השחיתות הציבורית שאכן קיימת, ועוד איך - אך מי הם המאשימים? אנשי השמאל שהשחיתו את מערכות השלטון בישראל למן היום הראשון, ואף אחד מצדיקיהם לא מחה ולא הפגין. כוונתם המוצהרת להביא להעמדתו לדין של נתניהו אף היא רק אמצעי, והמטרה היא להפיל את שלטון הימין. גם ההוקעה המוסרנית של הסיגרים והשמפניות היא אך מסך עשן על ערוותם האידיאולוגית: וכי עם מה יתייצבו בפני הקהל - עם "השלום" המסמורטט והמדמם שלהם? ואולי עם המדינה הפלשתינית ההולכת ונעלמת מן
האופק?
לא, לאיש ימין אין מה לחפש בשדרות רוטשילד.
ראו כמה שוחרי מוסר מן המחנה הלאומי, שלרוטשילד לא יכלו ללכת בגלל הריח הרע שעלה
משם, חיפשו ומצאו להם את ככר ציון בירושלים. אבל גם לשם הגיעו מעטים בלבד, כי מחאה נגד שחיתות ובעד כל הדברים הטובים ללא מטרה מוגדרת היא הפגנת סרק. אלא, התקשורת העוינת ניצלה גם את ההפגנה התמימה הזאת, ע'י המצאת סיסמה כוזבת: 'הימין מצטרף לשדרות רוטשילד'. וכך, גם ההפגנה הזאת, שרצתה להיות ניטרלית, רק הביאה נזק.
עוד 'כיכר'- במרכאות הייתה במשרד ראש הממשלה, לשם הזמין נתניהו למעלה מעשרה רבנים ממחנה המתנחלים - לקבלת גיבוי ותמיכה מול התקפות השמאל. ביקש - וקיבל. הגיבוי הזה היהשווה לו כמה וכמה כיכרות.
נותרו המוני המחנה הלאומי שלא מצאו לעצמם כיכר כלשהי להשמיע בה את מה שבאמת מחייב
את הליכתו של נתניהו הביתה: זעקת ארץ ישראל, הנעשקת בידי ראש ממשלה שקורא לעצמו
"לאומי", אך מדיניותו אנטי-לאומית.
לזעקה הזאת נתן ביטוי אריאל כהנא ב'מקור ראשון' ( 29.12.17 ) במאמר שכותרתו "איזה בזבוז". העובדות שהביא מוכיחות לכאורה שנתניהו לא זז מן הנוסחה הממאירה של "שתי מדינות" ואף מקדם אותה בפועל תוך הטעיה שיטתית של מפלגתו, בוחריו ובני עמו. כהנא מזכיר שטראמפ במסע הבחירות שלו "התבטא בעד בנייה בהתנחלויות", ולו המשיך נתניהו בקו הזה - "טראמפ היה מקשיב". אלא - נתניהו הוא זה ש"לא רצה", ואת מפעל הבנייה הקפיא אפוא מרצון.
עובדות.
לפני כשנה הודיע יחד עם ליברמן על "סיכום" לאשר 2,500 יחידות דיור ביו"ש, וביניהן 300 הדירות בבית אל שבנייתן הובטחה ולא קוימה 5 שנים. שבוע אח"כ פרסמו "סיכום" נוסף - אישור בנייה לעוד 3000 יח"ד, ומכל זה לא יצא כלום. על כך הוסיף נתניהו גזירות חדשות, שנוספו על גבי גזירות תקופת אובמה:
הגבלת הבנייה לתחום קווי הבנייה הקיימים או לכל היותר בצמוד אליהם (גטו!); החלטות וועדת
התכנון והבנייה רק ב-4 "פעימות" בשנה, כל 3 חודשים; התחייבות לאמריקנים שלא לפרסם מכרזי בנייה כל שנת 2017 (מה שהשאיר בנייה רק ביישובים הקטנים); מחיקה או קיצוץ "עד היסוד" של תוכניות הרחבה שהוגשו ; הורדת מספר ה"פעימות" מ-4 ל-3 וגם מה שהוחלט שם - לא קוים. "מפעימת ינואר לא ייושם דבר. פעימת אפריל מחזרה את פעימת ינואר. פעימת יוני מוסמסה.
פעימת ספטמבר נדחתה לאוקטובר...אפילו מכרז בית אל לא יצא לדרך. בסך-הכל, מתוך 5000 הבתים המובטחים החלה בנייתם של מעטים מאוד.."
צחי לוי בערוץ 7 (29.12.17) מוסיף: בשלושת הרבעונים של 2017 היו ביו"ש 1120 התחלות בנייה, חצי מהתקופה המקבילה אשתקד (תקופת אובמה!).לגבי אוכלוסייה יהודית של 450.000 נפש המספרים האלה משמעותם - הקפאה, בעוד רמאללה והאירופים נוגסים שיטתית באזור C, והמנהל האזרחי - קרי נתניהו - שותק. יישובים שאינם צומחים, מתנוונים, ונתניהו יודע זאת. אמנם, היישובים והמועצות קבלו מנתניהו עוד ועוד התחייבויות בזו אחר זו, אך מה הטעם לקבל צ'ק אחר צ'ק, כשלכולם אין כיסוי?
שלושה כיכרות היו, ובאף אחת מהן לא נדרש נתניהו לתת דין וחשבון על הזלזול בבוחריו, על
רמיסת הערכים וההחלטות של מפלגתו, על הסתרת האמת מן הציבור, ומעל לכל - על הנזק
הבלתי ניתן לתיקון שגרם להתיישבות בא"י במדיניותו השלילית.
נסכם: למפגיני רוטשילד אין לאחל הצלחה, מפני שאם ה ם ידיחו את נתניהו, יבוא במקומו אסון יותר גדול - ממשלת שמאל. ואין מה לצפות ממפגיני ככר ציון, כי הפגנתם הייתה בלתי רלוונטית. ויש להצטער על ההחמצה הגדולה של משלחת הרבנים, שלא ניצלה את ההזדמנות הנדירה לכפות חשבון נפש על מי שתעתע והתעלל בהם ובמפעלם. הרבנים בתמיכתם הבלתי מסויגת רק עודדו את נתניהו להמשיך ולפגוע בהתיישבות ביהודה ושומרון ובירושלים. ככר אחרת, שבה ייקרא ראש הממשלה לסדר על רמיסת ההתיישבות, והעיקר: שתתייצב בה הנהגה לאומית חילופית - המחנה הלאומי לא הצליח להעמיד.
וזו היום תוגתו של הימין...

תאריך:  04/01/2018   |   עודכן:  04/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תוגת הימין
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
בוא נעשה
עיסקה:  |  4/01/18 10:31
 
- שמאלני מושחת, למה אינך רוצה
ב_שמואל  |  5/01/18 12:45
2
להעצני תעודת הסמכה אלוהית
לבחינת לב וכליות  |  4/01/18 20:01
 
- כתבת כאן גיבוב של שטויות מתוך
למגיבה/מגיב  |  5/01/18 05:11
3
השאלה הגדולה היא מדוע נתניהו
שאלה  |  4/01/18 20:50
4
הסר דאגה מליבך, חביבי!
אלטע קאקער  |  5/01/18 00:55
5
אליקים, האינך מודע לכך
ב_שמואל  |  5/01/18 07:47
6
תוגת בוחרי הליכוד
לורשן  |  5/01/18 08:48
7
העצני. פעם חשבתי שאתה הגון
עזרא מנצור  |  5/01/18 14:01
8
האם מובילי ההפגנות ישרים???
אקטואלי  |  6/01/18 17:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
רשת הטרור האירנית בגדה שנלכדה ע"י השב"כ היא סימן למגמה של אירן להגביר את פעילות הטרור שלה מעבר לפעילותה ברצועה. המנהיג העליון של אירן עלי ח'מינאי הורה לספק נשק לתושבי הגדה כדי לסכל את התוכנית המדינית החדשה של הנשיא טראמפ
יוני בן-מנחם
הנהגת חמאס חוששת מגל ההפגנות באירן ומנפילה אפשרית של שלטון ההייאתולות שהינו היום הגורם העיקרי התומך בתנועה בכסף ובאספקת אמצעי לחימה. החשש בחמאס שגל ההפגנות באירן "ידביק" גם את תושבי הרצועה הסובלים אף הם ממצב כלכלי קשה ומשחיתות שלטונית
אפרים הלפרין
שמעתי עת דברי העלבון שהטיח יו"ר העמותה לאיכות השלטון, ומסקנתי: העמותה לאיכות השלטון יורקת לבאר ממנה היא שותה
מנחם רהט
בכל שבעים שנות המדינה חוותה המדינה נסים ותופעות שמעל לדרך הטבע    מי היה מאמין שבשנת 2017 שהסתיימה השבוע, עברה ישראל, על-פי ה'אקונומיסט' הלונדוני, ל'קידומת 4' מבחינה שיעורי ההכנסה לנפש – 44,019 דולר, לעומת 38,127 דולר, בשנת 2016 (ולעומת 2,529 דולר בלבד במצרים), והגיעה לתוצר לאומי של כמעט 400 מיליארד דולר?
אליהו קאופמן
חוסר הרגשנות והציניות של אריה דרעי איננה יודעת גבול    הלחצים שלו על ח"כ יהודה גליק לקום מהשבעה, הם בניגוד לרוח ההשקפה וההלכה היהודית של דיני האבלות. אבל האיש דרעי מזמן לבוש כחרדי רק כאמצעי שיווק פוליטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il