X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למרות שמדובר סך-הכול במיזם מבורך, נראה שרוב הרשויות המקומיות לא התכוננו למהלך זה (מה שיצר בסופו של דבר בלגן גדול) ולא איישו צוותי מדריכים כדי לקיים פעילויות אלו
צריך לברך את ציבור ההורים שממשיך במאבקו ולא מוותר, עד שיימצא פתרון הוגן אשר יצמצם ולו במעט את ימי החופש הרבים של תלמידי ישראל בגנים ובבתי-הספר היסודיים
▪  ▪  ▪
פתרון הוגן [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

בשבועות האחרונים מופיעים בטלוויזיה תשדירי שירות בדבר מיזם מבורך בשם "בית-הספר של החגים" אשר אמור לתת להורים שקט נפשי בחג פסח הקרוב שיחול בעוד שבועיים וחצי.
פרטי התוכנית
המיזם מיועד לילדי הגנים, ולתלמידי כיתות א'-ג' אשר ישארו בבית-הספר חמישה ימים נוספים בהם הם יעשו פעילויות העשרה שיעבירו מדריכים שהוכשרו לכן. הפעילות תתקיים בין השעות 13:00-08:00.
כזכור, התוכנית לא בוצעה בחג חנוכה האחרון מאחר שהאוצר לא העביר בזמן למשרד החינוך את הכסף שיועד לכך בסך 400,000,000 שקלים. סביר להניח שגם בפסח הקרוב התוכנית תתקשה לקרום עור וגידים.
הסיבה לכך שהתוכנית כנראה לא תתבצע
נכון להיום, 12 עיריות בישראל החליטו שלא לקחת חלק במיזם זה, ובכך הם בחרו לוותר על תקציב אשר עומד על 8.5,000,000 שקל. העיריות הן: תל אביב, זיכרון-יעקב, אבו-סנאן, קריית טבעון, הרצליה, גבעתיים, מגילות, חבל איילות, חריש, וכפר יאסיף.
הסיבה שעיריות אלו החליטו לוותר על המיזם היא בשל העובדה שהן מתקשות לגייס מדריכים אשר יעבירו לתלמידים את פעילויות ההעשרה במקצועות שונים, וכן הם החליטו להסתמך על הצהרונים הפועלים מאז תחילת השנה.
חלק מהעיריות כגון: יבנה, תל-מונד, חולון, יהוד, כרמיאל, בית-דגן וכו, יפעילו את התוכנית באופן חלקי (כלומר במקום חמישה ימים, התוכנית תפעל במשך שלושה ימים), ורק עיריות נבחרות יפעילו את המיזם באופן מלא.
הפתרון לבעיה
משרד החינוך מודע לבעיה זו, ולכן הוקם צצות חשיבה מיוחד בראשות מנכ"ל המשרד שמואל אבוהב כדי לפתור את בעיית איוש צוותי המדריכים, וכן הוא מבקש מן העיריות להשתמש בתקציב שניתן להם לצורך כך כדי לפתוח מסגרות לימוד נוספות כדי להקל על מצוקתם של ציבור ההורים בישראל.
נכון לעכשיו, עלה מספר התלמידים שנרשמו למיזם זה (61% לעומת 51% בשבוע שעבר), אך עדיין מדובר במספר מועט יחסית לפוטנציאל הרישום אשר עומד נכון להיום על 668,579 ילדים.
למרות שמדובר סך-הכול במיזם מבורך, נראה שרוב הרשויות המקומיות לא התכוננו למהלך זה (מה שיצר בסופו של דבר בלגן גדול) ולא איישו צוותי מדריכים כדי לקיים פעילויות אלו. צריך לברך את ציבור ההורים שממשיך במאבקו ולא מוותר, עד שיימצא פתרון הוגן אשר יצמצם ולו במעט את ימי החופש הרבים של תלמידי ישראל בגנים ובבתי-הספר היסודיים.

המחבר הנו בלוגר ופעיל חברתי
תאריך:  13/03/2018   |   עודכן:  13/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
יפעת גדות
רחלי בן-צור
שיהיה לך ברור, דוקטור מוצטפא, שעם ישראל נוטר טינה עמוקה לחברים הללו שלך - המן, אנטיוכוס ופרעה - עד כדי כך שאם באורח פלא יקרה להם נס ויצאו מקבריהם, נעוט עליהם ונמגר אותם בשנייה - ולו רק בגלל הסבל הקולינרי שהם מעבירים אותנו מדי שנה
איתן קלינסקי
שרה בממשלת ישראל, המופקדת על ערכי התרבות בישראל, נתנה באבחת פליטת משפט מהמקורות את פסק הדין שיש להחיל על שומרי הסף בישראל 2018
בעז שפירא
נפרט ונאמר, כעת מותר לומר, שהפיילוט הסתיים כבר לפני שנים ארוכות וכעת הניתוחים נכנסו לשלב מבצעי    זאת באישור המטה הכללי כמובן, אישור שהתקבל מהמטה הכללי, לאחר שכל חבריו, ללא יוצא מן הכלל, סיימו את הניתוח בהצלחה
ראובן לייב
על-פי המסורת העממית ועדויותיהם של עולי הרגל היהודיים של ימי הביניים, הוא חצוב בסלע ביער ברעם שבהרי צפת ועליו ניצבת אבן גדולה
רשימות נוספות
אזהרה מתחפושות פורים  /  יפעת גדות
חודש נוסף לעונת הרחצה בכינרת  /  מירב ארד
במבי ונועה קירל בצמרת רשימת התחפושות  /  יפעת גדות
מגילת אסתר  /  אסתר שניאורסון גרי
צחוק טוב הכל טוב  /  ציפי לידר
סדר העולם  /  יצחק מאיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il