X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שוויון מוחלט יחול רק כאשר יהיה שלום אמת בין היהודים והערבים אחרי שהערבים יכירו בזכות היהודים למדינה יהודית
▪  ▪  ▪
ז'בוטינסקי. מצוטט

עקרון השוויון נכלל במגילת העצמאות. אבל בעת כתיבתה ב-1948 היה ברור שמדינת ישראל היא יהודית. הערבים עדיין היו בעיצומה של המלחמה נגד המדינה היהודית ואיש לא דיבר על מדינת כל אזרחיה וזכות השיבה. הייתה תקווה שבסיום המלחמה ישלימו הערבים עם הקמתה של מדינת היהודים.
היום עקרון השוויון אומר שאין למנוע מאחמד טיבי את האפשרות להיות שר הביטחון, מאיימן עודה לכהן כשר לביטחון פנים ומחנין זועבי לשבת בוועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון. זו האפשרות שתיושם במטרה להבטיח רוב קואליציוני לממשלת שמאל.
כיום, לפי עקרון השוויון, אין למנוע הקמת ישובים ערבים לאורך גבול לבנון והמחשבה על ייהוד הגליל היא גזענות. עקרון זה גם אומר שבמקביל לחוק השבות יש לחוקק את חוק השיבה המקנה לכל פליט פלשתיני את הזכות לשוב לפלשתינה ולקבל אזרחות ישראלית. הם כבר מדברים על כך, כי המפתח לכניסה למדינה הוא בתוך המדינה, בחוקיה של הכנסת.
היום אנשי השמאל מנסים לחנך את הלאומיים באמירות שלפי תורת ז׳בוטינסקי במדינת ישראל הדמוקרטית כל בני האדם שווים. אבל הם מתעלמים מכך ששוויון מוחלט כזה יחול לדעתו רק כאשר יהיה שלום אמת בין היהודים והערבים אחרי שהערבים יכירו בזכות היהודים למדינה יהודית.
האם על-פי עקרון השוויון יהיה על המדינה למסור את רמת הגולן לסוריה כאשר תתקבל החלטה כזו בכנסת בגלל רוב המורכב מחברי כנסת ערבים? האם הצבעתם תושפע מטובת המדינה היהודית או מהאינטרסים של סוריה?
כל השוואה בין חבר כנסת ערבי בישראל ליהודי חבר בפרלמנט הבריטי או בקונגרס האמריקני איננה נכונה, כי העם היהודי איננו מאיים על קיומה של בריטניה ואינו רוצה בחיסולה של ארצות הברית.
אם בית המשפט העליון שלנו היה קובע שכל עוד אין שלום אמת חייבת המדינה לתת העדפה לעם היהודי בנושאי הביטחון, ההתיישבות, העלייה ומדיניות החוץ לא היה צורך בחוק הלאום (שחוקק בתקווה שיהיה עוגן לפסיקה נכונה של השופטים). רק צביעות של השמאל השונא (שונא, לא רק מתנגד) את הממשלה וראשה מניעה את ההתחסדות הטוענת עתה ליישום עקרון השוויון.
לצערי, הפחד מהתקשורת המציגה ללא הצדקה את הדעות התומכות בחוק הלאום כגזעניות, פשיסטיות, מטיפות לאפרטהייד וכדומה, מונעות מהפוליטיקאים הימניים לומר אותן מעל כך במה בקול רם וברור.
במציאות חיינו מניעת אפשרות השימוש בעקרון השוויון העלול לכרסם ולמוטט את מדינת היהודים היא הכרח בל יגונה. חוקת המדינה חייבת להבטיח זאת.

תאריך:  16/08/2018   |   עודכן:  16/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניגוד עניינים חמור מצדיק את חוק הלאום
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הכותב
שמ  |  16/08/18 12:16
 
- ודאי,שופט עם שכל ישר והגיון
בני בנקר  |  19/08/18 19:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תרצה הכטר
לצופה מהצד בסערה שהתחוללה בכיכר עצמה ואחר כך במדיה יש כל הסיבות לשאול מה בעצם יש בו בדגל חוץ מאותו הרגע שבו הוא מונף לראווה בטקסיות כמייצג קבוצת בני אדם שמזדהים עם מכלול ערכים זהה?
איתן קלינסקי
שנה אחת אחרי שלוש שנות מאורעות דמים, שקטלו חיים בארץ הזו ואירופה כבר נמצאת על מפתן השואה האיומה, מבקש ז'בוטינסקי מה שביקש הרצל ב"אלטנוילנד" לשתף את ראשי הציבור הערבי בכל ממשלה שתקום, ואף לתת להם מעמד של שרים בכירים
ד"ר יצחק דגני
השתלטות כוחות אסד על רמת הגולן הסורית, לאור ההבנה הישראלית-רוסית שיש להחזיר את המצב בגבול ישראל-סוריה לסטטוס-קוו ששרר מאז הסכם הפרדת הכוחות במאי 1974, מהווה יתרון אסטרטגי חשוב עבור ישראל    גם אם לא יביא הדבר ל"שלום דה-פקטו" של ארבעים שנה כפי שהיה לפני פרוץ מלחמת האזרחים בסוריה, הרי שאסד ייאלץ להתמקד בהמשך ביסוס משטרו, שיקומה של סוריה, והבטחת השלטון העלאווי
אלברט שבות
רק דבר אחד ביכולתו להציל את ישראל מעצמה: לשנות את שם המשטר שלה משלטון דמוקרטי לשלטון אחר בעל זהות ניכרת ונאורה    אינני יודע איך יקראו לשלטון הזה ואם יהיה מקובל על העולם, אך עדיף בעיני להמציא שלטון חדש מאשר להתנדנד בשלטון מוכר, כמטוטלת המתנודדת במחזוריות לכאן ולכאן ומערערת את איזון ישראל וקיומה
עמוס גלבוע
במודעה של "מטה המאבק בחוק הלאום" הוא מודה לארזי הביטחון שלנו לשעבר ביחד עם טאלב א-סאנע, מי שחרף נפשו בלחימה נגד התגייסות בדואים מהדרום לצה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il