X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רציתי לדבר עם מישהו חי ואחרי כמה שיחות סרק, הקשתי על רכישת מכשירים קטנים הטלפון צלצל וצלצל עד ששמעתי שמישהו יעלה על הקו, אבל... הקו נותק
▪  ▪  ▪
מחשב שגרתי [צילום: האתר הרשמי]

עיינתי במחשב ומצאתי באתר ישראכרט הצעה שקשה לסרב לה: בלנדר מוט נירוסטה MIXO ב-159 שקל במקום 349 שקל וזה כולל משלוח הביתה. נכון, יש לי השגות על אתר ישראכרט, אבל הקלקתי מיד על האתר והסכמתי להצעה הזולה כל כך. נכון, אינני משתמש בבלנדר, אבל יש למי לתת. הזמנת המכשיר הייתה זריזה ואז הודיע לי ישראכרט במחשב, שכדי לקבל את המתנה עלי לפנות אל היבואן, ניופאן.
כאן החל מסע ייסורים. מכיוון שלא ידעתי לאן לפנות, פניתי תחילה למחשב. לניופאן יש אתר ובו אפילו סעיף מיוחד "לקבלת הטבה". הקלקתי כמו ילד טוב וקבלתי תשובה, שמקבלים רק ילדים טובים: "שגיאה!" והדף לא הופיע... אז חיפשתי דרך לדבר עם מישהו בניופאן שיודע לדבר. כל מיני טלפונים של שירות לקוחות התגלו כשירות רע. כל שיחת טלפון נענתה ב"הקש על מקש"... ידעתי שאוכל רק להקליק בקשות שגרתיות שייענו על-ידי מחשב שגרתי.
רציתי לדבר עם מישהו חי ואחרי כמה שיחות סרק, הקשתי על רכישת מכשירים קטנים. הטלפון צלצל וצלצל עד ששמעתי שמישהו יעלה על הקו, אבל... הקו נותק. המשכתי בנסיונותי ואחרי המתנה לא כל כך קצרה, ענתה בחורה ושמעה את כל כעסיי. אינני בטוח שהיא שוכנעה, אבל שמעה אותי בסבלנות ובסוף הודיעה לי ש... תתקשר אלי בחורה אחרת. נו, יש סבלנות להמשיך לקרוא את צרותיי? הבחורה האחרת הייתה מאיה ולה הייתה סבלנות.
היא הקשיבה ובדקה ובדקה ואני המתנתי והמתנתי עד שהיא שלחה אותי למחשב וזה ענה לי כמקודם: "שגיאה". כאן, גם נסיונותיה הנמשכים לא הגיעו לכלל תוצאה והיא הודיעה לי שאני צודק ויתקשרו אלי מן החברה. כן, בסופו של דבר התקשרה אישיות מדברת. ישראכרט לא אוהבת לתת מספר פקס. ואם תזדקקו לחברה - התקשרו בטלפון. אם תעשו זאת, אתם מסכנים בהמתנה אינסופית. ניסיתי. אז שלחתי להם בסוף מכתב בדואר רגיל.
זאת לא החברה היחידה שמתייחסת רע ללקוחותיה. גם גולן תקשורת כך, אבל לא אפרט, אלא שההמתנה האינסופית למוקדן אנושי הייתה מייאשת. אתם בוודאי מכירים את זה. לא נעים.
<
יוזמה עקב שעמום בבית
"אני מעריך אנשים שמנסים". כך אמרתי באחד הבקרים כאשר הפרלמנט התכנס ללגימת קפה ופטפוטים על פוליטיקה. הפנסיונרים סובבו את ראשיהם הכסופים או הקרחים כדי לשמוע. אני יודע, שהם אינם עובדים ועיתותיהם בידיהם לשמוע על אחרים, שדווקא עושים זאת. "אתם יודעים למה ישראלים מרבים לבכות"? ניסיתי ושאלתי. כשהתשובה הייתה שלילית, הוספתי: "כי יותר קל לבכות בליל שבת על פיצוחים, מאשר לעבוד כל השבוע בעבודות נוספות ולהרוויח יותר". אינני יכול לומר שנימת הסכמה נשמעה בחלל בית הקפה.
אז שלפתי מן הטלפון את התמונה של קפה הדרכים, שצילמתי כשנסעתי בכביש למועדון. "אני מכיר את קיוסק הקפה הזה, כנראה מאז הקמתו לפני כשלוש שנים. במקום עמד טנדר, שבעליו הפך אותו לקפה דרכים. 'אנשים עוברים, עוצרים, שותים, נוסעים', הוא אמר לי והצביע על בעלי משאיות, מוניות וגם נהגי פרטיות. גם אני עצרתי שם ללגום אספרסו מהיר, בלי סוכר אבל עם כוס מים. חמישה שקלים בסך הכול".
כשעברתי שם השבוע, הופתעתי לראות שהקיוסק התרחב. במקום טנדר אחד, שעליו הועמסו מכונת קפה ומקרר קטן וכמה מצרכים, יש שם טנדר גדול ואליו מחובר קרון נגרר. הרבה יותר גדול מן הקיוסק שהיה במקום. בתוך המזנון מוכרת צעירה ויש שם סנדויצ'ים מלבד מיני מתיקה וגם מכונת האספרסו נמצאת במקומה וכל המתקן יותר גדול. "כן, מתרחבים", הסביר היזם בחיוך רחב. "עבדתי על מחפר ונפגעתי בתאונת דרכים. נקבעו לי פיצויים אבל לא יכולתי לשבת בבית לא לעשות כלום. משעמם. אז פתחתי את הדוכן כדי שיהיה לי מה לעשות", הוא סיפר. "עכשיו העסק גדל". "כנראה שהעסק היה כדאי. בכל אופן, יותר טוב מאשר לשבת בבית ולא לעשות כלום". כך אמרתי וחזרתי אל הקפה שלי.
כלכלונים
קריאת עתונים כלכליים יכולה להביא עסקה אחת, ששווה הרבה יותר מדמי מנוי לשנה.

[צילום: יאיר דקל]
תאריך:  06/12/2018   |   עודכן:  06/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שירות רע עד גרוע
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ישרכארט - רמאים !!!
אזרח מרומה  |  7/12/18 13:15
2
ישרכארט - בדיחה...
מחזק דעתך  |  7/12/18 13:21
3
מצטער שצדקתי
יאיר דקל   |  8/12/18 15:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס גלבוע
האתגרים האסטרטגים בניצבים מולנו: הכמות המפלצתית של טילים ורקטות, וטילים מדויקים שבידי חיזבאללה    האם יש לנו את היכולות המספיקות מולם?
אסתר שניאורסון גרי
כל כך הרבה גודש של אישומים היה במשפט מתוך תקווה שאם יומטר מבול, הרי טיפה או שתיים ירטיבו את הנאשם    כאשר עירער לאחר מכן, זוכה חוטר ישי מכול אשמה
יצחק מאיר
אני ניעור בלילה כי קולות הדומים לקול שעושים סדקים כשהם פוצעים עמודים איתנים או כתלים אמינים נשמעים כשקולות סאון היום דועכים ואינם מחרישים עוד מיני רחשים
בעז שפירא
לדאבון הלב מצינו בשורה ארוכה של נושאים בהם מדינת ישראל אינה נוהגת כמדינה עצמאית, ריבונית וחפצת חיים
יוני בן-מנחם
חשיפת תוכנית המנהרות הסודית של חיזבאללה ועצירתה היא הישג חשוב של ישראל אך האיום העיקרי הינו האיום הרקטי של 150 אלף רקטות המכוונות לישראל    יש למנף את חשיפת המנהרות בזירה הבינלאומית כדי לנסות ולמנוע את פרויקט דיוק הרקטות של חיזבאללה    נראה כי לא יהיה מנוס מפעולה צבאית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il