X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
טרחתי על המחשב וחיפשתי בגוגל תמונות של ראש ממשלת ישראל בעבר ואיש עסקים בהווה
▪  ▪  ▪
רק כשקר לו [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

תמונותיו של אהוד ברק מכוסה פנים וראש, כפי שצולם ביום קר בינואר 2016, הופיעו באחרונה בכל אמצעי התקשורת. התגובה של ברק היתה: "מודה, כאשר קר - אני נוהג לכסות את הפרצוף. לא רק בניו-יורק, בכל מקום בעולם. עד היום לא חשבתי שזו ידיעה עיתונאית".
אבל אני, סקרן. לא התעניינתי בצדדים הפוליטיים - כן היה קשר עם עבריין מין או לא היה. אותי עניינו התמונות. אז הייתי מעט עסוק ואתמול, שבת, טרחתי על המחשב וחיפשתי בגוגל תמונות של ראש ממשלת ישראל בעבר ואיש עסקים בהווה. כשחיפשתי, מצאתי שרובן נעלמו. פתאום נשארה תמונה בודדת של האיש הבודד שכיסה את ראשו בצעיף. כן, ברור. בינואר היה קר בניו-יורק.
אבל המשכתי לחפש ומצאתי את התמונה שביקשתי: אהוד ברק, הצעיף והמאבטח. למען האמת, לא פרצופו של המאבטח עניין אותי, אלא הקרחת: אין כיסוי ראש. מבט נוסף, לא מעמיק, גילה את חולצתו הלבנה של המאבטח שאיננה נסתרת על-ידי מעיל סגור. גם צעיף אין על צווארו. לא קר לו? עיון נוסף בתמונות, שדווקא לא נעלמו מן העמוד של הדיילי מייל, מראה כמה צעירות נאות, שפניהן כנראה היו מועדות לאחוזה (7 קומות!) של ג'פרי אפסטין. לפחות אחת מהן הלכה במעיל פתוח. גם לה לא קר?
כסף לא כל כך שקוף
באתר "שקוף" מצאתי את הקטע הבא (שפורסם בעוד אתרים): סעיף מיוחד בתקציב משרד הרווחה אמור לעבור לילדים נזקקים בפנימיות בסך כ-75 מיליון שקל בשנה. בפועל, כל 179 המוסדות שמקבלים את הכסף הם ישיבות או מוסדות לימוד תורניים. בדיקה של אתר "שקוף" מגלה שמדובר בכסף סקטוריאלי: כל 179 המוסדות, שמקבלים את מימון התמיכה, הם ישיבות או מוסדות לימוד תורניים. הגיבה יהודית קנולר: "כאילו שלא ניחשנו. כך גם לגבי כספי ניצולי השואה, שאינם מגיעים ליעדם ומוקפאים באוצר".
את הציבור זה לא מעניין
"הימים ימי בחירות ואתה מתעסק בשטויות? נו, באמת"... כך אמרו לי ידידים מקוראי הבלוג כשישבנו לשתות קפה בפרלמנט של יום חמישי. הימים אומנם ימי בחירות, אבל את הציבור זה לא כל כך מעניין. זה נושא שמעניין את התקשורת ולא את לקוחותיה. כשהביטו בי בתמיהה, הזכרתי דברים שאמרתי לפני חודשים ספורים, כשלושה חודשים לפני הבחירות האחרונות. אותם ידידים, ולא רק הם, שאלו אותי: "למי תצביע"? ואני השבתי: "עדיין אינני יודע אלו מפלגות יהיו". השואלים הסתכלו בי כמתחמק. אחר כך, כשהגיעו הבחירות ממש - ראו שמספר המפלגות הולך וגדל והתוצאות סותרות את הסקרים המוקדמים. היום, נדמה לי, כבר כולם יודעים שהסקרים אינם מנבאים את התוצאות. לכן, כבר פחות שואלים...

תאריך:  22/07/2019   |   עודכן:  22/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהוד ברק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
מירב ארד
12% מבעלי זכות הבחירה בישראל הם יוצאי מדינות ברית המועצות לשעבר    העולים פחות מתעניינים בדת ומדינה, ויותר ביוקר המחיה
איציק וולף
השר לשעבר נפתלי בנט ויתר על המקום הראשון במפלגה והציג את איילת שקד בפני התומכים    שקד קראה לאיחוד מפלגות הימין: "קוראת לראשי המפלגות האידיאולוגיות מימין לליכוד - המחלוקות בינינו בטלות בשישים"
איציק וולף
ראש הממשלה מפעיל לחץ כבד על השר רפי פרץ שלא להסכים להצבת איילת שקד בראש רשימת ימין משותפת לבית היהודי, האיחוד הלאומי והימין החדש    שרה נתניהו נפגשה עם אשתו של פרץ וניסתה לשכנע אותה שתפעל למניעת האיחוד במפלגות הימין
עידן יוסף
ראש הממשלה זימן לפגישה את יו"ר הבית היהודי, והשניים צפויים לדון באיחודים במפלגות הימין    השר פרץ: "בנט ושקד מוזמנים לאיחוד כבר הערב"
מירב ארד
מרכז עדאלה פנה מחדש ליועץ המשפטי ולרשויות האכיפה כדי שיפתחו חקירה פלילית, לאחר שלא נענו פניותיו מחודש אפריל    עו"ד סאוסן: "הצבת המצלמות הנסתרות אפשרה תיוג אתני נגד המצביעים הערבים"
רשימות נוספות
שקד תעמוד בראש הימין החדש  /  מירב ארד
בוטלו הפריימריז במפלגת זהות  /  מירב ארד
אעשה הכל להובלה לחיבור בשמאל  /  איציק וולף
שאלונים, שאלונים  /  דן מרגלית
להקים את הרשימה המשותפת עוד היום!  /  איתן קלינסקי
וכאן הבן יורש...  /  אליהו קאופמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il