X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מיליארדים נשפכים לריק ואף מושחת לא מרים הכפפה
▪  ▪  ▪

לא נמאס לכם? כל שנה אותו סיפור. תמיד אחרי מלחמה חוזרים לחיפוש אחרי כסף חסר. ולא רק אחרי מלחמה... תמיד חסר כסף בקופה הציבורית.
לא נמאס לכם מהרמאות הזו? כי כל אידיוט, הדיוט או בוחר לכנסת בפתק שאינו מבין מה מאחוריו - יודע שהם משקרים. מספרים לנו שהפוליטיקה חזקה מהאמת בשטח. טוחנים אותנו בתיאוריות על חוסר אמצעים לציבור להשפיע על שחיתות הפוליטיקאים.
ובכ"ז לא נמאס לכם?! לי כבר נמאס מזמן. לחכמים ממני נמאס עוד מזמן מזמן... והם חיים שנים רבות בחו"ל. להתפלץ מטמטום העם הזה שיש המכנים אותו "עם הספר", לתלוש יתרת השיער בראש, ולראות את חדלונו של העם הזה שמוכן מכסימום להגיע להפגנת ענק בכיכר רבין... פעם בכמה שנים. אבל שתאריך ההפגנה יהיה נוח לסידורים האישיים...
מאיפה לקצץ? מהיכן להביא כסף למימון המלחמה? כיצד להימנע מריטואל הקיצוץ בקיצבאות הזקנה, הילדים? כיצד להפסיק מחול השדים נגד הסטודנטים שבשביל להביא תואר הביתה - מוצצים את דמם... אם לא עשו זאת מיוזמתם בשדה הקרב?!
הנה לכם רשימה חלקית, מעצבנת, משגעת, ברורה, ידועה... שאף נמושה במשרד כלשהו לא יתחיל אפילו לחשוב עליה:
1. אנשי קבע. כמה עשרות אלפים מיותרים כאלה יש? אינני מדבר על המערך הלוחם. אני מדבר על הפרזיטים שנוסעים כל בוקר ליחידה ב... קריה או משהו בסגנון הזה... עם רכב אישי צמוד, הדוק, ומגביר הפקקים לעובדים באמת... אלה שבצהריים תראה אותם במסעדות בכל מרכזי הערים. למה?!
2. עובדי ציבור. למה כשצריך פקיד ממשלתי... הוא עסוק בכל דבר אחר... חוץ מלעמוד מאחורי הדלפק ולשרת הציבור?! עשרות או מאות אלפים כאלה מקבלים משכורות... סתם כי בא למישהו לעשות הסכמים קיבוציים... הסכמי עבודה... מאפיה מאורגנת... למה לא יילכו הפרזיטים הללו לעבוד?! למה המדינה שזה אנחנו, חייבים לממן אותם ולא יום חינוך ארוך לכל תלמידי בתי הספר בישראל?! כולל ארוחות חמות. כולל הסעות. למה?!
3. שרים. למה לעזאזל ישנם כ- 30 משרדים עם שרים?! מי צריך את אופיר פינס כשר תרבות וספורט? האם העובדה ששיחק כדורעף - מעניקה לו זכות לבלבל לנו את המוח באירועים אלה ואחרים? למה לא מספיקים חמישה או שישה משרדים עיקריים שמשם ינווטו עיקרי שלוחות הממשלה לאזרחים?! לא נמאס מהשוחד הפוליטי הגלוי והמאוס הזה הנמשך כאורך הגלות?!
4. דתיים. אין לי שום דבר נגד דתיים, דת ואמונה. אבל למה המדינה צריכה לממן את כל הקמות בתי הכנסת המפוארים הללו, בכל אתר ופינה?! סוד גלוי הוא כי רבים מהרבנים שמים פעמיהם ל...דת, כי רואים הם שם את הפוטנציאל הענק בכסף ענק שנשפך בכל הסיפור הזה. האם כדי להאמין חייבים להקים מאות בתי כנסת בכל פינה? למה כל שני אנשים שלא מצאו פרה חולבת בבית הכנסת השכונתי, מקבלים אדמה, מימון ומענקים רבים... להקמת עוד בית כנסת משלהם?! האם מישהו מפקח לאחר מכן, על השנור הענק שמתבצע על גבם של המאמינים המסכנים שממשיכים לתרום עוד ועוד... במונחים של תפילות וכד'?!
5. משרד האוצר. פקידים השולטים במדינה חזק יותר מעובדי חברת החשמל השולטים על השלטר הראשי... מקבלים משכורות עתק... מועמדים אוטומטיים לניהול מערכות אזרחיות במשכורות גבוהות עוד בהרבה לאחר פרישתם... מעיזים לגעת כל פעם מחדש במסכנים במשק - ומיד נכנסים ללא בושה למרצדס שלהם בדרכם למשפחה החיה בוילה עשויה מזהב תרתי משמע. לא שערורייה?! האם אין זה הנתק והריקבון בנמק הגלוי והמסריח ביותר שבין השלטון והאזרחים?!
בכוונה נגעתי בכמה נקודות מרכזיות כואבות, שאף אחד מהפוליטיקאים אינו מעז להיכנס אליהם. רבים סעיפי הבזבוז והשחיתות האחרים הידועים גם הם, ואיש אינו טורח להתחיל ולגעת בהם.
אין חברי כנסת המסוגלים להרים הכפפה.
אין שרים שמוכנים לנקות את אורוותיהם.
אין מנגנון ביקורת שיכול להחליט מה טוב ומה לא... אפילו לא משרד מבקר המדינה.
למה?
קחו את ארכיון הענק של דוחות מבקרי המדינה בעשרות השנים האחרונות... וראו ששום דבר מהותי לא התחיל אפילו לקבל טיפול. מה כן? שערוריות פוליטיות. יופי - גילו עוד ראש ממשלה מושחת. אז מה חשבתם? שבמנגנונים הקיימים לא יתפתו כל הפוליטיקאים, בלי יוצא מן הכלל... לגנוב עוד?! על ניקוי אורוות דיברנו?!חלום באספמיה.
מישהו בכלל מסוגל לחשוב על שינוי נורמות עבר? מישהו מהפוליטיקאים מוכן ויכול להתמודד עם מחדלי הענק מהעבר - בלי לעוף מרשימת המועמדים לכנסת הבאה... כבר עתה?!
אבל שלא יספרו לנו כי הכסף החסר למימון המלחמה שהיתה - נמצא בקיצבאות הזיקנה של מי שאין להם כוח להתמודד עם אולמרט, בעומדם שפופים בתור בבנק הדואר.
שלא יספרו לנו כי חסר כסף לחינוך ילדינו, לערכים, לבגרות יוצרת... כאשר כל שנה מקצצים בתקציב החינוך, מפטרים מורים, משאירים אלפי מורים נוספים חסרי עבודה בתוך המערכת (אבטלה סמויה) ואח"כ עושים פרסומות ענק כדי לגייס צעירים למערך הלימודים בסמינרים למורים, כדי שירויחו בעתיד שכר מינימום. משהו בסיסי רקוב במדינה הזו.
האם נכון לקצץ בבשר החינוך של ילדינו, מקור הכוח העיקרי והמוביל לעתיד מדינת ישראל - כאשר החינוך הקלוקל הניבט אלינו מחלונות משרדי הממשלה והכנסת נותנים בדיוק את התמונה ההפוכה לרצוי?!

תאריך:  06/09/2006   |   עודכן:  06/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבזבוז הגדול
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
הקשקוש הגדול
היפכא מסתברא  |  6/09/06 11:26
 
- איזו בדיחה! אין פקידים מיותרים!  ל"ת
דתי  |  6/09/06 15:24
2
מרכז גולדה לאמנויות החילונים בת-א
פנחס  |  6/09/06 16:14
3
צודק בכל מילה. אין פלא שמיד קפץ
למגר את המושחתים מיד  |  6/09/06 16:45
4
נסים גבאי: מאמר שטחי ומבולבל ל"ת
סימפטומטי למצב ישראל  |  6/09/06 23:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
יהא זה ממש מגוחך, אם הפעם, במקום פיגום תשמשנה מפלגות הימין כסולם שיאפשר לאולמרט לטפס ולעלות מתוך הבור שלתוכו הפיל את עצמו ואת ממשלתו במלחמה האחרונה
עו"ד אברהם פכטר
טכנולוגיה ומנהיגות, התנגשות שבאה לביטוי לא מחמיא במלחמת לבנון 2. שום מכשיר טכנולוגי מתקדם, הנותן שליטה מירבית למפקד על השטח והקרב, לא יכול להחליף מנהיגות, דוגמה אישית, החלטת המפקד, מקצוענות וחיילות. הייחוד של צה"ל על אויבינו היה במפקדים שהולכים קדימה
אינג' יוסף דוריאל
"אסטרטגיה" הייתה פעם גולת הכותרת של כלים מדעיים להשגת ניצחון    ברגע שפרסומאים הכתירו את עצמם בתואר "יועץ אסטרטגי"
קרה משהו נורא לאיכות ההחלטות האסטרטגיות של ראשי המדינה
שירי מור-בלכר
בתקנות חישוב שטחים קיימת הגדרה שיורית הקובעת כי חלקים בבניין שאינם מוגדרים כשטחי שירות (לפי רשימה המופיעה בתקנות) ייחשבו כשטחים עיקריים
עו"ד יוסי דר
מה מניע את לינדנשטראוס? מה איכפת לנו. העיקר שהוא מנקה את האורוות באמונה ובלא משוא פנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il