X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"חזלינו אמרו", אמר אחד מהמשקיעים, "אישה נאה, דירה נאה וכלים נאים, מרחיבים דעתו של אדם. מה זה, אין אישה בבית הנאה הזה"? "אשתי בסטודיו", השיב אהוד, "היא מציירת"
▪  ▪  ▪

סיפור דמיוני: מעשה בטבח, ושמו אהוד (שם אמיתי). כל חייו חלם אהוד לפתוח חברת הסעדה (קייטרינג). חיפוש יומי במדורי הכלכלה עזר לו להכיר שמות של משקיעים פוטנציאליים. על כל עשרה סירובים, שמע הן אחד - בתנאי ש: "אני לא אהיה המשקיע היחידי". זה לקח קצת זמן, עד ששמע את ההן העשירי.
בהינתן התשובה החיובית האחרונה, הזמין מיודענו אהוד אליו הביתה את עשרת המשקיעים לארוחת מלכים מעשה ידיו להתפאר. "טוב עיכול במעיים, ממשמע אוזניים", ניסה אהוד להוכיח את שנינותו.
מגיע הערב, החבר'ה מגיעים פחות או יותר בשעה שנקבעה, ועד שקיבלו את ההזמנה לישב לשולחן, העבירו את הזמן בשיחת חולין, בסלון המרווח של אהוד. ברקע, חיים יבין מספר למשלמי האגרה, שהאירנים נחושים לסיים את פרויקט הגרעין. הנושא כמובן עורר ויכוח באשר לדרכים שעל ישראל לנקוט, כדי לא להימחק. "אם לא ניקח את גורלנו בידינו", אמר אחד מהם, "חורבן בית רביעי, לא יהיה". כל השאר הנהנו בהסכמה.
אחרי כמחצית השעה, הגיח אהוד מהמטבח, כשמצווארו שמוט סינר טבחים מוכתם קלות. "חברים, בבקשה להתיישב בשולחן", אמר, "אני מוציא את המנות הראשונות".
בדקה שנותרה עד הגיע המנות הראשונות, התפעלו מהבית, השולחן, המפה, והכלים. אחרי שהתרווחו בכיסאות היקרים, הגיח אהוד מהמטבח, כשהוא גורר אחריו עגלת סלטים מהודרת, ועליה מגשים עמוסים פנכות עם סלטים צבעוניים. "חזלינו אמרו", אמר אחד מהמשקיעים, "אישה נאה, דירה נאה וכלים נאים, מרחיבים דעתו של אדם. מה זה, אין אישה בבית הנאה הזה"? "אשתי בסטודיו", השיב אהוד, "היא מציירת".
אהוד חזר למטבח, וכל אחד מהאורחים משך אליו כמה פנכות סלטים. מגיע הרגע, שהמזלג מוביל לפה את הטעימה הראשונה, ו...לא משו. המנות נראות בסדר, אבל הטעם- נו...
פער בין רמת הציפיות, לבין התוצאה, גרם לאחדים מהם לוותר על המנות הראשונות. אחרים, מטעמי נימוס, ניסו עוד ביס-שניים, עד שכשלו.
בעוד אהוד טורח בהכנת המנה העיקרית והתוספות, החליפו ביניהם עשרת המשקיעים את אותה דעה: "לא טעים, ואפילו סלט אחד היה מקולקל". הסקרנות להתעמת עם המנה העיקרית עיכבה את יציאתם.
חולפות להן עוד עשר דקות, ואהוד תוך כדי זה שהוא שר, מסיע אליהם שלוש מנות בשריות לבחירה, וחמש תוספות, בעגלת חימום מאובזרת ומיוחדת. "למה לא אכלתם את המנות הראשונות"? שאל את אורחיו, והתשובה שקיבל מאחד מהם: "אנחנו סקרנים לטעום מהמנה העיקרית". השאר הסתפקו בהחלפת מבטים.
"אני הולך להטריף אתכם", אמר אהוד בביטחון, ולפי ההוראות שקיבל מהסועד הראשון - העמיס את הצלחת הראשונה. אחריה את השנייה, השלישית, עד שסיים. הראשון הריח, והחליט שהוא מוותר, השני כנ"ל, ואחריו כולם. הם קמו.
אהוד לא הרים ידיים. "יכול להיות שתפסתם אותי ביום לא מוצלח", אמר, "אבל אפשר לקבוע לשבוע הבא"? הראשון השיב שהוא יורד מכול העניין, ואחריו כולם. ביציאה, בדרך למכוניות שלהם, חיוו דעתם על האיש. לא היתה מחלוקת על חוצפתו. ארוחה לעשרה אנשים הוא לא מסוגל לבשל - והוא רוצה לפתוח חברת קייטריג.
... אהוד אולמרט. האיש שניכשל בניהול עיר, היה בטוח שהוא מסוגל לנהל מדינה. אחרי מלחמה "קטנה" נגד נסראללה, הוא מספר לנו שאין מתאים ממנו לנהל את המלחמות הגדולות עם אסד ואחמדינאג'ד. אין ספק: מישהו פה השתגע - וזה לא הוא...

תאריך:  08/10/2006   |   עודכן:  08/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעשה בטבח
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
יכולות הניהול
קלמן1  |  8/10/06 15:29
2
האם התקלה הזו קרתה במסעדה שלך נרי ? ל"ת
אברשה  |  8/10/06 15:53
 
- כל הכבוד תשובה ענינית ומעמיקה ל"ת
מיכאל ב  |  8/10/06 16:55
 
- לאברשה. כשהאיי-קיו בן ספרה אחת...
איציק לופדיה  |  8/10/06 17:38
 
- תגובה מטעם עובד של אולמרט ל"ת
אולמרט אהוד  |  8/10/06 18:36
 
- מישהומאמין שלאולמרט אכפת ממאמרי נרי ל"ת
מענה למתחזה מטופש  |  9/10/06 13:09
 
- אתה יודע שכן ! אפילו מאד.
אביעד ש  |  9/10/06 14:35
3
אתם מגיבים של קדימה בתשלום. ל"ת
שקיף  |  8/10/06 18:51
4
תמונה מדויקת של המצב. האיש עוד לא
הרואה נכוחה.  |  8/10/06 18:53
5
פסוקו של יום
מזרחן  |  8/10/06 22:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
מי שאמור לעזור לנתבע לחפש במרץ אחר ההוכחות לדברים שהוא אמר בגנותו של התובע, הינו - כמה אכזרי - התובע עצמו
חן בן אליהו
צה"ל, שידע לפנים להגדיר מטרות, לכתוב ולתת פקודות ברורות ולבצען, יתכן מאוד שלא מסוגל עוד לעשות זאת באמצעות השפה החדשה שיצר לעצמו ואשר הלכה והשתלטה עליו, בעיקר מאז חתימתו של אותו מסמך כניעה בלא-תנאי לאויב הערבי, הידוע בכינויו 'הסכם אוסלו'
עו"ד משה גולדבלט
רגע לפני שמתחוללת בישראל מהפיכת הקטיפה שמכוחה יועברו כל הסמכויות השלטוניות העיקריות לבית המשפט העליון, יש לקרוא לחשיבה מחודשת ולמהלך ציבורי נגדי. יש לומר לשופטי בית המשפט העליון לעצור
גורי גרוסמן
כדי לשנות את השיטה אין צורך לחבור לאהוד אולמרט, שעצם קיומו הוא פרי הבאושים של השיטה המושחתת הזאת. זוהי אשליה ומעשה נואל מאין כמותו לחבור אל השודד, בתקווה למנוע את שוד הבנק
יוסף דוריאל
האם בצמרת המדינה של הון-שלטון-תקשורת פועלים סוכנים זרים בשירות אויבי ישראל? מי שיקרא את העובדות שלהלן מוזמן לתת את התשובה לכך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il