X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התפטרות דן חלוץ איננה בריחה זו הדרך הנכונה להפיל את תיק הכשלונות על הדרג המדיני והאידיאולוגיה של טבולה ראסה
▪  ▪  ▪

הרמטכ"ל דן חלוץ מוצא עצמו מובל, ונדחף, אל גיא ההריגה. דן חלוץ מונה בשל אמונתו היסודית שאת המלחמה מכריעים מן האוויר, אין צורך לשלוט על שטח, לכן מותר וצריך לפנות את צה"ל ואת האזרחים מחלקי ארץ ישראל. על אמונה זו קמה "קדימה" והתחברה אל מפלגת האבודה.
על סמך אותה אמונה חיזבאללה איננו איום, החמאס הוא איום מינורי ואילו הפתאח הוא כמעט ידיד-נפש. האויב האמיתי הוא מי שבאמת מעריך ומוקיר את הקרקע, המתנחלים.
מלחמת לבנון-עזה זרקה את כל הקונצפציה אל פח האשפה של ההיסטוריה. כל שטח שמצוי ביד הערבים הפך לבסיס לחימה וטילים, וכל שטח שבידי היהודים היה למחסה. אלפי יהודים שברחו מן הצפון המופצץ מצאו מחסה ביהודה ושומרון, וגם היום, אלפי התלמידים המפונים משטח ההריגה בשדרות יוכלו למצוא שקט ושלווה, בגוף ובנפש, בין יהודי יהודה ושומרון.
מי אחראי להמשך המדיניות של הפקרת הארץ, ובהכרח הפקרת העם? גיא הירש? אודי אדם? דן חלוץ? האם הם מתווים מדיניות של קידוש הגבול, מתן הכשר להתעצמות האויב, והסתמכות על ה"מתונים"? האם הם מקדשים את ה"כוחות הבינלאומיים" שכולם משרתי הטרור? לא. המנהיגות הנבחרת שבראשה איש חסר עקרונות ושלישיית "שלום עכשיו" היא שמכתיבה את ההפקרות, והיא שמעונינת להפיל על הרמטכ"ל את כל התיק של הכשלונות הצורבים מאז נבחרה הממשלה.
דן חלוץ, האיש שחרג ממסגרת היכולת הטבעית שלו מובל אל גיא ההריגה של הפוליטיקאים. דן חלוץ הגאה נושא על כתפיו את כל כובד המשקל של ההפקרות, השקר, האשליה העצמית של המנהיגות הנפסדת.
דן חלוץ, התפטרות עכשיו איננה התחמקות כי אם הסיכוי היחיד להצלת העם והארץ מן המנהיגות האוחזת-בקרנות-המזבח. התפטרות עכשיו תחשוף את האמת העירומה, ותוכיח את העם שהמליך עליו את המלך העירום. אולי אז תתעשת הכנסת ותוריד את הקללה מעלינו.

תאריך:  19/11/2006   |   עודכן:  20/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הכלכלן הנודע, שנפטר בסוף השבוע, רצה בסך-הכל להגיע ב-1997 לכנס כלכלי-חברתי בישראל, וראו מה הליכוד של אז עשה מההזמנה
עינת חיות
בימים אלו קמה ועדה הצפויה לדון בהרכב השכר האוניברסיטאי    השכר עלול להגיע לכ- 30,000 ש"ח בשנה    אני קוראת את הנתונים, ושואלת את עצמי שוב ושוב: האם זו הממשלה שבחרתי?!    התוצאה צפויה: העשירים ישכילו, וירכשו מקצוע ; העניים - יוותרו ללא דיפלומה ויאלצו לעסוק בעבודות מזדמנות
יהונתן דחוח-הלוי
הנכונות הישראלית הפומבית לשחרר אסירים עבור אבו מאזן אבל לא לחמאס משחקת לידי הצד הפלשתיני, שכן היא מציגה את האסירים כקלפי מיקוח פוליטיים, ומכאן שעצם מעצרם היה בעל משמעות פוליטית - הרווח המדיני בשחרור ההפגנתי של אסירים יוצא בהפסדו, לא רק בשל העובדה שאבו מאזן מצטייר מבית כמשתף פעולה עם ישראל, אלא גם בזילות המשתמעת באשר לפשעיהם החמורים של האסירים הפלשתינים
יובל ברנדשטטר MD
ממשלת ישראל מקובעת לפתרונות מסובכים לבעיות פשוטות. לעתים הפתרון מצוי באמת מתחת לפנס
יוני גולדבלט-לבב
בשדרות גדל היום דור שלם של ילדים שלא יודע ביטחון מהו. וכשבעוד מספר שנים תבוא המדינה ותבקש מהם להתגייס לצבא כדי להגן על "העורף", שלא תצפה לקבל מהם תשובה חיובית.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il