X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ולחשוב על חזרה או השארות בניכר, הרי מה שהיה יהיה עוד יותר, נורא! ואין זו בדיחה, אלא ממש עצוב נורא! ובכל מקרה החיים בניכר הם ישראלים אפילו לא מבחירה
▪  ▪  ▪

וזה מה שנתקבל בתגובה למכתב לחברים ישראלים מלידה שחיים הרחק מהמדינה, אשר מתייחסת לכל שווה אבל, לא על באמת ואין זה ממש חדש, והינה המכתב.
אבל לפני שניגע בעיקר, רק סתם לידיעה כללית, אין דבר כזה לוותר על אזרחות, ולמי שבא לבקר בישראל, שלא יחשוב שיוותרו לו על תשלום המע"מ, ובכלל לפני שרוצים לחזור, תעשו חשבון פשוט.
ישראל היא שלכם גם אם אינכם רוצים אותה, אז לפני שמחליטים על חזרה, תעשו חושבים. אולי המדינה רוצה שיהיו הרבה יורדים, או אפילו לא אכפת לאף אחד מאף אחד. אז אולי עדיף אם אתם מבוססים ועשירים, שלחו צ'ק שמן ומידי פעם בואו לבקר ושלמו מע"מ, ועבור שירותים רפואיים, ותיהנו אם לא להרבה זמן אז לפחות לזמן קצר.
תוכלו לשמוע חדשות בעוד ערוצים, לא רק ב-israeli channel, תלכו לים, תיהנו מאוכל טוב, מידי פעם קפצו לבית חולים זה או אחר רק לראות איזה קידמה, ואחרי ביקור קצר תחליטו אם זה בשבילכם, העבודה בעיניים או לא, אם זה טוב לכם לבוא ולחיות, במקום אהוב, או שיותר טוב לחיות רק ולהיות קרוב, מה גם שתוכלו בחו"ל לעשות עבודת הסברה, והרי כולכם יודעים שמחוץ לבעיות כלכלה, חברה והשחיתות הנוראה, יש לישראל גם תדמית איומה, ואולי בזכות שכמוכם, יהיה מי שיעשה עבודת ההסברה, כי אלו שאמורים לבצע ההסברה, הם כמו כל יתר אוכלי החינם הלוקחים משכורות שמנות על חשבון הטיפש הקטן המשלם מיסים אין סופיים ומקבל בסופו של עניין שום דבר, אולי רק קסאמים בחינם...
אז תעשו חושבים שנית, כי אירופה ממש יפה ואפילו שקטה, ואם לא תהגרו לקנדה הרחוקה, או אם אתם קפיטליסטים אמיתיים, אולי תבחרו בארה"ב שהיא מדינה מדהימה, רק אל תשכחו להמשיך ולהיות מנויים על הערוץ הישראלי, ולשלוח צ'ק שמן כל פעם שיהיה אפשר.
כי אצל המושחתים שלא עושים דבר בעצם ממש כלום בארץ אלא רק למען עצמם, אין להם מחסור בתאבון והוא רק גדל עם הזמן, ואם הם צריכים את היורדים הם יודעים להחניף לרגע, כי יש עם זה רווח מהשנור שמתבצע כל הזמן, אבל אם יש בחירות? אין לכם זכות אפילו אם שירתתם כל חייכם ושילמתם מיסים כחוק, כי בישראל של היום אין יותר חוק, יש רק בלגן, אבל שלא תתטעו, הוא מאורגן מאוד לטובת העשיר החזק וה...גנב הנבחר שבחסות החוק והעם הטיפש יבחר עוד ועוד וזה יהיה כאילו לטובת העם.
אבל אני אמשיך לילל או לנבוח, והבנקים בארץ ימשיכו לעשוק, ומה שהיה יהיה עוד יותר בעתיד הקרוב, ולא יהיה הפסק - לא לתאונות, לא לבעיות חברה וכלכלה, ולא ביטחון. כל שנשאר זה לקטנים שכמוני זה לקטר ואולי אפילו מרחוק לבכות. אשמח לקבל תגובות מישראלים ויורדים כאחד.

אוהב אתכם מרחוק ומקווה שתהיה לבסוף הפתעה, ותהיה מדינה נהדרת ויפה
תאריך:  20/11/2006   |   עודכן:  11/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאת צאן, דמיטרי רוזין
ברנדשטטר יובל
התפטרות דן חלוץ איננה בריחה    זו הדרך הנכונה להפיל את תיק הכשלונות על הדרג המדיני והאידיאולוגיה של טבולה ראסה
אלעזר לוין
הכלכלן הנודע, שנפטר בסוף השבוע, רצה בסך-הכל להגיע ב-1997 לכנס כלכלי-חברתי בישראל, וראו מה הליכוד של אז עשה מההזמנה
עינת חיות
בימים אלו קמה ועדה הצפויה לדון בהרכב השכר האוניברסיטאי    השכר עלול להגיע לכ- 30,000 ש"ח בשנה    אני קוראת את הנתונים, ושואלת את עצמי שוב ושוב: האם זו הממשלה שבחרתי?!    התוצאה צפויה: העשירים ישכילו, וירכשו מקצוע ; העניים - יוותרו ללא דיפלומה ויאלצו לעסוק בעבודות מזדמנות
יהונתן דחוח-הלוי
הנכונות הישראלית הפומבית לשחרר אסירים עבור אבו מאזן אבל לא לחמאס משחקת לידי הצד הפלשתיני, שכן היא מציגה את האסירים כקלפי מיקוח פוליטיים, ומכאן שעצם מעצרם היה בעל משמעות פוליטית - הרווח המדיני בשחרור ההפגנתי של אסירים יוצא בהפסדו, לא רק בשל העובדה שאבו מאזן מצטייר מבית כמשתף פעולה עם ישראל, אלא גם בזילות המשתמעת באשר לפשעיהם החמורים של האסירים הפלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il