X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם יכול נשיא של מדינה להעלות בפומבי על דל שפתיו רעיונות שכאלה, סימן שכשלנו אנו, כשלנו בגדול! הרבה יותר מאשר ההכחשה של מחמוד אחמדינג'אד את השואה, מעניינת אותי המניפולטיביות ביחסנו אנו כלפי השואה, הלא זו לדעתי אם הצרה כולה
▪  ▪  ▪

בשבוע שעבר התקיימה באירן "הועידה לחקר השואה", שמעוררת תרעומת הרבה, הן בארץ והן בעולם. חברי הכנסת ואישי ציבור יצאו מגדרם לגנות את הניסיון של נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, להכחיש את הפשע הנורא של האנושות כלפי העם היהודי. "הוא מכין את הקרקע לשואה גרעינית בעודו נותן לגיטימציה לרעיונותיו בדעת הקהל" זעקו כל המרואיינים בכלי התקשורת למיניהם.
אולם אין עשן בלי אש, ואם הגענו עד הלום, אם יכול נשיא של מדינה להעלות בפומבי על דל שפתיו רעיונות שכאלה, סימן שכשלנו אנו, כשלנו בגדול! הרבה יותר מאשר ההכחשה של מחמוד אחמדינג'אד את השואה, מעניינת אותי המניפולטיביות ביחסנו אנו כלפי השואה, הלא זו לדעתי אם הצרה כולה.
לפני כחודש פורסמה הידיעה באמצעי התקשורת, בחשיפה דלילה למדי, כי הצעת חוק לפיה יינתן סיוע בהקלות לנזקקים מבין אלו שיוגדרו (!) כניצולי השואה, לא תעבור בכנסת בשל התנגדות העזה של משרד האוצר. לפי ההצעה, חבילת ההטבות הבסיסיות אמורה היתה לכלול הנחה ברכישת תרופות, פטור מאגרת טלוויזיה ועדיפות בקבלת דיור ציבורי. הראויים לסיוע זה הם כ-22 אלף ניצולי שואה הזכאים לקבל קצבת הבטחת הכנסה. עלות חבילת ההטבות נאמדת בכ-65 מיליון שקל בשנה, אולם משרד האוצר מוכן להקציב רק 7 מיליון למטרה "טפלה" שכזו.
נכון ליום השואה האחרון, שצוין כרגיל במלוא הדרו, עולה מנתונים של הקרן לרווחת ניצולי השואה כי 30% מתוך הניצולים החיים בקרבנו, נמצאים מתחת לקו העוני. 46 אלף ניצולים אינם יכולים להסתדר ללא הסיוע. 75% מהניצולים הם בודדים שחיים בגפם ו-65% מהם מעל גיל 81. אפשר להמשיך עוד ועוד בנתונים הסטטיסטיים שממילא לא ישנו את המציאות.
איש מאיתנו לא חש בנוח להיזכר באותה התקופה בה עוצב האופי של "הישראלי החדש", ה"צבר" ללא המטען הגלותי מאחורי גבו, גאה ובוטח בכוח זרועו. "הישראלי" הזה העדיף לנשל מעצמו גם את מטען ניצולי השואה, "הסבונים", שהפריעו לו לצקת את הפסל החדש לדמותו. והנה היום, כעבור חמישים שנה אנו, העדים למציאות הטופחת על פנינו במלוא עוגמתה, עדיין לא סופרים את האנשים המסכנים. באי-גאיות המוות, עלומי שם וזהות, נותרו מספרים ברשימה ארוכה של נתונים סטטיסטיים המשמימים את נבחרנו. ואנו שותקים. אנו נותנים לזה לקרות! אנו לוקחים מהם את פיסת הלחם האחרונה עת זקנתם, גורפים תחתינו את המעט שיכולנו לתת להם. אנו מוכרים אביון תמורת נעליים.
כשעלתה השאלה בכנסת אודות קבלת הפיצויים מגרמניה, הגה מנחם בגין, ראש אופוזיציה דאז, אמירה חריפה למדי. "היכן תמצאו עוד חמישה מיליון יהודים לשלחם למשרפות, בכדי לקבל את הכסף לסלילת הכבישים שלכם". בגין היה אז בדעת מיעוט. ללא רשות מאף ניצול שואה הפכה המדינה לפטרונית בחלוקת הכספים לקורבנות השואה. חלקו הארי של הסכום שהועבר למדינה הופקע, ואילו הניצולים יושבים עד היום פשוטי יד בבקשה חרישית, לקבל את המגיע להם. כמה אירוני כי שר האוצר הנוכחי, זה שאינו יכול להיענות להצעת החוק, היה זה שלפני כמה שנים דאג, יחד עם אברהם בורג – ראש הסוכנות לשעבר, להמשך הזרמת הכספים האירופאים לכיסה של המדינה.
תלו קורה מבין עיניכם! מחמוד אחמדינג'אד רק העלה את ערוותנו לנס וללעג כל הגויים. דווקא אנו אלו המתכחשים בכהות חושים בהמית, לשרידים אחרונים שמזכירים לנו את השואה. אנו מתכחשים לשואה עצמה, לא רק הממשלה כי אם כולנו, עם ישראל, או יותר נכון מה שנשאר ממנו.
ובכן ישראל, בשורה בפי! השואה הבאה בוא תבוא! ועמה הגלות והשמד! יזעקו הפוליטיקאים מכאן ועד הודעה חדשה, יגישו תלונות וינסו להשפיע על דעת הקהל העולמית. אחמדיניג'אד או מישהו אחר, או אפילו אנו במו ידינו, נביא לקיצה של הגְּרוֹטֶסְקָה הזו, הנקראת "מדינת היהודים". זהו עתידו של עם המשפיל והבז לאחרוני ניצוליו. זו עתידה של מדינה שקמה על מכאובם של אלו, להם הפנתה עורף. זו עתידה של "מדינת היהודים" נטולת יראת אלוקים.

מדינה יהודית
ראובן ימרום הינו עורך האתר מדינה יהודית הפועל לכינון צדק יהודי חברתי ובניית חברה אמונית בארץ ישראל
תאריך:  21/12/2006   |   עודכן:  21/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי באמת מכחיש את השואה?
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מה זה? אין עריכה?
humanape  |  21/12/06 16:44
2
צודק, ובל נשכח שהיא דרכה גם שאר היהודים החלשים
ניאו מקבים  |  21/12/06 20:01
3
מאמר חסר-ערך
משה, עורך-דין  |  21/12/06 21:02
 
- לא ייתכן שאתה עורך דין!!!
יורם סמואל  |  22/12/06 09:04
 
- תודה על תיקון שגיאות כתיב...
ראובן ימרום  |  22/12/06 14:00
 
- תשובה לראובן ימרום
משה, עורך-דין  |  23/12/06 10:15
4
קטע ממאמר שלי תחת הכותרת -
חנה אייזנמן  |  21/12/06 23:04
 
- אינני ניצול שואה אך אני חרד לילדי!!!
יורם סמואל  |  22/12/06 09:00
5
לכל המסכימים למאמר זה...
ראובן ימרום - עורך האתר "מדינה יהודית"  |  22/12/06 14:09
6
צאצאי ניצולי השואה רצים לדרכון אירופי-זו גם הכחשת השואה
אברום  |  23/12/06 13:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בנימין שמואלי
מרדכי איזנברג
על שתיקתו של הנשיא אהרון ברק לנוכח טענות התנועה להגינות שלטונית    על פגמים אתיים בקבלת תואר ד"ר כבוד מהתנועה הרפורמית
פרופ' משה שטרנפלד
מה הסיבה להתפרצות סרטן השד על-פי הרפואה הסינית וכיצד ניתן להפחית את הסיכון למחלה?
פרופ' ציון בן-רפאל
הקורא הלא מקצועי לא תמיד מודע להבדל בין מסקנות של מחקר שהוכחו סטטיסטית כחלק מהשאלות של המחקר, לבין השערות לגבי מדוע התקבלו התוצאות, שהן בבחינת כיוון מחשבה אפשרי הטעון בדיקה והוכחה - קרי מחקר נוסף
יעל לוטן
כתבות זה יפה ונחמד ובאמת בסופה של דרך מוצג לראווה תיק עיתונות המסכם את תקופת העבודה עם הלקוח, אך יחסי ציבור הם לא רק מדיה, הם מדע מדויק המכוון להבאת הלקוח לפריחה ולשגשוג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il