X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מתנגדי תוכנית ההינתקות חסמו כבישים במחאה לגיטימית והועמדו לדין בשבוע שעבר חסמו מספר ח"כים מ"קדימה" ומ"העבודה" כבישים במחאה על שינוי שיטת חישוב המס על הליסינג - האם מדובר ב"ספין" או בקריצה לאוכלוסיה מסויימת, בתקופה שלפני בחירות?
▪  ▪  ▪
"מתנגדי תוכנית ההינתקות יצאו לחסום נתיבי תנועה במחאה"

זה היה לפני כשנה וחצי, כשמתנגדי תוכנית ההינתקות יצאו לחסום נתיבי תנועה במחאה על תוכנית ההינתקות שיזם שרון תוך הפרת מצע הבחירות שלו ואשר היו לה השלכות פטאליות על מדינת ישראל.
התקשורת השתלחה באנשים האלה שיצאו עקב אכפתיות ודאגה אמיתית לגורל המדינה וקראה להם מפרי חוק, מבלי לציין שמי שערך את תוכנית ההינתקות, הפר חוקים הרבה יותר גדולים ומבלי לציין את העובדה שכשמתנגדי התוכנית ניסו למחות באמצעים המוקנים להם בחוק, מנעו זאת מהם (כפר מימון) ובכך בעצם לא הותירו להם כל ברירה אחרת.
בתי המשפט החרו אחר התקשורת והעמידו את האנשים האלה לדין, תוך ביצוע משפטים קבוצתיים ותוך עיכוב אנשים (בינהם בני נוער) תקופות ממושכות במעצר. בהמשך הואשמו חלק מהפעילים האלו בביצוע עבירה פלילית של חסימת עורקי תנועה, על אף שלא התקיים היסוד הנדרש להתגבשות העברה הזו - כוונה לסכן חיי אדם, והנה רק בשבוע שעבר התבשרנו שח"כ יואל חסון, ח"כ אלקין מקדימה ועוד 2 ח"כים ממפלגת העבודה חסמו נתיבי תנועה.
המחאה על מה? על זה שעומדים לשנות את שיטת חישוב המס על הליסינג באופן שיגרום לתשלום מס גבוה יותר על שרותי ליסינג. הבנתם את זה? לא על תרופות לחולי הסרטן, או על הפסקת הקסאמים יצאו נבחרינו להפגין, אלא על העלאת תשלום המס באחוזים אחדים לאוכלוסיה שמשתמשת בהסדרי ליסינג, שכלל איננה אוכלוסיה חלשה.
ומדוע הח"כים הנכבדים היו צריכים להפגין? האם הם שכחו שהם אלה שמחוקקים את החוקים וביכולתם לשנות את ההחלטה בפעילות פרלמנטרית מקובלת? אלא שיתכן שהח"כים האלה לא הצליחו לגייס את תמיכת עמיתיהם לשינוי ההחלטה ואז זה חמור הרבה יותר. האם בכל פעם שח"כ לא יצליח להעביר חוק, או יוזמה כלשהי הוא יצא לחסום כבישים? ואולי זה היה בכלל ספין, או קריצה לאוכלוסיה מסוימת שקורית דוקא עכשיו כשיש ריח חזק של בחירות.
הרבה שאלות עולות מהמקרה הזה, אבל בעיקר הדבר מלמד על הצביעות של התקשורת ושל מערכת המשפט שלנו שרודפות קבוצה פוליטית מסויימת וצולבות אותה על מעשים שעוברים אצלן בשתיקה כאשר הם מבוצעים ע"י מישהו אחר.

תאריך:  24/12/2006   |   עודכן:  24/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
פרשת בני סלע ופרשת הנערה שנרצחה בבית-ספרה בקצרין, הוכיחו שוב לציבור הישראלי, שלמרות כל השמועות - אין לו משטרה כלל    מה שיש לו הינה בדיחה עלובה, שאפילו פרנסי העיר חלם וחכמיה לא היו מוכנים לאמצה
רפאל רוזנסקי
מומלצת בריכה מחוממת    יש להימנע משהייה ממושכת בסביבה לחה    עיסוי עדין עם שמנים אתריים
לירון יונג
מאחורי ההופעה הצנועה שלו מסתתרות תכונות מרפא מגוונות ביותר וכוחות המפתיעים גם את מי שצבר ניסיון עם צמחי מרפא אחרים
טל רבינוביץ'
אני יודעת שהיום בארץ כולם חייבים לעסוק בעיצוב. גוזזי השיער כבר אינם סתם ספרים אלא הפכו למעצבי שיער, האופים הפכו למעצבי עוגות, הטבחים - למעצבי מנות, רואי החשבון הם מעצבי דוחות, והשופטים הלא הם "מעצבי דין", "מעצבי צדק", "מעצבי חוק" ובעיקר "מעצבני דעת הקהל"
פרופ' אברהם פרידמן
יש לבחון ולהגדיר מחדש את מקומן של המכללות המתוקצבות. במסגרת זו יש להבהיר מדוע המדינה חייבת לתקצב שירותים היכולים להינתן ללא תמיכתה. יש לבחון את האפשרות לתמיכה בסטודנטים משכבות חלשות כפי שהדבר נעשה כבר כיום ברוב המכללות הלא מתוקצבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il