|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כל הניסיונות להשחיר את את ביבי, לא יעזרו. ביבי אינו מושחת. הוא אדם ערכי, וחבל שמנסים להשוות אותו לאחרים, כמו אולמרט או ברק ואחרים. |
|
כתובת IP: |
217.132.210.154 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דורון סער |
|
|
|
|
|
יש דברים שאפילו באינטרנט לא ראוי לכתוב. ביבי הוא "אדם ערכי". אז אולמרט הוא צדיק, אסתרינה טרטמן היא ראש מכון ויצמן למדעים ועמיר פרץ הוא איסטרטג צבאי.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אז אולמרט "צדיק" |
|
|
|
|
|
נתניהו בא מבית עם ערכים. הוא אדם תרבותי, בשעה שאולמרט מכר את אבא שלו כדי לרצות את אחרים בפוליטיקה. תבדוק את הסיפור מה היה בין אולמרט לתמיר בעבר. ושערותיך יסמרו. מיזה אולמרט.
לכן כדאי לך לבדוק לפני שאתה סתם משמיץ. אולי הפסיקו לך את ההקצבות של הביטוח לאומי? אולייש לך דיעות אחרות מנתניהו, אבל אין הרבה אנשים ברמה שלו, גם אינטלגנציה. אתה מושפע מאנשים שקבעו סטיגמה לאדם, בלי לרדת לעומק. |
|
כתובת IP: |
217.132.210.154 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אדם חושב |
|
|
2 |
|
|
אבנרי כדרכו, לא שוכח להזכיר לאולמרט את המסלול העקום בו הוא צועד. מסלול משופע למטה.
אולמרט הניראה בתקופה האחרונה מפוחד מאוד, (בתוכנית הטלוויזיה בערוץ 10, כאשר התבקש לענות על המיסמך החדש על 115 מינויים שרביב דרוקר חשף, אולמרט כמעט נחנק כאשר השיב תשובות שיקריות). אין כמו שפת הגוף לספר את מצבו האמיתי. האיש בתוך מלכודת שיצר לעצמו, ומנסה להתכחש לה.
לא יעזור כלום. העם מתעב את אולמרט, מבין את השקר שמציגה קדימה המיפלגה עם כל הנחקרים.
לך הביתה, כמו שכותב אבנרי. די נמאסת!!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי ב. |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
עמותת אומ"ץ טיפלה בשנתיים האחרונות בשורה ארוכה של נושאים שקשורים למערכת המשפט והתייחסה אישית בפעילותהה לשופטיחם העליונים ביניש, ארבל וחשין ובששופטיחם ברמות נמוכות יותר במקביל אנו יוזמים הצעת חוק חדשה בכנסת שתביטי מערכת בקרה על עבודתם של הפרקליטים בשירות הציבורי בדמה למח"ש. אדם כמוך שמסתתר מאחורי אלמוניות פחדנית מן הדין שיידיי ק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דובר אומ"ץ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אם אומ"ץ טיפלה בשופטים העליונים כפי שטענת, איך זה שהחומר לא פורסם בציבור?
אני מצפה מדובר אומ"ץ שיפרט את פעילות אומ"ץ כנגד שופטים מושחתים כולל קישור למאמריו של אבנרי המפרטים פעילות זאת, אחרת עוד נחשוב שאתה עובד עלינו בעיניים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
האם תוכל לפרט? |
|
|
4 |
|
|
מצרפת לכם שיר שכתבה כפיר ב-ynet
אולמרט מדינת ישראל זו אני
אולמרט זאת אני מדינת ישראל
מה אני רוצה אתה בטח שואל,
רוצה שתדע שהעם סובל
וההוא מבזל בקברו משתעל.
מוכת אסונות ורדופת תכחים,
פיגועים אבטלה ותאונות דרכים
אנשים פה אוכלים מתוך הפחים,
גזענות השפלה ושנאת אחים.
קשה לחיות איתי אני מודה,
יעידו הליכוד וגם העבודה,
אין לי רק עשיריות בתעודה,
ועל ההשקעה אני אומרת תודה.
אני פונה אלייך באופן אישי
אני מדינת העולם השלישי,
אותי חילקת למבקשי נפשי,
חרף התנגדות ורצון מבוקשי.
וב 48' כשבאתי לעולם,
הראינו את כל כוחינו לכולם,
אבל כוחינו הולך ונעלם,
ואיך אתה לא בוש ונכלם ?
אתה המנהיג אתה הראש,
אתה הראשון ממנו לדרוש
אני מביטה בך ומבלי לחשוש
ומבקשת ממך לעצור ולפרוש .
כפיר.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורניה |
|
|
5 |
|
|
כדאי שתבדקו את הקשרים הסמויים שהולכים ונרקמים בין אולמרט לבין חברת ועדת וינוגרד פרופ' רות גביזון שחפצה להבחר כשופטת עליונה בגיבויים של אולמרט ושר המשפטים הכנוע שלו פרופסור זניאל פרידמן. האתנן של המינוי הוןא העדר סעיף של הטלת אחריות אישית על אולמרט בדו"ח הועדה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזרח המדינה |
|
|
6 |
|
|
אריה,אתה כותב וכותב..מביא לידיעת הציבור מעלליו של ראש הממשלה ,שנבחר בטעות..ומאומה לא קורה!!!!
היכן כל ה"חכמולוגים" שמגיבים??!! מדוע תגובת המשטרה מתמהמהת?!!
מה קורה לעם הזה??!! מיכאל איתן -פעל!!! ארגן פקוחי- עינים- אמיצים והצילו אותנו...אין לנו כח!!!!
שמעתם את הערבי בתכנית הערבית ..אמש? -הם אינם רוצים שתי מדינות לשני עמים. הם רוצים מדינה אחת!!!!!!!!.וזה יקרה בעוד דור....(עם אולמרט כזה -זה יקרה מוקדם יותר.!)
טמבלים!!! התעוררו !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רמת אפעל.מתנחלת. |
|
|
7 |
|
חוצפה |
|
אזרח מודאג | 3/03/07 10:07 |
|
|
איזו עזות מצח יש לנוכל הזה אחולמרט לא להופיע בפני מבקר המדינה כדי להשיב על שאלות בענין הפקרתם של תושבי צפון המדינה במלחמת הגליל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזרח מודאג |
|
|
8 |
|
אבנרי |
|
zni vzhi | 3/03/07 10:13 |
|
|
|
|
9 |
|
|
של המושחת הענק אולמרט שאין לו גבולות ולא סייגים. לצערנו הוא שילוב של שחיתות שטרם ידענו ועורמה וזהו שילוב גרוע. אסור לאולמרט להנהיג עוד יום אחד נוסף את המדינה. הנזק יהיה בלתי הפיך. עליזה אולמרט את נראית לי אשה נורמטיבית - איך את מסתדרת עם כל זה? את ישנה בלילות? אנחנו לא!!!
אריה אבנרי - אל תניח לאולמרט - זהו צו השעה!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שולה. ז. |
|
|
10 |
|
|
המצב הזה בו אנו שואלים את עצמנו - ומי יבוא במקום, מטריד. זה נורמלי. זה אפילו אנושי
יש מצב אחד בו חובה להתעלם מן השאלה והדאגה - כאשר אדם מושחת מנהל את המדינה. זהו המצב המסוכן ביותר שאינו רק משחית, אלא אף מסכן את קיומה הדמוקרטי הנקי של המדינה.
הדרך היחידה להתמודד עם מצב שכזה הוא להקיא מתוכנו את הרע הזה. זה אינו תפקידה של התקשורתך אלא תפקידו של כל אחת ואחד מאיתנו. אלא שאנחנו לא עושים דבר. רק קוראים ומגיבים - ככה בשקט. ומאפשרים את המשכה של מסורת שחיתות כלפינו ואלימות כלפי המעיזים להתריע בשער.
אם יש למישהו הצעה טובה לגבי הדרך האפקטיבית בה אנו יכולים לפעול - אנא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יעקב העוקב |
|
|
|
|
|
איש שיש לו קבלות גם בבטחון וגם בכלכלה
מנהיג אמיץ שאמר דברים למרות של היו מקובלים בבחירות
והיום הם נראים כל כך נכונים
האיש הרים אותנו מאשפתות בימי הפיגועים הגדולים והמיתון הכבד מנשוא |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דודו גרין |
|
|
11 |
|
|
הכותרת היא פיצוץ אמיתי וחשוב שכל המידע הזה יצא לאויר החופשי.
תודה לאבנרי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ג.ר. |
|
|
12 |
|
|
כי הם לא מפילים את הממשלה
בושה וחרפה
אלא לא נבחרי ציבור אלה מושחתים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי נאור |
|
|
13 |
|
|
כולל אריה אבנרי שצועד בראש המחנה - מה עוד אפשר לעשות?? התיקשורת אינה מניחה לו והערום הזה אולמרט שאין דומה לו בשחיתות, ארסיות ותחכום מכוער ומלוכלך - שורד. אני מקוה שלא יקח עוד זמן רב והוא לא רק יורחק מרשות ממשלה אלא ישב בבית הסוהר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי שהם |
|
|
14 |
|
|
אל תפסיק לרדוף אותם, המושחתים הגנבים, תאבי הבצע.
כאזרח המדינה משנת 1950 כואב לי ועצוב לי, הכל מסריח והכל מריח חרה.
כל הכבוד לך, אל תפסיק... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עצוב |
|
|
15 |
|
|
אני מצטרף לכותב המכתב ומוסיף את חתימתי, ואכן כל מה שנכתב על אולמרט נכון. וחושב כי העתק מן המכתב היה צריך להיות ממוען ליועץ המשפטי לממשלה מר מני מזוז. למרות שאין לי ספק כי אולמרט לא סופר אף אחד ממטר גם לא את ישראל ואזרחיה, לכן הוא לא יתפטר מהמשרה והוא יעשה הכל אבל ממש הכל כולל בפגיעה בביטחון המדינה כדי להיחלץ מהחשדות נגדו. והיחידי שיכול לסיים את ההצגה הזו זה היועץ המשפטי לממשלה, שמשום מה לא פותח בחקירה פלילית נגד אולמרט ומתעקש שמבקר המדינה יסים את עבודתו לגבי אולמרט בחשדות כרמיה כאילו לא רוצה להתעסק בתפוח אדמה לוהט, למרות שעל פי החוק ברגע שעולה חשדות לפלילים כמו בפרשת כרמיה צריך חקירה פלילית של המשטרה נקודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פטריוטישראלי |
|
|
16 |
|
|
לא נשכח את הפיגועים ב-96 שהרגו אותנו , נתניהו ברוב עוז חיסל אותם ונתן לציבור לנשום
ב-2003 לא נשכח את המיתון הקשה שחנק אותנו ולא יכולנו לנשום מהאבטלה הגבוהה הריבית הגבוהה
המיסים הגבוהים ואז בה נתניהו והרים אותנו מאשפתות ושמנו במפת הצמיחה של העולם המערבי
צמיחה שגררה איתה ירידה באבטלה יותר ישראלים נכנסו למעגל העבודה ונשמו לרווחה
מדיניותו של נתניהו נותנת אותות אחד אחרי השני עליה ברמתצ החיים העוני נבלם מדינת ישראל עברה
מלחמה ועדיין היה כסף לממן את המלחמה ולא להעלות מיסים
נתניהו האיש החשוב ביותר בשני העשורים האחרונים אני לא רוצה לחשוב אפילו אם האיש הזה לא היה
בנקודות שצינתי איפה היינו היום
קצת שכל ומוסר לא יזיק
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שילה גנות |
|
|
|
|
- אחלה |
|
עמיקם הר ציון | 3/03/07 13:56 |
|
|
|
|
|
|
|
אין ספק שמאות אלפי גימלאים שנתניהו קיצץ בגימלתם, יחד עם מאות אלפי הילדים שהלכו לבתי הספר בלי סנדביץ כי נתניו הוריד את הוריהם למעמד מקבלי סעד מברכות את נתניהו ומייחלות לשובו - כדי ששורותיהן תגדלנה.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
על שהגדיל אותן |
|
|
17 |
|
|
די די מםפיק לך הביתה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שם |
|
|
18 |
|
|
מזוז משתפן - לא ידוע לך??? הוא חזק על חלשים.
האמיץ האמיתי הוא אריה אבנרי.
ישר כוח לאבנרי! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גם אני פטריוט |
|
|
19 |
|
|
בדמוקרטיה אפשר (אך מסוכן) להשתמש בכלים שהוכיחו יעילותם בעבר כנגד ראשי ממשלה.
אני מקווה כי ימצא האחד אשר יגאל אתנו מיסורינו ומעונשו של זה.
בחירות עכשיו
להפיל את ממשלת הטיפשות
ולהביא את פוטין עלינו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שול באמצע |
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
אתה צודק בהחלט: הפיתרון המהיר שיכול להביא להעברת הממשלה הכושלת הזאת מכהונתה,ולסילוקו של העומד בראשה-הוא בידי 61 חכי"ם. מה לעשות שהדבק המדביק אותם לכיסאותיהם והאינטרס האישי של כל אחד ואחת מהם, גוברים על חובתם להלחם למען אינטרס בוחריהם. הדברים לא מופנים רק לאנשי קדימה, ש"ס,עבודה,וישראל ביתנו וכמובן הגמלאים- חוטאים גם אנשי האופוזיציה ובראשם הליכוד.נתניהו ממשיך בכפפות המשי כלפי אולמרט ועלילותיו ובממלכתיות כאילו המלחמה עדיין נמשכת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.ל. רמת-גן |
|
|
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
מרוב פרסומים על מעלליו של אולמרט,לא הספיק אבנרי להתיחס ולהזכיר בכתבתו הנרחבת מהיום,את הציפצוף הגדול שאולמרט מצפצף על מבקר המדינה לינדנשטראוס:הוא מסרב להופיע בפניו, וגם לא משיב לשאלות שנשלחו אליו בעניין הבדיקה שמבצע משרד מבקר המדינה לכשלי מלחמת לבנון ה-2. עצתי למר אבנרי ולצוות המשפטי של אומ"צ : להגיש בג"ץ שיאלץ את אולמרט להופיע בפני מבקר המדינה ולהשיב לשאלותיו. אומנם מר לינדנשטראוס הוא לא מיליארדר אוסטרלי או אמריקאי, שלהם יש לאולמרט זמן למכביר- אז שאולמרט יואיל להתייצב אצל המבקר ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א..ל.. רמת-גן |
|
|
23 |
|
|
אריה וחברי אומ"ץ המסייעים בידו.
אלף תודות על פעילותכם. מגיע לאריה, כמייצג גם את פרטיזני אומ"ץ (לא כולם יכולים לפעול בגלוי) להדליק משואה ביום העצמאות. אני חולם על הרגע שבו יכריזו - "לפיד בשם חושפי השחיתויות והנעה אין סופית להשרשת הסדר הציבורי התקין, יעלה וידליק אריה אבנרי". או אז פרץ של שמחה יציף המונים מעם ישראל (ורגע של תוגה יעבור על פושעים, עם תעודות או בלעדיהן...).
אגב, זה הזמן להזכיר כאן את נציב שירות המדינה, אשר התנועה לאיכות השלטון אשר החליטה לסלקו משירות הציבור, אך, נרדמה, כך נראה, באמצע העבודה, רחמנא ליצלן. אריה, וחברי אומ"ץ, אנא, בשם עובדי המדינה אשר נרדפו על ידי הולנדר, אנא הכו בפיראט הזה ללא רחם. כשאפרוש לגימלאות, אוכל "לצאת מהארון" ואסייע לכם, ככל יכולתי, להכות בפושטקים הסורחים הללו. אומ"ץ-תחזקנה ידיכם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כוכב"י |
|
|
|
|
|
עמותת אומ"ץ הגידה באחרונה ליועץ המשפטי לממשלה תלונה נגד נציב שירות המדינה שמואל הולנדר שבה היא מבקשת להורות על חקירה פלילית נגד הנציב בחשד שסייע לסלומון קרובי האיש שנידה לסבך את ניצב בדימוס יעקב בורובסקי ( יועצו של מבקר המדינה למלחמה בשחיתות)לקל דרגא במירמה. קרו שימש בשעתו "יועץ פוליטי" של סגן שר התמו"ת חבר הכנסת אלי אפללו אך קיבל שכר גבוה יותר מהקופה הציבורית על יסוד תקן פיקטיבי שהוא משמש כביכול יועצו של שר התמו"ת עצמו ( אולמרט כמובן) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דובר אומ"ץ |
|
|
24 |
|
|
צר לי על שעלי לקלקל את החגיגה למעריציו העוורים של אריה אבנרי. מאחר שכבר שלושה ימים לא פורסם עליו בעיתונות, חש אבנרי דחף עז לכתוב מאמר זה, שאין בו מאומה. שום חשיפה או עובדה חדשה, רק רכילות ריקה ומיחזור של ידיעות, שכבר פורסמו בתקשורת עשרות פעמים בעבר. כמו בפרשת משה קצב, כן גם בפרשיות אולמרט לא הועמד נשוא הפרסומים עדיין לדין על מעשה כלשהו, ולא זכור לי שאבנרי או העמותה שלו פנו לבג"ץ בעתירה להעמידו לדין. מאמרים כאלה הם שיטה ידועה של אריה אבנרי: הרבה בלה-בלה, ללא חידוש ממשי.
אבנרי מצטרף לשתי הגראציות, לימור לבנת וזהבה גלאון, בלעיסת חומר שטרם הוכח ואשר שום בית משפט עדיין לא קבע כי הוא נכון: הן נגד משה קצב והוא נגד אולמרט, בסגנון גס-רוח ("אהוד הלא נכבד"). לאולמרט ולקצב גם יחד יש החוצפה הנוראה, להכחיש את ההאשמות שהוטחו בהם. ממש נורא, איזו חוצפה. מאשימים אדם במשהו חמור, והוא מעז שלא להודות כי ההאשמה נכונה. ממש שערוריה. כיצד זה אינו מתפטר, לאחר שאריה אבנרי ירום הודו דרש זאת?. וכמו שגלאון ולבנת מחציפות פנים, בדרישתן להדיח את הנשיא בשל "התנהגות שאינה הולמת", שכל-כולה חוצפתו להכחיש את ההאשמות נגדו, כן גם אריה אבנרי דורש מאולמרט להסתלק, גם אם כל שיש בידיו הם דברי רכיל שטרם הוכחו.
ולמען הסר ספק, אבהיר כי אשמח מאוד אם אהוד אולמרט ישולח לביתו לתמיד, ויכבל שם באזיקים למקרר. לא בשל המעשים שיוחסו לו ע"י יואב יצחק ועיתונאים אחרים, וכעת נלעסו שוב במאמר זה ע"י אבנרי. האשמות אלו יש לחקור במהרה, כמובן, ולהעמידו בגינן לדין פלילי אם ימצא כי יש יסוד לכך. וכמובן, אם יוכחו מעשים אלה, ראוי אולמרט לבלות בכלא ויפה שעה אחת קודם. אך הוא ראוי לעונש ולהדחה ממשרתו גם ללא קשר לאותם מעשים: די לנו בחלקו הגדול והמכוער בפרשיות ה"התנתקות", עמונה ותמיכתו בתועבות שרון. אגב, גם משה קצב ראוי לעונש ולסילוק ממשרתו, בשל שתיקתו המחפירה לנוכח אותם מעשים, ללא כל קשר לפרשיות המין שיוחסו לו. בשל כך בלבד, אני רואה בשניהם מושחתים שמדינת ישראל ראויה לראותם טסים לבתיהם לבלי שוב.
לאחר שבג"ץ שילח את אבנרי ואת מתחרהו הג'ינג'י במורד המדרגות, והורה להם להמתין תחילה להחלטתה של ועדת טירקל - דבר שהיה צפוי מראש לכל משפטן מתחיל - נראה כי מנהיג אומ"ץ השתוקק שוב לפרסם מאמר, שבעטיו יכרעו חסידיו השוטים ברך ויהללו בהתפעלות אינסופית את גבורתו ואומץ ליבו. ובאמת, דרוש אומץ-לב נדיר לפרסם עובדות שכל העיתונים כבר חזרו ופרסמו ללא הרף בחודשים האחרונים. אבנרי הוא ממש טרומפלדור מספר שתיים, ואולי אפילו ממשיכו של בר-כוכבא.
שב בשקט, אבנרי, וצא לאור השמש רק אם יהיה לך משהו חדש לספר לנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין |
|
|
|
|
|
לא שמעת על סיוםביני אחר פרסום עובדות חדשות? אני נהניתי לקרוא. כתבה מסכמת חשובה ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה עו"ד פטפטן |
|
|
|
|
|
מסכים איתך שיש להפסיק את הבושה הזו ששמה ראש ממשלה לא מכהן ולא מנהל אלא ראש ממשלה מושחת ומשחית.
מסכים איתך שמאמר זה מכבס שוב כביסה, אלא שהכביסה הזו מתנופפת ברחובות המדינה כשהיא מלוכלכת ולאיש לא איכפת.
אז מה צריך לעשות - לשתוק ולהמתין או לא עלינו - למחזר חומ ר ידוע.
אנו עם דפוק. צריך כנראה למחזר לנו כל הזמן. צריך לכבס מול עינינו כביסה מלוכלכת פעם אחר פעם
עד שנתעורר. עד שנבין
ועד אז ימשיך מר אבנרי לפרסם ולכבס את כביסתנו ואת בושתנו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא עורך דין |
|
|
25 |
|
|
ההשוואה שאתה עורך בין אבנרי לבין לימור לבנת וזהבה גלאון שנהנות מחסינות פרלמנטרית עלובה למדי. אני לא מכיאר עתונאי נוסף( להוציא אולי יואב יצחק) שכותב דברים כה חמורים על אולמרט ואינו חושש לעורו. מכתבו של אבנרי הוא למעשה כתב אישום ציבורי נגד אולמרט וחבל שאתה ניגש לנושא מזוית של ראית פליליות מוכחות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזרח פשוט |
|
|
|
|
|
יואב יצחק אומנם כותב רבות על שחיתותו של אולמרט, ועל שחיתותםך הנטענת של אחרים, אך בשום פנים ואופן הוא ואבנרי אינם היחידים בכך. לטעמי, אבנרי אינו כותב כתיבה עיתונאית במאמריו, אלא רק ממחזר ידיעות שפרסמו אחרים ומציגן כאילו היו מסע-צלב אמיץ שהוא עורך, תוך סיכון נפשו. בישראל של ימינו, אנשים כותבים דברים רבים בגנות פוליטיקאים, ללא חשש. עובדה היא, שכתבו רבות אפילו נגד פוליטיקאי רב-עוצמה כמו אריאל שרון.
אין רלוונטיות לחסינות הפרלמנטרית של גלאון ולבנת, והשאלה היחידה היא צדקת מאבקן המכוער להדחת קצב בטרם הועמד לדין, ללא שום עובדה המצדיקה הדחה כזאת (פרט לטענות שקצב הכחישן). אפילו מזוז הודיע, שבבסיס הדיון להדיח את קצב אין עובדה כלשהי.
אמות המידה לסילוקו של אדם ממשרתו חייבות להיות קשורות במידה גדולה להרשעתו בפלילים, כל עוד הוא מכחיש את ההאשמות - אלא אם מדובר בדברים גלויים וברורים שאינם שנויים במחלוקת ואינם דווקא עבירות פליליות. לדוגמה: היה לגיטימי לדרוש כי רבין ופרס יסולקו מתפקידיהם, בשל הסכמי אוסלו. המחלוקת היתה בשאלה האם עשו מעשה טוב ומועיל או אסון לאומי, כשעצם העשיה לא היתה שנויה במחלוקת. לא כן הדבר כאשר האיש טוען: לא עשיתי עבירה, כפי שטוענים. במקרה כזה, לא יתכן שהעיתונאי, ואפילו הגאון לבית אבנרי, יהיה השופט והתליין גם יחד.
החלופה לעמדתי זו תהא תוהו ובוהו. די בכך שמישהו יקום ויאמר שפלוני עבר עבירה, ופלוני יוכרח לפרוש ממשרתו. אינני מוכן לחיות במדינה המתנהלת כך, ובפועל שום מדינה אינה יכולה להתנהל כך. בארה"ב פעל הסנטור ג'ו מקארתי בדרך זו, תקופה קצרה בתחילת שנות ה-50, ותקופתו זכורה לדיראון עולם. די בכך שפלוני הואשם ע"י מישהו בקומוניזם, גם אם הכחיש זאת נמרצות - וסילוקו ממשרתו, ולפעמים אפילו מגבולות ארה"ב (צ'רלי צ'פלין, למשל), היה מובטח. הפתרון הוא פעולה נמרצת ומהירה ע"י מנגנון החקירה ואכיפת החוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין |
|
|
|
|
|
אבנרי היה הראשון שחשף את אולמרט לקהל הרחב.
רקאחרי המלחמה אנשים הבינו שאולמרט אינו מנהיג, אלא שחצן ריק מתוכן. ורק אז החלו שאר העיתונאים שפחדו מאולמרט ללכת בעיקבות אבנרי כשכל אחד מציג עצמו שהוא זה שחשף את האמת על ראש הממשלה.
אבל האמת שאבנרי היה הראשון ועתה כולם מבינים כמה צדק.
ההסברים שלך ארוכים וטרחניים, ולא יעזור לך גם אם תמשיך לכתוב כאן, אבנרי קיבל את הפרס על עבודתו כעיתונאי חוקר,החושף שחיתות ויש לשער שאלה שנתנו לו את הפרס שהוא גם סוג של צל"ש הבינו יותר טוב ממך את הנתונים, ובעיקר מיהו אבנרי. |
|
כתובת IP: |
217.132.210.154 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי יצחק |
|
|
26 |
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
28 |
|
|
אריה,אתה כותב וכותב..מביא לידיעת הציבור מעלליו של ראש הממשלה ,שנבחר בטעות..ומאומה לא קורה!!!!
היכן כל ה"חכמולוגים" שמגיבים??!! מדוע תגובת המשטרה מתמהמהת?!!
מה קורה לעם הזה??!! מיכאל איתן -פעל!!! ארגן פקוחי- עינים- אמיצים והצילו אותנו...אין לנו כח!!!!
שמעתם את הערבי בתכנית הערבית ..אמש? -הם אינם רוצים שתי מדינות לשני עמים. הם רוצים מדינה אחת!!!!!!!!.וזה יקרה בעוד דור....(עם אולמרט כזה -זה יקרה מוקדם יותר.!)
טמבלים!!! התעוררו !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רמת אפעל.מתנחלת. |
|
|
29 |
|
|
המושחת הזה לא יזוז ממקומו, לפני שיעשה עוד נזקים אני
ממליצה לך לארגן משמרת מחאה או מול ביתו או מול משרד
ראש הממשלה ולדרוש במפגיע מהיועץ המשפטי לממשלה לחקור
את אולמרט במשטרה ואת סילוקו ממשרד ראש הממשלה משום
שהנזקים שהאיש הזה גורם לכל מערכות השילטון בישראל הם אדירים ביותר, אם אתה תעשה זאת יכול להיות שיצטרפו אליך
אזרחים רבים, לדעתי שווה לנסות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טוהרת המידות |
|
|
30 |
|
|
|
|
31 |
|
|
מה קרה פתאום הכל בסדר ואתה לא מטפל בעירית תל אביב |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ואלי |
|
|
32 |
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
36 |
|
|
לפני שיפנה את מקומו (ונקוה במהרה) אולמרט החליט להרוס כל חלקה טובה של המוסדות הנבחרים במדינה. אי אפשר לשטות בכולם כל הזמן, וגם לא כל אדם או מוסד שלטוני נקנה בכסף... לכן חייבים להפסיק את מחול התעתועים הזה, והגיע הזמן שהיועץ המשפטי יתעורר או שהכנסת תחליט להדיח את רוה"מ... אני מקוה שאני לא נמצא ברפובליקת בננות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הצופה |
|
|
37 |
|
|
|
|
38 |
|
|
חבל שלא מצאת דרך להביא את הר"מ לידיעת הציבור לפני הבחירות כשנרדם ןאכל אתרוגים... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עינת ל. |
|
|
39 |
|
|
לאבינרי יש אובססיה ושום דבר לא יצילו מהצורך לומר שחיתות כל מספר דקות כמו אחד עם תסמונת טורט.הבעיה היא עדר המעריצים שרודפים אחריו שכמו אוהדי ביתר לא מסוגלים להפסיק לומר אולמרט בן ... או לשיר שירים על אמא שלו .חוסר האינטליגנציה ברדיפה הזו מעורר רחמים על קבוצת האנשים שכל אוצר המילים שלהם הוא אולמרט מושחת והם חוזרים עליהם עד אשר עולה קצף על שפתותים. סליחה שהפרעתי לכם בעבודת הקודש שלכם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הרועה |
|
|
|
|
|
ראה תגובות מס' 24 ו-25. העדר לא יסלח לך על שהפרעת לו ללחך לא רק עשב, אלא גם את רגליו של אבנרי. בגלל תופעת העדר, אנשים כמו שרון ואולמרט מצליחים במעשיהם ואז יש לאבנרי על מה לכתוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין |
|
|
|
|
|
|
|
40 |
|
|
עם תחילת כהונת של מזוז הוא הואשם, בחדשות הערוץ הראשון, כמדומני,בהאשמת קבלת עט מוערכת כטובת הנאה. אחרי כן , לא היה אזכור נןסף לעניין. אם כך, כיצד היה יכול מזוז שלא לזכות אתאולמרט בעניין דומה. אבנרי , כדאי שתחקור מעט . ממי קבל מזוז את העט. מי היה המוסר האינטרסנטי לכתב הטלוויזיה, אותו מוסר החזיק את מזוז בתפיסת חנק, מאז ועד היום. זה אדם כוחני שלא סולד מדבר. כדאי גם שתגלגל ותמצא הקשרים הנוספים והקשרים של משרות... בין הנותן הראשוני של העט , משפחת הנותן ומני מזוז. אלה קשרים של לכאורה. כמובן, רצוי שיהיה גב בחלונות עליונים. זו דעה, שעדיין לא מוכחת. מה שכן זועק לשמים , זה המוסר לטלוויזיה , והתמורה- חגורת ההגנה שמעניק לו מזוז. במשך שנים. מזוז עצמו, לדעתי- מאויים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חן. |
|
|
41 |
|
|
בזמן שאולמרט היה שר אוצר. חיפשו מנהל כללי לרשות החשובה הזאת שמנהלת רכישות הדדיות בהיקף של מיליירדי דולרים בשנה.
מי מונה ואיך והאם יש לה קישורים זעאת שאלה שיכולה להוביל לחקירה פלילית קשה של אולמרט.הכל לפי המידע המצוי בידי כמובן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלכס לוין |
|
|
42 |
|
|
בינה בר-און מנכ"לית הרשפ"ת. במקרה בתקופה ההיא וגם כיום היא אישתו של השר כיום ואז ח"כ בר און. תבדקו האם היו לה הכישורים או הקשרים. היו מועמדים טובים יותר ומתאימים יותר. אך לא מועמדים בעלי קשרים לכאורה שהיו לה . בעלה נתן גיבוי ונותן גיבוי גם כיום לאולמרט. אולמרט היה זקוק לבר און להישרדותו הפוליטית.
זאת רשות בעלת כוח רב. כספים אדירים. ועוד.לפרטים נוספים בעניין הזה וגם בעיניין הגז הטיבעי מגז פרום הרוסית אשמח לתרום מידע קשה ומפליל לכאורה על אולמרט. (הגברת בר און אינה אשמה). בעניין הגז יש האשמות קשות ועם בסיס פלילי לכאורה מלא כלפי אולמרט על דרך התנהלותו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלכס לוין |
|
|
|
|
|
הצטבר אצלנו חומר רב על גב' בינה בראון ועל הקשרים הסמויים הקימים לכאורבה בעם אולמרט אמצעות בעלה שר הפנים. הנושא מצוי עצתה בטיפול ואם אתה יכול להעביר אלינו מידע נוסף לת.ז. 200093 תל אביב או טלפונית 035605588 נודה לך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דובר אומ"ץ. |
|
|
43 |
|
|
אם דבריך, מר אבנר, אודות השחיתות בצמרת הממשל אכן נכונים ומבוססים - נדרש מכל אחד ואחד מן העם הזה להפגין בדרך דמוקרטית את רצונו בשינוי השלטון וקודם כל בסילוק מי שעומד בראש הפירמידה.
השעה היא שעת חרום לאומית וממשל כזה העמוס עד לעייפה בשחיתות אינו מסוגל לתפקד כראוי ואוי לעם שיסכין וישלים עם מצב כזה, ביחוד נוכח העתיד הטומן בחובו סימני שאלה רבים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אניפורים |
|
|
44 |
|
|
אין לי ויכוח עם אבנרי על היותו של אולמרט מסובך עד נימי נשמתו בחיתויות ואינטריגות. אולם מספר אמירות במאמר זה הן תמוהות. להלן דוגמה:
"גאידמק עצמו כועס עליך מאוד. ראשית, עד כה לא טרחת להגיב על המכתב הפומבי ששיגר אליך באחרונה באמצעות מודעות מאירות עיניים בעיתונות, מודעות שבהן ביקש שתתערב ותשים קץ למסע הרדיפה שכביכול מנהל נגדו ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יוחנן דינינו".
האם על רא"מ להתערב בחקירות של מיליארדרים?
ואם אולמרט בחר שלא להגיב על קריאתו של גאידמק, האם הוא עבר עבירה? אם היה מדובר באדם מן הישוב, האם אבנרי היה נזעק כך להגנתו?
האם אבנרי התמנה ליחצ"נו של גאידמק?
מה כל זה שייך לחשדות על השחיתויות (האמיתיות) של אולמרט? מוזר.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ג. אביבי |
|
|
45 |
|
|
התנועה לאיכות השלטון- המתחרה עם אומץ, עתרה, בעקבות הביקורת הקטלנית של מבקר המדינה על התנהלות הולנדר. העורך דין- כלב , של התנועה ,לעג על הטאבו של הולנדר בתפקידו. שמע אולמרט ןהציע, עכבו העתירה ואני - אולמרט אדון בנושא הולנדר בממשלה.אולמרט, לפי העקרון שלא כל הבטחה צריך לקיים. אולמרט לא קיים, עד היום דיון. התנועה לאיכות השלטון הקפיאה העתירה, ומאז היא שקועה בשנת חורף. נו... אחרי הטובה שהעניק אולמרט, לסופר הנודע בשערי המדינה=הולנדר. האם מצפה אבנרי וברצינות שהולנדר יחקור מינוי של קרובי. בכלל... השם קרובי - מזכיר לשולטת המולכת,בכל מעשיו של הולנדר= אלפסי, ראה פרטים על התקדמותה המטיאורית , הפרטים אצל מיכה -המבקר.אלפסי זוכרת גם יודעת, מינויים של קרובים ומקורבים במשרדי הממשלה, זה חלק מתעסוקה מרכזית במשרדי הולנדר ובמשפחת אלפסי. העיקרון תן לי ואתן לך. האם יניחו אנשי הנציבות להולנדר והאם ירצה הולנדר לחקור את המינוי של קרובי. אבנרי- רד מהעץ של אולמרט. עזור נא באמת לדפוקים, נדכאים ומפוטרים ,ישרי דרך הנרדפים בידי הולנדר וחבורתו -זו משימה לטיהור שרצים. הם ההולנדרים הממנים, הם המגוננים. הם המתעלמים. אם תרצה אבנרי תקבל עשרות תלונות אמת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיימון. |
|
|
|
|
|
נא להעביר ארלינו בהקדם תלונות אמת על הנהלותו הלאתקינה של נציב שירות המדינה שמואל הולנדר ונטפל בהן במלוא כובד הראש ללא כל קשר למאבק שאנחנו מנהלים למען הדחתו מתפקידו של ראש הממשלה אהוד אלמרט |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דובר אומ"ץ |
|
|
46 |
|
|
|
|
47 |
|
|
אם אתם באמת אידיאליסטים תלחמו גם בגורמים האחרים בצמרת! תעשו גם חקירות על אנשים אחרים שקונים ומוכרים את המדינה... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
האם ישנם עוד אנשים |
|
|
48 |
|
|
למה להתמקד בנתניהו כאלטרנטיבה? מי אמר שיזכה בפריימריס בליכוד?
לידיעתכם, חוקת הליכוד שונתה ומי שבוחר במנהיג הליכוד הוא הציבור ולא חברי המרכז. אז מי אמר שנתניהו ייבחר?
אני מציע שתחשבו ברצינות על מועמד חדש-ישן, שיושרו הוא ללא רבב. פייגלין רבותי! לדעתי הדבר הבא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודה לוריאן |
|
|
49 |
|
|
מדוע הוא כותב נגד פוליטיקאים ואף פעם לא נגד שופטים מושחתים? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דגנית |
|
|
50 |
|
|
|
|
51 |
|
|
מילירדי מילירדים באדמות והטבות לקיבוצים והמושבים של מפאי והשמאל, גם טיפה למפד"ל, מאות מיליונים למוסדות הדתי לאומי של המפד"ל, עשרות מיליונים למוסדות ש"ס והחרדים, מילירדים להיתנחליות גם ע"י תחזוקה שוטפת וגם ע"י החזקת מישרות פיקטיביות למכביר היוצרות "עבודה" לאנ"ש של אותם הפוליאיקאים שהמיתנחלים הם בוחריהם,
והליכוד המיסכן בוחריו אינם בקיבוצים,אין להם פילהרמונית,אינם חברים ומנויים בתאטרון מסובסד, ולא מועדון גולף, וגם לא בית מידרש,ולא עמותות אחרות, ולכן הפוליטיקאים שלהם לא יכולים להזרים לרווחת בוחריהם את המאות מיליונים,
אז מה נישאר לעזור למיסכנים (הנחשלים והמיזרחיים בעיקר)ליבדוק אים אפשר לעשות משהו עבור עובד דואר שפוטר (אים היה במפאי היה נהיה מנהל), או מיסכן אחר שכל חפצו,מיספר טלפון קליט, וכהנה וכהנה,
מיהו הנבל שקורה לזאת שחיתות? אבנרי הוא הנהנתן המושחת ולא אולמרט שאולי סיפק את הטיפה בים שמיסכנים נחשלים ונעדרי תרבות אלה מבקשים, אני מאמין שהוא לא היתנה את עזרתו בקבלת תמורה,
בארה"ב 30% מהמיכרזים לאספקה ועבודות,למשל של עירית ניו יורק, ותעסוקה בעיריה על מוסדותיה, משורין לאלה שקופחו בעבר, אפליה מתקנת, (אפרמטיב אקשיין) זה מה שהיה מגיע למיסכנים אלה שקופחו משך כל תקופת שלטון מפאי, וכשהליכוד עלה בגין סירב ליצור מהפכה בחלוקה ובמישרות, מה גם שלא נישאר מה לחלק אחרי הנתחים שלקחו השותפות לקואליציה,וגם היו משימות אחרות חשובות לממשלות ע"מ לישרוד, וגם מערכת המישפט נישלטה ע"י השמאל ועל כל תזוזה היכריזו שחיתות,וממשלות הימין נאלצו להיכנע לסחטנות השמאל במישפט שדרש את המינויים ע"פ רצונו כמו שר מישפטים מבקר המדינה, יועץ מישפטי, מפכ"ל מישטרה וכו' והינה כעת ביגלל שאולמרט ציפצף עליהם במינויים החליטו להפילו, ושימו לב!!! היתערבות לבברר אים ניתן לעשות משהו עבור חבר שפוטר מהדואר, מס. טלפון קליט... אלה השחיטויות? כן ירבו בישראל שחיטויות כאלה, ולא המיליירדים של מפאי,
ושימו לב המיתנחלים ביגלל שקדימה פינתה אותם אז אורי אריאל ועוד ח"כ מהמפד"ל מעיזים לצייץ, אלה סחטו מהמדינה מיליירדים, הידעתם כמה ג'ובים על סתם משולמים ע"י המדינה, בקיצור שום שחיטות, הכל פוליטיקה מסריחה של קנאים, יחד עים עיתונאי אובססיבי ומזוהם (אריה אבנרי) שמשרת את חונטת השמאל ועובד צמוד עים המבקר, אבנרי אמר מהיום הראשון של אולמרט שמשימתו היא להביא להפלת אולמרט |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איפה העזרה במילייאדים של מפאי לקיבוציה אירגוניה |
|
|
52 |
|
|
חודשים לפני הבחירות, כבר פרש אריה אבנירי את משנתו הסדורה והמנומקת היטב לגבי אי-כשירותו של אולמרט לתפקיד כלשהו בהנהגת המדינה. פעם אחר פעם נשמע קולו עולה ומתריע ורבים מאתנו לא שמעו. נראה כי גם אתה, מס1 38 לא שמעת. ראוי איפה ליידע אותך כי מאבקו של אבנרינמשך כבר שנים מאז קרע את המסכה הפטרימית הקבועה שלו, ולמרות שהיה אז בודד בתהליך הבלימה הקשה הזה - לא הרפה, וביום בו יסולק אולמרט נדע אנחנו הקוראים לבי תודה למי ברכה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורא |
|
|
53 |
|
|
|
|
|
|
|
לכנות את אבנרי "נבל שבנבלים, יכול לעשות רק חדל אישים , כלומניק , סרח עודף או סתם אפס מאופס |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שומר חוק |
|
|
54 |
|
|
|
|
55 |
|
|
אולמרט פושע עם תיק פלילי פותח את הביוב שלו על ביבי מתי היתה הפעם אחרונה שהסתכלת בראי יחד עם התיק הפלילי שלך כדי שתבין שאתה עבריין רשום במשטרת ישראל לכל חייך מעולם לא נבחרת לראש ממשלה קבלת את התפקיד היות ושרון לא תיפקד ואז ברוב טיפשוטך גנבת ולקחת שוחד בתור ראש ממשלה וזה גרם לך להפוך לי עבריין עם מזוודה פלילי שלעולם לא תוכל להיפטר ממנה אנחנו נדאג להזכיר לעם ישראל את עברך האפל גם עם כל ערוצי הטלוויזיה בשמולאנים ימשיכו לראיין אותך הגיבנת שיש לך ליום לא תעלם י אולמרט העבריין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני גביש |
|