X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני יודעת שהורמונים נשמעים לכם כמו משהו מגניב שמקסימום יגרום לחזה שלנו לגדול, אבל האמת היא שיש להם שליטה מוחלטת בחצי מהחיים שלנו
▪  ▪  ▪

דגל אדום
זה יכול להיות הסיוט הכי גרוע שלכם. זה יכול להפוך חברה עדינה ומתוקה כמו סופלה שוקולד למטורפת עם הפטיש מ"מיזרי". ברגעים הקשים אתה תשקול חופשה שלווה בכלוב הנמרים הקרוב למקום מגוריך. זו פסגת הפחד של בחורי העולם כולו: ה- PMS.
אין מי שלא שמע - הימים שלפני המחזור הם אחת מהטרגדיות הגדולות ביותר שנחתו על המין האנושי מאז המצאת הפחמימות. לא מספיק שכל חודש לפרק זמן שבין יום (כלבות בנות מזל) לשבוע (השם ישמור), אנחנו מתנפחות לפי שתיים מהגודל הרגיל (שגם ככה אנחנו שונאות), ומפתחות כאבים אפילו באצבעות הרגליים כמו כל היפוכונדר מצוי? מסתבר שלא. בנוסף לזה, שבוע קודם הגוף שלנו נכנס למצב שאפשר להגדיר רק כ"קרין קורן מגיעה לאזור הדמדומים".
גברים חושבים שלפני מחזור אנחנו עצבניות, שאסור להרגיז אותנו כדי שלא נתפרץ על כל דבר קטן. אבל הם טועים. אנחנו לא סתם מתרגזות, אנחנו מגדירות כאן שיאים חדשים של מחלות נפש. והרבה יותר ממה שנדמה לכם. בחורות בשבוע שלפני מחזור צריך לסגור בחדר קטן ולתת להן ליבב את עצמן למוות. אני יודעת שהורמונים נשמעים לכם כמו משהו מגניב שמקסימום יגרום לחזה שלנו לגדול, אבל האמת היא שיש להם שליטה מוחלטת בחצי מהחיים שלנו. יש בחורות שמגיבות לזה בדיכאון, יש כאלה שבעצבים, אבל מה שבטוח, בזמן הזה - נורמליות אנחנו לא.
בשמלה אדומה ושתי צמות
יש לי חברה, נורמלית לרוב, שבמהלך השבוע הזה חולמת על סוף העולם - שואה גרעינית, פיצוץ מטורף, סכנה ביולוגית, הכל הולך, העיקר שכולם מתים בסוף. אני מכירה בחורות שלפני מחזור הולכות ברחוב, רואות תינוק חמוד, ובמקום להתחיל לצווח "איזה מאמי" כרגיל, מגיעות להבנה פנימית עמוקה שלהן לעולם לא יהיו ילדים, ושבכלל הן ימותו לבד.
אצלי כל דבר קטן הופך מיד לאסון בקנה מידה גלאקטי. כשבדרך לעבודה גיליתי שנעלתי את הנעליים הלא מתאימות התחלתי לבכות. כשחברה שלי אמרה שאין לה כוח לצאת לבלות, זחלתי למיטה לסופשבוע ויצאתי רק כדי להביא עוד אוכל כשהוא נגמר. אבל הכי גרוע זה הסיפורים המלודרמטים בסגנון טלנובלה מצויה שהמוח שלי ממציא. אין לי יותר מדי דמיון בחיי היומיום, אבל שבוע בחודש אני יכולה להיות כותבת תסריטים מצליחה של ערוץ ויוה.
אני נוסעת באוטובוס, הכל כרגיל, כשפתאום מחלחלת למוחי ההבנה (אלוהים יודע מאיפה), שהרופא עומד להודיע שיש לי רק עוד חודש לחיות. אני אהיה המומה (אבל לא באמת, תמיד ידעתי שכאבי הראש האלה אומרים משהו), הדמעות יעמדו לי בעיניים, אבל אני אתאפק עד הבית. אחר כך אני אאסוף את עצמי בגבורה מהרצפה (שבסיפור הזה היא תמיד מצוחצחת - ראייה חותכת לקשר שבין עודף הורמונים לדמיון פעיל) ואספר למשפחה ולחברים. הם כולם יהיו בשוק כמובן, אבל אני אנחם אותם ואגיד להם בקול רועד מבכי עצור שבסך-הכל היו לי חיים טובים, ושאני רוצה שהם יזכרו אותי כמו שאני עכשיו - שמחה ומלאת חיים. אז אני אסע לקצה העולם כדי לגווע לאיטי על החוף בתאילנד, מתנחמת בזרועותיו של סקנדינבי שזוף העונה לשם סוון, אבל ימי האחרונים יעברו בדיכאון כי כולם כבר בטח התגברו עלי.
האוטובוס שעוצר בתחנה (או שלושים מטר ממנה, אבל לא צריך להיות קטנוניים) מעיר אותי מההזיות, ואני מנגבת במהירות את הרחמים העצמיים שעוד רגע גולשים לי על הלחי. מה זה השטויות האלה? לא רק שאני אחיה לנצח, הרי שאם משהו כזה יקרה אני בשום פנים ואופן לא אהיה נחמדה והירואית. אני אכנס למיטה עם השלט של הטלוויזיה, אתן לאמא להביא לי אוכל משמין במיוחד, ואבכה ואיילל עד הרגע האחרון, כשכולם כבר לא יוכלו לשמוע אותי יותר ושניה לפני שאמא גואלת את עצמה מייסוריי. מאיפה הקרצתי את הגיבורה הטרגית הזו? ואז זה נוחת עלי - אני בשבוע שלפני המחזור. כוס אמק.
צריך לקבל
מי שלא בחורה וודאי מניד עכשיו בראשו בחשיבות עצמית, ומרגיש נעלה מתמיד כשהוא אומר שכל הבנות מטורפות. המניאק צודק. אני שונאת את החייזר הבכייני, המדוכדך והפאתטי הזה שמשתלט עליי כל פעם מחדש. הלוואי שהיה לי מחזור פחות עצבני, אולי אז החיים היו קצת פחות מלודרמטים. הלוואי שהייתי הבחורה מהפרסומת לטמפונים, שבזמן מחזור רצה על החוף בבגדים לבנים. אני בטוחה שהיא לא תיתן לאיזה דיכאון קטן למנוע ממנה לקפוץ על טרמפולינות.
אבל מה לעשות שאני לא כזאת? אפשר להתנחם בזה שחוץ מהבידור שאני מספקת לסביבה בתסריטי יום הדין שלי, ביום המחזור עצמו אני חוזרת באופן מפתיע להיות חביבה כגולדן רטריוור (טוב, לא באמת, אבל יחסית הרבה יותר שפויה). ועוד נחמה אחת קטנטנה - גם לבנים יש מחזור הורמונלי חודשי. בחיי. בנים, אני קוראת לכם לצאת מהארון. אמצו את הפסיכוזה שלכם, ובפעם הבאה שאתם עצבניים והחברה שואלת מה קרה, אל תפלטו סתם, "היה לי יום קשה בעבודה", תגידו: "אל תתייחסי אליי מאמי, אני צריך לקבל".

תאריך:  17/04/2007   |   עודכן:  17/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פי.אס.אמק
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
ברוך שלא עשני אישה ל"ת
גבר  |  17/04/07 17:46
2
ברוך שלא עשני גבר ל"ת
הומו  |  17/04/07 20:38
3
Problem/Solution
ClearVision  |  17/04/07 21:22
4
מה קורה לתפקוד בעבודה?
info123  |  17/04/07 21:51
 
- ומה קורה בתפקידי שפיטה?
הגולש הנבון  |  17/04/07 22:12
5
בעיקר אוי להם לקוראים האומללים
א.   |  18/04/07 08:59
6
המחזור הגברי - כל 36 שעות
info123  |  18/04/07 11:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עוה"ד טיקוצקי, שפרונג, אוחנה
בית המשפט קבע כי אין חשיבות גדולה מדי לשאלת מצבה הספציפי של המבקשת בעת שחתמה על שטרי המשכנתא, אלא יש לראות את כלל הנסיבות, את מסכת חייה של המבקשת, ואת תלותה המתמשכת בבעלה, וחוסר מעורבותה בפעולותיו
עו"ד משה גולדבלט
ראש הלשכה, שלמה כהן, ויו"ר ועד מחוז תל אביב, אילן בומבך, אינם סבורים כנראה שיש לעורכי הדין הבגרות הנפשית והשכלית לדון ברעיונות, אפילו פופוליסטים, ולקבוע אם הם רעיונות נכונים אם לאו
אליקים העצני
השואה מתעתעת בנו, מצד אחד היא הולכת ומתקרבת, ומן הצד השני היא מתרחקת    היום הערבים מדברים במפורש על השמדת היהודים ומדינתם, מדברים - וגם עושים
יואב עציון
בתקופת כהונתו הראה הנגיד הנוכחי, כי הוא מוריד את הריבית במנות קטנות מדי, כאלה אשר אינן משפיעות על המשק. לא קשה להבין מכך, כי נגיד בנק ישראל הוא האיש הנכון בזמן הלא נכון אשר מדיניותו השמרנית עלולה להכניס את המשק למיתון כבד
רו"ח אילן דנציגר
אתם יודעים מה - לא חשוב לאן נוסעים, העיקר לנסוע, אם לא ניסע איך נרוויח כסף? תנו לכולם לדבר, שיגידו שהדולר חלש, שיגידו שאי אפשר לסמוך עליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il