X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המדינה חוגגת את יום ההולדת ה-59 שלה ומה אומרת על כך המפה האסטרולוגית שלה?
▪  ▪  ▪

ב-58 שנותיה עד היום עסקה המדינה בעיקר ב"הישרדות" - ומכל הבחינות. כמדינה שהיוותה מקום מפלט ליהודים ברחבי העולם, ממזרח ועד מערב, הרי שבאופן טבעי קיימים בה ניגודי אופי ומנטאליות, כשכל אחד מושך לכיוון שלו. משנותיה הראשונות ועד היום, עדיין מהווה המדינה "קיבוץ גלויות" לכל הנזקק לה כשיכולת ההסתגלות לתנאי המדינה החדשה, נמדדים ביחס ישיר לאופי האדם, למוצאו ולמנטאליות אותה הוא מביא מארץ מוצאו.
את ההדים לשוני ולההתמודדות החברתית אנו חווים דרך הפערים בין המעמדות ובקיומן של שכבות עניות ועשירות. בשנה זו נכנס כוכב השפע, יופיטר, לבית הכספים של המדינה. הימצאות כוכב זה מאפשרת למדינה להתחיל להרגיש מהו שפע (לדוגמא, החלשות הדולר והתחזקות השקל). במשך השנה הזו תהיה הזדמנות לשקם את הכלכלה של המדינה במידה ותהיה התנהלות כלכלית נכונה מצד המושכים בחוטים.
בין החודשים מאי ואוגוסט תהיה נסיגה מסוימת כתוצאה מהחלטות שגויות ויש צורך להיזהר בתקופה זו ולא לעשות צעדים כלכליים פזיזים. העיכובים שיהיו בזמנים אלו יהיו דווקא מכיוון ההנהגה שאוחזת חזק במושכות ולא משחררת כספים בהתאם לסדר עדיפויות נכון, אלא בהתאם לאינטרסים. הרצון האדיר והלחץ של העם כדי להתקדם הוא זה אשר בסופו של דבר ידחוף ויעזור לצאת מהמצוקה הכלכלית.
גם בשנה זו נושא העוני במדינה ימשיך להיות אקוטי ולקראת סוף שנת 2007, כאשר כוכב ההזדמנויות ייצור קשר מצוין עם כוכב השפע, אירוע המתרחש אחת ל-12 שנים, הרי שזו תהיה ה"הזדמנות" לצאת מהמשבר הכלכלי.
מבחינה נומרולוגית אנו סוגרים מחזוריות של 9 שנים ונכנסים לשנה מספר 1 שהיא שנה של התחלות חדשות ואולם, רק בעוד כחצי שנה התחיל להרגיש שדברים זזים. בשנה זו הזדעזעה המדינה בנושא הערכים האישיים של ההנהגה ולמעשה כמעט לא הייתה פינה חשוכה שלא התגלה בה שד שחור כלשהו. ואכן, אנו עדים לתופעות כאלו בצמרת ההנהגה ומכל המקומות שמשם אנו אמורים לקבל דוגמא, התאכזבנו. בשנה זו התהפכו הערכים של העם ונושא הצורך בהחלפת השלטון מתעורר.
רק לקראת סוף 2007 תעמוד המדינה בפני התחלה חדשה מאחר והכוכב פלוטו, המביא איתו צמיחה לאחר הרס מוחלט של הקיים, יפעיל את כוכב יופיטר המביא גם הוא בכנפיו, צמיחה, שגשוג והתחלה חדשה כיאה לשנת גורל 1, המביאה איתה מחזוריות חדשה בחיים.
המפות האישיות של הצמרת המדינית
  • מפתו האישית של אהוד אולמרט מראה כי יש לו יכולת לשרוד את כל השנה הקרובה ורק לקראת סוף 2007, הוא יכנס לתקופה אישית קשה מאוד שתעמיד את יכולתו להמשיך בסימן שאלה.
  • מפתו האישית של עמיר פרץ מראה כי הוא נמצא כעת בתקופה קשה ומתסכלת ומאוד ייתכן כי בסיום חשבונות הנפש הקשים אותם הוא עובר כעת, יודיע על פרישה ולא יסיים את הקדנציה.
  • מפתו של אהוד ברק מראה על תקופה מתסכלת בחודשים הקרובים, בגלל העובדה שיגלה שהחזרה לחיים הציבוריים אינה מונחת בכף ידו, וההתמודדות עם עמי אילון ואהוד יתום אינה קלה כלל וכלל. עליו להתאמץ מאד כדי להגיע למטרות אותן הציב לעצמו.
  • מפתו של בנימין נתניהו היא הטובה מבין כל המפות, כיוון שנראה כי הוא יודע שזולתו אין אדם אחר עם נתונים טבעיים של מנהיג. הוא זה אשר העז לבצע את כל השינויים הכלכליים הכואבים שעמדו במבחן המציאות. במידה ויכלכל צעדיו בזהירות ובתבונה יש לו סיכויים טובים בהמשך.
נושא השלום עם שכנינו הערבים ימשיך להיות טעון, אם כי יהיו אמירות מכל הכיוונים בדבר הרצון והצורך בשלום. התקופה שלאחריה יופל הפור תהיה בין החודשים יולי לספטמבר 07. זהו הזמן שבו הסף יהיה רגיש במיוחד וכל אירוע ביטחוני עלול להסלים ולהגיע למצב שבו יש חשש להתלקחות ורגישות ביטחונית. ראש הממשלה יעמוד בפני החלטות קשות שאת תוצאותיהן אנו עשויים להרגיש בשנים הקרובות.
המאבקים הפנימיים והחיצוניים במדינה יימשכו גם בשנה זו, עד לדצמבר 2007. לקשיים אלו יש מטרה ברמה הרוחנית וזאת, כדי להכריח אותנו להתנהל בדרך חדשה.
המסר החברתי ומטרת הקשיים והכאוס שנוצרו בתקופה זו הייתה להעיר את כולם לגבי המתרחש ולעורר את תחושת חשבון הנפש. אלו ישאו פרי שאת תוצאותיו נחווה לקראת סוף השנה האזרחית הבאה ואז תתחיל מחזוריות חדשה בתחומי החיים השונים - ולטובה.

תאריך:  18/04/2007   |   עודכן:  18/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחזית אסטרולוגית למדינה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מצב ביטחוני
דוריתי  |  18/04/07 23:19
2
זוהי כתבה אסטרולוגית????
נאווה ק.  |  19/04/07 07:29
 
- הקנאה אוכלת אותך
שונמית  |  22/04/07 21:11
 
- אסטרולוגית
אורית אבן  |  23/04/07 17:33
3
שכחת את היטלר האירני,  ל"ת
IQ  |  19/04/07 08:59
4
בעצם לא נאמר כלום!
איזו מן תחזית זאת  |  19/04/07 12:08
5
אחלה ניתוח ל"ת
DZZD  |  21/04/07 23:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים קליר
רופא קופת החולים התייאש מהטיפולים קונבנציונאליים והמליץ על דיקור סיני    האם המוסד לביטוח לאומי חייב לממן טיפול זה?    את התשובה נותנת השופטת מיכל פריימן, מבית הדין האזורי בחיפה
ענבל בר-און
השמאל טוען שישראל תוקפנית    הימין, תוך שימוש בהסבר ש'היהודי הפנים את הגלותיות ועל כן משחזר את הקורבניות כלפי הגויים', טוען שישראל רופסת ופאסיבית    האמנם ישראל קורבנית או תוקפנית?
אוריאל בן-עמי
הפעם יהיה זה יום הזיכרון של הלוחמים האלמוניים. של המג"דים, והמ"פים והממ"ים - ובעיקר של החיילים הפשוטים. אלה שדיברו אמת לפני המלחמה, אלה שמיהרו והתנדבו להיות בקו הראשון שלה - והצליחו לחזור בנס גדול, פצועים או שלמים בגופם. אלה שממשיכים לדבר אמת, גם אחרי המלחמה
עו"ד יוסף פנדריך
הדין האישי של יהודים בישראל הוא הדין העברי. לפי הדין העברי רק האב חייב במזונות ילדיו הקטינים. יוצא שמספר עצום של גברים בארץ מופלה לרעה בהשוואה לנשים. גם אם האישה מרוויחה יותר מהגבר, ויש מקרים כאלה, האב לבדו חייב במזונות הילדים
נרי אבנרי
אין מחלוקת: מציאות = עובדות, ו- עם עובדות לא מתווכחים!! המציאות אמורה להיות הסיטואציה האובייקטיבית, והיא זו שנותנת "למתנבאים" את הציונים המדויקים. במבחן האובייקטיבי המציאות נתנה ציונים נמוכים לפובליציסטים מהשמאל, שמאז תמיכתם בהסכם אוסלו, הם טעו לכל אורך הדרך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il