X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני משוכנע, עו"ד בומבך, שאתה קורא בשקיקה את כל הסקרים שהזמין מטה הבחירות שלך. יתרה מכך אני מאמין לך שעל-פי הסקרים שהזמנת אתה המועמד המוביל. אני מקווה כי כמו שמעון פרס תלמד שסקרים הם משהו שעלול לאכזב מרה את המתבשמים מהם
▪  ▪  ▪

כתבה מעניינת שעסקה במועמדותו של עו"ד אילן בומבך בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין התפרסמה באתר העיתון "דה מרקר". על-פי הנאמר בכתבה, טען מר בומבך כי "אני לא קורא סקרים, אבל אומרים לי שאני מוביל בהם. לכן ברור שמחפשים אותי".
בין אלו ש"מחפשים" מונה בומבך את כותב שורות אלו המחפש אותו,לטענתו, משום תמיכתו במועמד אחר. הסר דאגה מלבך, עו"ד בומבך, אני לא מחפש אותך, כי אין לדעתי מה למצוא. הבעתי את דעתי על פעולותיך בעבר ובמיוחד על כנס "החירום" המפוברק שארגנת לצורכי בחירתך מקופת הוועד המחוזי וזאת בלשון שאינה משתמעת לשתי פנים. הניסיון ליצור אווירת חירום לצורך ארגון כנס בחירות תעמולתי וכל זאת על חשבון משלמי דמי החבר ואגב ניצול מעמדך, הוא משהו שמעיד מאד על טיבך, אלא שבכך כבר עסקתי ולא אחזור על עצמי.
ככול שאני לומד להכירך אני משוכנע שבבחירות הקרובות מן הראוי שלא תיבחר לראשות לשכת עורכי הדין. אין בכוונתי לקרוא להצביע עבור מועמד אחר, שכן מי שמכיר את השקפותי על הלשכה, שפורסמו בהרחבה באתר זה, בוודאי מודע לכך שהן טרם הפכו לנחלת המועמדים ולרבות הצעתי לשקול הפיכת הלשכה לארגון וולנטרי.
מה שפוסל אותך בעיני הוא אי האמינות האישית שלך. דווקא המשפט הסתמי "אני לא קורא סקרים, אבל אומרים לי שאני מוביל בהם, לכן ברור שמחפשים אותי". הוא בדיוק סוג ההתבטאויות האופייניות לך החושפות יותר מכל מדוע אין לתת בך אמון.
אבהיר את טענתי - אין מועמד בבחירות לראשות הלשכה שלא הזמין סקרים ואין מועמד בבחירות שאינו קורא בשקיקה את תוצאות הסקרים שהזמין וזה ממש בסדר גמור, שכן לא ניתן כלל לנהל מערכת בחירות בלי סקרים. כאשר אתה מספר לנו שאינך קורא סקרים, אבל חברים מספרים לך על הכתוב בהם אני אומר לך בברור שאיני מאמין לך. אלו הרצים לרשות הלשכה משקיעים כל אחד במרוץ מיליוני שקלים ולא נראה לי שיחסכו דווקא בסעיף הסקרים.
ההצהרה האמורה, כמו גם הצהרות מתחסדות שאמרת לפיהן "הייתי מאוד שמח לחזור ולהתרכז רק בניהול משרדי. אבל מאחר שאני מכיר את המועמדים, והם טובים וראויים, לצערי כרגע איני רואה מישהו שבמצע, בניסיון וביכולות יכול לבצע את השינויים שהמקצוע כל כך צריך אותם ומשווע להם", הן אלו הגורמות לי להסיק שלא אוכל לתת בך אמון. עוד לא נולד המועמד בלשכה שנאנס להתמודד במסע בחירות במקום להתמסר לתפקידו. לצערי קל לזהות שיש לך את כל ה"שטיקים" שאני כל כך לא אוהב אצל עסקנים ואין בכך כדי להפליא שכן הנך עסקן משחר נעוריך.
צפיתי בעימות בין המועמדים ששודר בשידור אינטרנטי באתר "נבו" ואני ממליץ לכולם להיכנס לאתר ולצפות בעימות המוקלט. אין צורך ביכולת אבחנה רבה על-מנת לגלות את הדלות הרעיונית המביכה שלך ומצעך המתמצה במסקנה "המדהימה" שצריך לשחרר שופטים לא מתאימים מתפקידם - אלא שלא רק בדלות רעיונותיך עסקינן.
בעימות שמתי לב לעוד אי אמינות קטנה מצידך. העימות התקיים ביום ראשון, ברצונך ללמדנו עד כמה הנך מרבה להופיע בבתי המשפט הצהרת כי הופעת בבית המשפט "רק אתמול" והותרת למנחה ולצופים להשתומם הכיצד הופעת בבית משפט בשבת - מה גם שהנך חובש כיפה ואפילו היית כתב של עיתון חרדי.
מדוע הכזבים הקטנים הללו כל כך מטרידים? הטעם לכך הוא היעדר כל תועלת ותכלית בהם. דבר מכבודך לא היה נגרע לו היית מספר שקראת מה קובעים הסקרים שהזמנת. דבר לא היה נגרע מכבודך לו היית אומר שהנך מרבה להופיע בבתי המשפט מבלי לומר שהופעתך האחרונה היתה "רק אתמול". דבר לא היה נגרע לו היית מודה שאתה מאוד רוצה להיות ראש לשכת עורכי הדין. אנו יודעים היטב שאתה נמצא במערכת בחירות לתפקיד זה כבר שמונה שנים. זה בסדר, אני מעדיף עסקנים שרוצים תפקיד על כאלו שטוענים שהם מקריבים משהו למעני.
אני משוכנע, עו"ד בומבך, שאתה קורא בשקיקה את כל הסקרים שהזמין מטה הבחירות שלך. יתרה מכך אני מאמין לך שעל-פי הסקרים שהזמנת אתה המועמד המוביל. אני מקווה כי כמו שמעון פרס תלמד שסקרים הם משהו שעלול לאכזב מרה את המתבשמים מהם. אני בהחלט מקווה שציבור עורכי הדין רציני ואחראי יותר מהמשתקף בסקרים ויבחר במועמד שיש לו אמינות אישית בסיסית ומסר ממשי להציע ולא רק פעלולי בחירות של עסקנים.
כמי שבנה את הקריירה שלו מתחום האתיקה אתה ודאי מודע לכך שאנו עורכי הדין רגישים מאד למושג "כבוד המקצוע" והרי נקבע בחוק "עורך-דין ישמור על כבוד המקצוע של עריכת-דין ויימנע מכל דבר העלול לפגוע בכבוד המקצוע.". אמינות אישית הינה תנאי יסודי לשמירת כבוד המקצוע. אותם שקרים "לבנים" שאינם מזיקים ממש, אך הם מיותרים לגמרי, הם להבנתי, מצביעים ביתר דיוק על הפגמים באופייך מאשר פעילותך הבעייתית במחוז תל אביב.
להשקפתי, הצבעה עבורך, עו"ד בומבך, בבחירות הקרובות הינה עשיית דבר העלול לפגוע בכבוד המקצוע.

תאריך:  27/05/2007   |   עודכן:  27/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בומבך לא קורא סקרים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אפשר להיות נגד בומבך אפשר
יופיטר  |  27/05/07 11:53
 
- יופיטר
קרטופל  |  27/05/07 13:44
2
כולכם שפנים
אחד שיודע  |  27/05/07 12:54
3
כתיבה מלא שנאה
קורא אינטיליגנטי  |  10/06/07 21:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף דוריאל
ביום בו מלאו 59 שנים לריבונות ישראל, רואים פתאום איך מישהו הפך אותה לקריקטורה משפילה
יוסי שחר
עמיר פרץ מציג בתעמולתו את אהוד ברק כמניפולטור וקומבינטור אבל הוא עצמו ראוי לתואר 'מאסטר' בתחומים אלה. התנהגותו הישירה לכאורה, הפשוטה לכאורה, העממית לכאורה – מוטב שלא תטעה איש. מאחורי הפשטות והיושר לכאורה עומדת ערמומיות זריזה וחסרת בושה
חיימקה שפינוזה
המשורר חיימקה שפינוזה מדווח לאהוד בן עזר על פסטיבל המשוררים במטולה
אריק פורסטר
אלגוריה ישראלית בהמשכים
ראובן לייב
עולם "הציור הרטוב" של זוג האמנים היפואי, סוזן ואייל שפרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il