X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חברת Adobe הודיעה על כוונותיה לשווק את כל התוכנות שלה כשירותים מקוונים, במקום כחבילות מוצר
▪  ▪  ▪

חברת Adobe, המפתחת תוכנות בעיקר בתחום העיצוב הגרפי ועיצוב אתרי אינטרנט, הודיעה כי תעבור להציע את התוכנות שלה כשירותים דרך האינטרנט (לפי מודל התוכנה-כשירות או SaaS), במקום כחבילות מוצר המותקנות במחשב. החברה כבר החלה להציע חלק מהיישומים כשירותים מקוונים, אם כי הדרך עוד ארוכה עד לעשיית רווחים באופן זה, ועלולה לארוך 10 שנים.
לוקח זמן
בנאומו בכנס Web 2.0 שנערך בסן פרנסיסקו, אמר ברוס צ'יזן, מנכ"ל Adobe, כי הפעלת תוכנות המותקנות פיזית על המחשב מהווה עדיין את החלופה הטובה ביותר עבור רוב רובם של המשתמשים. עם זאת, ציין צ'יזן, מדובר במצב שאמור להשתנות עם הזמן, אם כי כרגע מגבלות הפס הרחב עדיין מונעות זאת, וכי השלמת המעבר תארך, כאמור, כ-10 שנים.
לפי צ'יזן, אחת הסיבות לכך שהמעבר המלא אינו צפוי להתרחש תוך זמן קצר, היא שרוב הלקוחות הרוכשים מוצרים מבית Adobe, כמו תוכנות פוטושופ או אקרובט, ימשיכו להעדיף לשלם דמי מנוי (ובעיקר המשתמשים המקצועיים יותר), מאשר לעבור לשירותים מקוונים הכוללים פרסומות הנשלחות אליהם כל הזמן.
כולם עוברים לאינטרנט?
חברת Adobe אינה החברה היחידה שהתחילה להציע שירותים מקוונים, גם כדרך להתחרות טוב יותר, תוך אימוץ מודלים עסקיים חדשים. גם מיקרוסופט, שהתמקדה במשך שנים בפיתוח תוכנות ומוצרים קנייניים בלבד, החלה להציע שירותים מקוונים כחלק מהשינוי הגלובלי.
הידיעה הופיעה ב-3 מקורות מובילים בעולם:
PCWorld
InformationWeek
VNUNet

באתר pCon החדש! – המלצות, אתרים, הכרזות ומאמרים, על מחשוב ואינטרנט
תאריך:  21/10/2007   |   עודכן:  21/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל בלוך
חיפשתי בקורות חייה באתר הכנסת וגיליתי כי ח"כ טרטמן פעילה ויושבת ראש של מספר שדולות בכנסת, ובתוכן השדולה למען ים המלח והסביבה. עד היום לא שמענו על פעילות מיוחדת של השדולה, אבל נניח שהיא עושה משהו וראוי שטרטמן תשתתף בכינוס שכזה ותוכל לחוג בו גם את יום הולדתה ה-50 החל בראשית נובמבר. אבל מה עם השאר? החצי השני?
עו"ד יצחק בם
בעוד ששכר המינימום בישראל מספיק ללחם צר ומים לחץ, אותו סכום ברשות הפלשתינית מהווה הכנסה לא רעה, מכיוון שיוקר המחיה ורמת החיים ברשות נמוכה בהרבה מזאת שבישראל. בעוד שלעובד ישראלי שכר המינימום מספיק בקושי לקיום בסיסי, אותו שכר עשוי לאפשר רווחה יחסית לעובד הפלשתיני
ד"ר צ'לו רוזנברג
שעות ההוראה קוצצו בגרזן של קצבים סדיסטים. תוכניות הלימודים משתנות תדירות יותר מאשר האופנה בפריז ולונדון. אין קו מנחה, אין מטרות, אין סבלנות. הכל מהר ובלבד שיהיה. מי מבני האנוש מסוגל להדביק את הקצב?
גורי גרוסמן
האם זהו העיתוי המתאים לעשות דמוניזציה ליו"ר ארגון עובדים, במהלך שביתה שמחברי הכתבה כאילו מצדדים בה? זהו לעג לאינטליגנציה של הקורא, כך נוהגת תקשורת בולשביקית המשמיצה את אלה המעזים לצאת בפומבי נגד ממשלת זדון
רפי לאופרט
אם להעריך את התקדמותו של ברק לשיקום מעמדו בדעת הקהל הישראלי בפרק הזמן שהוא פועל כשר ביטחון, בהשוואה לזה של ביבי בתקופת היותו ראש האופוזיציה, דומה שברק גובר בנקודות באופן ברור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il