X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אולמרט לא התכוון להתפטר עקב מלחמת לבנון 2 כפי שצפיתי כבר כשמונתה ועדת וינוגרד - הוא ימזמז את הדוח, ולא משנה כמה חמור יהיה, עד שימצה את מלוא ימי כהונתו הקואליציה (שס, עבודה, הגמלאים וליברמן) תעזור לו לצלוח את הגלים הסוערים - למרות רצון העם ונגד טובתו
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה אולמרט הוא שועל ותיק המחבל בכרם הפוליטיקה הישראלית כבר יותר מארבעים שנה. חקירות-שווא של המשטרה, עמדות של היועץ המשפטי (שמונה כדי לבצע את עבודתו - כלומר, לזכות את החַטאים שמינוהו לתפקידו), כישלון כולל בניהול המדינה, מפלה במלחמה ואפילו דוח חמור ביותר, שתכתוב על תפקודו ועל תפקוד ממשלתו ועדת וינוגרד, לא יגרמו לאולמרט לוותר אפילו על שנייה אחת מכהונתו.
הייתי ממליץ לכולם ללמוד את מהלכי אולמרט מאז הביס את מדינת ישראל במלחמת לבנון 2. זה יהיה רב-מכר במדעי המדינה ובחקר הפוליטיקה: אולמרט מלמד את רב-האמנים א'-ב' של פוליטיקה.
פעם, כשמינה אולמרט את ועדת וינוגרד, הסברתי, שאינו מתכוון אלא למשוך זמן. הצמרת אינה מתכוננת לתת לעם לכפות עליה לחקור את תפקודה במלחמה, ולא להפיק לקחים מהכישלון הצבאי החמור ומהפקרת העורף (שנמשכת בלי הפסקה).
דברי גרמו לרבים לתמוה על שיקול-דעתי. לדעתי, כל אחד ממהלכי אולמרט - מאז הביס את עם ישראל במלחמת לבנון 2 - מלמד על כוונתו, ומעצימה. אתם מוזמנים לקרוא שוב את מה שכתבתי אז ומאז - וזה היה בניגוד למה שמוסכם כמעט על הכל, שאולמרט חייב ללכת הביתה, ויפה שעה אחת קודם.
"ראש הממשלה, אהוד אולמרט, נפגש אחר-הצהריים בלשכתו בירושלים עם חברי סיעת מרצ והכריז כי לא יתפטר מתפקידו לאחר פרסום הדוח הסופי של ועדת וינוגרד. 'אני לא מתכוון להתפטר בעקבות דוח וינוגרד, אני אקבע את היום והשעה בו אגיב לדוח', אמר אולמרט, שהדגיש כי הוא מתכוון להמשיך במשא-ומתן על הסדר קבע עם הפלשתינים במהלך שנת 2008 במטרה להגיע להסכם שלום" - דיווחה מיה בנגל באתר Nrg.
בקיצור, הכל מותר - אפילו להשתמש בשם השלום לשווא (אולמרט אינו חלוץ בתחום הזה ואף אינו מחדֵש בו) - על-מנת להשאיר את החבורה הכושלת ואת ראש הממשלה המתועב ביותר בתולדות המדינה על כנם, כדי שיוכלו להיאחז בקרנות המזבח, ולינוק ללא הפרעה מעטיני המדינה.
עוד מעט יגיע לכאן הנשיא ג'ורג' בוש. כמובן, זה לא הזמן להדיח את ראש הממשלה, או להתפטרותו. אחר כך צריך לשמור על ה"מומנטום", ולשם כך אפילו למכור כל דבר בכל מחיר. עיינו בדברים לעיל של מיה בנגל. זה הרבה יותר נוח מאשר להיזרק על-ידי העם בבחירות, ולעמוד לחקירה ללא התואר וללא הילה.
ומה יהיה על העם ועל המדינה? למי איכפת.
מאתרגים את אולמרט
המשפחות השכולות זועמות - ובצדק. מיד לאחר פרסום הדוח הסופי של ועדת וינוגרד הן יפרסמו "דוח חקירה משלהם על תפקוד הממשלה והצבא במלחמת לבנון השנייה ובו יהיו גם יהיו מסקנות אישיות ונוקבות" - דיווח יובל אזולאי באתר הארץ.
ההורים השכולים מבטיחים לפתוח במאבק כדי להביא להתפטרות אולמרט, ולהביא את העם לבחירות. אלו, כנראה, מלים בעלמא, למרות שהן מבטאות זעם כן ואמיתי - כיוון שקואליציה קשיחה למדי עומדת מאחורי אולמרט, ומבטיחה אותו, למרות כישלונותיו ולמרות כל הפרשיות, שנדבקו (ויידבקו) לשמו.
דרך אגב, הדיווח על עמדת ההורים השכולים מצביע היטב על מוקדי כוחו של אולמרט. אתר Nrg דיווח, כי יעל אדמוני, העורכת הראשית של ידיעות תקשורת, גנזה שתי ידיעות, שבהן תקפו משפחות שכולות את ראש הממשלה אולמרט.

תאריך:  27/12/2007   |   עודכן:  27/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט לא יתפטר
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
אהוד ברח – גרסת 2007
יצחק גאגולה  |  27/12/07 18:44
2
או שההורים יישברו או שזה יישכח
צבי יקותיאל  |  27/12/07 18:51
3
איך אדמתנו מדם בחורינו האדימה
אורית וישראל  |  27/12/07 18:56
4
איש עם כבוד ביפן מבצע חראקירי
חץ  |  27/12/07 19:02
5
שְתֵּי מְדִינוֹת לשְנֵי עַמִים
תמרה  |  27/12/07 19:02
6
מה היתם עשים במקומו?
א.י.ל.  |  27/12/07 22:04
7
אתם מעייפים.
די כבר  |  28/12/07 01:10
8
דברים חייבים לצמוח מלמטה
אלון ה  |  28/12/07 06:47
9
בסוף החלאה הזו אולמרט יקבל את
טהורת המידות  |  29/12/07 07:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
זקני ישראל משתמטים מן השליחות לפרעה ומותירים את משה ואהרן לבדם. במוסר של התורה, זוהי התנהגות הראויה לגנאי ולעונש - שאותו הם אכן מקבלים
יוני בן מנחם
ישראל חייבת להבהיר כי הנשיא עבאס הוא הפרטנר הפלשתיני היחיד שלה ולחשוף את פניו האמיתיים של ארגון החמאס
אדמונד חסין
תחושת השליחות מוטבעת במשה. הנער שרועה את צאנו במסירות במשך כשישים שנה ומגיע בגיל "גבורות" למעמד הסנה הבוער, ראוי עתה להנהיג את עמו
יראון פסטינגר
התפקיד אליו יועדו שופטי ישראל, אליבא דשיטתו של הנשיא ברק, מאז חולל את המהפכה, איננו מתאים לעצם התפקיד השיפוטי בחברה, המחייב באופן מסורתי התרחקות מנושאים פוליטיים השנויים במחלוקת ושמירה מכל משמר על ניטרליות ואי נקיטת עמדה במחלוקות האידיאולוגיות בחברה, ככל האפשר
מנחם ברוד
אם אומנם האיום הדמוגרפי הוא המדיד שינה מעיניהם, למה לא ינסו לפתור זאת על-ידי הגדלת מספר היהודים? פרשת השבוע מספרת כיצד הגדיל עם-ישראל את מספרו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il