X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כך טוען חוזה העתידות המונגולי, בן-גוביי, אחד האסטרולוגים הגדולים בעולם, שניבא בעבר את מועדי מותם של סאדאם חוסיין וג'ורג' חבש מסוגר ב"מעבדתו הסודית" מנחש הפקיר, בעזרת "מחברת קסם", את חלומות הלקוח ושערותיו
▪  ▪  ▪
חיזוי העתיד באמצעות השיער [צילום: AP]

זה יקרה במרוצת שנת 1908: שני אויביה המושבעים של ישראל - נשיא אירן, אחמדינג'אר, ומנהיג החיזבאללה, חסן נסראללה - ימצאו, סוף סוף, השנה את מותם.
את התחזית היומרנית הזו משמיע בן-גוביי, חוזה-עתידות צרפתי, ממוצא מונגולי, העושה עתה בארץ, במסגרת מסע סביב העולם. את תחזיותיו מוכן החוזה, הידוע גם כאסטרולוג וכפקיר בעל-שם בינלאומי, להשמיע באוזני כל דיכפין, תמורת טבין ותקילין כמובן.
שלא כחוזי העתידות המקובלים, אין בן-גוביי, והאסיסטנט שלו, פייר פיי, מסתייעים בניחושי קפה, קלפים או כף היד. הם "עובדים" בדירתם הארעית בבת-ים, בדרך מדעית ומורכבת יותר: באמצעות חלומותיו של האדם, ההורוסקופ שלו ושערותיו. "רק צירופם של שלושה גורמים אלה מאפשר חיזוי מדוייק של העתיד", מסביר פיי, בן ה-29, עולה חדש מבלגיה, אשר פגש את בן-גוביי בגרמניה והצליח לשכנעו "לקפוץ" לישראל.
מחקר אשפי
נכנס לקוח. קודם כל הוא מתקבל על-ידי האסיסטנט, המבקש ממנו למלא טופס עם פרטיו האישיים והחלומות האחרונים שחלם. לאחר מכן רומז פיי לעוזרת שלו, נורית (שהיא, אגב, אשתו), להתקרב אל הלקוח. זו נוטלת מספריים דקים וגוזרת מאחורי הקרקפת של ראשו קבוצת-שיער קטנה. או אז, מתחילה "עבודת המחקר" האשפית. פיי נוטל את "מחברת הקסמים" שלו, הגדושה סימני-הורוסקופ מקובלים. בכל דף מסומן המזל המיוחד שלו, ומתחתיו שירטוטים הנדסיים: חלקי-מעגלים, קווים ישרים או מתפתלים, מלבנים וריבועים.
עתה מתבקש הלקוח ליטול את קווצת השיער, שזה עתה נגזזה מראשו, וללחוץ אותה בכף-ידו בצורה הנדסית מסויימת לאחר מכן מוכנסות השערות למעטפה, וזו מועברת אחר כבוד לחדר סמוך, ביחד עם שאר הטפסים. שם כבר ממתין ל"חומר" הזה רב-האשפים, בן-גוביי, במעבדתו ה"סודית".
תסרוקת "קוקו"
"המחקר של בן-גוביי", מסביר פיי, "נמשך בדרך כלל מספר דקות בלבד. אבל, זה יכול גם להימשך גם שלושה ימים. במקרה כזה מוזמן הלקוח שנית, כדי לקבל את ה"תוצאות". או אז יוצא אליו בן-גוביי בכבודו ובעצמו ומקדם את פני הלקוח, הממתין אחוז התרגשות.
בן-גוביי, בעל הזקנקן הצרפתי, ששיער-ראשו הארוך אסוף בקפידה לאחור, מעשה "קוקו", מהלך יחף. את גופו עוטה קימונו אדום, השייך, מסתבר, ל"עבודת הקודש". הוא נועץ בלקוח הנרעש מבט מזרה-אימים, וחורץ את גורלו, לשבט או לחסד, לכישלון או להצלחה בחיים.
הלקוחות, מכל מין וגיל, נוהרים למקום. יש מהם החוזרים ובאים. "פשוט, לא יכולים כבר בלי זה", הם אומרים. צעירים מבקשים לדעת אם יצליחו באהבה ובעבודה. זקנים שואלים על פרנסה ובריאות גופנית.
עבר שחור
אשה נשואה מספרת כי ראתה בחלומה גבר זר, שעימו היא חיה, אף כי למעשה לא קיים בחייה גבר כזה. בחלום גם הוברר לה כי היא תתגרש מבעלה ותינשא לגבר החלומות. ניתוחם המאגי של בן-גוביי-את-פיי מעלה כי שום גירושין לא יהיו, אך לעומת זאת יפלו האשה ובעלה למשכב.
ואומנם, כך היה. כעבור שבועיים חוזרת האשה ומספרת, בהתרגשות, כי בעלה חלה בשפעת והדביק אותה במחלה. כיצד "קלע" האסטרולוג למטרה? "פשוט מאוד. כשמישהו חולה, שערותיו נהיות דהויות וחסרות-חיים. במקרה זה מצאנו כבר סימפטומים של המחלה בגופה של האשה שלושה שבועות מראש. באמצעות השערות, כמובן".
פעם בא מישהו וביקש לדעת, דווקא, את העבר שלו. "הסברתי לו", מספר פיי, "כי איננו עוסקים במה שהיה, אלא בעתיד. אבל הוא התעקש, ואז אמר לו בן-גוביי: 'במקומך הייתי מתבייש לשאול כל כך. סוף סוף גם אתה יודע שיש לך עבר מאוד לא נקי'"
הלקוח החוויר כסיד ומיהר להסתלק.
"ישו השני"
לפני כחודשיים כמעט, עשה בן-גוביי "היסטוריה" בישראל, אלמלא המשטרה. היה זה כאשר עמד להוכיח לעמך ישראל כי מאז ישו הנוצרי לא קם כבן-גוביי. ליתר תוקף הוא ביקש לצלוב עצמו, בפומבי, בגן העיר של ירושלים. הצלב כבר הוכן, מודעות הפירסומת הרעשניות ("בפעם השנייה בהיסטוריה אחרי ישו") כבר יצאו ממכבש הדפוס, ואז באה המשטרה ואסרה את קיום המופע המיוחד הזה. כתב אז אחד השבועונים הנפוצים ביותר בגרמניה: "היהודים, שצלבו את ישו הנוצרי, אינם מרשים לישו המודרני לצלוב את עצמו".

תאריך:  04/02/2008   |   עודכן:  04/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"סופם של "אחמדינג'אר ונסראללה יגיע השנה"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מה זה החרטא הזה? ל"ת
ז'וז'ו  |  4/02/08 20:53
2
איפה הוא נמצא בבת ים ? ל"ת
שינה  |  4/02/08 21:39
3
you get 10 for hantarish ל"ת
didi  |  4/02/08 22:08
4
אתה מתכוון ל-2008 ולא 1908
r  |  5/02/08 00:48
5
אפשר לקבל את הכתובת בבת ים?
ehrv  |  5/02/08 06:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חן יחזקאלי
שימוש בקלישאות וססמאות נדושות הוא מגפה המאיימת הן על פתיחותה והן על קיומה הפיזי של החברה הפתוחה בכלל ושל ישראל בפרט.
מרזוק חלבי
ההגדרה היהודית "פלשתינאים" היא ניסיון לשלול מקבוצה זו את זכותה להגדרה עצמית לשונית, כפי שכבר נשללה ממנה הזכות להגדרה עצמית מדינית
מנחם רבוי
"נראה שעיני "התאהב" במשימותיו האחרונות והוא כבר מבקש להכתיב מדיניות החורגת מתחומי העיסוק של איגוד מקצועי"
יהונתן דחוח-הלוי
ארגון "בצלם" קורא לארגונים הפלשתינים להפסיק לאלתר את ההתקפות המכוונות נגד אזרחים"    נמנע מלדרוש את העמדתם לדין של הנהגת החזית העממית וגדודי אל-אקצה שנטלו אחריות לפיגוע
פרופ' מוטי שוחט
רק כ-50% מהזוגות מבצעים בדיקות נשאות גנטית, מאחר ואינן נכללות בסל הבריאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il