X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

דגים
בימים אלה תרצו להתפנק כמה שיותר. יום ההולדת הנוכחי שלכם יתאפיין בעובדה שיש לכם צורך ורצון לבלות כדי לפצות את עצמכם במידת מה על התקופה הקשה שעברתם ועדיין עוברים. אלו מכם שנולדו בחצי הראשון של המזל מרגישים את הקשיים יותר מאלו שנולדו בחצי השני של המזל ולכן, הרשו לעצמכם להתפנק ולבלות בדרך שאינה שגרתית עבורכם.
טלה
אתם מתחילים להרגיש עייפות וחולשה וזאת בעקבות העבודה הרבה שאתם משקיעים, והאנרגיה שאתם נותנים מעצמכם כדי שלקרובים אליכם יהיה טוב יותר. אלה ימים עמוסים במיוחד וייתכן כי יהיו ימים בהם אף תרגישו שאתם מעמיסים על עצמכם יותר מדי. דרך אחת להתנתק מהקושי היא לא להיכנס עמוק מדי בכל דבר שאתם מרגישים שיסחט אתכם אנרגטית.
שור
מבחינה חברתית אתם עוברים תקופה מעניינת במיוחד. יש לכם סיכויים טובים לפגוש אנשים חדשים ולהעשיר את עולמכם החברתי. סובלנות היא המילה הנכונה עבורכם בכל פעם שאתם מרגישים שאתם מתרגזים בגלל דפוס התנהגות של אחד מהקרובים לכם. כדי להמשיך ולהתמודד נכונה, עליכם לנסות ולבין גם דפוסי התנהגות שאינם מתאימים לכם ולנהוג בסלחנות.
תאומים
נושאי עבודה מאוד משמעותיים עבורכם ואתם צפויים בכל פעם להתחלות חדשות ומרעננות. העובדה המצערת היא שאתם מרגישים לחוצים וכל דבר קטן עלול להוציא אתכם מפרופורציה. בשבוע הקרוב עומדים להיכנס כוכבים משמעותיים עבורכם לבית הקריירה שלכם, כך שייתכן ותקבלו עזרה מידידים. צפויות לכם הנאות, שמחות והכרויות קלילות על-רקע עבודה.
סרטן
הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה ועשייה נמצא במזל סרטן. עובדה זו מצוינת עבורכם כיוון שיש לכם צורך בהתחלות חדשות ומימוש תוכניות ישנות. אתם מקבלים עזרה מאנשים שאוהבים ומוקירים אתכם כך שיש לכם יכולת חיבור טובה עם הזולת. הרשו לעצמכם לבלות בנסיעות למקומות רחוקים שיעזרו לכם להשכיח את התקופה האחרונה בחייכם.
אריה
בימים אלה נכנס לבית תת ההכרה שלכם הכוכב מארס. עובדה זו תעזור לכם להתחבר אל תת ההכרה שלכם ולקבל משם את כל התשובות. בתקופה האחרונה חשתם פעמים רבות מוטרדים בגלל הנושא הרגשי הבלתי פתור של חייכם. בכל הפעמים בהם ההיגיון הוא אשר ניהל אתכם, הרי שעכשיו הרגש מבקש מכם להגיב אל האנשים הנכונים ולהביע את עצמכם רגשית.
בתולה
אתם ממשיכים להיות מעורבים באחת התקופות היותר קשות של חייכם. אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם שזוהי תמיד תקופה של חשבון נפש ואכן, אתם צודקים. זה הזמן שלכם לשנות את כל מה שקשה לכם ולהפוך את הקושי אותו אתם חווים למנוף של עשייה. אל תחששו מתגובות הקרובים לכם - לא תאבדו אותם, במידה והיחסים ביניכם כנים ואמיתיים.
מאזניים
בית הבריאות שלכם עמוס בכוכבים כך שנראה שזוהי התקופה בה הגוף שלכם מביע את דברו לאחר תקופה ארוכה של קשיים בהם הקרובים לכם במשפחה נזקקו לכם ואתם נאלצתם לתת את זמנכם היקר מבלי להתלונן. מומלץ לכם להקפיד על תזונה נכונה ולנוח כמה שיותר על-מנת להחזיר לגוף את מנת האנרגיה והאנרגטיות שחסרה לו להמשך.
עקרב
אלה ימים טובים עבורכם. בית הרומנים והיצירה שלכם מלא בכוכבים כך שאתם מרגישים את ריח האביב באוויר ועובדה זו גורמת לכם לרצות להתחדש ולצאת כמה שיותר בין אנשים, במקום להיות במקום אחד. זה הזמן גם שהיצירתיות הרגשית שלכם בשיאה, כך שעיסוקים שאהבתם ותחביבים שהזנחתם, הגיע הזמן שתחזרו אליהם ותממשו אותם.
קשת
מרבית הכוכבים עומדים להיכנס לבית המשפחה שלכם, כך שהעיסוקים שלכם עומדים להיות סובבים סביב האנשים הקרובים לכם ביותר. נראה שהצורך של האחרים בכם מכעיס אתכם לעיתים, אך אין לכם ברירה ואתם חייבים להסתגל לנסיבות. למרות שכל נושא חדש גורם לכם לתסכול וקשה לכם לזרום עם הקיים, הרי שבסופו של דבר תצליחו ותיהנו מתוכניותיכם.
גדי
יש לכם אפשרויות חדשות להצלחה באם תעיזו לזרום עם הדינאמיקה של היקום. בדרך כלל אתם נוהגים להיות זהירים מאוד ולא מרשים לספונטאניות להוביל אתכם, ואולם עכשיו עם ביקור כוכב השפע במזל שלכם, הרי שאתם לומדים לחוש את טעמה של הקלילות , כך שזה הזמן להרשות לעצמכם לשחרר שליטה ולתכנן את מעשיכם לפי צורכי הרגע.
דלי
התקופה האחרונה הייתה גרועה בכל הכרוך לנושא הכספי בחייכם. הוצאתם כספים ללא חשבון, אם בגלל שלא בדקתם את מצבכם או בגלל שהייתם אופטימיים מדי ולא בדקתם מהו הקו האדום שלכם. הרשתם לעצמכם לשחרר שליטה על כל הנושא הכלכלי בחייכם. ולכן מהשבוע אתם נכנסים לתקופה שבה תצטרכו לחסוך יותר ולבנות לעצמכם מערכת כלכלית יציבה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  13/03/2008   |   עודכן:  13/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי פרידמן
עיתונאים קטנים, למראה שלוליות הדמים של האובדים בסערה, טרם נקוו אלי בור תחתיות - סברנו לרגע, בתמימות מתעתעת, באמונת פתאים, כי לב רחום וחנון יראה ללבב. לא שיערנו עד כמה הציניות המרושעת שלכם תיקח אתכם למחוזות רחוקים, קטנוניים, של קנאה, תחרות, צרות עין וצרות אופקים
איתמר לוין
בתפיסת התורה, מנהיג אמור להודות בפומבי על חטאיו ואפילו על טעויותיו. אם הוא אינו עושה זאת בעצמו, הציפייה היא שהציבור יעמיד אותו על כך
דודו אלהרר
השאלה המתבקשת עכשיו היא מדוע השרה יולי תמיר הגיעה לישיבת מרכז הרב? היא איננה יכולה להסתתר מאחורי הסברים מתממים שראש הממשלה לא נזקק להם
אלכס פז
אני רוצה להודות: אני עבריין מין סדרתי והתחלתי לבצע את פשעי המיניים כבר מגיל 3 (שלושה) ימים וזו האמת הערומה
אסתר שניאורסון גרי
מילא מחנה השלום שלו אין תקנה, אבל אזרחי המדינה משלימים עם הכול, אינם מבינים כי ככל שיתנו לאויב יותר ויכריזו שיוותרו עוד ועוד, הוא יעשה גיהינום גדול יותר. וככל שניתן יותר כך יהיו, יותר מצבות, יותר יתומים, יותר פצועים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il