יועצי השיווק אומרים בביטחון כי אם הקונה הפוטנציאלי נוגע במוצר, ממשש אותו, אז יש לנו כמעט קנייה בטוחה. כל זה שייך למוצרי הלבשה, קוסמטיקה ועוד מוצרים קטנים. בנדל"ן מביאים את המתעניין למשרד המכירות, מגישים לו קפה יוקרתי כשהוא יושב על כסא מהודר, חושפים אותו לשטיפת מוח שאולי תגרום לו לקנות דירה.
מה מביא את הקונה למשרד המכירות? לעתים זה ציור או הדמיה ממוחשבת אוטופית. לעתים זוהי הדמיה שמעוותת את המציאות, מראה קונטקסט שלא קיים, מוקטן או מוגדל. הפרופורציות המעוותות משפרות את המבנה המתוכנן, קנה המידה מראה תמונה שלא קיימת ולא תהיה בכל מציאות אפשרית.
סביב שני המגדלים בהדמיה (שבה נכתב: "כל מה שאתה צריך כדי לראות את העיר זה לצאת למרפסת"), יש מגדלים אחרים שחונקים, עוטפים בחיבה את המגדלים הנבנים. אין זכר למגדלים הללו בהדמיה, אין זכר לגודלם האמיתי, אין אזכור של מגדלים שנושקים למגדל החדש. מה שיש זוהי תמונה שחייבת להיבדק במציאות. לפני שקונים, לא מספיק לראות הדמיה ולגעת בקטלוג עשיר, יש לשאול שאלות, לברר ולחקור. זוהי המציאות בעידן המחשב הכול יכול.