X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כמו שהנאו-נאצים הם נאצים, גם הארגון הנאצי הקרוי אש"ף נשאר נאצי. הנפשות הפועלות השתנו - הארגון מעולם לא השתנה רק עם אחד היהודי מאמין בכל ליבו שארגון נאצי יכול אכן להפוך את עורו ולהעלים את חברבורותיו
▪  ▪  ▪
כמו הנאצים, גם החמאס דורש שהיהודים יזינו אותו בעוד הוא יורה בהם [צילום: AP]

כתבת ישראלית, יפת-תואר יהודייה ודתיה, הלכה לבקר את הנאו-נאצים בגרמניה. המצלמה המלווה אותה הראתה את הרחובות העגמומיים, את הבניינים הקסרקטיניים של גרמניה המזרחית, את השמיים האפורים של אירופה המרכזית, ואת הדירה ממנה מתנהלת המפלגה הנאצית המתחדשת. את פניה של העלמה בק קיבל איש בגיל העמידה ששפמו לבן ושערו מאפיר וכולו אומר גרמניות מכובדת. בחדר התנוסס הדגל הנאצי החדש, ללא צלב קרס אך אותם צבעים, ומסביב לה התגודדו צעירים בלונדים לבושי שחורים נעולים מגפיים נאציים. היה גם מתורגמן שנשמע כאילו נכנס אל גוב האריות, חושש ומהוסס, מתיז מבטי פחד מסביבו.
- מהו המקום השנוא עליך ביותר? שאלה המראיינת היהודייה.
- האנדרטה לקרבנות השואה בברלין, ענה האיש ללא היסוס.
- מה מסמל עבורך החמש עשרה במאי (יום חתימת הכניעה הנאצית)?
- אסון איום ונורא.
ארגונים אינם משתנים; הם מחליפים את הנשמות הפועלות, אך לא את אופיים. ארגון הטבעונים יכול אולי להעסיק אוכל-בשר כמנהל החשבונות, אך לעולם לא ימנה אותו כיושב הראש או המזכיר הכללי. המפלגה הנאצית שהחלה את דרכה ככינוס של הומוסקסואלים אלימים ומתוסכלים במרתף בירה במינכן לפני שמונים וחמש שנה, היא ארגון. הארגון קולט אל שורותיו רק מי שמתאים לו, ופולט מתוכו את שאיננו מתאים לרוח הארגון. לארגון יש רוח, חזון ומטרות. החזון הנאצי הוא של שלטון הגזע הארי על העולם, כך הוא מאגד בתוכו את כל התנועות של העליונות הארית בכל העולם, מגרמניה ועד ארצות הברית, מרוסיה ועד ישראל, מהולנד ועד אנגליה. אמרת נאצי - הכל ברור.
כוונתו של הארגון לגדול, להכיל, לכבוש ולהשליט את מרותו ועליונותו האתנית בכל מקום ללא גבולות גיאוגרפיים. לנאציזם אין תחום מוגדר, הוא פורץ גבולות על-פי הגדרתו כי אין העומד בפני רצונו של הפיהרר. אמרת נאצי, הכל ברור, איש לא מצפה שארגון נאצי יהפוך פתאום לאוהב הבריות ומקרבן לתורה.
יש מקום אחד בעולם שבו ידוע לכל שארגון נאצי יכול לשנות את פניו, חזונו, כוונותיו ותוכניותיו, ולהפוך מארגון נאצי לארגון שואף שלום ושכנות טובה. במזרח התיכון. יש רק עם אחד המאמין בכל ליבו, ובכל תקשורתו, שארגון נאצי יכול אכן להפוך את עורו ולהעלים את חברבורותיו, ולהפוך מחיית-טרף למלחך עשב. העם היהודי. העם היהודי ששכל שליש מבניו ובנותיו מתאמץ להאמין בכך בכל ליבו הדווי. בשם האמונה הזו נחתמו הסכמי שביתת נשק, הסכמי חלוקת אדמה, הסכמי אספקת מים חשמל ומזון, הסכמי תעסוקה וטיפול רפואי, ואפילו חלוקת עיר הבירה, הכול כדי שהארגון הנאצי יוכיח שלכל כלל יש יוצא מן הכלל.
אז זהו, שלא. לכלל הזה אין יוצא מן הכלל. כמו שהנאו-נאצים הם נאצים, גם הארגון הנאצי הקרוי אש"ף נשאר נאצי. הנפשות הפועלות השתנו - הארגון מעולם לא השתנה. כמו שגרמניה הנאצית חתמה על חוזים והפרה אותם בלי ניד עפעף, כך גם האיסלמו-נאצים חותמים על הסכמים מחייבים, שהם הודנא והודייביה המופרים בכל עת שעולה הרצון מלפניהם. כמו שהארגונים הנאציים תובעים פיצוי על הפצצות בנות הברית, כך גם החמאס דורש שהיהודים יזינו אותו בעוד הוא יורה בהם. כוונתו של הארגון האיסלמו-נאצי לגדול, להכיל, לכבוש ולהשליט את מרותו ועליונותו האתנית בכל מקום ללא גבולות גיאוגרפיים. לאיסלמו-נאציזם אין תחום מוגדר, הוא פורץ גבולות על-פי הגדרתו כי אין העומד בפני רצונו של המהדי.
יהודים, התעוררו!! הארגון הנאצי הוא אותו ארגון ולא משנה על כמה הסכמים נחתום, וכמה מדשאות יאנקו תחת רגליהם של שקרנים והוזים, וכמה ויתורים נוותר, ואילו חלקי ארץ נמסור ביד הג'יהאדו-נאצים. הארגון לא משתנה עם העומד בראשו הוא נאצר או סאדאת או מובראק, חוסייני, עראפאת או עבאס. הארגון נשאר נאמן לחזונו, חזון היודן-ריין, חזון המשרפות המעשנות, חזון העולם ללא ישראל, יהודים, חופש המחשבה וחופש הדיבור.
סתימת פיות המזהירים לא תרחיק את האיסלמו-נאצי, אלא רק תקרב אותו. ההינתקות היא רוח גבית לטרור האיסלמו-נאצי, אמר איש שיודע. המחשבה שאפשר להסתגר בגטו שבו יש רוב יהודי מפני הארגון שאיננו מכיר בשום גבול, היא אווילית לאין שיעור. את הארגון האיסלמו-נאצי יש לעקור מן השורש, שאם לאו, את זממו ימשיך לבצע. רוצים הוכחה? שאלו את תושבי שדרות, מפלסים ונחל עוז.

תאריך:  02/05/2008   |   עודכן:  02/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארגונים אינם משתנים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
ההתעוררות וההתפכחות - איטיות
הניה  |  2/05/08 16:57
2
כאשר ישראל תתאבד יהיה שלום
שמאל הזוי ומושחת  |  2/05/08 18:14
3
ד"ר ברנדשטטר-איש יקר.
י.ש  |  2/05/08 19:59
4
יובל, העסק אבוד. העם חולה נפש
דורית שנהר  |  2/05/08 20:44
 
- דברי בשם עצמך
י.ש  |  3/05/08 08:48
5
כל כך הגיוני
תודה  |  3/05/08 11:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
כיצד ראש ממשלת ישראל ושר הביטחון שלו משלימים עם המציאות האבסורדית וההזויה בה יותר משישים שנה לאחר השואה, כשברשותנו תעשיית נשק מפוארת וצבא מאומן ומצוייד היטב, נאלצים ילדי שדרות להסתתר מתחת לשולחנות בבית הספר מאימת הקאסמים?
טובה ספרא
השבוע הקרוב מזמן לנו פתיחות ויכולת לחשוב מחוץ לקופסה, אך גם פוגע בצד הריאלי של התקשורת    משבר המזון רק יילך ויחמיר אך מהפכה עולמית מחכה לנו בתחילת חודש אוגוסט
אברהם (פריצי) פריד
על השיטה הסינית והורמוני המהפכה הצרפתית    שב"ס רוצה תקציב וקרמשניט רוצה קידום    תזכורת מאזכרה ערבית בחיפה ועוד
דרור מרום
שר האוצר הגרמני אמר למצלמה שהוא מודע לבעייתיות בניהול ועדת התביעות המחזיקה בניו-יורק בכספי השילומים - אבל במילים פשוטות הוסיף שאף גרמני לא יוכל לעשות דבר בנושא    גרמניה עשתה די    הפעם היהודים יצטרכו לפתור את זה בעצמם    ומי מגן על ניצולי השואה בבית המשפט מול ועדת התביעות? לא אחר מאשר עו"ד יורם שפטל, שהביא לזיכוי ג'ון דמיאניוק    במהלך כתיבת המאמר הזה נפטר עוד ניצול שואה עני
עו"ד יוסי דר
מחובת היועץ המשפטי לממשלה לצאת ולהסביר לציבור מה הניע אותו לבצע מהלך דרמטי שכזה כלפי ממלא התפקיד הבכיר והחשוב ביותר במדינה
רשימות נוספות
לבני: המצב בשטח לא ישפיע על המו"מ  /  איציק וולף
צה"ל חיסל מחבל המעורב בחטיפת גלעד שליט  /  מחלקה ראשונה
עיתון קנדי: קיומה של ישראל בספק  /  יהונתן דחוח-הלוי
חמאס חותר למלחמה אזורית  /  יהונתן דחוח-הלוי
חמאס הונה את קרטר   /  יהונתן דחוח-הלוי
רעיונות שלום תלושים מהמציאות  /  אריה דרוקמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il