X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

בתולה
נושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים השבוע בגלל התוכניות שהיו לכם עד היום ושאתם מתחילים לבצע ולממש אותם. נראה שאתם בשלים לקחת אחריות על מעשיכם. העובדה המחזקת את ידיכם היא שסטורן הכוכב הגורם לקושי מצד אחד, אך מצד שני יש לו גם יכולת לבצע ולממש כל תוכנית עד תומה. ולכן, למרות הקשיים שלכם אתם נמצאים בתקופה מעולה בחייכם, בה יש לכם יכולת מימוש וביצוע של רעיונותיכם.
מאזניים
מרבית הכוכבים שלכם נמצאים בבית תת המודע שלכם ולכן אתם מרגישים צורך להתכנס בתוך עצמכם. זהו זמן מתאים כדי להתחבר אל האני הפנימי שלכם. נראה שנסיבות חייכם הינן כאלו שדוחפות אתכם לקבל תשובות. למעשה כל תשובה שאינה מעמיקה דיו, תוביל אתכם להמשך התנצחויות עם הקרובים לכם. את התשובה לבעיותיכם תוכלו למצוא דרך חברים קרובים וגם אנשי מקצוע.
עקרב
מבחינה חברתית אתם נמצאים עכשיו בהתחלה חדשה. נראה שאתם מקובלים בכל מקום בו אתם נמצאים. עובדה זו צריכה לחזק את הביטחון העצמי שלכם שלאחרונה לא היה במיטבו. יש לכם צורך להראות את המיטב שבכם ואתם כל הזמן מנסים לעמוד בציפיות ובעיקר של עצמכם. נושא נוסף הוא מתן תוכן להעשרת חייכם. נראה שאתם צריכים להוסיף לעצמכם כיוון נוסף כדי להעשיר את עולמכם הפנימי.
קשת
זוהי תקופה מעולה עבורכם לפתוח את עולמכם הפנימי ולהיפתח לאפשרויות חברתיות ועסקיות. אתם יכולים לקדם את עצמכם מקצועית כיוון שאתם נמצאים עכשיו בשיא היכולת שלכם. אפשרויות חדשות יפתחו בפניכם, כך שאתם חייבים ללכת על כל הזדמנות שתיפתח מבלי להיות בררניים יותר מדי. אנשים חדשים שתפגשו יעזרו לכם ואתם חייבים ללמוד לסמוך על אחרים כדי להוריד מעל עצמכם את העומס.
גדי
הקיץ הזה מעולה עבורכם כיוון שיש לכם יכולת לממש תוכניות ישנות לנסוע ולגמוע מרחקים. מומלץ לכם לא להישאר בגבולות המדינה כדי שתוכלו להפיק מעצמכם יותר ודבר זה יכול להתרחש רק ככל שתעיזו לצאת מהמשבצת המוכרת. בחודש הבא ייצא כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר מהנסיגה במזל שלכם, ויעזור לכם להפוך כל תוכנית, גם אם היא נשמעת לכם גרנדיוזית מדי לסיפור של הצלחה.
דלי
נראה שאתם הולכים ומסתגרים בתוך עצמכם ולא מצליחים למצוא לעצמכם מנוח בגלל כל האירועים שאתם חווים. אתם מחפשים את התשובות במקומות חדשים ונסתרים ומנסים למצוא היגיון בתוך כל הבלגן בו אתם שרויים. נראה שחלק מהתשובות הוא העובדה שלאחרונה היו לכם כמה בחירות לא מוצלחות ועל כך אתם משלמים את המחירים הנוכחיים. המשיכו להקשיב לאינטואיציה שלכם בכל הקשור להחלטת החלטות.
דגים
נראה שאם הדברים היו תלויים רק בכם לא הייתם עושים כלום כדי לשנות מסגנון עולמכם והתנהגותכם. ואולם, החיים מכריחים אתכם ובמיוחד בכל הקשור לנושא הזוגיות והשותפויות בחייכם. אתם חייבם ללמוד לקחת אחריות על עולמכם וחייכם ומאחר ואתם נאלצים לעשות זאת, הרי שלאחרונה אתם מרגישים שהחיים קשים עליכם יותר מתמיד. במידה ותבינו שהקשיים מגיעים במקום בו אתם חייבים לעשות שינוי - תוכלו להצליח.
טלה
נושאי עבודה ובריאות יעלו אצלכם השבוע בצורה חזקה מאוד כיוון שאתם מארחים ריכוז רב של כוכבים בנושאים אלו. מומלץ לכם לעשות בדק בית עם עצמכם ולבדוק האם אתם מרוצים מהמתרחש בחייכם ואם אינכם רוצים לגוון. חשוב מאוד שתהיו פתוחים לעשות שינויים כיוון שנראה שלעיתים אתם עלולים לשלם בבריאותכם במידה ואינכם זורמים עם הצרכים הפנימיים שלכם. לימדו להרגיע את מערכת העצבים הרגישה שלכם.
שור
אתם נמצאים בתקופה של פריחה. מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית היצירה, כך שאתם מרגישים את הצורך ליצור באופן מאוד מוחשי וממש בוער לכם בידיים לעשות "משהו" שישאיר את חותמכם על אחרים. גם נושאים של יחסים בין אישיים עולים על הפרק ונראה שיש לכם עכשיו יותר הזדמנויות מתמיד להצליח ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים שיעזרו לכם להתמודד עם שינויים ולהפכם למעניינים ואטרקטיביים יותר.
תאומים
בימים אלה נכנס הכוכב מארס לבית היצירה שלכם, כך שאתם אמורים להרגיש הרבה יותר מלאים אנרגטית עם רצון להוציא את תחושותיכם החוצה ולממש אותן בדרך יצירתית ובתחום החזק שלכם. אלו מכם הנמצאים בקשר מחייב יכולים עכשיו לחזק את הקשר ובמידה ואתם קשורים עם ילדים הרי שזה גם הזמן המתאים לזמן איכות. אלו מכם הפנויים, עשויים למצוא קשר חדש ומלבב.
סרטן
אתם עסוקים מאוד עם הסביבה הקרובה המכילה את כל קרובי המשפחה שלכם. נראה שאירועים בתוך המשפחה גורמים לכם לחרוג משגרת יומכם הרגילה ולהתמסר יותר לצרכים של האחרים. אל תהססו להיות קצת יותר אנוכיים ולהעמיד גבולות ביניכם ובין הסובבים אתכם, כיוון שאתם עלולים למצוא את עצמכם נשאבים אנרגטית ובכך מחלישים את עצמכם ויכולותיכם הטבעיות.
אריה
זהו זמן מעולה לחזק את מעמדכם הכלכלי. נראה שאפשרויות חדשות נפתחו בפניכם. ואולם אתם בגלל בעיות של אגו לא לוקחים את ההזדמנויות במלוא החופן ומערימים קשיים על אלו שמנסים לקדם אתכם. שבו עם עצמכם ועשו חשבון נפש נקי ממשקעים ובכך תוכלו להצליח יותר. במידת הצורך אתם יכולים לשתף גם אנשים קרובים בתוכניותיכם ולבקש סליחה מאלו שנראה לכם שפגעתם בהם.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  27/08/2008   |   עודכן:  27/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אסנת רזיאל
כ-3% מאוכלוסיית ישראל סובלים מהשמנת יתר חולנית    מוצעות גישות רבות לטיפול, אך היחידה שהוכחה כאפקטיבית לאורך זמן היא ניתוח    כיצד יש להיערך אליו על-מנת לצלוח אותו בקלות?
ד"ר דפנה כצנלסון בנק
כל אדם זכאי לקבל עזרה משפטית מהמדינה מבלי שנשפוט מה נכון ומה לא. אולם השאלה הנוקבת היא האם הכללים האתיים של הגנה על נאשמים בפלילים אינה סותרת לפעמים ערכים מוסריים של צדק חברתי
עו"ד אברהם פכטר
לקראת הבחירות הקרבות יש קדחת של תפיסת עמדות, עלייה "לאוטובוס" היוצא לתחנה הסופית "אלטלנה, והצטרפות אישים למפלגות בעלות פוטנציאל. להלן הרכש הטרי לחיזוק הקבוצות לקראת פתיחת הליגה, האלוף עוזי דיין - רב-ניצב אסף חפץ - שניהם לליכוד
נרי אבנרי
אחרי שהציל את הכלכלה הישראלית מקריסה, לשנוא את נתניהו זה כמו לשנוא רופא שהציל חולה. שנאה בלתי מוסרית בעליל. העיתונאי אלוף בן יודע את זה, ולכן העיד על התשואות והכינויים שחבריו לעדר כינו את ביבי אחרי שהתפטר מהאוצר: "גאון", ו-"כמעט משיח"
עו"ד יוסי דר
הרי ברור לציפי לבני שהתדמית הנקייה הזו שעכשיו משרתת את הקמפיין שלה, תהיה האויב המר ביותר שלה, אם וכאשר תתחיל במלאכת הרכבת הממשלה, שלא לדבר על ההמשך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il