X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רק שיתוף-פעולה הדוק בין שירותי המודיעין של ארה"ב, בריטניה וישראל, יוכל לחסל את ציר הרשע הפונדמנטליסטי של אחמדינג'אד, בן-לאדן ונסראללה
▪  ▪  ▪

היא, אומנם, לא הוכרזה רשמית, אבל פרצה זה מכבר ומתנהלת לה בעצלתיים והרחק מאור הזרקורים: מלחמת העולם השלישית. והפעם: מלחמת-חורמה בטרור המוסלמי-הפונדמנטליסטי באשר הוא.
זה נשמע כמו חלום-בלהות אוטופי, של מציאות דמיונית והזויה, אבל, זוהי מלחמה של ממש, ללא שום גבולות ברורים על המפה העולמית. היא משתרעת על-פני שטחים נרחבים: מאירן, דרך פקיסטן, ומגיעה, אפילו, עד ללבנון, כשהיעד הסופי הוא מיגור ציר הרשע, המאיים על שלום העולם כולו.
למלחמה הזו אין מען ברור. היא נודדת ממקום למקום ומנסה לחסל, בדרך המסתורית שלה, את מחולליה המסוכנים: אוסמה בן-לאדן, מחמוד אחמדינג'אד וחסן נסראללה. בינתיים ללא הצלחה מרובה.
במלחמה הזו לא משתמשים בנשק גרעיני. היא איננה יותר ממלחמה קונבנציונלית, איטית ומתישה, שכדי לראות שכר בעמלה צריך להצטייד בהמון סבלנות.
המלחמה בטרור היא מלחמה ארוכה וקשה הרבה יותר ממלחמה ממוקדת, המתנהלת נגד צבא ונגד מדינה. חיילי הטרור אינם אלא מחבלים אנונימיים, המגיחים, לפתע, כראשי-צפע, ממאורותיהם המסתוריות והמחופרות היטב. המחבלים האלמונים האלה מיטיבים להסתתר מפני מי שמבקשים לצוד אותם. היום הם פה ומחר הם שם, ממש כמו גנבים בלילה, ולך תמצא את עקבותיהם העלומות.
שום פצצה גרעינית, שום פצצת-מצרר ושום גיחה של מטוס-קרב לא תצלח בחיסול הטרור הזה, הפושה כסרטן ברחבי העולם. לפצע, שותת הדם הזה, אין ארוכה מידיו של צבא מאורגן. רק חיילים אלמונים, ללא מדים מזהים, של שירותי הביטחון, עשויים להביא את הישועה ולחסל, בשקט בשקט, את ראש הנחש האימתני, המבקש למוטט את אשיות קיומנו ולהמיט עלינו חורבן.
רק מודיעין מוצלח, עם סוכנים מגוייסים ועם ריגול מקצועי, עשוי לחשוף את מקום-מסתורם של הצפעונים ולרוצץ את גולגלתם. אתמול היו אלה יחיא עייש ועימאד מורנייה, ומחר יהיו אלה מי שהפכו ליורשיהם עלי אדמות.
רק בידיהם של ה"סי.איי.אי" האמריקני, ה"אמ.איי 5" הבריטי ו"המוסד" הישראלי מצוי המפתח לפתרון המתבקש. רק לשירותי הביטחון האלה יש תעצומות הנפש, הכוח והניסיון הדרושים כדי להוציא לפועל את מלאכת הקודש, הדרושה כל-כך, כדי לחלץ, סוף סוף, את העולם מתרחיש האימים המאיים עליו.

תאריך:  30/09/2008   |   עודכן:  30/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמת עולם בטרור
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גם הצרפתים והגרמנים יכולים  ל"ת
לעשות הרבה  |  30/09/08 12:09
2
זה מזכיר לי שקראתי מאמר
נה  |  30/09/08 12:11
3
אולי יש בה גם פצצות גרעין
לא בטוח  |  30/09/08 22:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
ארגון בצלם נמנע מלגנות את פיגוע הדריסה של חיילים בירושלים בשונה מהגינויים שפרסם לאחר שני פיגועי הדריסה הקודמים בהם נפגעו אזרחים    מנוסח הודעות ארגון בצלם משתמע, כי הארגון סבור שלארגוני הטרור הפלשתינים "זכות" ע"פ החוק הבינלאומי להרוג חיילים    זכות התגובה נשמרת לארגון בצלם המסרב להגיב לשאילתא בנושא
אפרי הלפרין
הבנו שמנהיג הוא לא, לפני זה ראינו שגם ראש עירייה הוא לא, ושר גם כן לא, וגם כעורך דין לא כל כך ברור אם הוא הצליח, ועכשיו ניתן להבין שהוא גם סוחר גרוע, ממש סוחר גרוע.
יהונתן דחוח-הלוי
שוב נפלה (מרצון) התקשורת הישראלית שבי אחר שקרים פלשתינים ונתנה במה לעלילת דם נגד המתיישבים הישראלים באיו"ש    רצח בעשרות יריות מטווח אפס הסתבר כמוות שנגרם מפיצוץ נפל    הפלשתינים בסיוע התקשורת הישראלית מנצחים במלחמת התעמולה
משה קלוגהפט
מאז תום מלחמת לבנון השנייה, כך נראה, פועל בישראל מנגנון של "יד נעלמה", המעלים את הקלפי שבה עשוי להיות מונח פתק עם השם שמתחרז קצת עם "ציפי"    אחרי הפריימריז בקדימה כולם בהלם. מתחרטים בתזמון מושלם כמו מי שאוכל ביום כיפור ומסביר לעצמו שהוא "צם בין הארוחות"
דר' מרטין שרמן
דבקותם של "אדריכלי אוסלו" בדרכם ההרסנית מצביעה על פגם מוסרי    הימנעותם של מנהיגי המתנגדים לו מחשיפת פגמיו המובנים - מצביעה על אוזלת יד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il