X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

עקרב
הכוכבים הרבים הנמצאים במזל שלכם מאפשרים לכם התחלות חדשות למרות העובדה שאתם נמצאים בתקופת יום ההולדת ומרגישים ירודים אנרגטית. את המחשבות שלכם מוטב שתשאירו לעצמכם ופחות תאפשרו לאחרים גישה לפנימיות שלכם. רק כשתהיו בטוחים בתוכניותיכם ובדרך ההתנהלות האישית שלכם, תוכלו לשתף אחרים ובינתיים השקיעו אנרגיה לפתח את הצד הכספי שלכם.
קשת
אתם מרגישים שאתם מנסים לפעול אך הכל מתעכב. אינכם מצליחים לממש את תוכניותיכם וכל מה שאתם מנסים לעשות, נתקל בקשיים. וונוס אלת האהבה נמצאת במזל שלכם כך שהיא אמורה להביא לכם כמה ימים של נחת והנאה מעמל כפיכם. תרגישו אהובים ומוערכים ותרצו לשמר תחושה זו. זה הזמן לפתח חברויות ישנות וחדשות, ולא להתעסק עם הקשיים.
גדי
אתם נמצאים במצב של התעוררות חברתית ואישית. כוכב השפע יופיטר עדיין במזל שלכם ויביא לכם הצלחות ותחושת התחדשות ובמיוחד לאלו שנולדו בשליש האחרון של המזל. מבחינה אישית היחסים שלכם נמצאים במבוי סתום ואינכם יכולים לבטא את עצמכם כפי שהייתם רוצים, ולכן הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לפתח את היחסים החברתיים שלכם ועל-ידי כך תוכלו לקדם את עצמכם גם במעמדכם האישי.
דלי
אתם נמצאים בתקופה בה אתם מתלבטים עם עצמכם ביחס לכל נושאי העבודה. אתם צפויים להתפתחויות בנושא זה ואולם לא נראה שאתם בטוחים במה שאתם רוצים ולכן אתם מתלבטים עם כל הצעה שאתם מקבלים ובכך למעשה בועטים בהזדמנויות הנקרות על דרככם. מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה יותר ואתם אכן מבלים יותר מהרגיל ומחדשים הכרויות נושנות.
דגים
בזמן זה אתם צפויים להצעות נסיעה לחו"ל או אף לבלות במקום רחוק ממקום מגורכם הרגיל והנחשב בעיניכם כחו"ל. אל תסרבו ובדקו את האפשרויות עד כמה הן רלוונטיות עבורכם. מבחינה אישית אתם עשויים למצוא את עצמכם מקובעים בקשר גם אם אתם לא בטוחים שזהו הדבר הנכון עבורכם. במידה ותמצאו את האנשים שיתנו לכם מרחב מחיה בתוך הזוגיות, הרי שתוכלו להחזיק מעמד לאורך זמן.
טלה
בתקופה זו יש לכם יכולת להיות יצירתיים יותר מתמיד. ואולם את הרעיונות ליצירתיות שלכם תוכלו לשאוב מתוך האני הפנימי שלכם ולא משום דבר חיצוני ולכן מומלץ לכם להיות קשובים לאינטואיציה שלכם אשר תנחה אתכם לדבר הנכון. ייתכן ותיתקלו בקשיים מאנשים קרובים שלא יהיו מוכנים לשתף איתכם פעולה בגלל הצורך שלכם לפעול לבד ואולם הפעם הרשו לעצמכם לקבל עזרה.
שור
אתם נמצאים בימים בהם אתם מתלבטים מה לעשות עם הזוגיות הקיימת בחייכם. נראה שנסיבות חייכם מובילות אתכם לעשייה והבנה ואולם ככל שאתם מנסים להתגמש, תמיד קורה אירוע חדש שאתם חייבים להתאים את עצמכם לנסיבות. גם הפעם אתם במצב דומה. הקרובים לכם זקוקים לחיזוקים ויהיה נכון מצדכם אם תתעלמו במקצת - רק במקצת מעצמכם, תקשיבו להם.
תאומים
בשבוע זה מבקרים כוכבים רבים בבית העבודה שלכם כך שנראה שאתם עומדים בפני התחלה חדשה בנושאים אלו. האיכויות הרבות שלכם בנושאי עבודה עומדות להיות בולטות ויהיו כאלו שיחפשו אתכם ואף יציעו לכם הצעות קוסמות שיהיה לכם קשה לעמוד בפניהן. לאחר תקופה מתישה בנושאים בין אישיים שלא יכולתם ליהנות ממנה עדיף לפנות אל העבודה שהיא המקום הבטוח יותר עבורכם.
סרטן
כוכבים רבים נמצאים בבית הרומנים והיצירה שלכם, כך שנראה ששבוע זה עומד להיות עמוס במיוחד בנושאים אלו. אלו מכם המחפשים "יחד" מסוג חדש, הרי שנראה שאתם עומדים להעביר את הצד שכנגד במבחן המציאות. במידה ולא תאבדו אנרגיה רבה מידי הרי שתוכלו לעמוד בשינויים הדינמיים העומדים להתקיים בחייכם ובכל התחומים. גם קרובים לכם כמו ילדים זקוקים לכם - השקיעו בהם.
אריה
אתם נמצאים בקונפליקט עם עצמכם ביחס לציפיות של בני המשפחה מכם. נראה שאתם בטוחים מאוד בדרך התנהגותכם ואולם הקרובים לכם אינם מרוצים מדרך חייכם. נכון שאחת הסיבות לעבודתכם הקשה היא הצורך שלכם בכסף ואולם לא נראה שאתם עובדים שעות רבות ומשונות רק בגלל חיסרון כלשהו. הסיבה האמיתית לבריחה שלכם היא חוסר הרצון שלכם להתעמק בבעיות כאובות.
בתולה
בימים אלה כמו בכל התקופה האחרונה אתם עובדים קשה מאוד ויש לכם יכולת לקחת אחריות על עצמכם ועל חייכם. המקום שנהנה בעיקר מסגנון חייכם הוא כמובן העבודה בה אתם משקיעים שעות רבות ולעיתים אף על חשבון המשפחה שלכם. ובכל זאת, יהיו כאלו שיתמכו בכם ובדרך פועלכם גם מהמשפחה וגם מהחברים ואתם תרגישו שאתם יוצאים נשכרים בעבודתכם הקשה.
מאזניים
ההתעסקות העיקרית שלכם בימים אלו היא בנושאי כספים. כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הכספים כך שנראה שאינכם יכולים לראות שום דבר מעבר לזה. חברים יתמכו בכם בכל החלטה שתחליטו ולכן אתם יכולים להמשיך בדרך שתכננתם. היו יותר קשובים לעצמכם והשקיעו פחות זמן ואנרגיה במה אחרים יחשבו עליכם. האינטואיציה שלכם היא המורה הטוב ביותר עבורכם.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  30/10/2008   |   עודכן:  30/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז העצני
חוות פדרמן מספקת לנו הזדמנות להציץ למנגנון המשחק המכור הישראלי: פוליטיקאים, משטרה וגורמים מרכזיים בתקשורת פועלים כמכונה משומנת בשירות אג'נדה אבסורדית - פרו ערבית ואנטי יהודית    חסר רק הפסיכיאטר שיסביר למה
אלון מרום
עישון מזכיר לפילוסוף הצרפתי הליכה עם אישה אהובה בטבע    הוא מספר איך נגמל מההתמכרות ומציע לקוראיו שיטה להיפטר מזו שלהם
רות פרסטר
הצעת החוק של הגברת לבני לנישואים אזרחיים, הינה תגובת הנגד לברית הנרקמת בין הליכוד למפלגות הדתיות, ועשויה לרתק אליה עשרות אלפי רוסים התקועים במצב משפטי קשה עקב מגבלות הדת
פרופ' אלישע האס
היעלה על הדעת שמשום המבוכה תפקיר המדינה את מי ששלחה למשימה מסוכנת? היעלה על הדעת שמדינת ישראל תכיר ב"חובה עליונה" לעשות הכל להביא הביתה רק את מי שנוח לה לדרוש את שחרורו?
מאיר אינדור
אזהרה: בתקופה שעד הבחירות יהיו הרבה עימותים שמחנה ברק ינסה ליצור עם המתנחלים תוך שימוש בחיילי צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il