X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחד האיומים המתפשטים היום במהירות הגבוהה ביותר באינטרנט, הוא משפחה של תוכנות זדוניות שעל הכוונת שלה הם גיימרים המשתתפים במשחקים און-ליין
▪  ▪  ▪
היזהרו מגנבים

אחד האיומים המתפשטים היום במהירות הגבוהה ביותר באינטרנט, הוא משפחה של תוכנות זדוניות שעל הכוונת שלה הם גיימרים - המשתתפים במשחקים און-ליין.
התוכנה הזדונית הזו (MALicious softWARE) עוצבה במיוחד כדי לגנוב נתונים מגיימרים. בהקשר הזה אנחנו מדברים על שם משתמש, סיסמא, וכל מידע אחר שיכול להיות בשימוש כאשר נרשמים לאתרים של משחקים און-ליין. במעבדות של חברת ESET, שמטרתן לזהות ולבודד איומים, נראתה עלייה חדה במספר האיומים המכוונים כנגד גיימרים. למרות שהאיום דורג במקום השני מבין האיומים בחצי הראשון של 2008, המגמה שלו ממשיכה לעלות בקצב מהיר. בחודשים מאי ויוני תוכנות טרויאניות לגניבת סיסמאות היו האיום הנצפה ביותר ובפער גדול בהשוואה לאיומים אחרים.
מה הופך את הגיימרים לכל כך אטרקטיביים לנוכלים? אותו הדבר שהופך כל אחד לאטרקטיבי לנוכלים - $$$,$$$,$$$,$. כן. אלה דולרים - מיליארדים מהם. ביוני 2007 בכתבה שהתפרסמה ב techcrunch.com סוזן ווה מנהלת קרן הון סיכון, כתבה שאנשים משקיעים יותר מ-1.5 מיליארד דולר בכל שנה בסחורות וירטואליות.
ואל תבינו לא נכון, אנחנו לא מדברים על השקעה של כסף וירטואלי עבור סחורות וירטואליות. אנחנו מדברים על דולרים אמיתיים המושקעים בסחורות וירטואליות כגון: חרבות, מגנים, גלימות, מכשפים, קוסמים וזהב וירטואלי. קיים כסף רב במכירות הללו וישנם אתרים המתמחים במכירות כאלה. 500 מטבעות זהב וירטואליות יכולות להימכר תמורת 15 דולר אמריקני ו-30,000 מטבעות זהב וירטואליות ב-800 דולר.
אם ניתן לגרום לגיימר להריץ תוכנה זדונית, אז התוקף יכול לא רק לגנוב את הסיסמאות שלו, אלא גם להפקיע את השליטה שלו במחשב. בעסק המשמעות של זה יכולה להיות גישה לא מאושרת לרשת ואובדן ממשי ויקר של קניין רוחני ואחר.
כמו בכל אזור שדורש אבטחה, יש צורך במספר שכבות הגנה. מדיניות היא שכבת הגנה כזו. שימוש בתוכנות שיתוף קבצים ובמשחקים און-ליין הם לא עיסוקים נאותים למקום העבודה. מנמ"רים יכולים לחסום את הגישה להרבה מהאתרים של משחקים און-ליין ותוכנות שיתוף קבצים. זהו חלק נוסף ממה שאנחנו קוראים לו "הגנה לעומק". קיר אש (פיירוול) ברמה גבוהה, בצורה של חומרה, הוא חיזוק מצוין לקיר אש אישי שכבר כלול ב-widows xp ובויסטה. קירות אש אפילו טובים יותר זמינים אצל ספקי האנטי וירוס השונים. אנטי וירוס טוב הוא חיוני ביותר בעולם העוין של האינטרנט.
אולם, אין צורך להיות מודאג מדי בנוגע למגמה הנוכחית הזו. אם אתה כבר נוקט בצעדים הנדרשים על-מנת להתגונן כנגד איומי האינטרנט האחרים, אתה יכול בקלות להתגונן גם נגד האיום הזה.

רנדי אברמס הוא מנהל הדרכה טכנית בחברת ESET העולמית.
תאריך:  16/11/2008   |   עודכן:  16/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
בעשורים האחרונים מדינות ערב השקיעו סכומים אדירים כדי לחדור לעולם האקדמי האמריקני ודרכו - להשפיע על ציבור האינטלקטואלים בארה"ב בסכסוך הישראלי ערבי ונחלו בכך הצלחה רבה    בחירתו של אובמה לנשיא תעצים את השפעת האקדמיה בזירה האמריקנית והבינלאומית ולישראל כדאי להיערך
צ'לו רוזנברג
לא כל מה שטוב באמריקה טוב לישראל, ובכל זאת יש ללמוד מן האמריקנים דבר אחד בסיסי: שנים רבות בשלטון גורמות לסיאוב המערכת כולה ולתופעות שליליות אחרות, דוגמת שחיתות
מוטי היינריך
את הרגולציה כותבים פוליטיקאים ולכן יותר רגולציה על השווקים לא הייתה מונעת את השמבר
חנה בית הלחמי
על המפגש עם המדמנה האנושית שמסתובבת במטות בחירות, ועם הטובים
שרית ילוב
ניצחון אובמה הוא לא רק ניצחונם של מקדמי מכירות שהפכו למהנדסי תודעה, אלא גם ניצחונם של סוקרי דעת קהל שהפכו למעצביה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il