X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כאשר רהט ולקייה הן ערים איסלמיסטיות תחת כנפי התנועה האיסלאמית עם ראש עיר מן התנועה המוסלמית, להבים היהודית היא בין המלחציים, ושומר נפשו ירחק
▪  ▪  ▪
שכנות לעיר איסלמיסטית כמו רהט משמעותה כניעה, או חיסול [צילום: פלאש 90]

להבים, אחד מישובי הלווין של באר-שבע, מתקרב לסוף דרכו. ביישוב חיים כ-5,000 בני אדם, רובם המכריע יהודים, במה שנראה כבועה ירוקה במרכז הצחיחות של הנגב הצפוני. ליישוב תחנת רכבת מצוחצחת, גינון מושקה קולחין שאין שני לו בארץ, מרכז בריאות וספורט, תוכניות פיתוח לבנייה יוקרתית צמודת קרקע, ואיכות חיים מן הגבוהות בארץ.
ובכל זאת, הכל בועה, מכיוון שמשני עבריו הולכים ומתהדקים המלחציים. ממערב, רהט, וממזרח לקייה. רהט בת 50,000 תושבים ולקייה עם 15,000 אלף, שתי ערים ערביות, האסורות ליהודים על-פי החלטת בג"צ; ערים שבחרו להן מנהיגות חדשה, את התנועה האיסלאמית. בצהלת הניצחון יצאו נציגי התנועה האיסלאמית בהצהרות נשגבות שמהן עולה רוח התנועה האיסלאמית בכל תפארתה.
התנועה האיסלאמית איננה עוד תנועה פוליטית. היא הביטוי הפוליטי לתודעה האיסלאמיסטית שמבחינתה האיסלאם הוא התשובה לכל השאלות. כל העולם, המדעי, הכלכלי, הפוליטי, הרפואי, כולו מקופל בתוך האיסלאם, בתוך הקוראן, בתוך ההלכה האיסלאמית, ללא יוצא מן הכלל. בעולם הזה יש מקום אך ורק לדת אחת, תובנה אחת, תנועה אחת וכוונה אחת: הכפפת העולם לח'ליפות העולמית שתתנהל על בסיס האיסלאם והשריעה. הדרך אל הח'ליפות היא דרך הג'יהאד, והגי'האד כולל את כל האמצעים להשגת המטרה. אין אמצעים פסולים, יש רק אמצעים יעילים ופחות יעילים. יש הרבה טקטיקות, אבל יש רק אסטרטגיה אחת: ניצחון על הכופרים והכפפתם לח'ליפות.
ראש עיר איסלמיסטי איננו אדם עצמאי. הוא אחד מן הקצינים החשובים של התנועה, וככזה - הוא כפוף לשרשרת הפיקוד של התנועה. התנועה האיסלאמית איננה דמוקרטיה. זו רודנות, וראש עיר איסלמיסטי הוא חלק אינטגרלי מן הרודנות.
מה המשמעות של עיר ברשות התנועה האיסלאמית? המשמעות היא הכפפת כל האמצעים, וכל היכולות, וכל הכוחות להשגת המטרה העליונה. כיבוש והשלטת האיסלאם על הסביבה. משמעותה השבת האישה למעמד המקובל באיסלאם היסודני, דהיינו, רחם השייך לאבי המשפחה. משמעותה כפיית המוסר האיסלאמיסטי מבחינת לבוש, כבוד המשפחה, והתנהלות ציבורית. משמעותה הכנעה ללא פשרות של כל המתנגד לגישה האיסלאמיסטית, בכל האמצעים. אבל המשמעות העיקרית היא דרישה בלתי מתפשרת מן הכופרים לשלם על זכותם לחיות תחת הגנת האיסלאם. למס הנגבה מן הכופרים יש שם: ג'יזיה. כופר המסרב לשלם את הג'יזיה שהושתה עליו - ויתר על זכותו לחיות, וחייו הפקר עד אשר יכנע ויסכים לשלם, מתוך שפלות רוח והכרה בעליונותו של השליט האיסלאמיסטי.
התנועה האיסלאמית שוללת מכל וכל את זכותו של יהודי להקים מדינה עצמאית וריבונית. המושג ריבונות ויהודי אינם יכולים לדור בכפיפה אחת. היהודי איננו אדם, כי אם דהימי, בן חסות החי על-פי רוחב ליבו של השליט האיסלאמיסטי. על כן, ריבונותה של מדינת היהודים מתפוגגת בשערי העיר האיסלאמיסטית, ובכל השטח אליו מגיעה השפעתה. חוק, משטרה, שיפוט וסמכות של כוח שאיננו איסלאמיסטי אסורים באיסור חמור. שיתוף פעולה עם סמכות כזו מותר, אך ורק אם הוא משרת את מטרות האיסלאם.
עשרות חיילים ערבים מרהט משרתים בצה"ל, מתוך ידיעה ברורה שמתוך הצבא הם משרתים את האיסלאם באופן המיטבי. שוטרים מצטרפים למשטרת ישראל, בכוונת מכוון לשרת את העניין האיסלאמיסטי מתוך שורות המשטרה. גביית ארנונה נעשית במשורה, וזאת על-מנת לפנות את מרבית התקציב לג'יזיה שהיהודים חייבים בה. ברהט תשעים ושלושה אחוז מן התקציב הן ג'יזיה, ובלקייה אף יותר. את הג'יזיה משלמת ממשלת ישראל, דהיינו, מדינת היהודים. על-פי חוקי התנועה האיסלאמית, ביום שבו לא תשולם הג'יזיה, תפרוץ ההתקוממות, או יותר נכון, השלב המלחמתי של הג'יהאד. בסופו של השלב המלחמתי צפוייה הכנעת הכופר, או גירושו, ועדיף שיעשה זאת בעצמו.
מבחינת הצופה מן הצד מה ההבדל בין עיר מוסלמית שבראשה נבחר ציבור חמולתי שאיננו איסלמיסטי (כמו אל-קרינאווי) לבין עיר תחת שלטון איסלמיסטי? הראשון יתבע את חלקו בעוגה בשפה של שוויון, מניעת קיפוח, שכנות טובה וכיוצא באלו שקרים. מנהיגות איסלמיסטית מדברת בסגנון אחר, של תביעה מגובה בזכות האלימות, תביעה של אדון מעבדו הנרצע. שכנות לעיר איסלמיסטית משמעותה כניעה, או חיסול.
על-רקע זה ניתן להבין את הביטוי הראשון של ראש עיריית רהט מן התנועה האיסלאמית, פאיז אל-מוצהבאן, שאמר שעל ישראל להסיר את הסגר מעל רצועת עזה. הוא לא התכוון לסגר הכלכלי, אלא לסגר האנושי, זה שמונע ממיליון ערבים להתפרץ אל הנגב ולהוסיף אותו אל הח'ליפות האיסלאמיסטית. מבחינת התנועה האיסלאמית, כל מחיצה המונעת מן המוסלמי להכות בדהימי הסורר היא מעשה של טרור, מרידה בשליט המוסלמי, ולכן אסורה באיסור חמור. רהט של התנועה האיסלאמית משתוקקת להתחבר אל עזה של התנועה האיסלאמית, ליפו של התנועה האיסלאמית, לשייח מוניס של התנועה האיסלאמית, כי זו דרך התנועה, דרך הג'יהאד, עד הח'ליפות.
לכן, גורלה של להבים נחרץ ביום בו כפה הבג"צ על רכבת ישראל להוסיף את השם רהט לתחנת הרכבת של להבים. משמעות הכניעה ללחץ הג'יהאדי היא שהיהודי מקבל עליו את מעמדו כדהימי ואת חובתו לשלם ג'יזיה, ללא עוררין. כאשר רהט ולקייה הן ערים איסלמיסטיות תחת כנפי התנועה האיסלאמית, להבים היהודית היא בין המלחציים, ושומר נפשו ירחק.

הכותב ממייסדי מפלגת 'התקווה'.
תאריך:  03/12/2008   |   עודכן:  03/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השלכות האיסלאמיזציה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אולי ידוע לך מס' פס"ד בג"ץ??
אזרח.  |  3/12/08 11:56
2
תודה לשמאל הנאור על כל אלה ל"ת
מי יגן על ילדינו?  |  4/12/08 08:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
ישראל, על אף שהתנתקה מרצועת עזה, ממשיכה להעניק שירותי בריאות לאלפי פלשתינים תושבי הרצועה    ארגוני זכויות אדם טוענים, כי ישראל צריכה להעניק טיפול רפואי גם לפצועי הזרוע הצבאית של חמאס
אמין זאהר
משרד התחבורה מזניח את כבישי היישוב הדרוזי עוספייה, ועם זאת את ביטחון תושביו. כבר שנים שאין יום שעובר ואין במקום תאונה
יעל לוטן
החובות הראשונות לניהול יחסי ציבור כך שיובילו להצלחה
הרב דר' דניאל הרטמן
המציאות היא שרוב הישראלים - למרות מס השפתיים כלפי העיר - כבר התנתקו מירושלים. ירושלים חייבת להיות עיר מחולקת - מחולקת בין כל המגזרים וכל האידיאולוגיות בחברה הישראלית, כי רק אם היא תהיה מחולקת היא מסוגלת להיות עיר מאוחדת ובירתם של כל הישראלים. וזה המסר שראש העיר חייב להעביר. הוא צריך להיות האדם המציע חזון רחב יותר למשמעותה של ירושלים ומעמדה בהיסטוריה היהודית
יוסי אחימאיר
הליכוד חייב להזכיר מחדש את מצעו, שלא שונה מזה כמה שנים, ובמיוחד את הסעיף הראשון בו, לאמור: התנועה הלאומית-ליברלית חותרת לשמירת זכותו של העם היהודי על ארץ-ישראל כזכות נצחית שאיננה ניתנת לערעור, ליישובם ולפיתוחם של כל חלקי ארץ-ישראל ולהחלת ריבונות המדינה עליהם    צריך להזכיר ליו"ר הליכוד ולחבריו, כי חוקת הליכוד ככתבה וכלשונה חייבת להיות נקודת המוצא למדיניותה העוצמתית של הממשלה הבאה
רשימות נוספות
"יהודית ודמוקרטית?" - לא דרך סעיף טכני!  /  ענבל בר-און
סיבוב שני: נקבעו 31 ראשי רשויות חדשים  /  מחלקה ראשונה
סיבוב שני בבחירות לרשויות המקומיות  /  רותי אברהם
דמוקרטיה, בכאילו  /  יוסי עבדי
דוספוביה  /  ציפי לידר
Tנופת  /  חנה בית הלחמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il