X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ייתכן שמדינת ישראל איננה חפצה עוד בנגב. או בגליל. או בעמקים. או בשפלה הפנימית. או בירושלים ייתכן שמדינת ישראל היא למעשה בית הקפה ברחוב דובנוב בו יושבים ראשי מרצ ומלהגים אין ספק שוועדת גולדברג היא עדות לפשיטת רגל מוחלטת של מדינת ישראל השלום, אליו שואפים הדהימים לובשי הגלימה, לא יבוא. להיפך. אלא אם במילה שלום הכוונה למצב של יודן-ריין
▪  ▪  ▪
השופט גולדברג. דהימי כנוע? [צילום: בוצ´צ´ו]
הבדואים - "אזרחים שקופים"
שלמה סבירסקי, יעל חסון
הבדואים בנגב הם הקבוצה הערבית-ישראלית היחידה אשר, למרות שנעקרה מן האדמות המקוריות שבהן ישבה עם הקמת המדינה, עדיין יש לה זיקת-בעלות לקרקעות בהיקף נכבד, זיקה שהמדינה מתכחשת לה באופן רשמי ועקרוני, אך מכירה בה באופן מעשי
לרשימה המלאה

   איציק וולף
ועדת גולדברג: להכשיר הבנייה הבדואית בנגב

במדינת שלטון החוק, ונכון יותר לומר שלטון המשפט, לכל בעיה יש פתרון אחד ויחיד - ועדה בראשות שופט בדימוס. השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג, עומד בראש הוועדה להסדרת נושא הקרקעות בנגב, וממליץ להכשיר את ההשתלטות העבריינית של הערבים על קרקעות המדינה ולשלם להם ביד נדיבה על קרקעות הנחוצות לצרכי ציבור ופיתוח. הסיבה העיקרית שמונה השופט להחלטת הוועדה, היא ניסיון לשמור על השלום עקב חוסר יכולתה המוכח של מדינת ישראל לאכוף את חוקיה באזור העוין זה של פלשתין.
בנגב התפתחה תופעה נרחבת של השתלטות על אדמות מסביב לערים ערביות מוכרות וכן לאורך הדרכים, בשליטה על צירים ועל אתרים שולטים על סביבתם, ובצמוד לישובים יהודיים. כשבעים עד מאה אלף ערבים מתגוררים בפזורה שאין לה בסיס לא חוקי, לא כלכלי, לא סביבתי, וללא תשתית המקובלת בישובים ערבים ומעורבים כאחד. אין כיום ישוב יהודי בנגב; כולם פתוחים לרכישת נדל"ן, ולכן המושג ישוב יהודי בנגב כמעט ולא קיים. לעומת זאת יש ישובים ערביים מכוח החלטת בג"צ שאסר על יהודים לרכוש אדמות ולהקים בם את ביתם.
המניעים להשתלטות הערבית על אדמות המדינה הם ארבעה:
1. חוסר אכיפה מוחלט מצד המדינה, שאוכפת על יהודים בלבד.
2. התעצמות של האוכלוסיה דרך פוליגמיה וריבוי נשים יחידניות לכאורה.
3. מילוי מצוות הג'יהאד השוללת מכל וכל את המדינה היהודית כגורם שולט, ותובע ממנה דמי חסות, ובערבית ג'יזיה.
4. ניסיון קודם שבו פינוי מאדמות מדינה גזולות הסתיים בתשלומי-עתק לפולשים תמורת הימנעות מאלימות (דמי חסות, דרך האוצר) ועוד הקמת ערים ערביות. יש לציין כי בשלושים השנים האחרונות הוקמו ושוכללו שבע ערים ערביות, בעוד שבמגזר היהודי הוקמו שלוש (מיתר, להבים והמאחז גבעות בר).
אפשר לפרש את מסקנות ועדת גולדברג בכמה אופנים:
1. החלטה פרגמטית של מדינה שאיבדה את הרצון לשלוט בשטחה.
2. החלטה פושעת של הכשרת מעשים של כנופיות פשע מאורגן, ומתן פרס לפשע מאורגן.
3. כניעה של הדהימי (יהודי שנכבש על-ידי האיסלאם) לשליט המוסלמי תחת איום באלימות (אינתיפאדה).
הפירוש האחרון הוא המתאים ביותר מכיוון שהוא עונה על כל המאפיינים של השתלטות הג'יהאד על הנגב. המאפיינים של הג'יהאד הם כדלהלן:
1. אי הכרה בסמכות המדינה בכל מקום שברשות האיסלאם.
2. דרישה ואכיפה אלימה של גביית דמי חסות (ג'יזיה) מכל יהודי או נוצרי המצוי בשטח שברשות האיסלאם. הג'יזיה מתבטאת בממון, ובשירותים (בריאות, חינוך ומזון) שהדהימי מחוייב בהם לשליט המוסלמי, וכן בסבסוד השלטון המקומי הג'יהאדי.
3. התנגדות אלימה לכל ניסיון אכיפה של החוק, כולל תקיפת שוטרים, פקחים, נוטרים, חיילים, שופטים, וכל הפועלים בשם המדינה
4. השתלטות על מוסדות השלטון המקומי, האזורי והממלכתי דרך שימוש בכלים שהדמוקרטיה מעמידה לרשות הג'יהאד. לאחר ההשתלטות דיכוי או חיסול כל התנגדות פנימית לדרך הג'יהאד.
5. פעולות של השבת רכוש האיסלאם לבעליו, דהיינו כל מה שמצוי ברשותו של כופר או דהימי, שייך למעשה לאיסלאם, ולכן שוד או גניבה אינם פשע אלא הפעלה לגיטימית של חוקי הגי'האד.
6. הפעלת ההלכה האיסלאמית כחלופה לגיטימית לחוקי המדינה, כולל ריבוי נשים, דיכוי נשים, רצח על כבוד המשפחה, נקמת דם, הריגת דהימים סוררים או כופרים, הריגת כל הכופר בזכות האיסלאם לשלוט, או כל המערער על חוקיות השריעה, או כל העושה פלסתר את השריעה (כגון מתבדח על חשבון מוחמד).
7. שלילת זכותו של דהימי לאחוז בנשק להגנה עצמית (מקרה שי דרומי, מקרה טאובמן בחברון).
8. הפעלת דהימים שלמדו את עוצמת הג'יהאד, או חוששים מפניו, כדי שיאכפו את מעמד הדהימי גם על אחיהם הסרבנים.
כבוד השופט אליעזר גולדברג, כמו כבוד השופט תאודור אור, כמו כבוד השופטת ביניש, כמו כבוד השופטים בוועדת כהאן (שחקרה את אירועי סברה ושתילה), כמו כבוד השופטים (בדימ.) ברק וחשין, כולם מתפקדים כדהימים שנכנעו לאיומי הג'יהאד, וכופים על עם ישראל וארץ ישראל את הכניעה המושלמת לג'יהאד. ועדת אור הטילה את האחריות לאירועים לא על הפורעים הערבים אלא על השוטרים היהודים. ועדת כהאן הטילה את האחריות לרצח שביצעו הערבים הנוצרים במוסלמים על היהודים. ועדת גולדברג מטילה על מדינה לפצות את הערבים על האלימות שהפעילו נגד רשויות החוק. היטיב לבטא את הלך הרוח הזה ראש ממשלת ישראל, מר אהוד אולמרט. עייפנו. תחת האיום באינתיפאדה מתמשכת פתחה מערכת המשפט הישראלית במלחמה נגד האינטרסים של עם ישראל וארץ ישראל, לכאורה, כדי למנוע שפיכות דמים. למעשה, כדי לשרת את הג'יהאד.
אין לצפות משופט או שופטת שיודו בכך שהפכו לדהימים כנועים, ובכך למשרתי הג'יהאד. סביר יותר שייתלו בטענות נימוקים ותירוצים כגון זכויות האזרח, מידתיות, התחשבות במיעוטים, סדרי שלטון של מדינה דמוקרטית, אפליה מתקנת למיעוטים לאומיים, וכיוצא באלה. אלא שעיון בפסקי הדין של עשרים השנים האחרונות מראה על התעצמות מגמה האוכפת את החוק על יהודים בלבד, ומתעלמת מהפרות חוק בוטות של חיילי הג'יהאד, שהם כלל האוכלוסיה הערבית-מוסלמית. הדוגמא הבולטת ביותר היא בנגב, שבה השתלטות על כאלפיים קילומטר מרובע של קרקעות המדינה לא מקבלת מענה חוקי, ואף סוחטת מאוצר המדינה, דהיינו מן הציבור היהודי (שמשלם תשעים ושבעה אחוז מתקבולי המדינה) סכומי עתק, המכשירים את השלב הבא של הסתערות הג'יהאד. במבחן התוצאה, כל הפסיקות של השופטים, אם בבתי המשפט ואם בועדות השונות הכשירו את השרץ, נתנו פרס לעבריין, ופתחו את הדרך לרווחה בפני הג'יהאד למסע הסחיטה-באיומים הבא.
ייתכן שמדינת ישראל איננה חפצה עוד בנגב. או בגליל. או בעמקים. או בשפלה הפנימית. או בירושלים. ייתכן שמדינת ישראל היא למעשה בית הקפה ברחוב דובנוב בו יושבים ראשי מרצ ומלהגים. אין ספק שוועדת גולדברג היא עדות לפשיטת רגל מוחלטת של מדינת ישראל, על ראשיה, יועציה, שופטיה, שוטריה ובייחוד רוחה השפלה והדהימית. אבל אוכל להבטיחכם נאמנה, על סמך אלף ושלוש מאות שנה של אנטישמיות מוסלמית ג'יהאדית ממוסדת, שהשלום, אליו שואפים הדהימים לובשי הגלימה, לא יבוא. להיפך. אלא אם במילה שלום הכוונה למצב של יודן-ריין.
מה צריכה לעשות מדינה חפצת חיים המצויה תחת מתקפה כה חמורה, מגוונת, אלימה וחסרת מעצורים של הג'יהאד המקומי, האזורי והגלובלי? הדבר הראשון הוא להכיר בעובדה שהג'יהאד קיים, והוא האויב. השני, שהגי'האד הוא משימתו של כל מוסלמי חפץ חיים, שאם לא כן, הוא עלול להירצח בעצמו. שלוש, שהג'יהאד איננו מכיר בפשרה, כי אם בכניעה בלבד. ארבע, שכל כניעה לג'יהאד על כל פניו מקרבת את האינתיפאדה העקובה מדם, בתנאים קשים בהרבה (שליטה על צירים, אוכלוסיה צעירה וזועמת, נשק הגנוב מכוחות הביטחון וחבירה לארגוני ג'יהאד קיימים כגון החמאס התנזים ואל-קאעידה).
לאחר ההכרה יש לנקוט בצעדים מעשיים.
1. ביטול ההכרה למעשה בשעריה, והפסקת התמיכה בילודה הג'יהאדית (ביטול כל הקצבאות לנשים יולדות וצאצאיהן ללא יוצא מן הכלל).
2. אכיפה נחרצת של חוקי הבנייה כולל מסע הריסת כל המבנים הבלתי חוקיים במרחב.
3. חסימת כל צירי התנועה שאינם שבילים מוכרים ומוכרזים, ועיקול כל כלי הרכב הנעים עליהם.
4. הטלת עיקול על כלי עבודות העפר העוסקים בעבודה בלתי חוקית
5. הפסקת כל השירותים לישובים בלתי חוקיים, כולל מים, חשמל, בריאות וחינוך.
6. אכיפה נחרצת של חוקי הבנייה, ברחל בתך הקטנה על כל הערים הערביות.
7. פתיחת הערים הערביות להתיישבות יהודית, על-פי עיקרון השיוויון.
8. השתתפות בתקציבי השלטון המקומי על-פי קריטריון אחיד למגזר היהודי.
9. התניית אספקת מים באשפרת מי הקולחין עד לרמה הנחוצה לשימוש חקלאי.
לדאבוני, שופטי ישראל, הדהימים הכנועים לג'יהאד יחסמו כל צעד מאלו, ולכן הכנסת הריבונית, שהיא לעת עתה ברובה יהודית, חייבת לחוקק את כל אלו ולפקח על הביצוע באופן נחוש, נחרץ וכל מילה אחרת שהיא ההיפך מ-דהימי כנוע.
בעתיד, לאחר שישפוך הג'יהאד דם רב, אבל באמת, יתכן שישוב מאן דהוא אל המאמר הזה ויאמר אוי, כמה דם יכולנו לחסוך לו הבינונו. הצרה היא שעם ישראל לא מבין שום דבר אלא לאחר שהוקז ממנו דם רב, ועל זה אני בוכה כבר היום.

תאריך:  12/12/2008   |   עודכן:  12/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועדת גולדברג - כניעת הדהימי לשליט הג'יהאדי
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
You're So Right
Avievan  |  12/12/08 14:53
2
יובל, קבל סוף סוף את הדין
אידה קמיקזה  |  12/12/08 15:17
3
דברי אלוהים חיים. יותר מהתנ"ך! ל"ת
פוסק  |  12/12/08 15:21
4
מאמר זוהר ומזהיר נגד התאבדות
ממליץ על 'התקוה'  |  12/12/08 16:27
5
דוקטור אתה עסוק בתסמינים ולא
מטאטא  |  12/12/08 17:54
6
גולדברג התחלק על השכל
כנראה לא שם לב מה  |  12/12/08 18:06
7
מיישם האג'נדה של אהרון ברק
מ.אלקרייאף  |  12/12/08 18:39
8
לא להעסיק הרוצחים או לקנות מהם
א.ד.גורדון  |  12/12/08 19:03
9
הכותב מועמד מטעם מפלגת התקווה
למה זה לא מצוין?  |  12/12/08 19:08
 
- תודה על הפרסומת
דר יובל  |  12/12/08 19:50
10
כל הכבוד לכותב ל"ת
giliba22  |  12/12/08 21:51
11
תחליפו
ע.ג1  |  13/12/08 00:32
12
מהפכה, אנו צריכים!!!
הניה  |  13/12/08 13:37
13
המשפט לאחר ההכרה יש לנקוט:
מזכירה לי:  |  14/12/08 09:21
14
לכן פייגלין חייב לנצח ולשלוט ל"ת
פייגלין בהצלחה !  |  14/12/08 09:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן עזרא
מדינאי חסר כישרון רטורי – גם לו יש מקום להוביל מהלכים, אך פוליטיקאי העושה בלשונו שימוש לרעה תוך מעידות והסתבכויות מיותרות – צריך לחפש תעסוקה חסרת שימוש בלשון
ציפי לידר
אבותינו הקדושים מתגלים בספר בראשית במלוא שיעור קומתם ובמידותיהם הטובות לא רק במאורעות הגדולים, אלא גם בחיי השגרה של היום יום    הדאגה הבלתי מתפשרת לרמתם הרוחנית, הענווה והביטחון בה' שהיו קווים מנחים בפרשות הקודמות, מופיעים ביתר שאת גם בפרשת וישלח
הרב ישראל רוזן
אתם שם במרומי ה'היי-טק'! רדו מהאולימפוס והטו כדכם כלפי מטה, לשאוב מי ים ולהתפילם
ד"ר דויד שוורץ
"הנביאה" יצאה מחדרה והכריזה, "ידידיי היקרים, בגלל תפילותיכם שיצאו מעומק ליבכם קיבלתי שדר מהעולמות העליונים, כי הגזירה בוטלה והעולם לא ייחרב, כעת לכו והפיצו זאת בכל כלי התקשורת וגלו להם כי העולם ימשיך לעמוד על תילו, וכי יש רק אלוהים אחד ואין עוד מלבדו" - כך גם הפרשנים הפוליטיים מנבאים נבואות ואת סופן מי יישורנו
פרופ' רן חרמש
לחסכון פנסיוני שתי מטרות: צבירת הכנסה עתידית גבוהה ככל האפשר והבטחת ודאות מימושה לעת יציאה לגימלאות    עובדים יכולים להשפיע על גובה הכנסתם, אך ודאות- אין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il