X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כרטיס האשראי שלי, שהיה כל עולמי ושנבלע בכספומט של היפודרום בואנוס-איירס, הוחזר לידי, אחר כבוד, דקות מעטות לפני שהושמד
▪  ▪  ▪
אשראי ורע לי

במתחם ההיפודרום של בואנוס-איירס, שבשכונת הפאר פלרמו, איבדתי את עולמי במרוצת שנייה אחת בלבד, ולא משום שהימרתי על הסוס הלא נכון במגרש. שכרי יצא בהפסדי דווקא בגלל... כספומט.
בעוד שאגות קהל הצופים המשולהב מחרישות כל אוזניים, פילסתי את דרכי אל הכספומט המקומי, כדי להציל ממנו 300 פזו ארגנטינאיים (300 שקל) שלהם נזקקתי. בעוד הכספומט נענה לקריאתי, מיהרתי לחזור אל מגרש המירוצים הצוהל, לא לפני שגיליתי, לחרדתי, כי כרטיס האשראי שלי כלל אינו מצוי בידי.
אחוז אמוק חזרתי כלעומת שבאתי, בתקווה למצוא את האבידה היקרה, אלא שמהר מאוד התבדיתי. הכרטיס נעלם כלא היה ובמוחי החלו מתרוצצות מחשבות נוגות שמא שכחתי, ברעש האימים, לשלוף את הכרטיס מן הכספומט, או שחלילה מישהו מצא אותו וכבר חוגג עימו על-חשבוני.
סיכויים קלושים
טרוד ממחשבות האופל מיהרתי, כל עוד נפשי בי, אל איש הביטחון של ההיפודרום. הלה, שהבחין בחרדתי, מיהר להושיט לי כוס-מים כעזרה ראשונה, תוך שהוא מפציר בי להמתין קמעא, עד שיעלה בידיו לפענח את סרט הצילום על המתרחש ליד הכספומט במרוצת השעה האחרונה. משחזר אלי, הוא כבר ידע לבשר לי כי הכרטיס נבלע, אומנם, בכספומט, אלא שהסיכויים לקבלו לידי קלושים למדי, באשר הנוהל הארגנטינאי הוא להשמיד, מסיבות ביטחון, כל כרטיס שנבלע ולא להחזירו לידי בעליו. וכאילו לא די בכך ידע איש הבשורות לבשר לי כי יהא עלי להמתין יומיים לבירור העניין, וזאת בשל שביתת-בנקים כללית שאמורה הייתה לפרוץ ביום המחרת, למשך יום אחד.
הפי אנד
חפוי ראש נטשתי את ההיפודרום ללא אמצעי התשלום היחידי שהיה בידי. בקוצר-רוח המתנתי ליום-המחרתיים, בתקווה שממנו תצמח הישועה. פקיד הבנק, ששמע את דברי, גילה יוזמה ומיהר לטלפן לסוכנות הממונה על איסוף הכרטיסים הנבלעים, כדי לברר את גורלו של הכרטיס שלי. או אז הוברר לו שזה כבר עשה את דרכו מן הבנק לקצה השני של בואנוס-איירס, שם ממוקמת הסוכנות לחיסול כרטיסים, ולפיכך הציע לי "לטוס" לשם, מהר ככל האפשר, כדי לנסות ולהצילו, בטרם יושמד.
במונית הראשונה שנקרתה בדרכי מיהרתי אל מען הסוכנות האמורה, ואז הסתבר לי, להפתעתי, כי תעודת העיתונאי הבינלאומית שלי, שאותה הפקדתי, לצורך זיהוי, בידי איש הביטחון המקומי, עשתה את שלה. לא חלף זמן רב וכרטיס האשראי האבוד הופקד בידי אחר כבוד, דקות ספורות לפני שהושמד, מה שאיפשר לי לחזור ולהיות איש העולם הגדול...

תאריך:  14/12/2008   |   עודכן:  14/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצל בדרכו האחרונה מחיסול
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עוד ישראלי טיפש
fgrt43w2w321  |  14/12/08 16:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אמיר מסארווה
ציפי לבני, חסרת שיקול הדעת, תוקפת ללא הרף, את כלל המערכות והאוכלסיות, ולאחרונה, גם את אוכלוסיית המיעוט הערבי. האם יועציה הוטעו לגבי סדר גודלה של החברה הישראלית וחלקי קבוצותיה, או שהיא עצמה אינה יודעת דבר, ואף חצי דבר, לניהול מצע בחירות מוצלח?
שאול רוזנפלד
סירובו של בג"צ להורות על הפסקת המו"מ עם סוריה, הוא המשך לקו עקבי של התערבות סלקטיבית מצד בג"צ בשאלות פוליטיות, ערכיות ודתיות, על-פי רוח תפישותיו
עו"ד יוסי דר
הידידות האישית בין ביניש ומרידור - לרבות בין בני משפחותיהם - היא מן המפורסמות ממש    וכשזו תמונת המצב, נשאלת השאלה אם רצוי הדבר שמרידור יכהן כשר המשפטים מול הנשיאה ביניש    האם נקבל ששר המשפטים ונשיא בית המשפט העליון יהיו בני זוג? ברור שלא. מה ההבדל בין קירבה משפחתית לבין ידידות אמיצה? אין הבדל
עו"ד יעל גיל
הבעל שקע בחובות עקב כניסה לפעילות עבריינית    האם הוא יכול 'להשליך' על האישה את חובותיו?    לא מכוח חזקת השיתוף    ומקל וחומר לא מכוח חוק יחסי ממון
אריה אבנרי
איציק לא מעריכה במיוחד את כישוריה של לבני לשמש כראש ממשלה, ואם תבחר – במהרה תתחיל לחתור תחת מעמדה בתקווה שביום מן הימים תירש אותה    הערת אזהרה (14)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il