X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החמאס יורה טילים לעבר מרכזי אוכלוסיה בישראל הריבונית, ללא קשר עם הסכמי רגיעה – יום יום כבר כמה שנים עד כה נגרמו לאזרחי ישראל נזקים ברכוש ובנפש, מבלי שצה"ל ייצור מצב חדש בו לא יהא כדאי לראשי הכנופיות להפעיל טרור הפעולה הצבאית, אם תבוא, לא תנקה את ממשלת המחדל
▪  ▪  ▪
[צילום: אליצור ראובני]

כנופיות החמאס מתעתעות במדינת ישראל ומפנות לעבר מנהיגיה המקרטעים אצבע משולשת קבל עולם, בכך שהן משדרות מסר מרגיע, לפיו "החמאס שוקל בחיוב המשך הרגיעה". תוך כדי הודעת-הרגעה זו, בטרם סיום תקופת הרגיעה הקודמת, משוגרים קסאמים לעבר שדרות ולעבר אשקלון, הגורמים הרס ופגיעה ברכוש ובנפש, מתוך כוונה גלויה להרוג יהודים. רגיעה כזו – לא צריך, מבחינת החמאס, להפסיק.
זאת ועוד, צה"ל המהולל, המנווט על-ידי ממשלות השמאל הקיצוני בישראל, חי בשקט עם פעילותן המשולבת של כנופיות הטרור אשר החמאס חלק מהן, פעילות רבת-זרועות כדלקמן:
א. שיגור טילים לעבר מדינת ישראל לאן ומתי שמתחשק למחבלים, כמובן מתוך אזורי אוכלוסיה צפופים, המשמשים מגן חי לפחדני הכנופיות, אשר אינם מהינים לפעול אחרת.
ב. חפירת תעלות תת-קרקעיות המיועדות למעבר בלתי חוקי (דבר שלא מהווה מבחינת חברי הכנופיות שום מכשול – לתשומת לב שומרי החוק בישראל) של ציוד לחימה.
ג. תעמולה גזענית נגד היהודים, המיועדת כלפי חוץ – להוציא מן הכוח אל הפועל את שנאת היהודים, להכשיר וליצור עילות לשנאת יהודים אצל כל מי ששנאה זו חבויה ומבעבעת בקרבו, וכלפי פנים – להכשרת שאהידים מתאבדים ואמהות חסרות צלם אנוש, המקדישות את חיי בניהם ובנותיהם להתפוצץ חיים כדי לרצוח יהודים – את ילדיהן בלבד, לא את עצמן.
והתקשורת הישראלית, ברוב טיפשותה ותוך כדי התעלמות מהמציאות, מדברת על כנופיות הטרור כעל ארגונים לגיטימיים הפועלים על-פי חוק וסדר, תוך האצלת תארים המצוצים מן האצבע לראשי הכנופיות והימנעות מכוונת מלכנות את ראשי הכנופיות בכינויים התואמים את פעילויותיהם העיקריות.
והממשלה המקרטעת בישראל, חסרת זהות, חסרת חוט שדרה, מממנת במיליונים את... המשכורות של הרוצחים, המחבלים, החוטפים. וכאילו לא די בזה, בא ראש הממשלה ומבצע חד-צדדית מחווה לאויב – על חשבון המוסר והצדק, תוך רמיסת עיקרי החוק ועקרונותיו, בכך שמשחרר 250 פושעים ללא משפט וללא צדק – בזכות העובדה שהפשעים שלהם לא כוונו נגד ערבים, אלא "רק" נגד יהודים.
בנוסף, אנשי רוח ומושכי עט מקרב אזרחי ישראל, הנמנים על השמאל ההזוי, מטיפים לקיום שיחות, הידברות, מחוות, ויתורים, משחקי קח-תן (קודם קח), כאילו מי שניצב ממול אינו יורה והורג, הטפות ומעשים מעודדי חבלות ותומכי טרור. כל זאת נעשה במסווה אקדמי ובחממות "מכובדות" – ישראליות, כמובן, של האקדמיה, העיתונות הכתובה והמרקע.
יובהר: אכן הוצהר על-ידי חברי ממשלה, כי תתבצע תגובה צבאית בעזה. אבל זה לא מחפה כהוא-זה על הבושה, שהחמאס יורה טילים לעבר מרכזי אוכלוסיה בישראל הריבונית, ללא קשר עם הסכמי רגיעה – יום יום כבר כמה שנים. וזה לא מחפה על העובדה, שעד כה נגרמו לאזרחי ישראל נזקים ברכוש ובנפש, מבלי שצה"ל ייצור מצב חדש בו לא יהא כדאי לראשי הכנופיות להפעיל טרור: או מפני התגובה המפחידה והמרתיעה של צה"ל לאור ניסיון העבר (שאיננו), או לאור הפחד משלטונות מצרים, אשר לאור ההכאבה מהפעם הקודמת (דבר שלא התקיים) - היא אשר תעניש, ברמת העונשים הנהוגים אצלה, את כל מי שיעז לפגוע במדינת ישראל מתוך שטח שבריבונותה.
הפעולה הצבאית שתבוא, לא תציב את ברק כגיבור. הפעולה הצבאית שתבוא, לא תנקה את ממשלת המחדל. הפעולה הצבאית, אם תבוא, תצטרך להיבחן לעומת מצב בו היו פועלים בזמן האופטימלי מבחינת עלות-תועלת.
הפעולה הצבאית שתבוא, תצטרך להיבחן מבחינת המוטיבציה והנחישות, בהשוואה למוטיבציה של צה"ל במלחמתו בהינתקות ובמלחמתו בפגיעה בנערים ובפינוי הבית שנרכש בכסף מלא בחברון (ובמאמר מוסגר ייאמר כי השמאל הקיצוני, כולל משפטניו, מטעה את הציבור באומרו כי פינוי הבית נעשה על-פי החלטת בג"צ – בעוד שלאמיתו של דבר בג"צ לא חייב פינויו).
הפעולה הצבאית שתבוא, היא אינה מעשה פרי יזמה יוצאת דופן, אלא היא פעולה אלמנטרית המתבקשת לאור הנסיבות, ודווקא חוסר המעש והיעדר התגובה עד כה – בצד הכרזות הסרק על התגובה, ללא מעשה בזמן הנכון - הם תמוהים ויוצאי דופן.

תאריך:  18/12/2008   |   עודכן:  20/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רגיעה תחת אש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תגובת צהל תישלח לחמס באי-מייל
גדעון אמיר  |  18/12/08 20:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון שחר
על מדינת ישראל להבהיר לעולם את ההבדל בין מלחמה לפשעי מלחמה, ולדרוש את הזכות להגן על עצמה
שושנה ויג; אורה עשהאל
היום, נודה הלכנו, שבי אחר כל מה שמחקה את התרבות    אכן, הנבואות הקודרות של המומחים לחינוך לגבי הסכנה הטמונה ב'טלוויזיה בכל בית' התממשו    צריך למצוא איזון שחסר בנו, וצריך להשיב את התרבות האמיתית לעולם    לא רק תרבות של רייטינג יש לה קיום
אברהם שרון
אזלת היד של ישראל הבאה לידי ביטוי בתגובותיה הרפות והמינוריות לאחר ירי קסאמים על תושבי שדרות ויישובי עוטף עזה מעלה שאלה, האם השמדת מחסן מחרטה היא התגובה המידתית הראויה וההולמת?
דוד שחם
אי צדק גדול שורר במערכת המשפט כלפי המתנחלים הזוכים ליחס מועדף. מותר להם, למתנחלים להשתלט על שטחים לא להם? מותר להם לנסות לרצוח פלשתינים?
יגאל לביב
האומנם אלו המכונים, או מכנים עצמם, שמאל - הם באמת שמאל?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il