X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
את השפעת כוכב ונוס, האחראי על מערכות יחסים וכספים, לא תוכלו לפספס עד אמצע החודש הבא תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

במהלך שבוע זה ייכנס כוכב ונוס, הכוכב האחראי על מערכות יחסים וכספים והנמצא במזל טלה לנסיגה, וישהה שם עד למחצית החודש הבא. למרות שתאריך הנסיגה הרשמי יהיה בתאריך ה-5 במרס, הרי שכבר עכשיו בגלל הילוכו האיטי, חשים בהשפעה וכך יהיה עד לתאריך 17 באפריל, מועד יציאת הכוכב מהנסיגה. נסיגה מתרחשת בממוצע אחת לשנה וחצי.
ונוס הוא הכוכב אותו אנחנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על מערכות יחסים וכספים. הרגשות שלנו מושפעים מאוד ממהלכי ונוס, ולמעשה, בכל פעם שאנחנו מוצאים את עצמנו באמצע שמחה כלשהי, הרי שקרוב לוודאי שמעורב כאן הכוכב ונוס.
ונוס מלמדת אותנו מה הם הצרכים שלנו במערכות היחסים הקרובות אינטימיות שלנו או לחילופין רשמיות, כמו יחסי עבודה. אותה ונוס גורמת לנו לרצות לפנק, להתפנק, לצאת לבלות וליהנות ממנעמי החיים.
דרך נוספת של כוכב זה הוא היכולת של ונוס להראות לנו כיצד אנחנו יכולים להרוויח כספים ומה הן הדרכים הנכונות לנו.
ונוס נמצאת בכל מזל בערך כחודש וחצי, ואת הרטרו שלה היא מבצעת אחת לשנה וחצי בערך.
כמו תמיד, נסיגה אמורה להראות וללמד את הבעייתיות אותה אנו מעדיפים שלא לראות או יותר נכון לא להתעמת, בגלל הקושי משינוי או בגלל ההכרח לא לוותר עד להגעת הפתרון הרצוי.
מאחר שאנו נמצאים בהתחלה של תהליך, ייתכן שעם הפנמה ועשייה נכונה, ניתן יהיה למנוע חוסר הבנה בנושא יחסים בין-אישיים עוד לפני תחילת הנסיגה, כיוון שנושא השנוי במחלוקת ייכנס אל תוך תאריך הנסיגה ויישאר שם עד לסיומה בחודש אפריל.
הנושאים העלולים להיות שנויים במחלוקת הינם קשיים בזוגיות, וזאת מכיוון שהנסיגה מחדדת את הקשיים שבדרך כלל מתעלמים מהם, ולמעשה, קיים חוסר רצון להתעמת איתם. במידה שתטפלו בבעיות, תצאו מחוזקים יותר בזוגיות, ובמידה שלא - ייתכנו סיכויים לפרידה.
מערכות יחסים שיתחילו בזמן זה עשויות להיתקל בקשיים או להסתיים עם סוף הרטרו.
בנושאים כלכליים עשויות לפרוץ בעיות חדשות שלא חשבתם עליהן, ובמקביל תצטרכו מעוף וערנות מחשבתית כדי להתגבר על הבעיות.
ייתכנו הוצאות כלכליות פתאומיות שלא תכננתם מראש, אך תהיו חייבים להוציא כחלק מתחזוקה של הבית/העסק/הרכב.
ייתכן שדווקא בסיום תקופה זו תוכלו לטפל נכון יותר בנושאים כספיים בגלל העובדה שלא תהיה לכם ברירה, ומתוך ראייה נכונה ייגרם לכם לחץ שיפעיל אתכם לעשייה, שבהמשכה תהיה מועילה ביותר. מומלץ לכם להיוועץ באיש מקצוע כדי לפעול נכון ולמנוע טעויות אפשריות.
והרי התחזית...

דגים
משבוע זה מומלץ לכם להיות יותר זהירים בכל הקשור לנושאי כספים. נראה שאתם בטוחים בדרך ההתנהלות שלכם אך איכשהו החיים חזקים מכם וגורמים לכם לשנות את התוכניות המקוריות שלכם, בהתאם לתנאים חדשים שצצים ומשנים את העובדות. מומלץ לכם לקבל הכוונה וייעוץ מאנשי מקצוע מתאימים ובכך תהיו בטוחים שאתם עושים את המעשים הנכונים אשר יובילו אתכם לביטחון כלכלי.
טיפ לילידי השבוע - בשבוע זה מומלץ לכם להשקיע יותר זמן ואנרגיה בכל הקשור ליחסים עם המשפחה הקרובה לכם, וזאת על-מנת שהתוכניות העתידיות שלכם יישאו פרי.
טלה
הכוכב המשפיע על מערכות יחסים יימצא בתקופה הקרובה במזל שלכם. כעיקרון, זוהי תקופה משמחת, אלא שמשבוע זה ייכנס הכוכב לנסיגה ויעיב על הנסיבות. בכל הנוגע לשותפויות והצורך להחליט כיצד לנהוג מומלץ לכם לחכות עד לסיום הנסיגה במחצית חודש אפריל ועד אז, הקפידו לפני כל קבלת החלטה ובעיקר אם קשורים בה היבטים כלכליים רגשיים וכלכליים, וזאת על-מנת למנוע טעויות.
שור
זוהי תקופה טעונה במקצת עבורכם כיוון שקיימות הרבה התרחשויות סביב חייכם שאין לכם שליטה עליהן, ואין דבר מכעיס יותר עבורכם מאשר לאבד שליטה. ולכן, זהו הזמן המתאים עבורכם להתכנסות פנימית ועריכת חשבונות נפש. מאחר שלפעמים יש לכם נטייה לראות את העובדות קלות יותר, הרי שהפעם מומלץ לכם לבדוק שבעתיים את הנסיבות. במערכות יחסים עדיף לכם לשמור את רגשותיכם לעצמכם.
תאומים
מבחינה חברתית זוהי תקופה מצוינת לשדרוג מערכות היחסים החברתיות שלכם. אתם עשויים להכיר אנשים חדשים ומעניינים שיעשירו את חייכם. מאחר שהכוכב האחראי על מערכות יחסים נמצא בנסיגה בבית החברה שלכם, מומלץ לכם לא להיסחף יתר על המידה ולתת לזמן לעבור קצת עד אשר תחליטו שאתם אכן מכניסים לחייכם את האנשים החדשים אותם תכירו בתקופה זו.
סרטן
הכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא בבית הקריירה שלכם, עובדה זו נותנת לכם קידום בעבודה דרך מערכות יחסים. ואולם, מאחר שאותו הכוכב יימצא גם בנסיגה החל משבוע זה בבית הקריירה שלכם, הרי שמומלץ לכם להתייחס לכל אותן הצעות בזהירות ואף בחשדנות. חשוב שתגיעו להחלטות רק בסיום הנסיגה באמצע אפריל, ועד אז לקחת לעצמכם זמן למחשבה ולבדיקת כל ההיבטים הכספיים בנושא.
אריה
משבוע זה יש לכם אפשרויות צמיחה רבות הקשורות ביחסים עם אנשים שמוצאם מעבר לים. נסיעות קצרות יתאימו לכם להתרעננות וצבירת כוחות מחודשים. למרות הצורך שלכם להיות באווירת רגיעה הרי שנראה שהחיים לא בדיוק מאפשרים לכם זאת. התלבטויות רבות לגבי דרך חייכם מתרחשות עכשיו, כך שנראה שאתם נמצאים בנקודת האל-חזור בנוגע לביצוע ולמימוש התוכניות האישיות שלכם.
בתולה
אתם ממשיכים להיות בתקופה מאוד עמוסה עבורכם. נראה שכמעט אין תחום בו אינכם נדרשים לעשות שינויים. הנכון הוא לבדוק קודם כל את צרכיכם האישיים ולפעול ליישומם. האחריות החדשה אותה אתם נושאים על כתפיכם מפריעה לכם מאוד ואולם אינה זרה לכם כיוון שבאופן טבעי אתם אוהבים להיות בסדר עם הזולת. במישור האישי נראה שהגעתם לנקודת תפנית, ואכן הגיעה שעתכם לפעול.
מאזניים
מהשבוע מהקרוב יימצא שליט המזל שלכם ונוס בבית הזוגיות וייתן לכם רצון להתחדשות בכל הנוגע לתחומים אלה. זוהי תקופה מרוממת עם אפשרויות רבות לחגיגות רגשיות. ואולם, מאחר שהכוכב יהיה בנסיגה, הרי שייתכן שיעלו הבעיות האמיתיות של הזוגיות אל פני השטח. מומלץ לכם לא לנסות ולהתעלם מכך כיוון שהבעיות לא ייפתרו על-ידי התעלמות, אלא על-ידי עימות וטיפול ישיר בבעיה.
עקרב
משבוע זה ייתכן שתוכלו לקבל הצעות עבודה חדשות במסגרת העבודה שלכם. מזה זמן רב אתם מחפשים להתקדם ועדיין לא מצאתם את הדרך המתאימה לכך. נצלו את האפשרויות שלכם להתחלות חדשות ואל תהססו לעזוב מקומות ישנים. הפחד מהסתגלות למקום חדש לא יעזור לכם בפתרון הבעיה, אלא רק יחריף אותה. אלו מכם שחושבים על טיפולים ושינויים קוסמטיים הרי שהגיע זמנכם לממש זאת.
קשת
ונוס אלת האהבה נמצאת במזל טלה הוא גם בית הרומנים שלכם. נראה שבתקופה הקרובה אתם עומדים לצאת מהתקופה הפחות נוחה שהייתה לכם ובכך תוכלו לחזור ולבלות כפי שאתם אוהבים. מערכות יחסים חדשות עלולות לצוץ ואולם עליכם להיות זהירים בה בחודשיים הקרובים, ורק לאחר מכן תוכלו להגיד שעברתם את תקופת המבחן. אלו מכם שיש לכם ילדים - צפו לבשורות טובות.
גדי
בחודש זה מומלץ לכם להיות קשובים למשפחה הקרובה שלכם. נראה שהייתם עסוקים זמן רב עם הבעיות האישיות ובעיקר הכלכליות שלכם והזנחתם את היחסים הבין-אישיים במעגל הכי קרוב - הוא בית המשפחה. נראה שעריכת מסיבות/חגיגות יהיו הפתרון הנכון ביותר להביא לאותה קורת גג אנשים קרובים עם משקעים ישנים, אשר יוכלו להגיד את כל אשר על ליבם, ובכך לסגור מעגלים כאובים.
דלי
הכוכבים הרבים הנמצאים במזל שלכם אכן גורמים לכם להתחלות חדשות בנושאים רבים משטחי החיים שלכם שהיו מעוכבים עד התקופה האחרונה. הקפידו לעשות כל תוכנית בשילוב עם בדיקה כלכלית מדוקדקת כדי שלא תטעו ותפעלו בדרך לא נכונה. מומלץ לכם לשפר את סביבת המגורים הטבעית שלכם, כיוון שייתכן ובתקופה הקרובה תפעלו מתוך מקום זה, כך שמומלץ לכם לעצבו לנוחיותכם המירבית.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  04/03/2009   |   עודכן:  04/03/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי שטרנברג
שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל קראה להקמת גוף חיצוני שיבקר את פרקליטות המדינה - הייתכן שקרני האור הגיעו בסוף גם לגוף הסודי והממודר הזה המתנהל כאוטונומיה ללא מדינה?! - ללא מסע הרפורמות והתיקון בו החל שר המשפטים, לא הייתה המערכת המשפטית כולה נזעקת לבדק הבית החשוב הזה
עו"ד משה גולדבלט
הואיל ונגזר על מפלגת העבודה לעבור מן העולם עדיף שתעשה זאת תוך יניקה מעטיני השלטון במקום שתכלה את ימיה האחרונים במריבות פנימיות אינסופיות. בקואליציה, הייאוש הרבה יותר נוח
ראובן לייב
דוח מבקר המדינה רק חידד את מה שהיה ידוע כבר מזמן לראשי מערכת הביטחון ושאותו ביקשו להסתיר מעיני הציבור
אסתר שניאורסון גרי
כל הבעיות הלאומיות והעולמיות הניצבות לפתחנו, האויבים מסביב, הכלכלה, האבטלה הגואה, המפעלים שנסגרים, אירן המתחזקת והמאיימת, לא מעניינות את לבני - לציפי עניין של פיקוח נפש - להקים עוד מדינה לערבים    נתניהו, המשימה החשובה עם כניסתך לממשלה היא לשדרג את התקשורת המנאצת שמשליטה שטיפת מוח יומיומית לטובת מדינת כל מוסלמיה
ד"ר אברהם בן-עזרא
וכי מה סבר איש העסקים הישראלי? כי הפלשתיני באמת יחזיר חוב, כאשר לא יהיה מעוניין בכך?! כי ההוצאה לפועל ומנגנוני האכיפה בישראל הם באמת בעלי יכולות גבייה לגבי שטחים הנשלטים על-ידי כנופיות הטרור?! כי אצלם - אושיות הדין והצדק קיימים ברמה כלשהי המאפשרת ניהול עסקי סביר ומקובל?!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il